Moongirl Skrevet 13. august 2019 #2081 Skrevet 13. august 2019 (endret) Det er maange som har har brent seg på å gi bort Bank-id til mannen sin...som har misbrukt den og tatt opp lån som de damene sitter igjen med.Bankene er ikke nådige der, når man selv har gjort det. Tror ingen av de har trodd dette om mannen sin... Her i huset deler vi på noen passord, men noen uskyldige. Endret 13. august 2019 av Moongirl 8
Visla Skrevet 13. august 2019 #2082 Skrevet 13. august 2019 Enig i at dette med passord er merkelig. Vi deler netflix, sumo osv. I tillegg har jeg passord til internett og tv leverandør selv om det står på mannen. men jeg kan ikke mannens passord på facebook, nettbank og lignende. 3
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 13. august 2019 Populært innlegg #2083 Skrevet 13. august 2019 La oss alle fortelle inngående om hva slags passord - regler vi har hjemme hos oss selv, det er både nyttig for andre å vite, og ekstremt relevant for trådens tema. 65
cHg Skrevet 14. august 2019 #2084 Skrevet 14. august 2019 14 timer siden, FruJohansen skrev: La oss alle fortelle inngående om hva slags passord - regler vi har hjemme hos oss selv, det er både nyttig for andre å vite, og ekstremt relevant for trådens tema. Like relevant som 80% av denne revolusjonerende tråden? Er jo bare pjatt her uansett 2
Surikatt Skrevet 16. august 2019 #2085 Skrevet 16. august 2019 Hvis bloggeren har dårlig råd pga alle turene til Tyrkia, så er det på tide å begynne å ta ansvar. Jo, bil og hus er faktisk viktig å holde på når man først har det. 6
FotbaIlflua Skrevet 16. august 2019 #2086 Skrevet 16. august 2019 Hun er jo søt, da.... Dagens innlegg hvor hun starter med å skrive hvorfor mennesker er ulike og oppfatter ting ulikt, for så å fortsette med å legge ut om at alle som ikke oppfatter hennes budskap på den måten hun intenderer, er idioter som ikke er interessert i å reflektere over hennes budskap, og stanger hodet i veggen og nekter å forstå hva hun mener. Altså, er det mulig?? Ser hun ikke selv hva hun skriver? Bare click-bait nå, AB opp av dage. 12
Tildittbeste Skrevet 16. august 2019 #2087 Skrevet 16. august 2019 6 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Hun er jo søt, da.... Dagens innlegg hvor hun starter med å skrive hvorfor mennesker er ulike og oppfatter ting ulikt, for så å fortsette med å legge ut om at alle som ikke oppfatter hennes budskap på den måten hun intenderer, er idioter som ikke er interessert i å reflektere over hennes budskap, og stanger hodet i veggen og nekter å forstå hva hun mener. Altså, er det mulig?? Ser hun ikke selv hva hun skriver? Bare click-bait nå, AB opp av dage. Hun har jo rett og slett ikke noe å skrive om. At andre ikke tenker som henne har vi vell hørt om tusen andre ganger.. På 4.8.2019 den 16.25, Othelia skrev: Hvem bryr seg? Hva Mette tenker og skriver om det her er totalt uinteressant, som en del av ABIP vil fokuset hennes være å prøve å påvirke denne diskusjonen som foregår her i tråden nå over på henne selv igjen. Noterer meg at du prøver på det samme. Hun får ingen klikk på bloggen fra meg. Hva mener du; noterer meg at du prøver på det samme??
FotbaIlflua Skrevet 16. august 2019 #2088 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, Tildittbeste skrev: Hun har jo rett og slett ikke noe å skrive om. At andre ikke tenker som henne har vi vell hørt om tusen andre ganger.. Hva mener du; noterer meg at du prøver på det samme?? At andre ikke tenker som henne er helt greit. Men hun skriver jo hvorfor mennesker er ulike og oppfatter ting ulikt, for så å kjefte på alle som ikke tenker som henne og oppfatter hennes budskap på en positiv måte. Det går jo ikke an å bli stort mer selvmotsigende en det? 10
WhiteSwan Skrevet 16. august 2019 #2089 Skrevet 16. august 2019 4 timer siden, Surikatt skrev: Hvis bloggeren har dårlig råd pga alle turene til Tyrkia, så er det på tide å begynne å ta ansvar. Jo, bil og hus er faktisk viktig å holde på når man først har det. Hvis de brukte tid på å bli kjent før de møttes så kan de vel klare å være fra hverandre en stund til og fortsatt se hverandre på skype osv. 2
Skrottefar Skrevet 16. august 2019 #2090 Skrevet 16. august 2019 4 timer siden, FotbaIlflua skrev: At andre ikke tenker som henne er helt greit. Men hun skriver jo hvorfor mennesker er ulike og oppfatter ting ulikt, for så å kjefte på alle som ikke tenker som henne og oppfatter hennes budskap på en positiv måte. Det går jo ikke an å bli stort mer selvmotsigende en det? Hele bloggen er i grunn selvmotsigende, for det virker som om meninger endres underveis og det går frem og tilbake, pluss det faktum at den røde tråden i bloggen er ikke tilstedeværende.......og når sant skal sies så trenger man ikke å legge ut dagboka si , noe hele bloggen ser ut til å være, offentlig, i den tro at den skal interessere andre på en positiv måte. 5
Surikatt Skrevet 16. august 2019 #2091 Skrevet 16. august 2019 Hvis man sliter økonomisk så er ferier noe av det første man må kutte. Så enkelt er det. Hun har tatt seg vann over hodet med dette ekteskapet. 17
Skrottefar Skrevet 16. august 2019 #2092 Skrevet 16. august 2019 9 minutter siden, Surikatt skrev: Hvis man sliter økonomisk så er ferier noe av det første man må kutte. Så enkelt er det. Hun har tatt seg vann over hodet med dette ekteskapet. Med bloggen også,og det å betale blodpris for ingenting ved å bli med på ABID har ikke gjort ting bedre 13
Monna1234 Skrevet 17. august 2019 #2093 Skrevet 17. august 2019 Nå har jeg holdt meg lenge fra å kommentere her inne, men nå altså, nå klarer jeg ikke mer. Hun sier hun har fått dårlig råd og ligger etter med regningene sine....woooow, virkelig? Trudde den dama hadde stinn med penger jeg, hvertfall tilsier livsstilen hennes det. Drar hver mnd (nesten) til Tyrkia, bor på hotell ( når ektemannen har et gratis rom over veien), skal ha ektemannen til Norge og forsørge han her. Lyst på et barn, koste hva det koste vil, for det er jo kjærlighetsbarn. Hvor er logikken her, fru Ask? Er som hun selv sier, luksusfellen neste. Jeg blir matt av mindre🙈 26
Minipilla Skrevet 17. august 2019 #2094 Skrevet 17. august 2019 Det neste blir vel spleis for å hjelpe henne treffe mannen... 19
Veslefrikk Skrevet 17. august 2019 #2095 Skrevet 17. august 2019 2 minutter siden, Minipilla skrev: Det neste blir vel spleis for å hjelpe henne treffe mannen... Blir i så fall ikke overrasket. 😅 8
DianaV Skrevet 17. august 2019 #2096 Skrevet 17. august 2019 10 minutter siden, Veslefrikk skrev: Blir i så fall ikke overrasket. 😅 Nei, det er mye som skal til nå for at en middelmådig d-blogger sjokkerer og overrasker. Mange av disse AB lærlingene er samme sorten og det er bare pinlig hele greia. 7
Gjest Nina1975 Skrevet 17. august 2019 #2097 Skrevet 17. august 2019 51 minutter siden, Minipilla skrev: Det neste blir vel spleis for å hjelpe henne treffe mannen... Ikke gi henne ideer. 😂
JaVel Skrevet 17. august 2019 #2098 Skrevet 17. august 2019 Tror nok de fleste har opplevd perioder med dårlig råd, så blir overhodet ikke sjokkert over det hun skriver. Det er jo ikke slik at hun har hundretusener i gjeld, og er på vei til å miste huset, så er jo ikke vits å lage drama om noe som virker temmelig bagatellmessig. 9
reiseglad Skrevet 17. august 2019 #2099 Skrevet 17. august 2019 På tide å begynne og ta ekstravakter på jobb igjen! Det er den aller enkleste måten å få inn ekstra inntekt på. Skal du være aleneforsørger med hus og hjem og alt av utgifter, nytter det ikke å jobbe i redusert stilling. Særlig ikke om du tenker å fortsette og reise hver måned til Tyrkia. 14
Frøken_fjong1 Skrevet 17. august 2019 #2100 Skrevet 17. august 2019 3 timer siden, JaVel skrev: Tror nok de fleste har opplevd perioder med dårlig råd, så blir overhodet ikke sjokkert over det hun skriver. Det er jo ikke slik at hun har hundretusener i gjeld, og er på vei til å miste huset, så er jo ikke vits å lage drama om noe som virker temmelig bagatellmessig. Men 2,1 mill i lån på ett hus hun kjøpte på starten av 2000 tallet for rundt 1 mill , har hun. Super lurt å da prioritere å reise frem og tilbake til Tyrkia hver mnd, bli gravid og gå ut å spise med datteren støtt og stadig . 12
Anbefalte innlegg