Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det må ha skjedd de siste ukene eventuelt, så vidt meg bekjent har alle figurert på bloggen jevnt og trutt.

De vises titt og ofte i ulike situasjoner.  Er kunn ansiktet som blir skjult. Så de er jo en del av alt som må deles. Synd. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det må ha skjedd de siste ukene eventuelt, så vidt meg bekjent har alle figurert på bloggen jevnt og trutt.

 

21 minutter siden, Tildittbeste skrev:

De vises titt og ofte i ulike situasjoner.  Er kunn ansiktet som blir skjult. Så de er jo en del av alt som må deles. Synd. 

De vises ikke på måter som gjør dem gjenkjennbare og nevnes heller aldri med navn. Men klart, er fokus konstant på det halvtomme glasset, vil ting aldri bli bra nok for enkelte.

Jeg synes ikke synd på barna og barnebarna til Mette. Tror samlet sett de kommer svært bra ut mtp. omsorg og andre vesentlige faktorer, selv om Mette velger å blogge og dele fra sitt liv. 
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marixxx skrev:

 

De vises ikke på måter som gjør dem gjenkjennbare og nevnes heller aldri med navn. Men klart, er fokus konstant på det halvtomme glasset, vil ting aldri bli bra nok for enkelte.

Jeg synes ikke synd på barna og barnebarna til Mette. Tror samlet sett de kommer svært bra ut mtp. omsorg og andre vesentlige faktorer, selv om Mette velger å blogge og dele fra sitt liv. 
 

Har ikke sagt direkte det er synd på barna heller.  Mer det at det må være litt kjedlig og se mamma eller mormor stadig bak en skjerm.  Tenk med deg selv om det er best å snakke med et menneske som ser deg, kontra et menneske som fanger øyeblikket med en tlf. 

Endret av Tildittbeste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Har ikke sagt direkte det er synd på barna heller.  Mer det at det må være litt kjedlig og se mamma eller mormor stadig bak en skjerm.  Tenk med deg selv om det er best å snakke med et menneske som ser deg, kontra et menneske som fanger øyeblikket med en tlf. 

Der synder de fleste foreldre i dag, dessverre. Tviler på at Mette er verre enn andre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tildittbeste skrev:

De vises titt og ofte i ulike situasjoner.  Er kunn ansiktet som blir skjult. Så de er jo en del av alt som må deles. Synd. 

KUN ansiktet som blir skjult?? Det er jo det som er gjenkjennbart hos et menneske!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg vet at en ikke skal berøre ansiktet uten å ta av hanskene først." skriver hun før legetimen.

Hvorpå hun på bildet i neste innlegg sitter med hånda i panna - tilsynelatende etter legebesøket.

Jaja. Da var det jo ikke noen vits med de hanskene, hvertfall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, anon15 skrev:

"Jeg vet at en ikke skal berøre ansiktet uten å ta av hanskene først." skriver hun før legetimen.

Hvorpå hun på bildet i neste innlegg sitter med hånda i panna - tilsynelatende etter legebesøket.

Jaja. Da var det jo ikke noen vits med de hanskene, hvertfall.

Og hun Som «helsepersonell» burde jo vite at det kun er smittede som skal bruke munnbind ute i offentlighet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, anon15 skrev:

"Jeg vet at en ikke skal berøre ansiktet uten å ta av hanskene først." skriver hun før legetimen.

Hvorpå hun på bildet i neste innlegg sitter med hånda i panna - tilsynelatende etter legebesøket.

Jaja. Da var det jo ikke noen vits med de hanskene, hvertfall.

Idioti. Hun beskytter hverken seg selv eller andre når hun ikke greier å bruke utstyr riktig. Blir så oppgitt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anon15 skrev:

"Jeg vet at en ikke skal berøre ansiktet uten å ta av hanskene først." skriver hun før legetimen.

Hvorpå hun på bildet i neste innlegg sitter med hånda i panna - tilsynelatende etter legebesøket.

Jaja. Da var det jo ikke noen vits med de hanskene, hvertfall.

 

1 time siden, Nussepus skrev:

Og hun Som «helsepersonell» burde jo vite at det kun er smittede som skal bruke munnbind ute i offentlighet. 

 

1 time siden, panzerpølsa skrev:

Idioti. Hun beskytter hverken seg selv eller andre når hun ikke greier å bruke utstyr riktig. Blir så oppgitt. 

Dere leter hardt for å finne noe å kunne sette fingeren på nå 😂😎

Mette forklarer dere jo dette fint på snapp nå, til og med dokumenterer med skjermbilde av kamerarullen sin. 

Så da kan dere vel begyne å lete etter noe annet. 

Eller kanskje aller helst, bruk tiden på noe annet.... granske deres egne liv 😉

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Flettfrid skrev:

 

 

Dere leter hardt for å finne noe å kunne sette fingeren på nå 😂😎

Mette forklarer dere jo dette fint på snapp nå, til og med dokumenterer med skjermbilde av kamerarullen sin. 

Så da kan dere vel begyne å lete etter noe annet. 

Eller kanskje aller helst, bruk tiden på noe annet.... granske deres egne liv 😉

Uansett om man kan å bruke det eller ikke så er det ikke anbefalt for ikke smittede å bruke det utenfor institusjon. Hun jobber vel heller ikke i en jobb eller en yrkesgruppe der man hyppig bruker eller kan å bruke munnbind? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Dere leter hardt for å finne noe å kunne sette fingeren på nå 😂😎

 

Behøver ikke lete når det man kan finne er så åpenlyst

 

 

1 time siden, Flettfrid skrev:

Mette forklarer dere jo dette fint på snapp nå, til og med dokumenterer med skjermbilde av kamerarullen sin. 

Så da kan dere vel begyne å lete etter noe annet. 

Altså, hun forklarer alltid i ettertid når det kommer reaksjoner, det er ikke noe nytt, og at folk reagerer før MA forklarer i ettertid er vel ikke så rart, men du må gjerne være hennes forsvarer om du så vil

 

1 time siden, Flettfrid skrev:

bruk tiden på noe annet.... granske deres egne liv 😉

Og hva har du med hva andre bruker sin tid på? Når gransket du ditt liv sist, kanskje det også trengs?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Mette skriver at Corona ikke er i villagen til H. 

Jeg håper ikke han lever etter det, men tar sine forhåndsregler. Grunnen til at det "ikke finnes" i store deler av Tyrkia er fordi folk ikke er testet sa helseministeren selv for noen dager siden. Så vi må leve som om det finnes overalt her. Noe det nok gjør veldig snart om det ikke allerede gjør det. 

Myndighetene har satt inn MANGE tiltak, men folk inkl turister lever jo som om det er den vanlige hverdag her. IKKE alle, men mange! 

Det var var bare et vennlig tips altså. Siste dere vil er at han eller hans familie er smittet og landene åpner for reise før fødsel og så er det sykdom som hindrer han å reise vil jeg tro. 

Endret av Visvas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Visvas skrev:

Ser Mette skriver at Corona ikke er i villagen til H. 

Jeg håper ikke han lever etter det, men tar sine forhåndsregler. Grunnen til at det "ikke finnes" i store deler av Tyrkia er fordi folk ikke er testet sa helseministeren selv for noen dager siden. Så vi må leve som om det finnes overalt her. Noe det nok gjør veldig snart om det ikke allerede gjør det. 

Myndighetene har satt inn MANGE tiltak, men folk inkl turister lever jo som om det er den vanlige hverdag her. IKKE alle, men mange! 

Det var var bare et vennlig tips altså. Siste dere vil er at han eller hans familie er smittet og landene åpner for reise før fødsel og så er det sykdom som hindrer han å reise vil jeg tro. 

Det heter FORHOLDSREGLER!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pollen skrev:

Det heter FORHOLDSREGLER!!

Beklager! 

Godt jeg ikke skriver blogg😅 

Men jeg håper meningen med innlegget mitt kom fram tross skrivefeil 😊

Endret av Visvas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner man tyrkisk kultur, leve og være måte, så forandrer ikke de sin hverdag over natta. Ikke i forhold til dette viruset eller. Det er jeg ganske sikker på. Det er litt for naivt å tro. Men håper jeg tar feil. 

Endret av Tildittbeste
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Kjenner man tyrkisk kultur, leve og være måte, så forandrer ikke de sin hverdag over natta. Ikke i forhold til dette viruset eller. Det er jeg ganske sikker på. Det er litt for naivt å tro. Men håper jeg tar feil. 

Mange i familien til min mann er vettskremte og kysser, klemmer, besøker ikke i disse dager, de tar heller ikke imot besøk heldigvis og de holder avstand. Det samme gjør vi. 

Men det er dessverre veldig mange som luller seg inn den tro at det ikke har kommet til den og den byen. Det er derfor jeg vil gjøre Mette oppmerksom hva helseministeren selv har sagt. Folk er ikke testet, derfor "finnes det ikke". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visvas skrev:

Mange i familien til min mann er vettskremte og kysser, klemmer, besøker ikke i disse dager, de tar heller ikke imot besøk heldigvis og de holder avstand. Det samme gjør vi. 

Men det er dessverre veldig mange som luller seg inn den tro at det ikke har kommet til den og den byen. Det er derfor jeg vil gjøre Mette oppmerksom hva helseministeren selv har sagt. Folk er ikke testet, derfor "finnes det ikke". 

Det er bra.  Tror det er forskjell på by og bygd også. Uansett om alle tar grep får vi kanskje snart tilbake vår hverdag og mennesker kan bli gjenforent 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Det er bra.  Tror det er forskjell på by og bygd også. Uansett om alle tar grep får vi kanskje snart tilbake vår hverdag og mennesker kan bli gjenforent 

Det er portforbud for eldre enn 65 og kronisk syke her nå så vi håper det får mot portforbud for alle og høye bøter for de som ikke hører etter. For jeg har ikke trua på at folk hører etter her før det MÅ. De som hører etter føler jeg allerede har gjort det, resten må nok tvinges😅 

Ja vi håper hele verden blir kvitt dette snart, så får vi tilbake familie, venner, jobb, sport osv i hverdagen vår alle sammen 🤞 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke MA nettopp slutte å legge ut snapper med kommentarer fra KG da? På kjøret igjen ser jeg. 
Bare tåler ikke at det er noen som ytrer kritikk-alt må forklares og rettferdiggjøres i det uendelige. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...