Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest Kritt
1 time siden, Pollen skrev:

Nå bor jo han med sine foreldre da, så han er vant til flere generasjoner. 

Litt annet å bo med egne foreldre, som man har gjort siden tidenes morgen, og å bo med sin nye kones voksne barn og barnebarn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Kritt skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke dette med at voksne datteren skal flytte hjem for spare penger. En ting var om Mette bodde alene, men nå skal jo hennes tyrkiske mann flytte inn.

 

Mette skal ha ny baby og hennes mann skal snart flytte fra et fremmed land og til henne. Hadde det vært jeg som flyttet til ektefelle jeg ikke kjente veldig godt i et annet land, med ny baby, og han forteller at omtrent samtidig skal hans voksne barn og barnebarn(!) flytte hjem igjen, ville jeg lurt på om han var riktig vel bevart.

Tja. Nå er det vel ikke helt uvanlig at storfamilien bor sammen i Tyrkia, så det er ikke sikkert dette er rart for han. Men at Mette, som sier at hun trenger så mye alenetid, velger dette, skjønner jeg ikke helt.

Det jeg reagerer på, er at datter med barn skal overta hovedetasjen, mens Mette og sønn (og etterhvert nyfødt og ektemann) skal i hovedsak bo i bietasjen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
1 minutt siden, Rosalie skrev:

 

Det jeg reagerer på, er at datter med barn skal overta hovedetasjen, mens Mette og sønn (og etterhvert nyfødt og ektemann) skal i hovedsak bo i bietasjen.

Ja, det synes jeg også var underlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Kikket på snaper fra datterens tvillingfødsel, må innrømme at det var ganske rørende 😊. Ville ikke likt at så personlige ting om meg eller mine ble delt offentlig, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kritt skrev:

Det var da et negativt syn på det hele. Jeg tror nok han flytter inn, men er meget usikker på hvordan det går. Hun legger ikke akkurat godt til rette med denne storfamilien. Kanskje godt han er vant til å bo med mange.

Føler meg ikke så negativ bare realistisk, er jo en klassiker den historien her :) Men kan selvfølgelig tippe feil, håper det for dette vesenets skyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, fusetufs skrev:

Føler meg ikke så negativ bare realistisk, er jo en klassiker den historien her :) Men kan selvfølgelig tippe feil, håper det for dette vesenets skyld.

Trivelig beskrivelse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pollen skrev:

Var ikke barnefaren med?

Hverken barnebarn, datter eller mette har kontakt med fedrene sine har hun sagt på snap.

veldig spesielt at hun deler denne fødselen med jevne mellomrom.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Visla skrev:

Hverken barnebarn, datter eller mette har kontakt med fedrene sine har hun sagt på snap.

veldig spesielt at hun deler denne fødselen med jevne mellomrom.

Ikke Mette selv heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Visla skrev:

Hverken barnebarn, datter eller mette har kontakt med fedrene sine har hun sagt på snap.

veldig spesielt at hun deler denne fødselen med jevne mellomrom.

Så kjæresten er ikke pappaen til twinsa? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Visla skrev:

Hverken barnebarn, datter eller mette har kontakt med fedrene sine har hun sagt på snap.

veldig spesielt at hun deler denne fødselen med jevne mellomrom.

Det er jo ikke akkurat en snap eller to heller, men mye video og info samt filming av helsepersonell som gjør jobben sin. Skjønner ikke hvorfor alt dette rundt hennes unge datters fødsel skal deles med kreti og pleti om og om igjen. 
 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nana skrev:

Nei

Ok. Da ble det litt mer logisk hvorfor han ikke blir med på flyttelasset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Pollen skrev:

Så kjæresten er ikke pappaen til twinsa? 

Nei virker ikke slik. Hun skreiv iallefall at de ikke har kontakt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Manannan skrev:

Det er jo ikke akkurat en snap eller to heller, men mye video og info samt filming av helsepersonell som gjør jobben sin. Skjønner ikke hvorfor alt dette rundt hennes unge datters fødsel skal deles med kreti og pleti om og om igjen. 
 

 

 

Enig! Følte jeg var tilstede under fødselen omtrent. 
hun virker til å ha blitt høy på seg selv også når hun tar bilder og filmer seg selv. Jeg kjenner ingen som viser seg så mye frem og bare MÅ vise hud hver gang de skal vise frem magen. Vi ser sen like godt med klær....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Turkis Sau skrev:

Trivelig beskrivelse.

Mette Ask (39) har en datter på 20 år, en sønn på åtte år og to ni måneder gamle barnebarn. Sammen med ektemannen (28) er hun nå gravid igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Visla skrev:

Enig! Følte jeg var tilstede under fødselen omtrent. 
hun virker til å ha blitt høy på seg selv også når hun tar bilder og filmer seg selv. Jeg kjenner ingen som viser seg så mye frem og bare MÅ vise hud hver gang de skal vise frem magen. Vi ser sen like godt med klær....

Sant! 
Og alle selfiene på bloggen, hun er snart 40 år og det ser litt rart ut å forsøke posere som unge bloggere og deres wannabes gjorde for fem år siden.  
Er det ikke noe annet å ta bilder av, hun bor jo på et naturskjønt sted bla, elsker visst å lage mat, liker interiør, oppussing og hage. Flust av alternative motiver, er det ikke?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, CMarie skrev:

Sant! 
Og alle selfiene på bloggen, hun er snart 40 år og det ser litt rart ut å forsøke posere som unge bloggere og deres wannabes gjorde for fem år siden.  
Er det ikke noe annet å ta bilder av, hun bor jo på et naturskjønt sted bla, elsker visst å lage mat, liker interiør, oppussing og hage. Flust av alternative motiver, er det ikke?

Og den "dansen" for noen dager siden.... Hadde jeg gjort noe tilsvarende og lagt ut på nettet/Snapchat da hadde både mann og barn trodd at det hadde klikket totalt for meg. Hun har, som du påpeker, mange flotte alternative motiver i sin nærhet. Det er ikke alt man trenger å legge ut og er man godt voksen, som jeg vil påstå at man er som 40-åring, da bør man heller satse på den litt mer  "modne " stilen. Hun har sikkert en del voksne følgere og det bør hun kanskje ta med i beregningen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lunabelle skrev:

Og den "dansen" for noen dager siden.... Hadde jeg gjort noe tilsvarende og lagt ut på nettet/Snapchat da hadde både mann og barn trodd at det hadde klikket totalt for meg. 

Jeg følger henne ikke på Snap, jeg har faktisk ikke Snap. Og tenker det er likegreit jeg gikk glipp av dansen 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...