Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Jo faktisk. Når MA sier at hun ikke er her og folk her inne spekulerer om hun er her uten bevis er det rykter. 

Hun har jo selv bekreftet at hun har vært aktiv i denne tråden. Hvis du bruker samme taktikk som M selv om definisjon av fortid og nåtid så kan du snu det til spekulasjoner, men fakta er at hun har gitt seg til kjenne i denne tråden tidligere. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (10 minutter siden):

Jo faktisk. Når MA sier at hun ikke er her og folk her inne spekulerer om hun er her uten bevis er det rykte

Under innlegget 06.08. der hun svarer Kokken skriver hun at hun er her og leser av og til.

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Visvas skrev (Akkurat nå):

Hun har jo selv bekreftet at hun har vært aktiv i denne tråden. Hvis du bruker samme taktikk som M selv om definisjon av fortid og nåtid så kan du snu det til spekulasjoner, men fakta er at hun har gitt seg til kjenne i denne tråden tidligere. 

Jeg leste blogginnlegget hennes nå og hun skriver det var for noen år siden. Det blir spekulasjoner om hun er aktiv nå eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Tror du tolker MA totalt feil fordi du er for opptatt å lete etter feil hos henne. 

Og du er for opptatt med å forsvare henne til å oppdage at det var deg jeg siterte, ikke MA.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Jeg leste blogginnlegget hennes nå og hun skriver det var for noen år siden. Det blir spekulasjoner om hun er aktiv nå eller ikke. 

Men hun har altså bekreftet at hun er inne og leser av og til i sin egen kommentar. Det er ikke en spekulasjon.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
nomore82 skrev (Akkurat nå):

Og du er for opptatt med å forsvare henne til å oppdage at det var deg jeg siterte, ikke MA.

Ja tenk det gjør jeg på samme måte som flere kommer med smålig kritikk av MA. Skal ikke utvikle dette til persondebatt selv om vi to ikke kommer til å bli enige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
nomore82 skrev (1 minutt siden):

Men hun har altså bekreftet at hun er inne og leser av og til i sin egen kommentar. Det er ikke en spekulasjon.

Der bekreftet hun og det har hun sin fulle rett til og jeg forstår at hun blir såret når noen sitter og kritiserer henne for alt mulig småtteri som er filleting i de fleste sine øyne. Ta for eksempel da hun skulle samsove med datteren. Det ble diskusjoner opp og i mente om hvor ille dette var. MA er en vanlig blogger som blogger om sin hverdag på godt og vondt. Hun er ingen influenser som Sophie Elise, Mamma til Michelle, Komikerfrue, Fotballfrue og så videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Der bekreftet hun og det har hun sin fulle rett til og jeg forstår at hun blir såret når noen sitter og kritiserer henne for alt mulig småtteri som er filleting i de fleste sine øyne. Ta for eksempel da hun skulle samsove med datteren. Det ble diskusjoner opp og i mente om hvor ille dette var. MA er en vanlig blogger som blogger om sin hverdag på godt og vondt. Hun er ingen influenser som Sophie Elise, Mamma til Michelle, Komikerfrue, Fotballfrue og så videre. 

Så hvorfor sitter du her og skriver at det er spekulasjoner?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (2 minutter siden):

Så hvorfor sitter du her og skriver at det er spekulasjoner?

Veldig godt spørsmål! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Hun har aldri fremstilt seg selv om et offer men det var en som skrev på tråden for noen dager siden at hun fremstilte seg som et stakkars-meg-offer. Den kommentaren fikk personen svar på. 

Nei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri skrevet at hun synes synd på seg selv men hun viser at hun er et menneske med følelser som blir såret over den smålige og usaklige kritikken som en del her inne holder på med. Det forstår jeg godt for kritikken her på tråden er er bak mål og det er filleting mange av dere trekker frem. 

Kommer ann på øyet som ser.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (20 minutter siden):

Tror du tolker MA totalt feil fordi du er for opptatt av å lete etter små feil som en kan kritisere MA på. Det er urettferdig å kritisere MA for den minste lille ting som noen her inne gjør fordi det er filleting som kunne hendt oss alle som mennesker i hverdagen. 

nomore82 skrev (22 minutter siden):

Om du sikter til innlegget mitt så tror jeg du må lese det på nytt (MA må og lese det på nytt).

For jeg skriver ikke at MA setter seg i offerrollen men at det er andre i denne tråden som gjør det. Men dette er jo åpenbart feiltolket og nå skal det stemples som urettferdig kritikk. I kjent ABD stil.

Hun har aldri fremstilt seg selv om et offer men det var en som skrev på tråden for noen dager siden at hun fremstilte seg som et stakkars-meg-offer. Den kommentaren fikk personen svar på. 

Spørsmålet mitt var om det var MEG du siktet til når du skrev "en som skrev"? For det er i praksis ingen her som har skrevet noe om offer og MA i nyere tid, med unntak av innlegget mitt (før etter innlegget til MA).

Og dersom det er korrekt at det er meg og innlegget mitt du henviser til, så bør du faktisk lese det på nytt. Og det inkluderer og MA.

nomore82 skrev (På 2021-8-6 den 10.24):

Hvorfor dette overdrevne behovet med å spissformulere negativ kritikk mot MA? Og ikke minst plassere MA i en offerrolle?

Om vi ser litt tilbake i historien så er det en annen blogger/influenser som var veldig flink på dette, ABD. Der var det jo ikke måte på hvor hatefulle folk var mot henne, hvor ekstremt bitchy hatefulle kvinnene var mot henne på KG, hvor alle som var uenig med henne tok feil og hvor ting eskalerte over alle dimmensjoner. Kvinner som hater kvinner. Hun var et offer i følge henne selv.

Er det der vi skal nå? Igjen? Virkelig?

Jeg vet jo at MA deltok på kurset til ABD, hvor hun var fornøyd i starten og deretter raknet det. Men hun er vel ikke ABD? Det er ikke noen tvil om at hun har kopiert en del av triksene hennes (spissformuleringer, clickbait overskrifter og andre lokkemetoder), men hun er ikke ABD! Og selv om det er mange som støtter MA her så unngå nå for alles skyld å synke ned på ABD sitt nivå selv.

Helt greit å kunne komme med kritikk mot MA om en er uenig i noe, helt greit å rose MA når en liker noe veldig godt, og det er lov å være uenig i begge deler.

Men la oss nå ikke synke ned på et nivå hvor enhver kritikk mot MA blir stemplet som hatefulle og usaklige.

Bare fordi noen er uenig i valg av campingvogn og valget om å pusse den opp selv, så hater de ikke nødvendigvis MA. Bare fordi noen påpeker at å slette orgnr og kontaktinfo fra nettbutikken fordi en har tatt ferie, så hater de ikke nødvendigvis MA.

Vær så snill da.

Så om du faktisk leser innlegget mitt så vil du se at jeg skriver at det er enkelte her inne som putter MA i offerrollen når andre skriver noe negativt om MA. Jeg skriver ikke at MA spiller offer, jeg skriver at andre her (inkludert deg) gjør det. Og det er å gjøre MA en bjørnetjeneste. Samtidig skriver jeg at dette var typisk taktikk fra ABD. Igjen fortsatt ikke MA.

Endret av nomore82
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påminner bara om MAs snyftinlägg där hon jämförde sig med lille Lise på skolgården som blev mobbad. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Hei2016 skrev (7 minutter siden):

Påminner bara om MAs snyftinlägg där hon jämförde sig med lille Lise på skolgården som blev mobbad. 

MA viser bare at hun har følelser som gjør at hun blir såret når hun opplever sårbar og usaklig kritikk om seg selv som person.  Jeg hadde nok blitt såret jeg også hvis jeg daglig hadde opplevd slik kritikk som MA får. Det at hun selv velger å blogge offentlig er ingen unnskyldning for å forsvare usaklig offentlig kritikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

MA viser bare at hun har følelser som gjør at hun blir såret når hun opplever sårbar og usaklig kritikk om seg selv som person.  Jeg hadde nok blitt såret jeg også hvis jeg daglig hadde opplevd slik kritikk som MA får. Det at hun selv velger å blogge offentlig er ingen unnskyldning for å forsvare usaklig offentlig kritikk. 

Nå har du gjentatt deg selv sånn ca. 150 ganger! Kanskje du kan finne glede i noe annet denne søndagen!🙂

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (1 minutt siden):

Nå har du gjentatt deg selv sånn ca. 150 ganger! Kanskje du kan finne glede i noe annet denne søndagen!🙂

Oh ye.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (55 minutter siden):

Hun er nok aktiv med ny profil! Bare å lese forsvarsmeldinger her inne så skjønner man det!😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Murstein skrev (11 minutter siden):

Kanskje du også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Murstein skrev (7 minutter siden):

Hun er nok aktiv med ny profil! Bare å lese forsvarsmeldinger her inne så skjønner man det!😂

Det er spekulasjoner for du kan ikke bevise noe konkret. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (8 minutter siden):

Det er spekulasjoner for du kan ikke bevise noe konkret. 

Men at hun er innom her og leser er du vel nå enig i?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...