Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, CMarie skrev:

Hadde du ventet classy? 
Faktisk en handling som er... vet ikke helt hva jeg skal si. Kan være egoisme, lite omtanke for andre, lite opplyst om situasjonen?  Eller impulsivitet som hun kaller det selv.

Å herregud. Folk går jo og spytter på gata. Hun fremstår virkelig som en enkel sjel. Jeg er helt rystet!

Endret av Nussepus
Endret
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Nussepus skrev:

Å herregud. Folk går jo og spytter på gata. Hun fremstår virkelig som en enkel sjel. Jeg er helt rystet!

Det hører nok med det å være helsepersonell i frivillig hjemmekarantene 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lala1 skrev:

Classy å sparke ned knappen i heisen for å unngå å trykke med hånden og bli smittet. Hva om hun har tråkket i hundedritt eller lignende så kommer det beboere og trykker på knappen etter henne?🤢  Man kan faktisk bli syk av bakterier også, ikke bare virus. 

Hun fremstår noen ganger veldig usmakelig og usympatisk. Hun kunne vel f.eks brukt albuen eller noe. Det der var ihvertfall unødvendig. Av en dame på 40 år forventer jeg litt mer omtanke for andre mennesker. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lunabelle skrev:

Hun fremstår noen ganger veldig usmakelig og usympatisk. Hun kunne vel f.eks brukt albuen eller noe. Det der var ihvertfall unødvendig. Av en dame på 40 år forventer jeg litt mer omtanke for andre mennesker. 

I alle fall fra ei som hele tida fremstiller seg som helsepersonell som kan dette. Jeg er helsepersonell, jeg hadde brukt albuen ( hadde heller ikke brukt munnbind ute) men har en del mer år utdannelse. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun var ute etter å provosere for å få litt gang på sakene igjen. Hvorfor ellers legge ut snaps av at hun gjør noe sånt? Usmakelig måte å skape blest om seg selv på 👎🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok ikke lang tid nå før det kommer nye skjermdumper fra disse siste innleggene der hun forklarer at skoene var helt rene, hun hadde jo spritet skosålene før hun gikk inn i leilighetskomplekset 🙄

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, skruf skrev:

Tar nok ikke lang tid nå før det kommer nye skjermdumper fra disse siste innleggene der hun forklarer at skoene var helt rene, hun hadde jo spritet skosålene før hun gikk inn i leilighetskomplekset 🙄

Hun er jo veldig reflektert sier hun selv. Hva med spekulativ? Poster og forklarer, bortforklarer og henger ut leserne og de som diskuterer bloggen hennes. 
 

Jeg ble selv veldig løselig og upresist sitert på bloggen i går. Jeg er visstnok så lite gjennomtenkt og umoden at det blir komisk. 
 

Lever godt med det :)

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CMarie skrev:

Hun er jo veldig reflektert sier hun selv. Hva med spekulativ? Poster og forklarer, bortforklarer og henger ut leserne og de som diskuterer bloggen hennes. 
 

Jeg ble selv veldig løselig og upresist sitert på bloggen i går. Jeg er visstnok så lite gjennomtenkt og umoden at det blir komisk. 
 

Lever godt med det :)

 

 

Jeg reagerer også litt på at om vi legger ut en screenshot fra bloggen hennes, så blir det slettet med henvisning til opphavsretten. Men hun klipper, limer og legger ut screenshot herifra i store mengder. Hva med rettigheter da? 

Jeg er så lei den praksisen der, så jeg har sluttet å lese bloggen og har avfulgt henne både på Snapchat og instagram.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MA skrev til meg på snap at å sparke på dørknappen var den eneste riktige tingen å gjøre for å unngå korona, da skoene kun var våte og ikke direkte skitne🤯 hvis hun hadde brukt albuen kunne hun jo fått korona på jakken sin. Korttenkt dame🤦🏼‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elleeenn skrev:

MA skrev til meg på snap at å sparke på dørknappen var den eneste riktige tingen å gjøre for å unngå korona, da skoene kun var våte og ikke direkte skitne🤯 hvis hun hadde brukt albuen kunne hun jo fått korona på jakken sin. Korttenkt dame🤦🏼‍♀️

Seriøst??? Skoene var kun våte ja.....hmmm.....Og Korona spres via dråpesmitte, dråper er våte, så hva som befant under skoene kunne ha vært hva som helst 

 

21 minutter siden, CMarie skrev:

Jeg ble selv veldig løselig og upresist sitert på bloggen i går. Jeg er visstnok så lite gjennomtenkt og umoden at det blir komisk. 
 

 

Hvor på bloggen? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrottefar skrev:

Seriøst??? Skoene var kun våte ja.....hmmm.....Og Korona spres via dråpesmitte, dråper er våte, så hva som befant under skoene kunne ha vært hva som helst 

 

 

Hvor på bloggen? :)

- «Så kommentarer som «slutt å være så dramaqueen, du er ikke den eneste i verden som har det vondt” blir så lite gjennomtenkt og umodent at det nesten er komisk.»

Det jeg kommenterte (ligger noen innlegg over her) var hennes spørsmål om hun kunne bli enke nå. 
 

kilde: https://metteask.blogg.no/na-er-det-nokk-jeg-setter-en-strek-her.html

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, CMarie skrev:

- «Så kommentarer som «slutt å være så dramaqueen, du er ikke den eneste i verden som har det vondt” blir så lite gjennomtenkt og umodent at det nesten er komisk.»

Det jeg kommenterte (ligger noen innlegg over her) var hennes spørsmål om hun kunne bli enke nå. 
 

kilde: https://metteask.blogg.no/na-er-det-nokk-jeg-setter-en-strek-her.html

Ah.....det var det der ja, men men, er det noen som er lite gjennomtenkt og komisk til tider så er det MA, med alt hva hun lirer ut av seg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
12 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ah.....det var det der ja, men men, er det noen som er lite gjennomtenkt og komisk til tider så er det MA, med alt hva hun lirer ut av seg

Jeg pleier ikke å være streng, men synes sånne kommentarer er litt under beltestedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg pleier ikke å være streng, men synes sånne kommentarer er litt under beltestedet. 

Kan så være, men når MA leter med lys og lykt her inne i tråden etter noe å skrive om enten på blogg eller snap så vil jeg si det er lite gjennomtenkt og komisk, for hva med å bare skrive om ditten og datten uten å ofte ta utgangspunkt i KG

Endret av Skrottefar
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
28 minutter siden, Skrottefar skrev:

Kan så være, men når MA leter med lys og lykt her inne i tråden etter noe å skrive om enten på blogg eller snap så vil jeg si det er lite gjennomtenkt og komisk, for hva med å bare skrive om ditten og datten uten å ofte ta utgangspunkt i KG

Leser du bloggen i det hele tatt eller følger med på andre av hun sine kanaler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Elleeenn skrev:

MA skrev til meg på snap at å sparke på dørknappen var den eneste riktige tingen å gjøre for å unngå korona, da skoene kun var våte og ikke direkte skitne🤯 hvis hun hadde brukt albuen kunne hun jo fått korona på jakken sin. Korttenkt dame🤦🏼‍♀️

Ja, för alla vet ju at Corona inte fastnar på skor, bara på jackor... 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Då vet ju alla nu att om nåt skulle gå sönder där dottern hyr lägenheten så är det bara MA som har sparkat lite hist och vart. Hon som är så duktig med sin ekonomi har säkert en buffer till att täcka sitt skadeverk på andras fastighet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kritt
6 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Ja, för alla vet ju at Corona inte fastnar på skor, bara på jackor... 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Då vet ju alla nu att om nåt skulle gå sönder där dottern hyr lägenheten så är det bara MA som har sparkat lite hist och vart. Hon som är så duktig med sin ekonomi har säkert en buffer till att täcka sitt skadeverk på andras fastighet. 

Jeg forstår fortsatt ikke dette med at voksne datteren skal flytte hjem for spare penger. En ting var om Mette bodde alene, men nå skal jo hennes tyrkiske mann flytte inn.

 

Mette skal ha ny baby og hennes mann skal snart flytte fra et fremmed land og til henne. Hadde det vært jeg som flyttet til ektefelle jeg ikke kjente veldig godt i et annet land, med ny baby, og han forteller at omtrent samtidig skal hans voksne barn og barnebarn(!) flytte hjem igjen, ville jeg lurt på om han var riktig vel bevart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke dette med at voksne datteren skal flytte hjem for spare penger. En ting var om Mette bodde alene, men nå skal jo hennes tyrkiske mann flytte inn.

 

Mette skal ha ny baby og hennes mann skal snart flytte fra et fremmed land og til henne. Hadde det vært jeg som flyttet til ektefelle jeg ikke kjente veldig godt i et annet land, med ny baby, og han forteller at omtrent samtidig skal hans voksne barn og barnebarn(!) flytte hjem igjen, ville jeg lurt på om han var riktig vel bevart.

Den som lever får se, men tørr vedde på at han aldri flytter til henne.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
29 minutter siden, fusetufs skrev:

Den som lever får se, men tørr vedde på at han aldri flytter til henne.  

Det var da et negativt syn på det hele. Jeg tror nok han flytter inn, men er meget usikker på hvordan det går. Hun legger ikke akkurat godt til rette med denne storfamilien. Kanskje godt han er vant til å bo med mange.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kritt skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke dette med at voksne datteren skal flytte hjem for spare penger. En ting var om Mette bodde alene, men nå skal jo hennes tyrkiske mann flytte inn.

 

Mette skal ha ny baby og hennes mann skal snart flytte fra et fremmed land og til henne. Hadde det vært jeg som flyttet til ektefelle jeg ikke kjente veldig godt i et annet land, med ny baby, og han forteller at omtrent samtidig skal hans voksne barn og barnebarn(!) flytte hjem igjen, ville jeg lurt på om han var riktig vel bevart.

Nå bor jo han med sine foreldre da, så han er vant til flere generasjoner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...