Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Gjest spaniasol

Jeg har sittet stille i båten lenge. Fordi jeg ventet på rettferdighetens seier. I ABIP og dess like. Den lar vente på seg. Jeg avventer stadig Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet sin dom. Eller "dom". Vanligvis kommer det råd fra den kanten.

Når bloggeren nå vender seg mot lettjente penger via "klarsynte" er all respekt borte. Hun påpeker at alle må få mene og tro det de vil. Joda. Ḿen hun ynder jo å påpeke at hun er "offentlig". Hva nå enn det skal bety. I beste fall er det rundt 5.000 mennesker i Norge som leser bloggen. Det kan overhodet ikke kalles offentlig. Så det røres egentlig i et eggeglass. 

Og alle motforestillinger møtes med overbærenhet og motargumenter. Hvor ble det av henne som lærte av kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg rett og slett litt uvel. Spåkone? Er vi der, liksom? Hvis dette er det beste du får til, synes jeg du like gjerne kan la være.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, CMarie skrev:

Hva er det offentlige vesenet det henvises til? 🤔

😂

Jeg måtte faktisk google det når jeg leste kommentaren, aldri hørt/lest før, men det er visst mulig å bruke vesen alene for feks brannvesen. Men helt ærlig så jeg for meg et annet vesen når jeg leste det 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt siden skriver hun at det ikke er registrert smitte i Tyrkia. 

Det er registrert en med påvist corona for flere dager siden, vært i karantene siden. Nå blir det full lockdown på skoler, sport m.m. 

Snakker dere ikke sammen Mette? 

Det er mange som "lider" under disse karantenetider, men jeg er så glad for at Tyrkia tar dette seriøst så da får vi bare ta det deretter. Og ingen vet vel hvor langt det går før ting snur igjen, så er vel ingen man kan ringe slik du etterlyser for å høre om han kan komme til fødsel dessverre. 

Krysser fingrene for dere🤞 ...og alle de/vi andre som blir rammet av disse sikkerhetstiltakene som må til . 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Visvas skrev:

For litt siden skriver hun at det ikke er registrert smitte i Tyrkia. 

Det er registrert en med påvist corona for flere dager siden, vært i karantene siden. Nå blir det full lockdown på skoler, sport m.m. 

Snakker dere ikke sammen Mette? 

Det er mange som "lider" under disse karantenetider, men jeg er så glad for at Tyrkia tar dette seriøst så da får vi bare ta det deretter. Og ingen vet vel hvor langt det går før ting snur igjen, så er vel ingen man kan ringe slik du etterlyser for å høre om han kan komme til fødsel dessverre. 

Krysser fingrene for dere🤞 ...og alle de/vi andre som blir rammet av disse sikkerhetstiltakene som må til . 

Ringe noen for å høre om han kommer til fødselen? Var det ikke utstrakt bruk av telefon for å få svar på div. spørsmål det ble reklamert for i går?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jammf skrev:

Ringe noen for å høre om han kommer til fødselen? Var det ikke utstrakt bruk av telefon for å få svar på div. spørsmål det ble reklamert for i går?

Sier som bloggeren, spot on 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Visvas skrev:

For litt siden skriver hun at det ikke er registrert smitte i Tyrkia. 

Det er registrert en med påvist corona for flere dager siden, vært i karantene siden. Nå blir det full lockdown på skoler, sport m.m. 

Snakker dere ikke sammen Mette? 

Det er mange som "lider" under disse karantenetider, men jeg er så glad for at Tyrkia tar dette seriøst så da får vi bare ta det deretter. Og ingen vet vel hvor langt det går før ting snur igjen, så er vel ingen man kan ringe slik du etterlyser for å høre om han kan komme til fødsel dessverre. 

Krysser fingrene for dere🤞 ...og alle de/vi andre som blir rammet av disse sikkerhetstiltakene som må til . 

Ser at du blir sitert på snap. Da vil jeg tipse  MA om å følge med på VG.no, der blir det oppdatert hver dag, smitte tilfeller i alle verdens land, deriblant Tyrkia. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Frøya5 said:

Nå ble jeg rett og slett litt uvel. Spåkone? Er vi der, liksom? Hvis dette er det beste du får til, synes jeg du like gjerne kan la være.

Hun skriver at H ble satt ut av det spåkonen sa, men etter det jeg har hørt er det Haram i islam å ha kontakt med klarsynte, spåkoner osv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visvas skrev:

For litt siden skriver hun at det ikke er registrert smitte i Tyrkia. 

Det er registrert en med påvist corona for flere dager siden, vært i karantene siden. Nå blir det full lockdown på skoler, sport m.m. 

Snakker dere ikke sammen Mette? 

Det er mange som "lider" under disse karantenetider, men jeg er så glad for at Tyrkia tar dette seriøst så da får vi bare ta det deretter. Og ingen vet vel hvor langt det går før ting snur igjen, så er vel ingen man kan ringe slik du etterlyser for å høre om han kan komme til fødsel dessverre. 

Krysser fingrene for dere🤞 ...og alle de/vi andre som blir rammet av disse sikkerhetstiltakene som må til . 

Jeg er ovebevist om at det er mer enn 1 person som er smittet i en befolkning på over 80 millioner. Er de flinke til å teste folk som har vært i utlandet etc? 

Endret av JaVel
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BuffaloDuck skrev:

Hun skriver at H ble satt ut av det spåkonen sa, men etter det jeg har hørt er det Haram i islam å ha kontakt med klarsynte, spåkoner osv. 

Ja det er haram slik jeg også har hørt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, JaVel skrev:

Ja det er haram slik jeg også har hørt. 

Men slik vi har blitt kjent med han gjennom henne. Så er ikke han så muslim at det sikkert er et problem for han..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jammf skrev:

Ringe noen for å høre om han kommer til fødselen? Var det ikke utstrakt bruk av telefon for å få svar på div. spørsmål det ble reklamert for i går?

Ja, jeg begriper ikke at hun ikke bare ringer denne Randi. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, JaVel skrev:

Jeg er ovebevist om at det er mer enn 1 person som er smittet i en befolkning på over 80 millioner. Er de flinke til å teste folk som har vært i utlandet etc? 

Ja det er nok flere, men igjen så er det satt inn tiltak for lenge siden. Før det var påvist smitte så var det utfylling av skjema ved reise, helse"sjekk" på flyplassene, spraying av offentlige transporter samt at ungene er trimma om corona, hvordan de skal hoste, vaske hender ect i flere uker på skolen. Det ble kjørt inn en som de tror har corona med ambulanse i Alanya i går (vet ikke om det er corona enda), hele akutten ble tømt og pasienten hadde maske i tillegg til de som kjørte ambulansen var helt tildekt. Det er altså en helt annen håndtering av problemet,  nettopp fordi det er 80 millioner og skaden blir så stor hvis de ikke tar dette alvorlig. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Zenhouse skrev:

Ser at du blir sitert på snap. Da vil jeg tipse  MA om å følge med på VG.no, der blir det oppdatert hver dag, smitte tilfeller i alle verdens land, deriblant Tyrkia. 

At en voksen mann i Tyrkia ikke har fått med seg dette er for meg et under, det er 24/7 på alt av nyheter. Spesielt for en som skal jobbe i turismen, dette rammer jo mest sannsynligvis alle arbeidsplassene i turismen, iallefall for en tid siden det i første omgang er rådet til å utsette åpningen av turistsesongen. 

Og jeg forstår jo at de snakker sammen, jeg mente snakke skikkelig sammen. 

Endret av Visvas
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Visvas skrev:

At en voksen mann i Tyrkia ikke har fått med seg dette er for meg et under, det er 24/7 på alt av nyheter. Spesielt for en som skal jobbe i turismen, dette rammer jo mest sannsynligvis alle arbeidsplassene i turismen, iallefall for en tid siden det i første omgang er rådet til å utsette åpningen av turistsesongen. 

Og jeg forstår jo at de snakker sammen, jeg mente snakke skikkelig sammen. 

Han får det ikke med seg for det er pappaen som kontrollerer tv-en 😂😂. Hvor gammel var han igjen?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo ikke helt god! Hun er gravid og har en sønn i skolealder, men hun MÅ hente hjem datteren (som har vondt i halsen) for å ha kontroll. Hun datteren høres så hjelpesløs ut.

hadde tørnet for meg om mamma prøvde å kontrollere meg og skrive slik om meg. Jeg er ikke så mye eldre enn henne, og hadde mamma måtte hente hjem meg og barna for å ha kontroll hadde jeg tenkt det hadde klikket helt. Jeg hadde ALDRI utsatt noen jeg var glad i for eventuell smitte. Jeg greier da å ta meg av barna mine selv på en forsvarlig måte. Mens Mette dokumenterer alt hun serverer barnebarna for å vise at de får barnevennlig mat mens de voksne spiser skikkelig mat. 
 

hadde jeg vært pappa til sønnen hadde jeg hentet barnet mitt om datteren til mette hadde komt i huset. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Visla skrev:

Hun er jo ikke helt god! Hun er gravid og har en sønn i skolealder, men hun MÅ hente hjem datteren (som har vondt i halsen) for å ha kontroll. Hun datteren høres så hjelpesløs ut.

hadde tørnet for meg om mamma prøvde å kontrollere meg og skrive slik om meg. Jeg er ikke så mye eldre enn henne, og hadde mamma måtte hente hjem meg og barna for å ha kontroll hadde jeg tenkt det hadde klikket helt. Jeg hadde ALDRI utsatt noen jeg var glad i for eventuell smitte. Jeg greier da å ta meg av barna mine selv på en forsvarlig måte. Mens Mette dokumenterer alt hun serverer barnebarna for å vise at de får barnevennlig mat mens de voksne spiser skikkelig mat. 
 

hadde jeg vært pappa til sønnen hadde jeg hentet barnet mitt om datteren til mette hadde komt i huset. 

Samtidig som hun er så sliten at hun bare orker å ligge på sofaen. Kanskje på tide å la sin voksne datter ordne seg selv og så kan mor ta bare på seg driv så hun er klar til det som står foran henne? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå forsøker hun å provosere enda mer med krystalldamen Randi. I siste innlegg må hun snakke med oss og lurer på hva vi synes om hun klarer å få ordnet en fastpris avtale hos de klarsynte. 
Når man trodde det ikke kunne bli verre osv... Noen hjemme? Helt blåst?

Endret av CMarie
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, CMarie skrev:

Og nå forsøker hun å provosere enda mer med krystalldamen Randi. I siste innlegg må hun snakke med oss og lurer på hva vi synes om hun klarer å få ordnet en fastpris avtale hos de klarsynte. 
Når man trodde det ikke kunne bli verre osv... Noen hjemme? Helt blåst?

Tror hun er redd for å ikke få nok foreldrepenger, så hun reklamerer for hva som helst nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pollen skrev:

Tror hun er redd for å ikke få nok foreldrepenger, så hun reklamerer for hva som helst nå.

Ja det kan du ha rett i.  Dessuten har Randi sett en stigende karriere, og da tipper jeg det henvises til bloggen og ikke det offentlige vesen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...