Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det kommer. Mye som skal samles inn. 

Er det ingen av så mange ofre som har screenshots/bevis? Kan man prøve å finne den NetCom ansatte så historien kan bekreftes? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, 1kakemonsteret skrev:

Er det ingen av så mange ofre som har screenshots/bevis? Kan man prøve å finne den NetCom ansatte så historien kan bekreftes? 

Innsamling av dokumentasjon er i gang. Noen sitter nok på gjerdet enda litt til etter å ha hørt om advokattrussel, men etterhvert som flere og mer samles så blir det forhåpentligvis mindre skummelt.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klink skrev:

Sier de navnet på stylisten? 

Ja, hun er veldig klar på at HELE navnet skal leses slik at hun ikke blir forvekslet med den andre jenta som deler samme fornavn. Ofrene viser omsorg.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:

Sier de navnet på stylisten? 

Ja, det er jo hun som er Kemma. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt gjort å få Donald Trump til å framstå som ein håplaus romantikar, men det kunststykket har altså Ørjan Burøe klart.. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brevet til Kemma.. Stakkars, stakkars jente. For noe grusomt å bli utsatt for. Men så modig som står frem!

Jeg håper hun anmelder han, og samtlige andre som har blitt utsatt for dette også. Dette kan ikke gå ustraffet forbi.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, vintage skrev:

Takk for at du lyttet til det, jeg håper mange mange flere gjør det. Jeg er som sagt en av de som har vært noe avventende, dette var dråpen.

Du skal ikke takke meg for at jeg tok meg tid til å høre på noe som bør være en selvfølge dersom jeg skal forbeholde meg retten til og mene noe om akkurat dette, noe annet ville vært intellektuelt uærlig. Det er DU som skal ha takk for at du tipset meg om dette intervjuet 😊

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lanolin skrev:

Det er godt gjort å få Donald Trump til å framstå som ein håplaus romantikar, men det kunststykket har altså Ørjan Burøe klart.. 

Ja, når "grab them by the pussy" nesten høres ut som en valentinsflørt, så skjønner man hvor sjukt dette her er.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minimymlen skrev:

Ja, hun er veldig klar på at HELE navnet skal leses slik at hun ikke blir forvekslet med den andre jenta som deler samme fornavn. Ofrene viser omsorg.

Kemma, hva heter hun til etternavn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du skal ikke takke meg for at jeg tok meg tid til å høre på noe som bør være en selvfølge dersom jeg skal forbeholde meg retten til og mene noe om akkurat dette, noe annet ville vært intellektuelt uærlig. Det er DU som skal ha takk for at du tipset meg om dette intervjuet 😊

Les flere historier hos Schjelderup på hans Facebook. Samt Vidar Hodnekvam. Dette er derfor jeg blir så eitrande forbanna hver gang folk påstår det kun er en hånd og et underliv og en teit spøk på et julebord. Jeg jobbet med ØB for mange år siden, han har alltid vært et svin. 

Endret av miss summers
Aurokorrektur
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøft gjort av Kemma! 
Og takk til T&T for at dere leste opp dette. Jeg er helt rystet over hvor perverst og sykt dette er. Stakkars ofrene hans! Håper alle tør å stå frem, han må stoppes!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass....er det mulig å synke så dypt som denne mannen😡(ref. til podcasten) "Vi lever etter, det vi ikke veit har vi ikke vondt av"

Bra Burøe, du er årets sjarmør og ektemann🤢

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke det her får konsekvenser skjønner jeg null. Da er det ikke håp igjen for oss.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monna1234 skrev:

Såpass....er det mulig å synke så dypt som denne mannen😡(ref. til podcasten) "Vi lever etter, det vi ikke veit har vi ikke vondt av"

Bra Burøe, du er årets sjarmør og ektemann🤢

Pluss at han sier hun er prippen..... og har sagt noe om hvordan hun er i senga...🤮

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Trude.lutt skrev:

Pluss at han sier hun er prippen..... og har sagt noe om hvordan hun er i senga...🤮

Er helt sjokkert her😓

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg har hørt på dagens av T&T, og det er grusomt som ØB har oppført seg mot flere jenter, og jeg håper det får konsekvenser for han - og at folk er snille med familien hans. De er også ofre.

. Det jeg imidlertid skulle ønske var at andre enn at T&T tok det opp, for de fremstår som så usaklige, og har et språk som den verste bryggesjauer. 

Språket og måten de prøver å få frem budskaspet på gjør at jeg må tvinge meg til å lytte til dem, og det virker som om de tror at budskap kommer bedre frem med et grovt språk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, trinet skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor nettavisene ikke skriver noe mer om det etter podden kom ut..

Hva SKJER med medie-Norge? Er de en gjeng med pyser?!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, miss summers skrev:

Les flere historier hos Schjelderup på hans Facebook. Samt Vidar Hodnekvam. Dette er derfor jeg blir så eitrande forbanna hver gang folk påstår det kun er en hånd og et underliv og en teit spøk på et julebord. Jeg jobbet med ØB for mange år siden, han har alltid vært et svin. 

Nei takk, det holder nå 😊. Om så bare halvparten av det som kom fram i intervjuet stemmer, så er det grovt nok til at fyren bør få rettslige konsekvenser. Håper ikke Burøe utsatte deg for noe forresten. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...