Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

At bloggere som ikke skjønner at å eksponere barna sine for inntektens skyld er Harry, bør se til kongefamilien. De velger å skjerme barna sine og bruker alle midler for å unngå at pressen skal trå over grensene. Stikk motsatt av disse pengemaskinene gjør, som selger både sjel og integritet for lett tjente penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vist LKE i gang med PT studier da (Story på Instagram).. mulig de har innsett at de må fullføre ting de har begynt på tidligere,  og få litt mer kjøtt på beinet i forhold til netfit

• Liker 16
Skrevet

Den største utfordringen hennes i hele 2019 var å akseptere at «den lille babyen hennes» skulle bli skolejente. Det kan vi ihvertfall kalle et skikkelig, skikkelig i-landsproblem, i alle mulige betydninger av begrepet. Når du klarer å fremstille skolestart nærmest som en liten livskrise for mor, er det på høy tid å løfte hodet ut av egen navle. Men det har nok grodd fast.

Og ja - hun måtte jo bare finne en setting for å få vist fram høydepunktene igjen. Sånn som Rumpa på Dovre.

• Liker 37
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Pasha skrev:

Nå er vist LKE i gang med PT studier da (Story på Instagram).. mulig de har innsett at de må fullføre ting de har begynt på tidligere,  og få litt mer kjøtt på beinet i forhold til netfit

Flott om de får til å løfte kvaliteten av treningensinspirasjonen 👍. Spesielt hvis de virkelig vil noe med Netfit.

Litt usikker på om det er riktig valg at det er LKE som tar PT og ikke CBE. Det er jo CBE som ikke kan utføre øvelser korrekt (har for så vidt ikke sett LKE trene så bare antar han kan det) og jeg er usikker på om hun er i stand til å ta til seg konstruktiv kritikk selv fra mannen sin. Hun virker veldig satt i opplegget sitt og jeg tror hun hadde hatt godt av PT-utdanning for å utvide horisonten hennes. Ikke sikker på det holder at mannen har det, men vi får se. 

Også litt usikker på om han er i stand til å fokusere på annet enn pupper og rumpe, men det er bare mitt inntrykk etter å ha sett gjennom kameralinsen hans en del år 🙈😉

• Liker 35
Gjest Albbas
Skrevet
35 minutter siden, Inocybe said:

Flott om de får til å løfte kvaliteten av treningensinspirasjonen 👍. Spesielt hvis de virkelig vil noe med Netfit.

Litt usikker på om det er riktig valg at det er LKE som tar PT og ikke CBE. Det er jo CBE som ikke kan utføre øvelser korrekt (har for så vidt ikke sett LKE trene så bare antar han kan det) og jeg er usikker på om hun er i stand til å ta til seg konstruktiv kritikk selv fra mannen sin. Hun virker veldig satt i opplegget sitt og jeg tror hun hadde hatt godt av PT-utdanning for å utvide horisonten hennes. Ikke sikker på det holder at mannen har det, men vi får se. 

Også litt usikker på om han er i stand til å fokusere på annet enn pupper og rumpe, men det er bare mitt inntrykk etter å ha sett gjennom kameralinsen hans en del år 🙈😉

Tok ikke hun PT-utdanning for noen år siden? 

Skrevet

Det at LK tar nettkurs for å bli PT, tror jeg ikke forandrer mye på treningen hennes. Dem vet jo best og alt allerede om trening. Dette kurset blir tatt kun for å kunne vifte med vitnemål og si at han har papir på noe de allerede er best på. #ironi

• Liker 35
Skrevet
28 minutter siden, Albbas skrev:

Hun begynte på det men fullførte ikke.

• Liker 16
Skrevet (endret)
29 minutter siden, Albbas skrev:

Hun begynte men fullførte aldri. Det var et reklameoppdrag så ble ikke gitt mer innsats enn det som skal til for å ta noen reklamebilder. Dumt av henne å ikke fullføre mener jeg. Mer kompetanse den gangen kunne ha gitt Netfit det det trengte for å bli bra. Nå er jeg usikker på om det er for sent for Netfit. Folk gidder ikke vente uendelig på noe som aldri kommer. 

Endret av Inocybe
  • Liker 21
Skrevet (endret)

Det Netfit-toget må ha gått, ja. Rart at de som har holdt på så lenge, lanserer noe med brask og bram for så å ikke følge opp. De burde jo ha ventet med lansering til de kunne følge opp med noe mer.

Det virker veldig uproft.

Endret av pøbelsara
  • Liker 43
Skrevet

Treningsopplegget til CBE er komisk. Sammenligner en med Katharina Sollied og Kristine Weber sine kontoer skinner det kjapt igjennom at:

CBE utfører øvelsene feil, kaster bort tid på å gjøre øvelser med lav(ingen) belastning, har null progresjon og for meg virker det som at målet er å vise frem kroppen sin. De overnevnte sine kontoer har NULL fokus på kropp, kun øvelser og hvordan du kan bli sterkere. 

Hvis CBE ikke hadde hatt fokus på å vise frem treninga og den der Netfitgreia hadde det vært helt greit at hun kjørte sitt eget(meningsløse) treningsopplegg. Men her skal hun inspirere med treninga si? Det er pinlig. Hun burde holde seg til noe hun kan. 

• Liker 49
Skrevet

"Hun burde holde seg til noe hun kan"

Så er spørsmålet: Hva kan cbe egentlig?

• Liker 43
Skrevet

Slutte med kaffekopper, pulsklokker og ikke minst smoothie bowls🤮

• Liker 15
Skrevet

Slutte å manipulere gravid/etter fødselen bilder og få andre småbarnsmødre til å føle seg utilstrekkelige!

• Liker 25
Skrevet
4 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Jeg syns de smoothiebowlsene ser kjempegode ut. Generelt syns jeg hun har fine matbilder. 

• Liker 12
Skrevet
10 minutter siden, Oline12 skrev:

Jeg syns de smoothiebowlsene ser kjempegode ut. Generelt syns jeg hun har fine matbilder. 

Matoppskriftene er vel stjålet fra andre og bildene tar mannen. Hun er god på ræl, dekke bord og fikse fest med kilovis av ræl. Dama har null innhold,en pynta overflate med null substans!

• Liker 15
Skrevet
4 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Det eneste hun kan er å kjøre  diett som går på Nutrilett og bowls, i tillegg til å holde seg slank med hopp og sprett-trening. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...