Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, xemiliex skrev:

Feil! 

Endret av EllaSays
Svarte på feil kommentar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, erikhansen skrev:

Den er jo ikke det hvis trøkk utenfra hadde gjort at han tok et slikt valg.

Tore Tønne var uskyldig, det er ikke Ørjan. Men fortjener han å bli presset opp i samme hjørne?

Det er jo han selv som har presset seg inn i et slikt hjørne, basert på hva han selv har gjort—-flere ganger!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cati skrev:

Det er jo han selv som har presset seg inn i et slikt hjørne, basert på hva han selv har gjort—-flere ganger!

Nei, han har tatt flere idiotiske valg.

Det betyr ikke at han (inkludert barna) fortjener all denne hetsen. Så hvis det gjør at han skulle falle sammen å ta et uheldig valg. 

Er det da greit fordi han har gjort de tingene han innrømmer samt blir beskyldt for.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, erikhansen skrev:

Ser ikke hun får hat i SoMe. 

Men et liv er et liv, hun skal selvfølgelig tas vare på. 

Jeg har vanskelig for å se at deres skriverier på KG gjør hennes situasjon enklere eller bedre. 

Du ser ikke at hun får hat? Skylappene på du eller?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Orly skrev:

Kan du dokumentere dette hatet du omtaler? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, erikhansen skrev:

Nei, han har tatt flere idiotiske valg.

Det betyr ikke at han (inkludert barna) fortjener all denne hetsen. Så hvis det gjør at han skulle falle sammen å ta et uheldig valg. 

Er det da greit fordi han har gjort de tingene han innrømmer samt blir beskyldt for.

Ørjan har en beskjed til sånne som deg på Snap i dag. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Orly skrev:

Nei, men er begrenset hvor mange jeg følger på SoMe. Kun familie og venner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hva sier han til «sånne som meg»?

Endret av erikhansen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missfoxy

Jeg skulle ønske at mange meldte ØB til politiet, sånn at han ikke kom seg unna med dette. Jeg er så lei av menn som trakasserer kvinne, skal gå fri. Æsj !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Viking-girl skrev:

Kan noen gi et referat til oss som ikke følger han?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan har selv utsatt seg for dette. Det er han som har oppført seg som en idiot i år etter år. Kemma ble utsatt for dette. Av Ørjan! 

Likevel er det Ørjan som får hjerter og støtte, men Kemma får drapstrusler...

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, maipai skrev:

Ørjan har selv utsatt seg for dette. Det er han som har oppført seg som en idiot i år etter år. Kemma ble utsatt for dette. Av Ørjan! 

Likevel er det Ørjan som får hjerter og støtte, men Kemma får drapstrusler...

Har ikke sendt hverken drapstrusler eller benekter at han har oppført seg som en idiot. 

Men det virker ikke som dere er interessert i å lese hva jeg skriver, men bare legger meninger i de ordene jeg ikke skriver. 

Så les hva jeg skriver. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Kan du dokumentere dette hatet du omtaler? 

Ja det ligger i flere kommentarfelt rundtomkring det altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, spekulasjoner, brukerdebatt, oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette.

Kragebein, adm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekteparet er back on track når det gjelder Snapping av seg selv. Fortsatt strutsetaktikk og de later som om absolutt ingenting har hendt. Fatter ikke at de orker! Jeg hadde skjems langt inni gamperæva. Ørjan takker for alle meldinger og støtte, «mens de som sender hat til andre bare må slutte med det. Bare slutt! La oss alle være snille med hverandre» 🙄 dear god! #toosoon 

Endret av Viking-girl
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Viking-girl skrev:

Ekteparet er back on track når det gjelder Snapping av seg selv. Fortsatt strutsetaktikk og de later som om absolutt ingenting har hendt. Fatter ikke at de orker! Jeg hadde skjems langt inni gamperæva. Ørjan takker for alle meldinger og støtte, «mens de som sender hat til andre bare må slutte med det. Bare slutt! La oss alle være snille med hverandre» 🙄 dear god! #toosoon 

Endret av erikhansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
On 3/11/2019 at 10:00 AM, xemiliex said:

Å trekke paralleller til Tore Tønne-saken er en simpel hersketeknikk og ingenting annet. Det heter ikke "heksejakt", "lynsjemobb", "hylekor" og andre for lengst forslitte begrep livets harde skole måtte strø om seg med, det heter konsekvens. For første gang i livet må Ørjan Burøe stå til ansvar for hvordan han har behandlet kvinner i alle disse år. Berettiget kritkk er det han får. At han får mye av det endrer ikke på det. Hvis man er opptatt av å bekjempe hets, kan man ta for seg de kommentarfelt Ørjan Burøe selv modererer. Der finner du hets; av hans ofre. Men hey, vi velger alle hvem vil vil være. Noen velger å være den som sympatiserer med overgripere. Good riddance. 

YES! 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sammenligne med Tore Tønne i første omgang? Tiltalen mot ham ble henlagt, så da må man gå ut ifra at han var uskyldig, for det motsatte ble ikke bevist. Ingen kan vel påstå at ØB er uskyldig? Det er uansett ingen sammenligning forøvrig mtp det Tore Tønne opplevde i forhold til det Ørjan opplever nå. 

Endret av DianaV
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...