Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Linazer skrev (7 minutter siden):

Jeg syns flere av dere nå er ufine. Det virker som at dere liker å rakke ned på Mette og mannen. Rett og slett lite hyggelig å lese sarkasmen deres. 

La de nå spise og leve som de vil uten at dere skal latterliggjøre deres valg av mat. 

Helt enig. Helt greit å kommentere kontroversielle innlegg, men mye av det her inne er jo ren mobbing. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MA har gått på lavkarbo tidligere ( bla før hun giftet seg) og lagt ut en rekke gode oppskrifter. Og surprise- med masse, gode grønnsaker! Tror faktisk det var grunnen til at jeg fant bloggen til å begynne med- fordi jeg søkte etter oppskrifter. Så vær greie nå- dette kan hun altså.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (43 minutter siden):

Jeg syns flere av dere nå er ufine. Det virker som at dere liker å rakke ned på Mette og mannen. Rett og slett lite hyggelig å lese sarkasmen deres. 

La de nå spise og leve som de vil uten at dere skal latterliggjøre deres valg av mat. 

Er det nedrakking når jeg skriver hun har mye å gå på mhp slanking? Det må da være bedre enn om utgangspunktet var et sunt kosthold. Som sagt - mye å gå på - håp om resultater 👍

Endret av Alauda
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (12 minutter siden):

Er det nedrakking når jeg skriver hun har mye å gå på mhp slanking? Det må da være bedre enn om utgangspunktet var et sunt kosthold. Som sagt - mye å gå på - håp om resultater 👍

Ja, det er ufint å kommentere andres vekt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (1 time siden):

Ja dette reagerer jeg også på!! Hun driver og snakker og er åpen med kolleger!! Er det mulig? Hun er sikkert kjempeslitsom og sikkert ingen kolleger som liker henne, de snakker sikkert dritt om henne bak hennes rygg!

Lavkarbo???? Er det mulig?? Det klarer hun aldri, hun har jo ikke viljestyrke og burde aldri prøve noe som utfordrer det narrativet. Liker ikke fisk en gang!! Herregud, for et menneske!

Mannen skuffer i seg med godteri! For en fyr! Han må jo være som et lite barn og overtalt av henne til å spise dette, tror ikke han velger det selv! For hvilken voksen mann ville valgt å spise snacks!!

Ja, helt enig, her er det masse å reagere på!! For noen folk!!

:klappe:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (16 minutter siden):

Er det nedrakking når jeg skriver hun har mye å gå på mhp slanking? Det må da være bedre enn om utgangspunktet var et sunt kosthold. Som sagt - mye å gå på - håp om resultater 👍

Ja, siden du spør: du skrev ikke akkurat på en fin, oppmuntrende måte. Du skrev også hva mette spiser daglig, som om du vet; når du egentlig ikke har peiling hva Mette spiser daglig. Mette dokumenterer ikke alle måltider eller alle middager. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kv1nn3 skrev (9 minutter siden):

Ja, det er ufint å kommentere andres vekt. 

!?
Jeg har overhodet ikke kommentert noens vekt. Ville antakelig ikke tenkt på det i det hele tatt om ikke M hadde skrevet at hun må ta grep.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (5 minutter siden):

Ja, siden du spør: du skrev ikke akkurat på en fin, oppmuntrende måte. Du skrev også hva mette spiser daglig, som om du vet; når du egentlig ikke har peiling hva Mette spiser daglig. Mette dokumenterer ikke alle måltider eller alle middager. 

Ok, mulig jeg ikke sitter på så mye informasjon som deg, jeg har bare sett de stadige snappene av nokså usunne og i hvertfall kaloririke middagene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (1 time siden):

Lavkarbo???? Er det mulig?? Det klarer hun aldri, hun har jo ikke viljestyrke og burde aldri prøve noe som utfordrer det narrativet. Liker ikke fisk en gang!! Herregud, for et menneske!

 

Hun har spist lavkarbo i perioder før, så ser ingen grunn til at hun IKKE skal klare det. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (1 time siden):

Ja dette reagerer jeg også på!! Hun driver og snakker og er åpen med kolleger!! Er det mulig? Hun er sikkert kjempeslitsom og sikkert ingen kolleger som liker henne, de snakker sikkert dritt om henne bak hennes rygg!

Lavkarbo???? Er det mulig?? Det klarer hun aldri, hun har jo ikke viljestyrke og burde aldri prøve noe som utfordrer det narrativet. Liker ikke fisk en gang!! Herregud, for et menneske!

Mannen skuffer i seg med godteri! For en fyr! Han må jo være som et lite barn og overtalt av henne til å spise dette, tror ikke han velger det selv! For hvilken voksen mann ville valgt å spise snacks!!

Ja, helt enig, her er det masse å reagere på!! For noen folk!!

Syns du er litt hard mot henne nå. Hun er kanskje litt vel åpen og har lite filter, men er da ikke sikkert folk snakker dritt om henne for det og det er sikkert folk som liker henne. Er ikke noe problem å gå på lavkarbo om hun ikke liker fisk, bare å spise kjøtt i stedet det ;)  Nå vet jeg like om kostholdet hennes da siden jeg ikke har snap og ikke er innom bloggen hennes så ofte. Syns det er rart at hun ikke liker noe fisk da (elsker fisk selv), men hun hadde sikkert syntes det er like rart at jeg ikke liker sauekjøtt.

Altså, det er da mange voksne menn som spiser snacks. De aller fleste tør jeg påstå. Snacks er nemlig ikke bare for barn, virker som du tror det. Men det skal selvfølgelig ikke spises hver dag og skal ikke erstatte ordentlig mat. Men litt helgesnacks har aldri drept noen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (17 minutter siden):

!?
Jeg har overhodet ikke kommentert noens vekt. Ville antakelig ikke tenkt på det i det hele tatt om ikke M hadde skrevet at hun må ta grep.

«Hun har mye å gå på» det er en åpenbar referanse til vekten hennes. 
 

Mener du at det ikke er å kommentere andres vekt?

Endret av Kv1nn3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kv1nn3 skrev (7 minutter siden):

«Hun har mye å gå på» det er en åpenbar referanse til vekten hennes. 
 

Mener du at det ikke er å kommentere andres vekt?

Ja. Det gjaldt kostholdet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kv1nn3 skrev (12 minutter siden):

«Hun har mye å gå på» det er en åpenbar referanse til vekten hennes. 
 

Mener du at det ikke er å kommentere andres vekt?

Ehm det var jo ikke snakk om vekten hennes. Litt dumt å beskylde folk for noe de ikke har sagt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (19 minutter siden):

Syns du er litt hard mot henne nå. Hun er kanskje litt vel åpen og har lite filter, men er da ikke sikkert folk snakker dritt om henne for det og det er sikkert folk som liker henne. Er ikke noe problem å gå på lavkarbo om hun ikke liker fisk, bare å spise kjøtt i stedet det ;)  Nå vet jeg like om kostholdet hennes da siden jeg ikke har snap og ikke er innom bloggen hennes så ofte. Syns det er rart at hun ikke liker noe fisk da (elsker fisk selv), men hun hadde sikkert syntes det er like rart at jeg ikke liker sauekjøtt.

Altså, det er da mange voksne menn som spiser snacks. De aller fleste tør jeg påstå. Snacks er nemlig ikke bare for barn, virker som du tror det. Men det skal selvfølgelig ikke spises hver dag og skal ikke erstatte ordentlig mat. Men litt helgesnacks har aldri drept noen.

Nå er det ikke snakk om helgesnacks da, men daglig. Han om det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kv1nn3 skrev (35 minutter siden):

«Hun har mye å gå på» det er en åpenbar referanse til vekten hennes. 
 

Mener du at det ikke er å kommentere andres vekt?

Nei, hun har mye å gå på når det kommer til å ha et mer hensiktsmessig kosthold. Ikke vekt☺️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (1 time siden):

Ok, mulig jeg ikke sitter på så mye informasjon som deg, jeg har bare sett de stadige snappene av nokså usunne og i hvertfall kaloririke middagene.

Jeg ser det samme som deg. Jeg tenker at mange viser ofte frem kosemat og desserter - men ikke Wasa knekkebrød med makrell i tomat man spiste til frokost... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_fjong1 skrev (45 minutter siden):

Ehm det var jo ikke snakk om vekten hennes. Litt dumt å beskylde folk for noe de ikke har sagt. 

... noe folk stadig gjør om Mette her 🤪🤪😅

Endret av Lady T
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (4 minutter siden):

... noe folk stadig gjør om Mette her 🤪🤪😅

Det har ikke jeg sett så mye av. Men jeg ser at folk kommenterer det Mette skriver og sier, så endrer ofte Mette på egne ord etter hun har lest her inne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (53 minutter siden):

Det har ikke jeg sett så mye av. Men jeg ser at folk kommenterer det Mette skriver og sier, så endrer ofte Mette på egne ord etter hun har lest her inne. 

Vel, det har jeg sett - ofte. Ofte kan jeg ikke fatte at noen kan ha mistolket det så ekstremt uten at de har lagt vrangviljen veldig til.. 

Om Mette endrer så ofte, det vet jeg ikke. Men hun forklarer igjen hva hun mente, og da var det stort sett sånn jeg forstod det første gang jeg leste det - og ikke slik jeg ser det «gjenfortelles» her inne.. 

Endret av Lady T
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at hun har et naturlig forhold til kropp og ikke tar selfier i undertøyet 4 dager etter fødsel fordi man er så stolt av seg selv. Jeg tenker mindre snop og f eks gåturer i hurtig tempo med barnevogn er en god start . 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...