Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt innlegg nå:

https://metteask.blogg.no/ut-av-blogghuset-abip-del-3.html

Og her kan vi lese at AB begynte å benytte talemelding i chatten fremfor å skrive, og i tillegg så ble MA oppringt og opplevelsen var som følger:

Sitat

blitt oppringt av Anne Brith og fått opplevd at samtalen gikk fra helt vanlig stemmeleie og over i omtrent å skrike til meg, som om jeg var et ulydig barn.

Kan ikke helt huske hva som ble sagt, men kan iallefall fortelle at det ikke var fine ord.

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
10 minutter siden, marthes skrev:

Og dette opplegget skal tv2 reklamere for fremover.... 

Ikkesant? Det er virkelig ikke greit hvis de skal fremme noe som fremstår så uprofesjonelt. Dette er såvidt jeg kan lese/forstå så nærme svindel man kan komme, og TV 2 reklamerer gladlig for dette? Gjør de det, har de virkelig nådd sitt bunnpunkt...

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 34
Skrevet
10 minutter siden, marthes skrev:

Og dette opplegget skal tv2 reklamere for fremover.... 

Allmennkringkasteren TV2. 🙄 Skulle ikke vært lov. Lurer på hva de ansvarlige tenker om Vær varsom-plakaten her, for det virker som den er forkastet. 

• Liker 33
Gjest pop up bruker
Skrevet
23 minutter siden, Kollontaj skrev:

Allmennkringkasteren TV2. 🙄 Skulle ikke vært lov. Lurer på hva de ansvarlige tenker om Vær varsom-plakaten her, for det virker som den er forkastet. 

Ironisk nok var det TV2 som var først ut med "forbruker TV" - TV2 hjelper deg. Hvis programmet fortsatt finnes har de her en sak faktisk. 

Gjest Plannergirl
Skrevet

Jeg ble mest sjokkert over at blogghuset skal ha 50% (selv av de samarbeid du finner på egenhånd) pluss at du reklamere for de annonsørene de gir deg selv om du evt ikke liker de. 

Skrevet
2 timer siden, Mistyen skrev:

Klart AB ikke vil ha dette skriftlig, da kan jo evnt trusler dokumenteres.

Og for at et opptak av en samtale skal kunne brukes til noe som helst, må motparten også godkjenne opptak. Ellers er det ikke verdt noe. Det er jo derfor man må trykke for godkjenning av opptak dersom man ringer bedrifter som ønsker opptak i opplæringsformål. Tviler på at AB hadde godkjent opptak. 

Folk må seriøst slutte å ta opp telefonen når AB ringer, og sørge for å få alt skriftlig isteden så hun ikke slipper unna med ord mot ord! 

• Liker 38
Skrevet

Ryddig og grundig beretning fra Mette - bravo for henne som turde å stå opp mot ABIP/Blogghuset, og deres lyssky modus operandi.

• Liker 42
Skrevet
1 minutt siden, Turkis Sau skrev:

Ryddig og grundig beretning fra Mette - bravo for henne som turde å stå opp mot ABIP/Blogghuset, og deres lyssky modus operandi.

Og pga det så blir det nok snart jordskjelv fra AB sin side.

• Liker 17
Skrevet
12 minutter siden, lillevennen said:

Etter å ha lest del 3 - er skremt og har samtidig lyst til å hyle - hva er det gjengen i ABIP ikke skjønner? Er så fascinert av hele historien og kan ikke skjønne at i dagens ganske gjennomsiktige samfunn at noen kan tenke at de kommer unna med den slags oppførsel. Og lurer på hvorfor i all verden de andre deltakerne ikke åpner øynene ( Som WL) Så mye hersketeknikk og uredelig oppførsel fra Blogghuset!

Hva eg har sett av noen av de andre deltagerne er det bloggere som er veldig små (i følge statistikken) så mulig de bare er glad for å være en del av noe større? Flere av de syns eg "snakker" med store ord, ja nesten som om de allerede er store bloggere, men har du 2-300 lesere er det vel ikkje akkurat stor du er?

Når det gjelder WL, vel, hun skriver ofte mye av det samme, litt sånn klisjeaktiv og andre selvfølgeligheter som me alle andre kan fra før, intet nytt under solen for å si det sånn. Ikkje har hun på noen måte fått 1000 nye følgere/like i uka slik kurset lovet heller, så hun har da jo noe hun kan klage på om hun ønsker. Eller, dvs, AB gjorde vel et tappert forsøk på å "Gi" henne 1000 stk i julegave ;) Eg var en av de som påpeket dette og VIPS så fikk også eg 1000 like på Instabildene mine!!! Neppe en tilfeldighet, men mer en sammenheng vil eg tro.

Ellers kan eg ikkje se at noen av deltagerne har klatret nevneverdig på Topplisten

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, Paradisio1 skrev:

Deeet kan vi nok regne med ja! Derfor er det fint at Mette har lagt frem sin side av saken på en såpass ryddig og veldokumentert måte.

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, Paradisio1 said:

Det kommer til å blir et flaut jordskjelv! 🤣

• Liker 14
Skrevet

Herlighet, noe så UPROFT som Blogghuset er det lenge siden jeg har vært sett. Skammelig og flaut! 

• Liker 37
Skrevet

Kan bare forestille meg hvor ubehagelig dette har vært for mette (og alle andre som har fått kjenne ABs vrede) skikkelig ekkelt å sende talemeldinger i stedet for å skrive, men det hun sier i de talemeldingene egner seg nok ikke på trykk så.. Men herregud så fint å få det frem i lyset, kjempebra av mette. Forhåpentligvis får dette konsekvenser for AB, hun er jo ikke god. 

• Liker 32
Skrevet

Abip og blogghuset virker bare som en pittelitt mer profesjonell versjon av your mind as.. Eller en sekt, eller begge deler.. 

• Liker 40
Gjest SelinaKyle
Skrevet

No bi dæ jorskjælv, Anne Brith! Og fullt fortjent, også.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...