Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Dette bekrefter vel egentlig bare enda en gang at også Mette trenger venner, selv om hun selv mener noe annet så ser man jo det gang på gang.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visvas skrev (30 minutter siden):

Dette bekrefter vel egentlig bare enda en gang at også Mette trenger venner, selv om hun selv mener noe annet så ser man jo det gang på gang.

Enig. Jeg har opplevd det samme på min arbeidsplass, det er fryktelig slitsomt i lengden med slike mennesker. Så venner er gull verdt å ha i livet sitt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dere.. man kan jo fint ha et nært og godt forhold til kolleger. Jeg synes det er hyggelig med kolleger som er litt personlige og som det er lett å prate med, men som også forstår at man trenger arbeidsro. En balansegang er helt supert. Noe jeg tror Mette har.

Folk som er så reservert at man må dra orda ut av dem - eller folk som skravler og skravler uten å lytte derimot... 

Endret av Lady T
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (1 time siden):

Godt hun kunne forklare da🤪

For du må vite det er fortsatt "vi" som tar feil. Hun opplever ikke seg selv slitsom,selvsagt ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (2 timer siden):

Altså, dere.. man kan jo fint ha et nært og godt forbehold til kolleger. Jeg synes det er hyggelig med kolleger som er litt personlige og som det er lett å prate med, men som også forstår at man trenger arbeidsro. En balansegang er helt supert. Noe jeg tror Mette har.

Folk som er så reservert at man må dra orda ut av dem - eller folk som skravler og skravler uten å lytte derimot... 

dette er jeg enig i, ser virkelig ikke noe galt i dette. Forøvrig veldig glad jeg har kolleger som bryr seg og er interesert i mitt liv og omvendt 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady T skrev (2 timer siden):

Altså, dere.. man kan jo fint ha et nært og godt forbehold til kolleger. Jeg synes det er hyggelig med kolleger som er litt personlige og som det er lett å prate med, men som også forstår at man trenger arbeidsro. En balansegang er helt supert. Noe jeg tror Mette har.

Folk som er så reservert at man må dra orda ut av dem - eller folk som skravler og skravler uten å lytte derimot... 

Helt enig med denne! På institusjon blir også kollegaforholdet også mye tettere enn i andre kontorjobber. Kollegaene mine på sykehuset jeg jobbet visste det meste om meg, og jeg om de. Nå har jeg kontorjobb og vet ikke så mye om kollegaene mine lenger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (3 timer siden):

Helt enig med denne! På institusjon blir også kollegaforholdet også mye tettere enn i andre kontorjobber. Kollegaene mine på sykehuset jeg jobbet visste det meste om meg, og jeg om de. Nå har jeg kontorjobb og vet ikke så mye om kollegaene mine lenger. 

Signerer denne! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
neon_sun skrev (4 timer siden):

Helt enig med denne! På institusjon blir også kollegaforholdet også mye tettere enn i andre kontorjobber. Kollegaene mine på sykehuset jeg jobbet visste det meste om meg, og jeg om de. Nå har jeg kontorjobb og vet ikke så mye om kollegaene mine lenger. 

Jeg tenker at det kan ha noe med å gjøre hva slags type mennesker som velger omsorgsyrker. Du velger jo omsorgsyrke ut fea en interesse for mennesker og for å vise omsorg. Da vil det jo påvirke arbeidsmiljøet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om H vet at all snopet han dytter i seg daglig ikke akkurat er bra for kroppen. Spent på forklaringen som kommer snart😆

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (1 time siden):

Lurer på om H vet at all snopet han dytter i seg daglig ikke akkurat er bra for kroppen. Spent på forklaringen som kommer snart😆

Det vil jeg tro. Snop er vel like usunt hvor enn du befinner deg....

Om de bryr seg er en annen sak - sett ut ifra hverdagskosthold der i huset er det ingen som lever sundt. Det er suvle-mat og helge-kos hele uka igjennom. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (20 timer siden):

Det vil jeg tro. Snop er vel like usunt hvor enn du befinner deg....

Om de bryr seg er en annen sak - sett ut ifra hverdagskosthold der i huset er det ingen som lever sundt. Det er suvle-mat og helge-kos hele uka igjennom. 

Hun skal begynne på lavkarbo nå, da, ref. snap. Vet ikke om hun prøvde å lage det kontroversielt ved å skrive «til tross for at jeg ammer 2-3 ganger daglig» eller om det bare var til info

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (25 minutter siden):

Hun skal begynne på lavkarbo nå, da, ref. snap. Vet ikke om hun prøvde å lage det kontroversielt ved å skrive «til tross for at jeg ammer 2-3 ganger daglig» eller om det bare var til info

Tror ikke prøvde å være kontroversiell, tror hun prøvde å være i forkant av kommentarer om amming og slanking. Dere her inne har det jo med å finne feil i alt hun gjør, er ikke rart hun føler et stort behov for å forklare seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på hvor lenge hun klarer å holde seg til det. Hun er jo ekstremt glad i karbohydrater. Regner med de andre rundt henne får spise som normalt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kv1nn3 skrev (28 minutter siden):

Tror ikke prøvde å være kontroversiell, tror hun prøvde å være i forkant av kommentarer om amming og slanking. Dere her inne har det jo med å finne feil i alt hun gjør, er ikke rart hun føler et stort behov for å forklare seg.

Jeg aner ingenting om amming og slanking, så jeg antok at det var en mening bak, ellers ville det vært totalt uinteressant informasjon. Går vel greit så lenge hun holder seg innenfor anbefalt kalori- og næringsinntak (vitaminer og mineraler)? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett med lavkarbo når du hverken liker fisk eller er glad i grønnsaker 😅.

 

Men skulle jo være mye å gå på mhp slanking når maten til vanlig omtrent er taco og pasta annenhver dag, og chips, bakst og godteri på daglig basis.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja dette reagerer jeg også på!! Hun driver og snakker og er åpen med kolleger!! Er det mulig? Hun er sikkert kjempeslitsom og sikkert ingen kolleger som liker henne, de snakker sikkert dritt om henne bak hennes rygg!

Lavkarbo???? Er det mulig?? Det klarer hun aldri, hun har jo ikke viljestyrke og burde aldri prøve noe som utfordrer det narrativet. Liker ikke fisk en gang!! Herregud, for et menneske!

Mannen skuffer i seg med godteri! For en fyr! Han må jo være som et lite barn og overtalt av henne til å spise dette, tror ikke han velger det selv! For hvilken voksen mann ville valgt å spise snacks!!

Ja, helt enig, her er det masse å reagere på!! For noen folk!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (3 minutter siden):

Ja dette reagerer jeg også på!! Hun driver og snakker og er åpen med kolleger!! Er det mulig? Hun er sikkert kjempeslitsom og sikkert ingen kolleger som liker henne, de snakker sikkert dritt om henne bak hennes rygg!

Lavkarbo???? Er det mulig?? Det klarer hun aldri, hun har jo ikke viljestyrke og burde aldri prøve noe som utfordrer det narrativet. Liker ikke fisk en gang!! Herregud, for et menneske!

Mannen skuffer i seg med godteri! For en fyr! Han må jo være som et lite barn og overtalt av henne til å spise dette, tror ikke han velger det selv! For hvilken voksen mann ville valgt å spise snacks!!

Ja, helt enig, her er det masse å reagere på!! For noen folk!!

😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns flere av dere nå er ufine. Det virker som at dere liker å rakke ned på Mette og mannen. Rett og slett lite hyggelig å lese sarkasmen deres. 

La de nå spise og leve som de vil uten at dere skal latterliggjøre deres valg av mat. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (15 minutter siden):

Ja dette reagerer jeg også på!! Hun driver og snakker og er åpen med kolleger!! Er det mulig? Hun er sikkert kjempeslitsom og sikkert ingen kolleger som liker henne, de snakker sikkert dritt om henne bak hennes rygg!

Lavkarbo???? Er det mulig?? Det klarer hun aldri, hun har jo ikke viljestyrke og burde aldri prøve noe som utfordrer det narrativet. Liker ikke fisk en gang!! Herregud, for et menneske!

Mannen skuffer i seg med godteri! For en fyr! Han må jo være som et lite barn og overtalt av henne til å spise dette, tror ikke han velger det selv! For hvilken voksen mann ville valgt å spise snacks!!

Ja, helt enig, her er det masse å reagere på!! For noen folk!!

👏🏻😂 Spot on. 
For ikke å snakke om at bloggere kan få prosenter av salg i nettbutikken.. det er jo helt merkelig og en dårlig deal for de stakkars bloggerne som nå tror de skal bli rike av de 5 % 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...