Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Hun fremstiller seg uke som et offer, men hun er såret og lei seg over drittslengingen om henne dag etter dag. Jeg forstår henne godt. Stakkars MA ❤️

Du trenger ikke å gjenta deg selv. Så lenge ordet «offer» ble brukt i overskriften så kan innlegget kalles offerinnleget.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murstein skrev (3 timer siden):

Nei det innlegget endte i diskusjon med kokken -  om profilen hennes her på KG! Som hun hevder er flere år siden hun slettet! Eller var aktiv på! Ro ro til fiskeskjær!🤣

Kokken fikk hennes oppmerksomhet da😝

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 timer siden):

Kokken fikk hennes oppmerksomhet da😝

…Och han blev först beskylld för att ljuga om att hon hade varit här inne under eget namn, för sen att Mette kom på sig djupt inne i offerkoftan där att han hade rett. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at den diskusjonen med kokken hun har i kommentarfeltet under offer-innlegget forklarer hvordan Mette tenker ganske greit. Han kommenterer at han har sett henne forsvare seg selv her inne (som i aller høyeste grad stemmer) og hennes første reaksjon er å kalle han en ryktespreder og si at nå er hun er skuffa over han - fordi hun gjør det jo tross alt ikke nå mer, og da er det tydeligvis ryktespredning å nevne at det har skjedd i det hele tatt. 

Hun tar absolutt alt alle sier i verste mening. Ikke rart 80% av alle innleggene hennes handler om at folk er ute etter å ta henne. 

Endret av Amaryllish
Skriveleif
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolla upp information är ju absolut inte något MA sysslar med. Det har vi nu sätt otaliga gånger.

I följa sitt kommentarsfält är hennes vaccinations-nekande för Covid-19 baserad på info om vaccinet för svininfluensan. Dock, skriver hon, vet hon inte om dom ens använder samme ”virkestoff”. Det har hon inte kollat upp, för hade hon gjort det hade hon märkt att det inte stämmer. Men vaccin är ju bara för resar eller…? I känt MA-stil så tror hon sig ändå att ”…det vil normaliserer seg etterhvert og vi igjen kan reuse uten koronapass.” 

Tidigare frågade hon sina läsare vad dom tänkte om att ta vaccinet och måste betala för den. Chocker slog ner när något skrev till svars att vaccinet är gratis. Det visste hon heller inte.

Förutom dess är nyaste inlägget mest fyllde med ekonomiska bekymmer, och et lite i köp av en robot-gräsklippare. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (11 timer siden):

Dere skulle bare visst hvor mange i helsevesenet som ikke er vaksinert, ca 50/50 der...

Her tror jeg du bare slenger ut tall. Med mindre du sitter på rapporter ingen andre har tilgang til må du nesten begrunne tallene dine. FHI anslår at ca 10% kommer til å være ikke vaksinerte. Da er det spesielt du du VET at bare halvparten av de i helsevesen er vaksinert. Veldig spesielt. Om du ønsker å støtte MA i sitt valg om å ikke vaksinere seg bør du finne andre måter å gjøre det på. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei2016 skrev (1 time siden):

…Och han blev först beskylld för att ljuga om att hon hade varit här inne under eget namn, för sen att Mette kom på sig djupt inne i offerkoftan där att han hade rett. 

Jepp. Og selve diskusjonen her i tråden gikk faktisk ikke på om hun fremstilte seg selv som offer, men at «fanskaren» hennes gjorde det. Men nå har hun i alle høyeste grad klart å kaste ut stakkars meg-offerkortet heeelt på eget initiativ.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her før en dag viste hun frem robotgressklipperen og fortalte at hun hadde kjøpt den i vinter, men ikke montert den før nå. 

I siste blogginnlegget skeiver hun at hun har fått den.....

Kan sikkert stemme begge deler, fått penger til jul og kjøpt den for kanskje. Eller noe i den dur...

Endret av Flettfrid
La til tekst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget oser jo av små forsøk på å provosere. Ting hun vet skaper diskusjon og provokasjoner:
- Oppussing av det j***la huset
- Oppussing av campingvogna
- Nytt prosjekt (høns)
- Nå skal campingvognen leies ut!
- Lønning (eller, lav lønning)
- H og jobbing, spesielt krydret med MAs jobb og soving

Og så toppen av kransekaka.... hun er ikke vaksinert. Badumtsss.....

Hun vet i det minste hva som får folk til å klikke seg inn på bloggen :)

 

Så er det jo spennende å se at MA går rett i forsvarsposisjon og lyver i kommentarfeltet når noen sier som det er. Og nei, så vidt jeg kan se skrev hun ikke her med sitt eget navn. Det er bare å gå i starten av tråden for å se. Man skjønner fort hvem MA er, og hun legger ikke skjul på det heller.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 timer siden):

Du trenger ikke å gjenta deg selv. Så lenge ordet «offer» ble brukt i overskriften så kan innlegget kalles offerinnleget.

Hun har aldri fremstilt seg selv om et offer men det var en som skrev på tråden for noen dager siden at hun fremstilte seg som et stakkars-meg-offer. Den kommentaren fikk personen svar på. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (Akkurat nå):

Det siste innlegget oser jo av små forsøk på å provosere. Ting hun vet skaper diskusjon og provokasjoner:
- Oppussing av det j***la huset
- Oppussing av campingvogna
- Nytt prosjekt (høns)
- Nå skal campingvognen leies ut!
- Lønning (eller, lav lønning)
- H og jobbing, spesielt krydret med MAs jobb og soving

Og så toppen av kransekaka.... hun er ikke vaksinert. Badumtsss.....

Hun vet i det minste hva som får folk til å klikke seg inn på bloggen :)

 

Så er det jo spennende å se at MA går rett i forsvarsposisjon og lyver i kommentarfeltet når noen sier som det er. Og nei, så vidt jeg kan se skrev hun ikke her med sitt eget navn. Det er bare å gå i starten av tråden for å se. Man skjønner fort hvem MA er, og hun legger ikke skjul på det heller.

Avfølg MA når hun provoserer deg så mye. En har et valg selv. 

Hvis noen lar seg provosere av det du lister opp sier der mer om vedkommende enn om MA. 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (21 minutter siden):

Jepp. Og selve diskusjonen her i tråden gikk faktisk ikke på om hun fremstilte seg selv som offer, men at «fanskaren» hennes gjorde det. Men nå har hun i alle høyeste grad klart å kaste ut stakkars meg-offerkortet heeelt på eget initiativ.

Hun har aldri skrevet at hun synes synd på seg selv men hun viser at hun er et menneske med følelser som blir såret over den smålige og usaklige kritikken som en del her inne holder på med. Det forstår jeg godt for kritikken her på tråden er er bak mål og det er filleting mange av dere trekker frem. 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (36 minutter siden):

Avfølg MA når hun provoserer deg så mye. En har et valg selv. 

Hvis noen lar seg provosere av det du lister opp sier der mer om vedkommende enn om MA. 

 

 

Jeg skrev ikke at det nødvendigvis provoserer meg, men du kan jo selv se hva som får fart på diskusjonen her? :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nomore82 skrev (40 minutter siden):

Det siste innlegget oser jo av små forsøk på å provosere. Ting hun vet skaper diskusjon og provokasjoner:
- Oppussing av det j***la huset
- Oppussing av campingvogna
- Nytt prosjekt (høns)
- Nå skal campingvognen leies ut!
- Lønning (eller, lav lønning)
- H og jobbing, spesielt krydret med MAs jobb og soving

Og så toppen av kransekaka.... hun er ikke vaksinert. Badumtsss.....

Hun vet i det minste hva som får folk til å klikke seg inn på bloggen :)

 

Så er det jo spennende å se at MA går rett i forsvarsposisjon og lyver i kommentarfeltet når noen sier som det er. Og nei, så vidt jeg kan se skrev hun ikke her med sitt eget navn. Det er bare å gå i starten av tråden for å se. Man skjønner fort hvem MA er, og hun legger ikke skjul på det heller.

Det ligger jo til og med bilder hun har lagt ut i starten av tråden. Så hun har profil her på KG. I følge andre har hun byttet navn og er fremdeles med her inne. Til kokken skrev hun det var flere år siden,merk dere FLERE år....- 2019     Ja nå er vi i 2021😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 minutter siden):

Det ligger jo til og med bilder hun har lagt ut i starten av tråden. Så hun har profil her på KG. I følge andre har hun byttet navn og er fremdeles med her inne. Til kokken skrev hun det var flere år siden,merk dere FLERE år....- 2019     Ja nå er vi i 2021😂

Er det noe spekulere i om hun er her inne da? Det blir bare spekulasjoner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Er det noe spekulere i om hun er her inne da? Det blir bare spekulasjoner. 

Nei, faktisk ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nomore82 skrev (11 minutter siden):

Jeg skrev ikke at det nødvendigvis provoserer meg, men du kan jo selv se hva som får fart på diskusjonen her? :)

Det er jo de tingene du lister opp som er filleting å kritisere noe i dagliglivet de fleste av oss kjenner oss igjen i. 

Hvis en lar seg provosere av de tingene bør de avfølge MA i stedet for å sitte og irritere seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visvas skrev (3 minutter siden):

Nei, faktisk ikke.

Jo faktisk. Når MA sier at hun ikke er her og folk her inne spekulerer om hun er her uten bevis er det rykter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (56 minutter siden):

Hun har aldri fremstilt seg selv om et offer men det var en som skrev på tråden for noen dager siden at hun fremstilte seg som et stakkars-meg-offer. Den kommentaren fikk personen svar på. 

 

Om du sikter til innlegget mitt så tror jeg du må lese det på nytt (MA må og lese det på nytt).

For jeg skriver ikke at MA setter seg i offerrollen men at det er andre i denne tråden som gjør det. Men dette er jo åpenbart feiltolket og nå skal det stemples som urettferdig kritikk. I kjent ABD stil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (5 minutter siden):

Om du sikter til innlegget mitt så tror jeg du må lese det på nytt (MA må og lese det på nytt).

For jeg skriver ikke at MA setter seg i offerrollen men at det er andre i denne tråden som gjør det. Men dette er jo åpenbart feiltolket og nå skal det stemples som urettferdig kritikk. I kjent ABD stil.

Tror du tolker MA totalt feil fordi du er for opptatt av å lete etter små feil som en kan kritisere MA på. Det er urettferdig å kritisere MA for den minste lille ting som noen her inne gjør fordi det er filleting som kunne hendt oss alle som mennesker i hverdagen. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...