Gjest Kritt Skrevet 20. november 2019 #4641 Skrevet 20. november 2019 (endret) 15 minutter siden, Moongirl skrev: Nå har hun vært på reise siden i går tidlig...sto vel opp kl.6...og hun er enda ikke hjemme....men, har jo hatt _masse_ opplevelser på de 4 flyplassene hun har vært innom såå...🙄 Jeg blir utslitt bare av å tenke på en slik reise 😳🙄. Skjønner bare ikke hvorfor hun valgte slik utrolig omvei, tilsynelatende for å spare et par hundrelapper, som dels antakelig ble brukt opp på flyplassene. Var penger motivet, er det så spennende på flyplasser eller tenkes en slik reise å generere flere klikk? Endret 20. november 2019 av Kritt
Lemmon Skrevet 20. november 2019 #4642 Skrevet 20. november 2019 31 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det kan jo være forskjellige instrukser fra sted til sted, så med mindre du er ansatt på samme sted som henne så kan du ikke påstå det så bastant. Det kan jo være. Jeg jobber på gynekologisk😊
Gjest Raggis Skrevet 20. november 2019 #4643 Skrevet 20. november 2019 4 timer siden, Moongirl skrev: Nå har hun vært på reise siden i går tidlig...sto vel opp kl.6...og hun er enda ikke hjemme....men, har jo hatt _masse_ opplevelser på de 4 flyplassene hun har vært innom såå...🙄 Så nedlatende kommentar.
Turkis Sau Skrevet 20. november 2019 #4644 Skrevet 20. november 2019 53 minutter siden, Raggis skrev: Så nedlatende kommentar. Skikkelig nedlatende. Lurer på hva som farer gjennom hodet på folk. 8
AnAngel Skrevet 20. november 2019 #4645 Skrevet 20. november 2019 23 timer siden, Hummel34 skrev: For meg ble begeret fullt nå. Når hun sitter å filmer seg selv i baksetet på en buss og småbrekker seg og gir utrykk for å ha det skikkelig dårlig. Hva med å sette seg formann i bussen, legge bort mobilen for en veldig lang tid og rett og slett ta vare på seg selv? Alt trenger ikke dokumenteres. Nå er det nok Mette. Dette er ikke bra for deg. Du skal nå bli småbarnsmor igjen for tredje gang med ganske god mellomrom. Nå må du ta vare på deg selv så dette ikke ender dårlig. Du er snart 40 år noe som kan være krevende nok når man skal ha en baby i hus - du har en sønn fra før, du er bestemor - som sagt nå må du stoppe før du tar knekken på deg selv. Herlighet 🙄 Sitter hun virkelig å filmer seg selv når hun er dårlig?? Jeg forstår meg virkelig ikke på denne bloggeren. Hva i all verden skal det være godt for? Eksponeringsbehovet når nye høyder. Bør absolutt legge vekk mobilen, ja. Bare til å øve seg uten SoMe til babyen kommer. Håper barnet slipper å vokse opp på nettet. Lurer på om fremtidens bloggerbarn tror mamma er et ansikt med en mobiltlf limt fast. Barna kan jo bli rent skremt når de plutselig får se hele ansiktet til mor 😱 Er det Snap hun filmer på? Jeg har ikke Snap, derfor jeg spør 13
Lady T Skrevet 20. november 2019 #4646 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnAngel skrev: Herlighet 🙄 Sitter hun virkelig å filmer seg selv når hun er dårlig?? Jeg forstår meg virkelig ikke på denne bloggeren. Hva i all verden skal det være godt for? Eksponeringsbehovet når nye høyder. Bør absolutt legge vekk mobilen, ja. Bare til å øve seg uten SoMe til babyen kommer. Håper barnet slipper å vokse opp på nettet. Lurer på om fremtidens bloggerbarn tror mamma er et ansikt med en mobiltlf limt fast. Barna kan jo bli rent skremt når de plutselig får se hele ansiktet til mor 😱 Er det Snap hun filmer på? Jeg har ikke Snap, derfor jeg spør Ja, var på snap. Jeg så det og synes ikke det var ille det hun la ut 😅🤷🏻♀️ 6
AnAngel Skrevet 20. november 2019 #4647 Skrevet 20. november 2019 52 minutter siden, Lady T skrev: Ja, var på snap. Jeg så det og synes ikke det var ille det hun la ut 😅🤷🏻♀️ Ok, jeg har selvsagt ikke sett filmen, men likevel synes jeg det høres merkelig i det hele tatt å komme på å filme seg selv når man er dårlig 🤷♀️ Skjønner ikke hensikten rett og slett. 6
Lady T Skrevet 20. november 2019 #4648 Skrevet 20. november 2019 20 minutter siden, AnAngel skrev: Ok, jeg har selvsagt ikke sett filmen, men likevel synes jeg det høres merkelig i det hele tatt å komme på å filme seg selv når man er dårlig 🤷♀️ Skjønner ikke hensikten rett og slett. Man er forskjellig. Noen deler plager og fysisk/psykisk helse, andre skjuler det. Noen liker at andre deler, andre skjønner det ikke. 4
Lady T Skrevet 20. november 2019 #4649 Skrevet 20. november 2019 24 minutter siden, AnAngel skrev: Ok, jeg har selvsagt ikke sett filmen, men likevel synes jeg det høres merkelig i det hele tatt å komme på å filme seg selv når man er dårlig 🤷♀️ Skjønner ikke hensikten rett og slett. Hvis du sjekker regineforsund på insta, så ligger det sykdom/health under highlights. Hun deler en del fra hun er dårlig. Man følger jo ikke henne hvis man ikke skjønner at hun deler 🤷🏻♀️ Men som du ser har hun en del følgere, så noen skjønner jo hensikten. Regine har andre sykdommer enn Mette og det kan overhodet ikke sammelignes. Men personlig mener jeg at det er feil å late som alt er så glory også hele tiden. Jeg liker ikke rosabloggere som bare viser et fasadeliv, og da følger jeg de heller ikke. Jeg liker bedre de som viser livet slik det er, på godt og vondt jeg da 😉 8
Turkis Sau Skrevet 20. november 2019 #4650 Skrevet 20. november 2019 22 minutter siden, Lady T skrev: Hvis du sjekker regineforsund på insta, så ligger det sykdom/health under highlights. Hun deler en del fra hun er dårlig. Man følger jo ikke henne hvis man ikke skjønner at hun deler 🤷🏻♀️ Men som du ser har hun en del følgere, så noen skjønner jo hensikten. Regine har andre sykdommer enn Mette og det kan overhodet ikke sammelignes. Men personlig mener jeg at det er feil å late som alt er så glory også hele tiden. Jeg liker ikke rosabloggere som bare viser et fasadeliv, og da følger jeg de heller ikke. Jeg liker bedre de som viser livet slik det er, på godt og vondt jeg da 😉 👏🙏 2
Lemmon Skrevet 20. november 2019 #4651 Skrevet 20. november 2019 Velkommen hjem til Norge, Mette❤️ Fantastisk å følge deg på reisen! Vel investert tid å bli bedre kjent med familien din der nede❤️ H skal være stolt av plassen han kommer fra. Jeg synes det var nydelig der 12
MiominMio Skrevet 21. november 2019 #4652 Skrevet 21. november 2019 Herligheten slik dere kan overdrive. Hun var da sår under nesa når hun filmet seg selv (måtte se snappen selv). Hun er gravid, dårlig og forkjøla - ikke dødssyk..... 2
Gjest Aqua Skrevet 21. november 2019 #4653 Skrevet 21. november 2019 Ser hun ber en navngitt person kontakte henne «umiddelbart» på story.. hva er greia? 🧐
Lemmon Skrevet 21. november 2019 #4654 Skrevet 21. november 2019 16 minutter siden, Aqua skrev: Ser hun ber en navngitt person kontakte henne «umiddelbart» på story.. hva er greia? 🧐 Har du noe med det? 1
Gjest Kritt Skrevet 21. november 2019 #4655 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, Lemmon skrev: Har du noe med det? Har du? Bloggen og insta-storyen hennes er offentlig, det må være lov å lure. Er det en helt privat melding fra Mette, er det vel naturlig å sende gjennom andre kanaler.
Gjest Kritt Skrevet 21. november 2019 #4656 Skrevet 21. november 2019 (endret) Så kom et innlegg om at hun sparkes når hun ligger nede. Er det "motstanden" her i tråden eller noe annet? Gjelder det den ene personen som nevnes over her? Nok en halvkvedet vise; ikke godt å vite. Følg med i neste episode Og til Mette: At flere stiller spørsmål ved diverse av avgjørelsene dine er ikke det samme som at de ikke liker deg eller ikke ønsker at det går bra med deg. Endret 21. november 2019 av Kritt
Frøken_fjong1 Skrevet 21. november 2019 #4657 Skrevet 21. november 2019 (endret) 10 minutter siden, Kritt skrev: Så kom et innlegg om at hun sparkes når hun ligger nede. Er det "motstanden" her i tråden eller noe annet? Gjelder det den ene personen som nevnes over her? Nok en halvkvedet vise; ikke godt å vite. Følg med i neste episode Og til Mette: At vi stiller spørsmål ved diverse av avgjørelsene dine er ikke det samme som at vi ikke liker deg eller ikke ønsker at det går bra med deg. Det innlegget sier ingenting. Kun svada som får folk til å lure på hva som skjer. Mest sannsynlig er det ingenting som skjer, men en litt hormonell Mette . Endret 21. november 2019 av Frøken_fjong1 6
Frøken_fjong1 Skrevet 21. november 2019 #4658 Skrevet 21. november 2019 Noen har levert inn bekymringsmelding på hennes omsorgsevne. Jaja, så lenge hun ikke har noe å skjule, så går det nok bra. MEN jeg kan ikke forstå at hun sier at barna alltid kommer først. Hun har vist gang på gang at det ikke stemmer. Men for all del, jeg tror ikke sønnen lider noe nød. 15
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4659 Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Noen har levert inn bekymringsmelding på hennes omsorgsevne. Jaja, så lenge hun ikke har noe å skjule, så går det nok bra. MEN jeg kan ikke forstå at hun sier at barna alltid kommer først. Hun har vist gang på gang at det ikke stemmer. Men for all del, jeg tror ikke sønnen lider noe nød. Ganske sykt av noen å levere bekymringsmelding på grunnlag av en blogg 🙈😣 12
Frøken_fjong1 Skrevet 21. november 2019 #4660 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, Lady T skrev: Ganske sykt av noen å levere bekymringsmelding på grunnlag av en blogg 🙈😣 Helt enig! Enkelte folk har for lite å gjøre i livet sitt. Men jeg tror nok Mette kommer ut av dette uten noe problem. Dumt at ressursene brukes på slikt. 4
Fremhevede innlegg