Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ref siste blogginnlegg. Hun dama driver seriøst med så mye rart. Skulle tro hun var 20 og ikke 40. Når man tenker på nivået på kunnskap og refleksjon. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har a satt seg på loftet i karantene sammen med sin sønn, og amalie lage middag og setter i trappen til dem.🤣 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Elleeenn skrev:

Og nå har a satt seg på loftet i karantene sammen med sin sønn, og amalie lage middag og setter i trappen til dem.🤣 

«Karantene» ja.... men bare en uke isteden for de anbefalte to - for påsken kommer, og da blir det så kjedelig å sitte der oppe. 

Jeg vet ikke om man skal le eller grine over tullet hun holder på med om dagen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Illusen skrev:

«Karantene» ja.... men bare en uke isteden for de anbefalte to - for påsken kommer, og da blir det så kjedelig å sitte der oppe. 

Jeg vet ikke om man skal le eller grine over tullet hun holder på med om dagen.

Dette er jo bare for å gjøre seg selv spesiell eller interessant. Hun har mistet sine five minutes of fame etter ABD saken, og har egentlig ikke noe særlig å komme med. Hverken før eller nå. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette synes jeg er et merkelig opplegg. Bloggen blir bare mer og mer kjedelig, det er kun karantene her og der og over alt synes jeg med MA nå. Får håpe hun har litt mer å skrive om snart ellers er jeg redd det nærmer seg slutten på bloggen hennes. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ganske spesielt at ei voksen jente med egne barn flytter inn i hovedetasjen i morens hus. Mens den høygravide moren, mindreårige lillebror og etterhvert stefaren skal bo i husets andre etasje uten kjøkken... 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deltidsmamma

Det er noe jeg ikke forstår, og jeg vet jo at du leser her inne MA. Det er at du sier at du er i karantene, pga din datter og at dere bestiller mat hjem, vel og bra men dere reiser begge å henter pakker, du reiser på butikken for å handle snop til dere/ sønnen din. Det skulle jeg likt å forstå hvorfor det ene men ikke det andre. Men hvis hun hadde vært i risikosonen så ville du ha visst det helt sikkert. Du skrev også at du lot pakker ligge i bilen, sannsynligvis pga smittefare men det er o den samme bilen dere henter pakker med.

Du som helsefagarbeider burde jo vite dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ellasnella skrev:

Er jo ganske spesielt at ei voksen jente med egne barn flytter inn i hovedetasjen i morens hus. Mens den høygravide moren, mindreårige lillebror og etterhvert stefaren skal bo i husets andre etasje uten kjøkken... 

 

Det kommer jo ikke til å fungere men nå ser jeg vel ikke akkurat for meg at stefaren kommer dit med det første. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Deltidsmamma skrev:

Det er noe jeg ikke forstår, og jeg vet jo at du leser her inne MA. Det er at du sier at du er i karantene, pga din datter og at dere bestiller mat hjem, vel og bra men dere reiser begge å henter pakker, du reiser på butikken for å handle snop til dere/ sønnen din. Det skulle jeg likt å forstå hvorfor det ene men ikke det andre. Men hvis hun hadde vært i risikosonen så ville du ha visst det helt sikkert. Du skrev også at du lot pakker ligge i bilen, sannsynligvis pga smittefare men det er o den samme bilen dere henter pakker med.

Du som helsefagarbeider burde jo vite dette.

 

Hele det opplegget er så selvmotsigende som det kan bli......karantene du liksom 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer så rart. Tror datra er i risikogruppen.  Men det er ikke god nok grunn til å gå til legen og få bekreftelse på at hun er i risiko gruppe eller ikke..veldig rare ting de foretar seg synes jeg..enda godt det er flere som synes det er rart det hun driver med. Må da finnes andre bedre løsninger enn dette de driver med.  (Det er nå meg)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette karantene greiene faller på sin egen urimelighet, og blir bare tullete for meg.

Men... Mette gjorde en fantastisk jobb med AB saken, og jeg, for min del, skulle gjerne like å vite hva hun tenker nå, og hva blir veien videre ?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon - kvaliteten på bloggen hadde blitt SÅ mye bedre hvis hun erstattet alle selfiene med bilder tatt av andre eller med selvutløser. Kun selfier med lang arm drar ned inntrykket noe voldsomt. Hadde sett mye proffere ut med skikkelige bilder

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere leger som er ekstra påpasselig med å ikke bli syk med korona, siden Norge trenger friske helsearbeidere, men de driver da ikke med karantene innenfor hjemmets fire vegger.  De er ekstra nøye med håndvask, har bare besøk av den nærmeste krets, som voksne barn og når de er ute i offentligheten så benytter de seg av spritvask når de feks går inn i en butikk etc. Nå må selvsagt bloggeren få gjøre akkurat det hun vil, men jeg leser det med stor forundring. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at 40K i året er grunn god nok til å holde liv i en blogg som kun genererer interesse dersom du skriver om ABIP eller framstiller deg selv som en (i beste fall) lite reflektert vims. De selskapene som sponser dette vaset må virkelig være helt ukritiske. Jeg styrer nå helt unna både Ellos og spåkoner 😂

Må da være surt å ha falt for eget grep; jeg hadde ihvertfall mistet all motivasjon av å drive bedriften min på en måte som gjorde meg avhengig av å lage «kontroverser» hele tiden for å få klikk.  Men det må jo være dette MA ønsker, når du ser hvor lite kvalitet hun legger i de innleggene som tilsynelatende ikke er skrevet for å høste kritikk. 
Nå begynner jeg å slite med å engasjere meg såpass at jeg gidder å legge ut noe gruff her 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Centimeteren skrev:

Er hun fortsatt sammen med H, eller er det slutt?

 

De er fortsatt gift ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir for dumt! Om sønnen et sulten eller vil ha et glass melk må hun ringe datteren for å spørre om hun kan sette det i trappa.

hva om sønnen står opp før de andre, skal han da ringe å vekke søsteren.

pfff, tenk å nekte sitt eget barn å få gå på kjøkkenet i sitt eget hjem!virker som hun setter datteren først, de er jo bestevenner!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Visla skrev:

det blir for dumt! Om sønnen et sulten eller vil ha et glass melk må hun ringe datteren for å spørre om hun kan sette det i trappa.

hva om sønnen står opp før de andre, skal han da ringe å vekke søsteren.

pfff, tenk å nekte sitt eget barn å få gå på kjøkkenet i sitt eget hjem!virker som hun setter datteren først, de er jo bestevenner!

Tror det handler mer om at hun tror hun gjør det riktige, men at hun egentlig ikke har peiling på hva hun driver med. Synes hele opplegget med å la den voksne datteren sin flytte inn med to unger når hun selv venter en baby og har en unge til, er veldig spesielt. I tillegg venter hun på at mannen skal komme til Norge og flytte inn. Tvillingene er tydeligvis litt for mye for åtteåringen, så da må han gå på rommet sitt for å få fred. I sitt eget hus. Rotete familie, men sånn er det når folk får unger med alle de møter.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pollen skrev:

Tror det handler mer om at hun tror hun gjør det riktige, men at hun egentlig ikke har peiling på hva hun driver med. Synes hele opplegget med å la den voksne datteren sin flytte inn med to unger når hun selv venter en baby og har en unge til, er veldig spesielt. I tillegg venter hun på at mannen skal komme til Norge og flytte inn. Tvillingene er tydeligvis litt for mye for åtteåringen, så da må han gå på rommet sitt for å få fred. I sitt eget hus. Rotete familie, men sånn er det når folk får unger med alle de møter.

Hvorfor i all verden lar hun datteren med barn flytte inn hos henne om det blir for mye før sønnen. Det er jo sønnens HJEM, datteren er voksen og må stå på egne ben. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...