Klementine Skrevet 11. mars 2019 #1381 Skrevet 11. mars 2019 Siste innlegget er jo helt utrolig! 😮 Skulle jo tro at hun har vært syk eller våket over noen, eller jobbet kveld eller helg, slik mange av oss faktisk gjør! Vitner jo om et enormt gap til virkeligheten til de fleste andre på hennes alder og livssituasjon. Hun har vært statist i et amatørteater stykke i noen mnd... 18
Gjest Keikolina Skrevet 11. mars 2019 #1382 Skrevet 11. mars 2019 13 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Akkurat ja.. Nei Wikipedia er ikke en troverdig kilde. Da stemmer gjerne ikke informasjonen om at hun har vært modell heller? Noen har vært kreative i sin omtale.. Tror hun har vært deltaker i frøken norge
Edie Skrevet 11. mars 2019 #1383 Skrevet 11. mars 2019 Ryddet for innhold med opphavsrett, persondebatt og svar til dette. Edie, adm.
Mrs Robinson Skrevet 11. mars 2019 #1384 Skrevet 11. mars 2019 For deres del håper jeg at de aldri blir nødt å kombinere en 8-4/9-5-jobb med henting i barnehage/SFO. DA hadde de fått sjokk 20
Snaskesnusken Skrevet 11. mars 2019 #1385 Skrevet 11. mars 2019 10 minutter siden, Keikolina skrev: Tror hun har vært deltaker i frøken norge Ok, men det blir vel ikke regnet som modelljobb? 3
Gjest Keikolina Skrevet 11. mars 2019 #1386 Skrevet 11. mars 2019 28 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ok, men det blir vel ikke regnet som modelljobb? For henne så 😆
Snaskesnusken Skrevet 11. mars 2019 #1387 Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, Keikolina skrev: For henne så 😆 Det kan godt hende.. 1
Gjest Keikolina Skrevet 11. mars 2019 #1388 Skrevet 11. mars 2019 Neders om Caroline Berg Eriksen, kontroverser, wikipedia I februar 2018 ble CBE kritisert for å fronte såkalt underlivsdeodorant[19]. Skulle sjekke om det sto noe mer om modellyrket hun var raskt innom.
skruf Skrevet 12. mars 2019 #1389 Skrevet 12. mars 2019 Hun var vel bikinimodell for noen år siden, synes å huske en video med bikinier, rød scooter og CBE....men er for trøtt til å Google før kaffen har kicket inn. Men egentlig så tror jeg hun kaller seg modell pga det er hun som er bloggens frontfigur og er den som viser frem klær og ting som er sponset. Mannen er fotografen, hun er modellen, Personlig så synes jeg ikke man kan betegne seg som modell for å fronte en blogg. Jeg var f.eks avbildet i forskjellige arbeidsklær i et magasin en gang for evigheter siden, men har ikke ført opp modell på CV´en min (haha, det skulle tatt seg ut!). Datteren min derimot signerte modellkontrakt med et anerkjent byrå, hun kan betegne seg som modell. Sånn siden jeg likevel vrøler rundt i dette innlegget før kaffen har kicket inn så vil jeg bare si at jeg håper CBE fortsetter med teater. Selv om det helt sikkert har vært hektisk for henne mtp at hun har en jobb å gjøre, hus, bikkjer og to små så har hun sett genuint glad ut på de bildene og videoene fra teateret. Ekte smil der hun stråler opp, hun har fått positiv tilbakemelding på det arbeidet hun har gjort, ikke bare skryt og tilbakemelding av utseende. Hun har blitt berømmet for jobben hun har gjort, noe som er noe helt annet enn «søte, snille, vakre deg» Hun stråler på bildene fra teateret. Og jeg synes det er så bra at hun gjør noe for seg selv, noe som tydeligvis alltid har gitt henne glede (siden hun også drev med teater som barn og ungdom så er det noe hun trives med), noe som tar henne ut av den navlebeskuende bloggbobla. 33
Ultiva Skrevet 12. mars 2019 #1390 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, skruf skrev: Hun var vel bikinimodell for noen år siden, synes å huske en video med bikinier, rød scooter og CBE....men er for trøtt til å Google før kaffen har kicket inn. Men egentlig så tror jeg hun kaller seg modell pga det er hun som er bloggens frontfigur og er den som viser frem klær og ting som er sponset. Mannen er fotografen, hun er modellen, Personlig så synes jeg ikke man kan betegne seg som modell for å fronte en blogg. Jeg var f.eks avbildet i forskjellige arbeidsklær i et magasin en gang for evigheter siden, men har ikke ført opp modell på CV´en min (haha, det skulle tatt seg ut!). Datteren min derimot signerte modellkontrakt med et anerkjent byrå, hun kan betegne seg som modell. Sånn siden jeg likevel vrøler rundt i dette innlegget før kaffen har kicket inn så vil jeg bare si at jeg håper CBE fortsetter med teater. Selv om det helt sikkert har vært hektisk for henne mtp at hun har en jobb å gjøre, hus, bikkjer og to små så har hun sett genuint glad ut på de bildene og videoene fra teateret. Ekte smil der hun stråler opp, hun har fått positiv tilbakemelding på det arbeidet hun har gjort, ikke bare skryt og tilbakemelding av utseende. Hun har blitt berømmet for jobben hun har gjort, noe som er noe helt annet enn «søte, snille, vakre deg» Hun stråler på bildene fra teateret. Og jeg synes det er så bra at hun gjør noe for seg selv, noe som tydeligvis alltid har gitt henne glede (siden hun også drev med teater som barn og ungdom så er det noe hun trives med), noe som tar henne ut av den navlebeskuende bloggbobla. Jeg må bare arrestere deg litt her. Livet hennes har utelukkende handlet om henne selv de siste ti årene. Hun har til og med en fulltidsansatt personlig assistent for å ta bilder av henne og tilrettelegge dagene hennes, som består av å trene, sminke seg, shoppe til seg selv og sine barn, innrede sitt eget hjem og å gå på møter og å besvare eposter som omhandler henne selv. Teater er nok sunt for henne, fordi det for en gangs skyld handler om noe annet enn navlebeskuelse. Jeg er lamslått av at det går an å ha tid til en så tidskrevende hobby når man er en "fulltidsarbeidende" tobarnsmamma, men det sier jo litt om hvordan dagene hennes pleier å være. Det pulveriserer hvert fall CBEs gjentatte påstander om et "mildt sagt hektisk liv". 33
skruf Skrevet 12. mars 2019 #1391 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Ultiva skrev: Jeg må bare arrestere deg litt her. Livet hennes har utelukkende handlet om henne selv de siste ti årene. Hun har til og med en fulltidsansatt personlig assistent for å ta bilder av henne og tilrettelegge dagene hennes, som består av å trene, sminke seg, shoppe til seg selv og sine barn, innrede sitt eget hjem og å gå på møter og å besvare eposter som omhandler henne selv. Teater er nok sunt for henne, fordi det for en gangs skyld handler om noe annet enn navlebeskuelse. Jeg er lamslått av at det går an å ha tid til en så tidskrevende hobby når man er en "fulltidsarbeidende" tobarnsmamma, men det sier jo litt om hvordan dagene hennes pleier å være. Det pulveriserer hvert fall CBEs gjentatte påstander om et "mildt sagt hektisk liv". Det jeg mente med «gjøre noe for seg selv» var at hun faktisk har en hobby/fritidsaktivitet som ikke omfatter mannen eller sponsing, hun gjør noe for seg selv som hun ikke tjener penger på eller som har reklameverdi. Da hun f.eks skulle løpe halvmaraton så var det pga det var en jobb for Imsedal. Da hun tok ei lita uke helt fri fra blogg og andre sosiale medier så var det ikke pga hun ville ha en pause og kvalitetstid med mann og barn, men pga hun ble sponset av Freia melkesjokolade Teateret har ikke sponset henne, dette er noe hun gjør pga hun liker det, pga hun har drevet med teater gjennom barneskolen og ungdomskolen. Burde muligens presisert bedre hva jeg ville frem til Enig med deg ang at hun har det nok ikke så hektisk i hverdagen som hun liker å gi inntrykk av. De er to voksne som jobber hjemmefra, med de små på fulltid i barnehagen. Men jeg tror nok hun opplever hverdagen sin som veldig travel og hektisk, selv om den ikke virker sånn sett utenfra 13
BellaSwan Skrevet 12. mars 2019 #1392 Skrevet 12. mars 2019 16 minutter siden, skruf skrev: Det jeg mente med «gjøre noe for seg selv» var at hun faktisk har en hobby/fritidsaktivitet som ikke omfatter mannen eller sponsing, hun gjør noe for seg selv som hun ikke tjener penger på eller som har reklameverdi. Da hun f.eks skulle løpe halvmaraton så var det pga det var en jobb for Imsedal. Da hun tok ei lita uke helt fri fra blogg og andre sosiale medier så var det ikke pga hun ville ha en pause og kvalitetstid med mann og barn, men pga hun ble sponset av Freia melkesjokolade Teateret har ikke sponset henne, dette er noe hun gjør pga hun liker det, pga hun har drevet med teater gjennom barneskolen og ungdomskolen. Burde muligens presisert bedre hva jeg ville frem til Enig med deg ang at hun har det nok ikke så hektisk i hverdagen som hun liker å gi inntrykk av. De er to voksne som jobber hjemmefra, med de små på fulltid i barnehagen. Men jeg tror nok hun opplever hverdagen sin som veldig travel og hektisk, selv om den ikke virker sånn sett utenfra Teateret var nok mest for å spe på med innhold i programmet "Bloggerne". 25
Halle-Palle Skrevet 12. mars 2019 #1393 Skrevet 12. mars 2019 38 minutter siden, Mädchen skrev: Teateret var nok mest for å spe på med innhold i programmet "Bloggerne". Det er jo litt trist at slike tanker som du har her er fullt forståelige. Det viser seg at det det sjelden skjer noe der som ikke har som formål å skape materiale til bloggen. Men hun fullførte prosjektet uten noe særlig klaging, det er bra! At hun i ettertid fremstiller det som det nærmest har vært unntakstilstand i heimen fordi hun måtte ut av huset noen timer hver dag får heller være. Babysteps👍🏼 19
Gjest Macimba Skrevet 12. mars 2019 #1394 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, Mädchen skrev: Teateret var nok mest for å spe på med innhold i programmet "Bloggerne". Der tror jeg at du tar feil. Jeg tror at hun hadde oppriktig glede av, og godt av dette. Godt av å være en del av noe, og ikke bare være sammen med LK hele dagen.
Kleenex Skrevet 12. mars 2019 #1395 Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, Mädchen skrev: Teateret var nok mest for å spe på med innhold i programmet "Bloggerne". Noe innhold må de jo ha... 4
tuttavims Skrevet 12. mars 2019 #1396 Skrevet 12. mars 2019 En leser kommenterer på eksponering av barn- at innlegg uten er de beste og at CBD bør tenke over konsekvensene det kan få av å utlevere ting de sier og gjør. Svaret er helt textbook bloggeren: «vi deler kun drypp, ingenting personlig og privat, vi står inne for det og trenger ikke å diskutere det med noen andre enn barnas nærmeste» En hel gjeng nærmeste som alle sitter med hodet i sanden, der altså... 26
Gasellen Skrevet 12. mars 2019 #1397 Skrevet 12. mars 2019 18 timer siden, Keikolina skrev: Neders om Caroline Berg Eriksen, kontroverser, wikipedia I februar 2018 ble CBE kritisert for å fronte såkalt underlivsdeodorant[19]. HAH!!! 😂 🎵Money money money 🎶 5
Snaskesnusken Skrevet 12. mars 2019 #1398 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, tuttavims skrev: En leser kommenterer på eksponering av barn- at innlegg uten er de beste og at CBD bør tenke over konsekvensene det kan få av å utlevere ting de sier og gjør. Svaret er helt textbook bloggeren: «vi deler kun drypp, ingenting personlig og privat, vi står inne for det og trenger ikke å diskutere det med noen andre enn barnas nærmeste» En hel gjeng nærmeste som alle sitter med hodet i sanden, der altså... Det er ikke mye refleksjon i Blogglandia . 13
pøbelsara Skrevet 12. mars 2019 #1399 Skrevet 12. mars 2019 (endret) De vil ikke diskutere det med andre enn de aller nærmeste, nei. Men å vise dem frem på bllder, film og tekst til ALLE som vil se, er ok? Endret 12. mars 2019 av pøbelsara 36
Medici Skrevet 12. mars 2019 #1400 Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, tuttavims skrev: En leser kommenterer på eksponering av barn- at innlegg uten er de beste og at CBD bør tenke over konsekvensene det kan få av å utlevere ting de sier og gjør. Svaret er helt textbook bloggeren: «vi deler kun drypp, ingenting personlig og privat, vi står inne for det og trenger ikke å diskutere det med noen andre enn barnas nærmeste» En hel gjeng nærmeste som alle sitter med hodet i sanden, der altså... De deler ingenting personlig eller privat? Hva slags sfære anser de barnerommene for å være da? 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå