Isitfair Skrevet 28. mai 2019 #621 Del Skrevet 28. mai 2019 21 timer siden, Rettfralevra skrev: Ei dame på nær 40 år uten vennekrets, hobbyer eller sosialt liv, og som i tillegg oppleves meget introvert velger å starte en blogg?! Dette er jo i seg selv bemerkelsesverdig og skremmende. Hva er galt med at noen som er introvert starter blogg? Mener du at blogging kun er for ekstroverte mennesker? Kan ikke blogging i seg selv være en hobby. Synes du angriper en person veldig hardt for noe de ikke kan noe for. Man velger ikke å være introvert/ekstrovert. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mai 2019 #622 Del Skrevet 28. mai 2019 Det tristeste i denne tråden er at ABD vil kunne bruke dette som et eksempel på at kursen hennes virker. Mette har definitivt økt lesermassen sin etter kursoppstart. Problemet er bare måten det gjøres på. Clickbaits og utlevering av både seg selv og familie. At bloggeren selv ikke ser problemet, betyr ikke at det ikke er et problem. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 28. mai 2019 #623 Del Skrevet 28. mai 2019 5 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Det tristeste i denne tråden er at ABD vil kunne bruke dette som et eksempel på at kursen hennes virker. Mette har definitivt økt lesermassen sin etter kursoppstart. Problemet er bare måten det gjøres på. Clickbaits og utlevering av både seg selv og familie. At bloggeren selv ikke ser problemet, betyr ikke at det ikke er et problem. Noe av trikset er nok å få seg en tråd på KG. Hun andre som sto frem med at hun var deltager på kurset, har ingen tråd her. Hun har vel ca like mange lesere som før. 2-300 lesere i snitt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 28. mai 2019 #624 Del Skrevet 28. mai 2019 På 27.5.2019 den 15.33, Gjest tenkerFORmye skrev: Noen ganger overtaler jeg han til å bruke mitt kort. Bruker han ditt kort?!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 28. mai 2019 #625 Del Skrevet 28. mai 2019 Akkurat nå, kvinneguide skrev: Bruker han ditt kort?!! Er de ikke gift da? Samboeren min bruker MITT kort noen ganger, og jeg bruker hans. Ser ikke på det som et problem 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 28. mai 2019 #626 Del Skrevet 28. mai 2019 41 minutter siden, Baresierdet skrev: Er de ikke gift da? Samboeren min bruker MITT kort noen ganger, og jeg bruker hans. Ser ikke på det som et problem 😅 Siden dere er samboere har dere kanskje felles økonomi? Sånn er det vel ikke med denne bloggeren og mannen hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 28. mai 2019 #627 Del Skrevet 28. mai 2019 2 minutter siden, Diamant skrev: Siden dere er samboere har dere kanskje felles økonomi? Sånn er det vel ikke med denne bloggeren og mannen hennes. Jeg hadde ikke problemer med å gi fra meg kortet mitt før vi ble samboere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 28. mai 2019 #628 Del Skrevet 28. mai 2019 Bloggeren har atter en gang laget ett innlegg hvor hun beklager seg over KG, og hun får klikk på det, akk..jeg kommer til å savne å kommentere her inne, men det genererer klikk og innlegg, siden hun tydeligvis følger AB råd slavisk om å først skaffe seg en tråd på KG og deretter bruke den for alt den er verdt.. Jeg tror nok det beste er å overse bloggeren, jeg skal bruke hennes egne ord, jeg skal ikke følge her inne mer.. Så får vi se hvor lenge det går før det kommer en ny sensasjonoverskrift på bloggen hennes, fordi hun trenger lesere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 28. mai 2019 #629 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Hun er 28 år og bestemor? Hvor gammel er datteren? Edit, så nå at det er kjæresten hennes som er 28 Endret 28. mai 2019 av this_is_she 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. mai 2019 #630 Del Skrevet 28. mai 2019 '40 år gammel bestemor' 'Tyrker på 25' Lurer litt på hvordan disse karakteristikkene her er konstruktiv debatt. Morsomt at kg har ryddekampanje men lar rene drittslengingstråder som denne få stå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 28. mai 2019 #631 Del Skrevet 28. mai 2019 Noen visdomsord vi alle bør ta til oss: Let It Go. La denne tråden og denne bloggen dø ut av seg selv. Gjelder forøvrig læremester sin tråd og blogg også 😊 verdt et forsøk 👍 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 28. mai 2019 #632 Del Skrevet 28. mai 2019 20 timer siden, Surikatt skrev: Det er Tyrkia og min tyrkiske mann i annenhver setning og det er det hun fisker etter oppmerksomhet for. Ser komisk ut med bilder av henne selv med skaut på hodet på vei inn i en hule for å lage baby. Når denne mannen skal bestemme hva hun skal kle seg i, burde alarmklokkene ringe. Det er ikke slik at den vanlige norske kvinne går i bikini i byen eller at det velter ut pupper og lår. Synes bloggeren her dømmer andre og føler seg prektigere enn andre til tross for at hun fremstår naiv og gifter seg med en mann hun ikke kjenner. Som om det er så stor prestasjon å ha en tyrkisk mann, 95% har sjans på en tyrkisk mann. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 28. mai 2019 #633 Del Skrevet 28. mai 2019 Etter «forsvarstalen» på bloggen er jeg ferdig. Dette er jo dønn AB-stil... Veldig synd, jeg heiet på Mette. Jeg håper fremdeles at alt ordner seg i privatlivet hennes, men bloggen har gått i feil retning. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 28. mai 2019 #634 Del Skrevet 28. mai 2019 9 timer siden, FruJohansen skrev: Til bloggeren: Hvordan ser du for deg framtiden som influencer? Jeg tar utgangspunkt i at du ønsker deg et større publikum, ettersom du har meldt deg på et dyrt kurs. Tenker du at folk blir vennligere innstilt etterhvert som du får flere lesere? At kritikken vil stilne og bare de som er oppriktig interessert og positivt innstilt til innholdet ditt vil bli igjen? At du klarer å sikte deg inn på et markedssegment som utelukkende vil applaudere deg og kaste rundt seg med hjerter i kommentarfeltene? Alle - absolutt alle offentlige personer får mer eller mindre berettiget kritikk. Utfra det jeg leser i tråden her, er ikke du et menneske som klarer å la kritikken ligge. Du skriver selv at du preges av den, du blir lei deg - og jeg tipper du også bruker en del energi på å tenke på det som skrives her også når du ikke svarer. Du har folk her som bruker mye tid på å mene noe om deg. Spør deg selv - hvor mange @Kanelisvingen tåler du? La oss si at for hver hundrede leser du får, så henger ti kritikere som hen med på lasset. Det er et beskjedent anslag, all den tid livssituasjonen din i seg selv har potensiale til å provosere en mengde usakeligeter. Det du ser her i tråden er ingenting. Virkelig ingenting. Vil du likevel ha et stort publikum? Leve av å være en offentlig person? Du er en av dem som står offentlig med ditt navn, og bare det står det respekt av selv om jeg ikke er enig med alt. Det er alltid noen som vil være uaskelig, og dem som faktisk er sakelig. Du er en av dem som jeg oppfatter som sakelig:) De spørsmålene du stiller er relevante fordi om man vil bli stor, så legger man også hode for høgg. Det er noe man bare må vende seg til men skjønner det er leit for bloggeren når usakelig hets forekommer her inne. Mange av de som er direkte hetsende blir heldigvis slettet, men det jeg har lagt merke til er at når det er slettet så nektes det at det er skrevet. Jeg er glad jeg var blogger for 10 år siden, og ikke nu. min blogg var kun for en periode, og tror ikke( vil ikke tro) at det var så mye å ta meg på. Jeg ha jo lest din historie Fru Johansen, og veldig bra at du vende om å legge ut barn på bloggen. Jeg har ikke så mye til overs for det jeg heller det med å legge ut barn, men jeg gidder sjelden å hive meg i valsen, men på samme måte så skjønner jeg at dette er viktig for mange for å prøve å få slutt på det. Hadde det bare vært det, men det er mye annet også som skrives som ikke har noe med barna å gjøre. Åja jeg leser litt her inne innimellom fordi jeg syntes det er mange bra debatter på i andre temaer en rampelyset, men må nok innrømmet at jeg er nyrsgjerrig av natur, og må inn her å se hva som diskuterers. Tenkt på de som virkelige er store, ikke bare bloggere. Det skrives så mye usant, men de fleste som vil leve offentlig tror jeg lærer å leve med det. Det er det som er baksiden av medaljen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 28. mai 2019 #635 Del Skrevet 28. mai 2019 31 minutter siden, Korsihalsen skrev: Som om det er så stor prestasjon å ha en tyrkisk mann, 95% har sjans på en tyrkisk mann. MÅ alt være en prestasjon? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 28. mai 2019 #636 Del Skrevet 28. mai 2019 2 minutter siden, BiancaWhite skrev: MÅ alt være en prestasjon? Det virker jo unektelig sånn da, så ofte som det må nevnes i disse blogginnleggene.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. mai 2019 #637 Del Skrevet 28. mai 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og innlegg som bryter med opphavsretten. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 28. mai 2019 #638 Del Skrevet 28. mai 2019 7 timer siden, Isitfair skrev: Hva er galt med at noen som er introvert starter blogg? Mener du at blogging kun er for ekstroverte mennesker? Kan ikke blogging i seg selv være en hobby. Synes du angriper en person veldig hardt for noe de ikke kan noe for. Man velger ikke å være introvert/ekstrovert. For meg er en blogger en person som har en historie å fortelle, eller en interesse de ønsker å dele for inspirasjon, nyttige tips osv. Denne bloggeren har etter mitt syn startet en blogg og er overaktiv i alle kanaler der det deles over en lavsko bilder og filmer av sin familie, sin mann og hans familie. Det å være introvert trenger ikke å bety så mye, det har du litt rett i. Men når det skal proklameres i alle kanaler at hun ikke har venner, og heller ikke ønsker å ha det virker det på meg som at disse kanalene skal «erstatte» det på mange måter. Så kommer baksidens medalje på bla slike forum: Forteller du din historie så vil folk ha en mening rundt det, thats life! Noen håndterer kritikk bra og kjører på med det de føler er riktig, noen lykkes, andre ikke. Denne personen framstår som svak, usikker og vinglete. Det er ikke etter mitt syn en overbevisende blogger. Det at hun nå langer ut mot dette forumet med at »kvinner hater kvinner» ideologien sier sitt. Mitt råd: Legg ned bloggen, jobb noen ekstra vakter og nyt familie og ektemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 28. mai 2019 #639 Del Skrevet 28. mai 2019 15 timer siden, frykteligfrustrert skrev: Ja dette reagerer jeg selv litt på, for jeg leser noen andre blogger fra jenter som bor der nede fast, både norske og danske, som kjenner kulturen og kanskje er til større hjelp for andre i samme situasjon. Disse jentene lever helt vanlige liv med barn, er sosiale når mennene jobber og det er ingen som forventer at de verken sitter hjemme eller dekker seg til noen steder. Så noe merkelig at hun sitter på hotellet. Nå vet ikke jeg om hun har forsøkt å få kontakt med de norske som bor der, men det ville jo kanskje vært hyggelig for henne å ha noen å være sammen med når han jobber. Har han noe i mot det, så burde alarmklokkene ringe Det spørs jo litt, men det jeg har fått høre av gift, norsk dame i Tyrkia er at så lenge man ikke kan språket kan det å være norsk kvinne alene på kvelden være risikabelt. Lærer du deg tyrkisk og jobber der får du mer respekt som utenlands kvinne, og nå verken bor eller jobber Mette i Tyrkia (hun snakker vel ikke flytende tyrkisk heller så vidt jeg vet). Så jeg kan skjønne bekymringen sånn sett, men hun kunne kanskje ha godt av å ta kontakt med andre innflyttere fra Skandinavia og lære mer av de. Men selvfølgelig vil det også komme an på hvor i Tyrkia man er, på turiststedene er man ofte litt ekstra utsatt som dame (egen erfaring bare). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 28. mai 2019 #640 Del Skrevet 28. mai 2019 5 timer siden, Korsihalsen skrev: Som om det er så stor prestasjon å ha en tyrkisk mann, 95% har sjans på en tyrkisk mann. Dævver😂 Tror du fint kan ta det opp til 100% har sjans på en tyrkisk mann🤭 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg