anon15 Skrevet 21. juli 2020 #9121 Skrevet 21. juli 2020 13 minutter siden, Trude4 skrev: Ja gosh hun kjøpte seg lunsjkake og melk da hun var på butikken. Luksusfellen neste Jeg tenker kjedsommelighet neste, jeg. Skal bloggen/instagram/snapchat-konseptet overleve må det litt mer enn tur innom butikken og at minstejenta sover til... 9
Gjest Trude4 Skrevet 21. juli 2020 #9122 Skrevet 21. juli 2020 24 minutter siden, anon15 skrev: Jeg tenker kjedsommelighet neste, jeg. Skal bloggen/instagram/snapchat-konseptet overleve må det litt mer enn tur innom butikken og at minstejenta sover til... Det kan eg være enig i. Derfor ganske tragisk at noen klarer å reagere på at hun spiser lunsjkake og drikker melk.
Nussepus Skrevet 21. juli 2020 #9123 Skrevet 21. juli 2020 2 timer siden, Trude4 skrev: Det kan eg være enig i. Derfor ganske tragisk at noen klarer å reagere på at hun spiser lunsjkake og drikker melk. De fleste reagerer vel mest på at mannen ikke får oppleve datterens første leveår på grunn av at de somler med søknaden fordi de bruker penger på alt annet. 26
Minipilla Skrevet 22. juli 2020 #9124 Skrevet 22. juli 2020 Hun leser nok her inne for i dag unner hun seg is og burger på MC Donalds. Sikkert kun for å provosere. 7
Nana Skrevet 22. juli 2020 #9125 Skrevet 22. juli 2020 2 minutter siden, Minipilla skrev: Hun leser nok her inne for i dag unner hun seg is og burger på MC Donalds. Sikkert kun for å provosere. I går sa hun på snap at hun hadde levd på 50,- dagen i matbudsjett siden sønnen reiste til sin far. 1
Tildittbeste Skrevet 22. juli 2020 #9126 Skrevet 22. juli 2020 19 minutter siden, Minipilla skrev: Hun leser nok her inne for i dag unner hun seg is og burger på MC Donalds. Sikkert kun for å provosere. Tror hun elsker å provosere og da holdes det jo liv i en ellers veldig kjedlig blogg for tiden 5
Gjest Kritt Skrevet 22. juli 2020 #9127 Skrevet 22. juli 2020 22 minutter siden, Nana skrev: I går sa hun på snap at hun hadde levd på 50,- dagen i matbudsjett siden sønnen reiste til sin far. Hun har jo tidligere vist sine enorme lagre av tørrmat etc., ingen stor stor sak å klare seg på små summer inntil lageret fylles opp igjen. En kan til og med unne seg litt hverdagssløsing 🤣
Nana Skrevet 22. juli 2020 #9128 Skrevet 22. juli 2020 1 minutt siden, Tildittbeste skrev: Tror hun elsker å provosere og da holdes det jo liv i en ellers veldig kjedlig blogg for tiden Enig i at både blogg og snap er veldig kjedelig nå, men syns det er bra. Dagene hennes består av den nyfødte og hun har tatt et valg om å skjerme barna så da er det vel naturlig nok ingenting å skrive om/legge ut på snap heller. Bortsett fra hva hun har spist til middag og hvorfor de ikke har søkt visum. Mener hun selv har sagt at hun ikke har venninner så da får hun ikke vært så sosial heller, bortsett fra med eldste datter og foreldrene sine. 4
Visvas Skrevet 23. juli 2020 #9129 Skrevet 23. juli 2020 19 timer siden, Tildittbeste skrev: Tror hun elsker å provosere og da holdes det jo liv i en ellers veldig kjedlig blogg for tiden Ja hun trasser skikkelig, alltid. Enn om hun hadde sett at grunnen til at folk reagerer er at man bryr seg om at barnet hennes skal få være med faren sin. 7
Gjest Trude4 Skrevet 23. juli 2020 #9130 Skrevet 23. juli 2020 30 minutter siden, Visvas skrev: Ja hun trasser skikkelig, alltid. Enn om hun hadde sett at grunnen til at folk reagerer er at man bryr seg om at barnet hennes skal få være med faren sin. Å pakke denne tåplige kritikken inn i at dere bryr dere er det tåpligste eg har lest noen gang. Å tro at hun trasser og provoserer fordi hun kjøper seg en is og en hamburger på senteret er det dommeste eg har lest. La nå kvinnen få spise mat, drikke melk og nyte en is uten at dere skal få det også til å være negativt.
Tildittbeste Skrevet 23. juli 2020 #9131 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Trude4 skrev: Å pakke denne tåplige kritikken inn i at dere bryr dere er det tåpligste eg har lest noen gang. Å tro at hun trasser og provoserer fordi hun kjøper seg en is og en hamburger på senteret er det dommeste eg har lest. La nå kvinnen få spise mat, drikke melk og nyte en is uten at dere skal få det også til å være negativt. Er nok ikke is og burger som er hoved problemet og det tror jeg du ser og skjønner også. Det er hele situasjonen sett under ett som gjør saken til det den er. Alle er vell enig i at barn vil nyte godt av å ha foreldre til stede og da handler det om hele historien ikke bare en is i ny og ne 10
Gjest Trude4 Skrevet 23. juli 2020 #9132 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, Tildittbeste skrev: Er nok ikke is og burger som er hoved problemet og det tror jeg du ser og skjønner også. Det er hele situasjonen sett under ett som gjør saken til det den er. Alle er vell enig i at barn vil nyte godt av å ha foreldre til stede og da handler det om hele historien ikke bare en is i ny og ne Hvorfor henge seg opp i slike tåpelige ting som hva hun spiser fordi hun og mannen ikke søker om å bo sammen akkurat nå da? Det er jo ikke opp til oss å bestemme at hun må ta lån for å søke. Blir ikke mindre tåpelig og idiotisk å kritisere at kvinnen spiser mat. Hadde hun reist på dyre ferier spist masse på restaurant og kjøpt masse unyttig så skulle eg forstått det.
Visvas Skrevet 23. juli 2020 #9133 Skrevet 23. juli 2020 30 minutter siden, Trude4 skrev: Å pakke denne tåplige kritikken inn i at dere bryr dere er det tåpligste eg har lest noen gang. Å tro at hun trasser og provoserer fordi hun kjøper seg en is og en hamburger på senteret er det dommeste eg har lest. La nå kvinnen få spise mat, drikke melk og nyte en is uten at dere skal få det også til å være negativt. Hvorfor tror du folk reagerer da? Nå er jeg sykt spent! Tåpeligste jeg har sett noen gang er at folk ikke evner å se en sammenheng på forbruk og økonomi her. 9
Tildittbeste Skrevet 23. juli 2020 #9134 Skrevet 23. juli 2020 (endret) 24 minutter siden, Trude4 skrev: Hvorfor henge seg opp i slike tåpelige ting som hva hun spiser fordi hun og mannen ikke søker om å bo sammen akkurat nå da? Det er jo ikke opp til oss å bestemme at hun må ta lån for å søke. Blir ikke mindre tåpelig og idiotisk å kritisere at kvinnen spiser mat. Hadde hun reist på dyre ferier spist masse på restaurant og kjøpt masse unyttig så skulle eg forstått det. Det er vell ikke bare dette noen har hengt seg opp i? Men det er vell mer hele situasjonen som tilsier at pengene ikke finnes og kan legges i en søknad. Hva som er nyttig og unyttig for folk flest er jo forskjellig Se alt under ett og da bør de skinne igjennom at det er ønske om at far og datter skal få være sammen. Endret 23. juli 2020 av Tildittbeste 7
Gjest Trude4 Skrevet 23. juli 2020 #9135 Skrevet 23. juli 2020 16 minutter siden, Tildittbeste skrev: Det er vell ikke bare dette noen har hengt seg opp i? Men det er vell mer hele situasjonen som tilsier at pengene ikke finnes og kan legges i en søknad. Hva som er nyttig og unyttig for folk flest er jo forskjellig Se alt under ett og da bør de skinne igjennom at det er ønske om at far og datter skal få være sammen. Ja far datter og mor er sikkert veldig takknemlig for omsorgen dere viser!
Illusen Skrevet 23. juli 2020 #9136 Skrevet 23. juli 2020 28 minutter siden, Trude4 skrev: Ja far datter og mor er sikkert veldig takknemlig for omsorgen dere viser! Mor er nok sikkert veldig fornøyd med å provosere frem flere innlegg i tråden her ihvertfall. Bloggen hadde neppe overlevd uten... 13
Gjest Trude4 Skrevet 23. juli 2020 #9137 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Illusen skrev: Mor er nok sikkert veldig fornøyd med å provosere frem flere innlegg i tråden her ihvertfall. Bloggen hadde neppe overlevd uten... Provosere med å spise is?
Tildittbeste Skrevet 23. juli 2020 #9138 Skrevet 23. juli 2020 32 minutter siden, Trude4 skrev: Provosere med å spise Det er ikke isen folk har hengt seg opp i. Sier det igjen. Det er mange ting sett under ett. Og oppriktig tror jeg faktisk folk mener og ønsker det beste for dem. Men "noen " ser ikke det. Dessverre. 8
Gjest Trude4 Skrevet 23. juli 2020 #9139 Skrevet 23. juli 2020 13 minutter siden, Tildittbeste skrev: Det er ikke isen folk har hengt seg opp i. Sier det igjen. Det er mange ting sett under ett. Og oppriktig tror jeg faktisk folk mener og ønsker det beste for dem. Men "noen " ser ikke det. Dessverre. Da får di "noen" lære seg å ordlegge seg riktig å ikke skrive om is og mat. Dere kan ro så mye dere vill. Det forandrer ikke hvor tåplig det er å skrive at hun provoserer med å spise is og mat. Ok så synes dere at hun skal søke nå. Ta lån og søke med det samme. Men det er jo ikke opp til dere å velge. Det er opp til bloggeren og mannen hennes. At dere ønsker det beste for far og datter lyser ikke akkurat igjennom her
Frøken_fjong1 Skrevet 23. juli 2020 #9140 Skrevet 23. juli 2020 10 timer siden, Trude4 skrev: Da får di "noen" lære seg å ordlegge seg riktig å ikke skrive om is og mat. Dere kan ro så mye dere vill. Det forandrer ikke hvor tåplig det er å skrive at hun provoserer med å spise is og mat. Ok så synes dere at hun skal søke nå. Ta lån og søke med det samme. Men det er jo ikke opp til dere å velge. Det er opp til bloggeren og mannen hennes. At dere ønsker det beste for far og datter lyser ikke akkurat igjennom her Hadde hun hatt kontroll på økonomien og forbruket sitt, så kunne hun søkt uten lån. Når en er 40 år bør en ha kontroll 4
Anbefalte innlegg