Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Malika skrev:

Si ikke det. Det er forunderlig hvordan vi lar oss påvirke av reklame. Og Anettes blogg er jo ikke helt på trynet. Det er mange norske og voksne damer som finner seg kjærester i Tyrkia og andre land. Så sånn sett er det nok interessant for de. Jeg ser på 90 days fiancee for tiden, og det er noe av samme sak. Programmet er superpop i USA! Så et marked er det.

Anette? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ble egentlig TS av? Det var start av tråden og dett var dett.. 

• Liker 8
Gjest Malika
Skrevet
12 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Anette? 

Haha! Mette selvfølgelig ;)

Skrevet
Akkurat nå, Malika skrev:

Haha! Mette selvfølgelig ;)

Autocorrect suger 🤣

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, Malika skrev:

Wow! Mette er heldig som får så mye gratisreklame i denne høyhastighetstråden om henne! Kanskje AB ikke er så dum? Hun vet iallfall hvordan får klikk og lesere når hun nå har disse småbloggerne på kurs. Kynisk eller ei, det funker.

Det verste er jo at du har rett. Jeg fant denne bloggeren her på Kvinneguiden. Jeg leser her og jeg leser på bloggen, som et slags kaos uten mening. Jeg aner ikke hva det er som får meg til å klikke på denne bloggen for det er ingenting jeg kan relatere meg til der. Men det er noe så overdrevent rart over bloggingen, noe så krampaktig med clickbaits som får meg til å minnes da jeg leste Se og Hør og hvordan de lurte leserne sine til å «måtte finne ut av dette», for så å innse at overskriften var et lureri. Slik er det med denne bloggen også. Enn så lenge lar jeg meg underholde, men det varer nok ikke lenge. Det er ikke noe ved denne bloggen som gjør at det vil være naturlig for meg å følge den. Jeg tror ikke det er bloggernes mening at det skal være en underholdingsblogg, men slik det er nå.- platt underholdning som det egentlig er flaut å si at jeg er med på å gi klikk. Når det er sagt synes jeg bloggeren er en flott og vakker dame da, synes det er synd hun velger å promotere seg og sine på en sånn måte, men det er jo hennes valg. Enn så lenge leser jeg dette kaoset, og venter på innlegget om hva som skjedde på veien nedover som krevde så mye fokus at hun måtte vente med å skrive om det. Mulig jeg har sluttet å lese bloggen før det kommer ;) 

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, Malika skrev:

Wow! Mette er heldig som får så mye gratisreklame i denne høyhastighetstråden om henne! Kanskje AB ikke er så dum? Hun vet iallfall hvordan får klikk og lesere når hun nå har disse småbloggerne på kurs. Kynisk eller ei, det funker.

0.42 øre pr. klikk 😂

• Liker 3
Skrevet

Som mange her, begynte jeg også å lese bloggen etter å ha funnet den på KG. Jeg har absolutt ikke, på generelt grunnlag, noen som helst interesse, eller kan relatere meg til bloggerens liv med en tyrkisk mann. Likevel MÅ jeg bare lese, noen ganger med hjertet i halsen. Fordi jeg får en slags moderlig omtanke for bloggeren (jeg er rundt samme alder som henne), skjønner det høres merkelig ut, det synes jeg selv også 😄, men akk så naiv! Det er klart at ingen av oss kan vite hvordan dette vil ende, jeg vil dessverre tippe at oddsen er ganske lav gitt bakgrunnen for ekteskapet. De giftet seg ikke så raskt for å fremskynde hans flytting til Norge skriver hun, så hvorfor sånn bråhast? Fordi det føltes riktig? Kjære deg, det føles ALLTID riktig når man er forelsket! Hun skriver at hun alltid gjør ting i siste liten - vel, ekteskap og babyplaner kom absolutt ikke i siste liten. Spesielt når det er barn involvert burde man sette bremsen på, ja til og med nødbremsen. 

Jeg håper også at hun ikke har tenkt at hun og sønnen skal bo sammen med mannen på ferie. Såpass respekt bør man ha for små barns følelser. Respekt har hun jo til tusen for den tyrkiske kultur, og innretter seg etter det (etter sigende), den første som bør respekteres er sønnen.

Selv om noen bestrider det, så tror jeg de fleste her inne ønsker Mette lykke til med kjærligheten, inkludert meg selv. Blogging bør overveies nøye, både fordeler og bakdeler. Såklart er det unødvendig å være ekkel og ufin!

• Liker 22
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporinger og latterliggjøring.

Papirfly, mod.

Skrevet
7 minutter siden, AnAngel skrev:

babyplaner kom absolutt ikke i siste liten. Spesielt når det er barn involvert burde man sette bremsen på, ja til og med nødbremsen. 

Ja, det med å få barn før det er noe stabilt å snakke om skjønner jeg ikke......greit nok, alderen hennes har sikkert sitt å si, men allikevel, hvordan få kabalen til å gå opp dersom de blir gravide og alt fortsatt er usikkert med tanke på det å kunne sees, det å vite når ting kan bli mer normalisert?

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Yann skrev:

0.42 øre pr. klikk 😂

Og dess flere klikk, dess lettere er det å få spons/annonsører. En toppblogger med veldig mange klikk daglig kan ta seg mye bedre betalt for et reklameinnlegg enn en mindre blogger kan.

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Million skrev:

DET er ikke standarden i hvert fall! :) Da er du nok ganske uvanlig skapt. 

Sikkert en Fam feil, på lik linje med at vi føder raskt

Skrevet
3 timer siden, Yann skrev:

0.42 øre pr. klikk 😂

Det blir en grei årslønn det. Med dagens klikk som utgangspunkt blir det rett under 1500 om dagen og 545.000 i året faktisk.

• Liker 3
Gjest Kritt
Skrevet
10 minutter siden, Justlooking skrev:

Det blir en grei årslønn det. Med dagens klikk som utgangspunkt blir det rett under 1500 om dagen og 545.000 i året faktisk.

Har ikke peiling på dette, men blander du ører og kroner nå?

Skrevet

Nei 😊 I dag er det 3559 klikk ifølge blogg.no. Ganger man det med 0,42 blir det 1494,78 pr dag. Ganget med 365 dager blir det 545.594,70 ifølge min telefon. Daglige klikk kan selvsagt variere, men selv om det er lite pr klikk blir det en del i løpet av et år 😊

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Justlooking skrev:

Nei 😊 I dag er det 3559 klikk ifølge blogg.no. Ganger man det med 0,42 blir det 1494,78 pr dag. Ganget med 365 dager blir det 545.594,70 ifølge min telefon. Daglige klikk kan selvsagt variere, men selv om det er lite pr klikk blir det en del i løpet av et år 😊

Du blander ikke klikk på bloggen og klikk på annonselenker nå? Stort sett er det rundt 10 øre pr klikk (dvs klikk fra forskjellige ip adresser, ikke at den samme personen klikker seg inn mange ganger) og annonselenker hvor man får rundt 50 øre for hvert klikk til annonsøren. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Justlooking skrev:

Man får vel ikke betalt per klikk på bloggen? Det er vel klikk på annonselinker bloggere tjener penger på?

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, Justlooking said:

Det ble sagt 0,42 øre, ikke 0,42 kr.

0,42 øre er 0,0042 kr. Altså blir summen 5455,94 kr per år.

• Liker 27
Skrevet
8 timer siden, Justlooking skrev:

Da hadde til og med eg begynt å blogge..😆

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, ocultos skrev:

Minus skatt.. Blir ikke akkurat rik av det 😂

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, ocultos skrev:

Det er riktig. Det er samarbeidsavtaler med bloggerbunaden Nelly, luriumpiller og kremer som gir store penger... 😅

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...