Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest BearMama
3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det innlegget var skikkelig ekkelt da det var så utrolig godt skrevet. Slike ting kan faktisk forekomme.

Ja, var Spot on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Firestone skrev:

Nei, kortere utdanning på 2 år. 

Jeg har forstått det som om cbe har tatt første året, ikke begge to årene? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Emilie112 skrev:

Jeg har forstått det som om cbe har tatt første året, ikke begge to årene? 

Vet ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Emilie112 skrev:

Jeg har forstått det som om cbe har tatt første året, ikke begge to årene? 

«Eriksen var såvidt innom jobben som modell, før hun arbeidet som journalist hos side2.no. Hun har utdannelse innen journalistikk fra Norges Kreative Fagskole» https://no.m.wikipedia.org/wiki/Caroline_Berg_Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

«Eriksen var såvidt innom jobben som modell, før hun arbeidet som journalist hos side2.no. Hun har utdannelse innen journalistikk fra Norges Kreative Fagskole» https://no.m.wikipedia.org/wiki/Caroline_Berg_Eriksen

Ja, mener hun har skrevet før at hun har tatt hele studiet, men deler av det 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
3 timer siden, Emilie112 skrev:

Ja, mener hun har skrevet før at hun har tatt hele studiet, men deler av det 😀

Kan det være jus-studiet du tenker på? Det avsluttet hun visstnok etter ett år. I en av de gamle FF-trådene ble det diskutert om a) CBE kun hadde gått et halvt år, og ikke et helt år; og b) karakterene CBE hevdet å ha mottatt stemte.

Jeg har dessverre ikke mulighet til å finne frem tråden nå, men mener å huske at det var en av de "store", dvs. +300 siders lengde og ble muligens stengt i 2012/2013. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er rart folk etterlyser bilder av kostyme etc. Teatersminke = hverdagssminke for CBE, så ikke lett å se forskjell.. Synes forøvrig hun smiler naturlig og avslappet på bildene fra teateret, og det ser faktisk ut som en helt annen dame enn på de oppstilte redigerte bildene.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bestemorskogmus skrev:

Synes ikke det er rart folk etterlyser bilder av kostyme etc. Teatersminke = hverdagssminke for CBE, så ikke lett å se forskjell.. Synes forøvrig hun smiler naturlig og avslappet på bildene fra teateret, og det ser faktisk ut som en helt annen dame enn på de oppstilte redigerte bildene.

Naturlig og avslappet er absolutt ikke synonymt med CBE! Er det noe jeg ikke tenker når jeg ser henne så er det naturlig og avslappet. Virkelig ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kanskje ingen bombe, men cbe sletter kommentarer som forklarer hvorfor man kan lese bloggen «gratis». Snakk om uredelig bedrift!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt dum. Men hvorfor er Pinterest-logoen alltid på bildene hennes? Publiserer hun igjennom Pinterest? Isåfall hvorfor? Har hun sammarbeid med dem eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Gasellen said:

Jeg er kanskje litt dum. Men hvorfor er Pinterest-logoen alltid på bildene hennes? Publiserer hun igjennom Pinterest? Isåfall hvorfor? Har hun sammarbeid med dem eller hva?

Neppe direkte samarbeid, kven som helst har mulighet til å legge inn ein kode på nettsida si slik at Pin-knappen dukkar opp :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at det har vært så travelt og at det skal bli godt å komme tilbake til normalen, til tross for at hun har hatt det så fint i teaterbobla.
Skal tro hvordan vanlige par hvor begge foreldre ikke er hjemmeværende får tid til å være med på amatørteater, jeg?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Emilie112 skrev:

Ja, mener hun har skrevet før at hun har tatt hele studiet, men deler av det 😀

Det vet jeg ingenting om 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lanolin skrev:

Neppe direkte samarbeid, kven som helst har mulighet til å legge inn ein kode på nettsida si slik at Pin-knappen dukkar opp :)

Dukker ikke pinterest-logoen opp på alle bilder på nettet når man er innlogget på sin pinterest-konto? 🤔 Så man skal kunne pinne enkelt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 12.07, Medici skrev:

Jeg linket til denne artikkelen i kommentarfeltet til CBE, og skrev at dersom den ikke ble publisert så fikk artikkelen rett. Og jammen ble ikke kommentaren min slettet gitt. Så da fikk jeg jo svaret mitt jeg. 😬

Hun er bare ute etter nesegrus beundring a la «søte du» og «gode, vakre Caroline». Altså, de kjenner henne jo ikke en gang?!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda en grunn til ikke å stole på Wiki som eier av sannhet, når hvem som helst kan redigere informasjonen der. Eriksen jobbet aldri som annet enn tilkallingsvikar for Side2.no. Dette er dokumentert av hennes egen sjef i E24 og i flere gamle tråder her, dengang historien med annonseprislisten  for bokomtaler som ble sendt til Cappelen Damm ble kjent.

Ca. Midtveis i denne tråden:CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet vol. 2.

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt å skrive om familiesøndag på en blogg ment for salg av annonseplass. Er det for å markere at hele familien er til salgs?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Enda en grunn til ikke å stole på Wiki som eier av sannhet, når hvem som helst kan redigere informasjonen der. Eriksen jobbet aldri som annet enn tilkallingsvikar for Side2.no. Dette er dokumentert av hennes egen sjef i E24 og i flere gamle tråder her, dengang historien med annonseprislisten  for bokomtaler som ble sendt til Cappelen Damm ble kjent.

Ca. Midtveis i denne tråden:CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet vol. 2.

Akkurat ja.. Nei Wikipedia er ikke en troverdig kilde. 

Da stemmer gjerne ikke informasjonen om at hun har vært modell heller? Noen har vært kreative i sin omtale..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Medici skrev:

Spesielt å skrive om familiesøndag på en blogg ment for salg av annonseplass. Er det for å markere at hele familien er til salgs?

Godt spørsmål..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...