Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Baresierdet skrev:

Det vil jo bevise at det er ganske mange her inne som har tatt feil, og slukt ting bare for at det har stått i vg. Vg har aldri sett noe beviser! 

Så nå kan ingen lenger lene seg på «media har sett» 🤷🏼‍♀️

Ikke nødvendig å «lene seg» på det for å være glad for at oppførselen hans får konsekvenser.  Han fikk sparken av en grunn, og mange i miljøet rundt ham ble lettet. Vi er glade for det, ønsker at han skal si unnskyld ordentlig og komme seg videre.

Det er ikke vanskelig egentlig. Bortsett fra at media tuller det til når de skriver saker de må gå tilbake på, det er bare klikkhoreri. Og det hjelper ikke hverken han eller miljøet rundt ham å komme seg videre. Som en viss appelsin ville sagt det: SAD. 😉

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Baresierdet skrev:

VG har ikke sett noen ting. Da ville de vært tydeligere på det i artikkelen idag! 

Så alt er bare påstander, og løgner fra ende til annen. Frem til beviser blir lagt ut, så kan jeg ikke tro på det. når det viser seg at den som har skreket høyest har løyet så blir alle andre satt litt i samme bås. Med mindre det foreligger andre beviser, som jeg tviler på at kommer til å komme. Da hadde de kommet for lenge siden....

Har du tatt runden innom avis redaksjoner og sjekket hva de sitter på av dokumentasjon i denne saken?

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, MildeMarie skrev:

Hehe. Her kom beklagelsen fra vg ja. Sjekk ordlyden. Tipper flere kommer til å mene at det nå er bevist at han er helt uskyldig! Jeg venter i spenning. 😉

Helt uskyldig? Han har jo kommet med innrømmelser? 

• Liker 9
Gjest Justsaying
Skrevet
6 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Han har ikke innrømmet noe annet enn å ha oppført seg litt drittsekk, rart at de som innrømmer å ha gjort dumme ting får pes-men de som ikke innrømmer/beklager får gå fri.

Skrevet

Til dere som mener Ørjan er uskyldig. 

Mener dere at det norske komiker miljøet har en sammensvergelse mot han? Det er ganske mange som har gått ut og sagt at han har et dårlig rykte. At de har advart jenter mot han. At det ikke vil jobbe med han. 

Hva er grunnen til det? 

• Liker 24
Gjest CrimsonPetal
Skrevet
Just now, Trude.lutt said:

Mener dere at det norske komiker miljøet har en sammensvergelse mot han? Det er ganske mange som har gått ut og sagt at han har et dårlig rykte. At de har advart jenter mot han. At det ikke vil jobbe med han. 

Hva er grunnen til det? 

Han sier selv at han er skyldig i dårlig oppførsel.

Skrevet
2 timer siden, Justsaying skrev:

Har en mistanke om at flere sitter og tenker; Oi da! 

Der fikk vi sannelig sett at her var det mange som å rakket ned på oss som har forsvart Ørjan rett og slett løy. Vg har altså IKKE SETT dokumentasjon på noe som helst. Rykter! Påstander! 

Det er flere enn Kemma som har vist grundig dokumentasjon, så slapp helt av før du jubler. 

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

• Liker 1
Gjest Justsaying
Skrevet
50 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det er flere enn Kemma som har vist grundig dokumentasjon, så slapp helt av før du jubler. 

Flere enn Kemma? De sier jo sort på hvitt at de _ikke_ har sett fra Kemma 😂

Skrevet
1 time siden, Trude.lutt skrev:

Hva er grunnen til det? 

Hele komikermiljøet er skittent tror jeg. Det var lettest å kaste Ørjan under bussen for å slippe å gå inn i stormen selv. 

• Liker 3
Skrevet

Kopseng: alle damene lyver og det er en konspirasjon. Dom: 21 års forvaring. 

https://www.vg.no/i/zpQq5 

Nå har ikke ØB uttalt at kvinner lyver om han, tvert i mot, han har sagt selv at han har vært langt over streken, at han skammer seg og forstår hvorfor meetoo-bølgen traff han. ØB er heller ikke mistenkt for voldtekt, meg bekjent, men fakta er at man ikke må fremskaffe tekniske bevis for å bli trodd i en rett. Forklaringer er også bevis. 

• Liker 23
Gjest Justsaying
Skrevet
10 minutter siden, Firestone skrev:

Kopseng: alle damene lyver og det er en konspirasjon. Dom: 21 års forvaring. 

https://www.vg.no/i/zpQq5 

Nå har ikke ØB uttalt at kvinner lyver om han, tvert i mot, han har sagt selv at han har vært langt over streken, at han skammer seg og forstår hvorfor meetoo-bølgen traff han. ØB er heller ikke mistenkt for voldtekt, meg bekjent, men fakta er at man ikke må fremskaffe tekniske bevis for å bli trodd i en rett. Forklaringer er også bevis. 

Bæsj på leggen vs bremsespor i trusa. Kan ikke sammenligne det der da mann! 

Skrevet

Det er ikke Burøe som kaller kvinner for løgnere og roper om konspirasjon, nei, det er riktig observert. 

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Justsaying skrev:

Han har ikke innrømmet noe annet enn å ha oppført seg litt drittsekk, rart at de som innrømmer å ha gjort dumme ting får pes-men de som ikke innrømmer/beklager får gå fri.

Litt drittsekk? Når han går ut å sier at han skjønner at folk hater ham, har man oppført seg mer en litt drittsekk. Folk hater ikke noen pga litt drittsekkoppførsel. Han har innrømmet å oppført seg på en måte andre synes er nok til å hate ham. Om han ikke ser at det IKKE er ok å sende grove sex-meldinger til kjærestene til vennene sine, har han åpenbart grensene litt andre steder en den gjennomsnittlige nordmann. 

• Liker 17
Skrevet
2 timer siden, Trude.lutt skrev:

Jeg tror du misforsto hva jeg mente. Flere kommer til å bruke det at VG beklaget måten de skrev saken på, som en unnskylding for å hevde at ØB ikke har gjort noe galt. 

Han har kommet med innrømmelser. Og han har fått sparken pga oppførselen sin. Men noen håper at VGs feil skal overskygge det😉

• Liker 14
Skrevet
13 minutter siden, MildeMarie skrev:

Jeg tror du misforsto hva jeg mente. Flere kommer til å bruke det at VG beklaget måten de skrev saken på, som en unnskylding for å hevde at ØB ikke har gjort noe galt. 

Han har kommet med innrømmelser. Og han har fått sparken pga oppførselen sin. Men noen håper at VGs feil skal overskygge det😉

Da misforsto jeg. Vi er nok enige. 👍

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Baresierdet skrev:

Hele komikermiljøet er skittent tror jeg. Det var lettest å kaste Ørjan under bussen for å slippe å gå inn i stormen selv. 

Hele underholdningsbransjen har en haug med svin i denne skogen! Og gjør ikke saken mindre alvorlig, eller mindre viktig. 

Tvert om. 

Endret av MildeMarie
Trykkleif
  • Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, MildeMarie skrev:

Hele underholdningsbransjen har en haug med svin i denne skogen! Og gjør ikke saken mindre alvorlig, eller mindre viktig. 

Tvert om. 

Har jeg heller aldri påstått. Men det er påtide å se beviser og ikke bare påstander 

Skrevet
4 minutter siden, Baresierdet skrev:

Har jeg heller aldri påstått. Men det er påtide å se beviser og ikke bare påstander 

Hvordan skal du se bevis på at han klår på damer eller sender bilder på snap de ikke screenshotter..?

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Baresierdet skrev:

Vi har fått forklaringer fra navngitte kvinner, dvs bevis. Hva slags bevis snakker du om? 

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...