Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Endret av Kragebein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying

Satser på at alle bare har fri og ikke er utestengt? 

Satt og leste gjennom tidligere kommentarer og ser at episoden som ble nevnt igår også ble nevnt av en annen allerede i februar 😮 

Så er tydelig at det er kjent.

Noen som har gjort seg flere tanker etterpå ha sett Dagsrevyen igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Justsaying skrev:

Satser på at alle bare har fri og ikke er utestengt? 

Satt og leste gjennom tidligere kommentarer og ser at episoden som ble nevnt igår også ble nevnt av en annen allerede i februar 😮 

Så er tydelig at det er kjent.

Noen som har gjort seg flere tanker etterpå ha sett Dagsrevyen igår?

Hva snakker du om?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying

Har en mistanke om at flere sitter og tenker; Oi da! 

Der fikk vi sannelig sett at her var det mange som å rakket ned på oss som har forsvart Ørjan rett og slett løy. Vg har altså IKKE SETT dokumentasjon på noe som helst. Rykter! Påstander! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Her kom beklagelsen fra vg ja. Sjekk ordlyden. Tipper flere kommer til å mene at det nå er bevist at han er helt uskyldig! Jeg venter i spenning. 😉

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MildeMarie skrev:

Hehe. Her kom beklagelsen fra vg ja. Sjekk ordlyden. Tipper flere kommer til å mene at det nå er bevist at han er helt uskyldig! Jeg venter i spenning. 😉

Det vil jo bevise at det er ganske mange her inne som har tatt feil, og slukt ting bare for at det har stått i vg. Vg har aldri sett noe beviser! 

Så nå kan ingen lenger lene seg på «media har sett» 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

VG presiserer at det er intervjuobjektets opplevelser og påstander som gjengis i artikkelen, og at vi ikke hadde tilgang til eller har sett de konkrete meldinger intervjuobjektet viser til i saken.

Bra det er flaggdag idag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justsaying skrev:

VG presiserer at det er intervjuobjektets opplevelser og påstander som gjengis i artikkelen, og at vi ikke hadde tilgang til eller har sett de konkrete meldinger intervjuobjektet viser til i saken.

Sånn som jeg forstår det, så er det intervjuet med Kemma det siktes til? I så fall står vi kun igjen med hennes ord, uten noe som helst slags dokumentasjon - noe jeg helt ærlig trodde hun ville kommet med i løpet av denne tiden som har gått. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Justsaying skrev:

Tror du bør lete frem notatblokken du bruker når du hører podcast, så leser du artikkelen på nytt og noterer.

I artikkelen står det intervjuobjekt. Om du har litt tungt for det kan jeg si at det er entall, altså en person. Det står ikke at Kemma eller Elina Krantz har løyet. Det står at de kun at de ikke har sett dokumentasjon fra dem.

Det står ikke et ord om at øvrige kvinner/jenter har løyet. Derimot sto det i tidligere artikkel at de så det samme mønsteret gå igjen i alle meldinger de har fått.

Så bare du å flagge. Men om du tror dette frikjenner helten din, så blir du skuffet.

Endret av Oida
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 minutt siden, Oida skrev:

Tror du bør lete frem notatblokken du bruker når du hører podcast, så leser du artikkelen på nytt og noterer.

I artikkelen står det intervjuobjekt. Om du har litt tungt for det kan jeg si at det er entall, altså en person. Det står ikke at Kemma eller Elina Krantz har løyet. Det står at de kun har sett dokumentasjon fra dem.

Det står ikke et ord om at øvrige kvinner/jenter har løyet. Derimot sto det i tidligere artikkel at de så det samme mønsteret gå igjen i alle meldinger de har fått.

Så bare du å flagge. Men om du tror dette frikjenner helten din, så blir du skuffet.

Tror du må begynne å slutte å vri sannheten til noe annet enn det den er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Tror du må begynne å slutte å vri sannheten til noe annet enn det den 

Jeg tror du bør begynne å lese hva som står i artikkelen og ikke det du ønsker skal stå der.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Justsaying
7 minutter siden, Oida skrev:

Jeg tror du bør begynne å lese hva som står i artikkelen og ikke det du ønsker skal stå der.

Halmstrå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Halmstrå

Halmstrå å presisere hva som står i artikkelen...?not really? Det fjerner eller ikke det faktum hva ØB selv skrev på sin FB, eller skal han påstå at han «ble presset til det» pga hva som kom fram...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
57 minutter siden, Justsaying said:

Har en mistanke om at flere sitter og tenker; Oi da! 

Der fikk vi sannelig sett at her var det mange som å rakket ned på oss som har forsvart Ørjan rett og slett løy. Vg har altså IKKE SETT dokumentasjon på noe som helst. Rykter! Påstander! 

Nå er du litt vel ivrig her og jeg tror du burde lese dette om igjen. VG sier de ikke har sett dokumentasjon fra Kemma, eller skriftlig dokumentasjon fra Elina Krantz. Mangel på dokumentasjon betyr heller ikke at dette ikke har skjedd. 

De har uansett fremdeles sett meldingskorrespondanse og bilder fra 8 + andre kvinner. 

Jeg forstår at dere ønsker å bruke dette som et slags bevis på at «alle» nå har løyet, men det er jo ikke det det betyr i det hele tatt. 

Ingenting har forandret seg selv om VG blir nødt til å presisere hva de har sett dokumentert og ikke. Ørjan er fremdeles den samme mannen som har oppført seg på en slik måte at han har vært kjent for å være såpass upassende at man ikke vil være i samme rom som han. 

Men selvfølgelig, flagg i vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 minutt siden, juoigi skrev:

Nå er du litt vel ivrig her og jeg tror du burde lese dette om igjen. VG sier de ikke har sett dokumentasjon fra Kemma, eller skriftlig dokumentasjon fra Elina Krantz. Mangel på dokumentasjon betyr heller ikke at dette ikke har skjedd. 

De har uansett fremdeles sett meldingskorrespondanse og bilder fra 8 + andre kvinner. 

Jeg forstår at dere ønsker å bruke dette som et slags bevis på at «alle» nå har løyet, men det er jo ikke det det betyr i det hele tatt. 

Ingenting har forandret seg selv om VG blir nødt til å presisere hva de har sett dokumentert og ikke. Ørjan er fremdeles den samme mannen som har oppført seg på en slik måte at han har vært kjent for å være såpass upassende at man ikke vil være i samme rom som han. 

Men selvfølgelig, flagg i vei. 

Men nå er det vel disse som har stått frem ;) Og dere jo ikke trykket noen annen dokumentasjon, så jo - dette er en god del av de bevisene jeg syns veier tungt. 

Og dette burde si de fleste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...