loffen Skrevet 10. oktober #107901 Skrevet 10. oktober Snødronninga skrev (16 timer siden): @Sarah93 Hun har ikke brede hofter, det handler da om hoftebredde også, ikke om du har en liten trent rumpe bak der et sted. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om kroppstypen hennes men fra hva jeg kan se så er ikke dette noen timeglassfigur. Men ja, det er egentlig en veldig teit diskusjon som er et resultat av hennes teite fiksering på at man skal trene seg til en drømmekropp. Som da er å trene på seg brede skuldre, og rumpetrening uten å trene lår. Har man ikke den naturlige, berømte timeglassfiguren så kan man la være å fokusere på den. Det handler om å akseptere den kroppstypen man har, tenker jeg. Å trene seg sunn, sterk, frisk og glad. Ikke for å få en viss fasong. Hun har absolutt ikke timeglass-fasong, men omvendt trekant. Jeg, f.eks, er en søyle, eller 'rett figur' som det står i den linken, og jeg kommer aldri til å få timeglass-figur, selv om jeg aldri så mye skulle fulgt Caroline sitt treningsprogram. Ikke vil jeg trene rumpe uten lår heller, altså...why? Drømmekroppen for meg er jo min egen kropp, når jeg er sterk, og ikke har vondt noe sted! Kan ikke forstå at hun får noen kunder med det teite opplegget sitt. 22 5 11
Durancell Skrevet 11. oktober #107902 Skrevet 11. oktober Er det noen som skjønner hva fruen sier? Hun er så fokusert på de leppene sine at det er umulig å skjønne hva hun sier. Noe om en konsert, men resten er så utydelig. 17 1
Consita Skrevet 11. oktober #107903 Skrevet 11. oktober Durancell skrev (45 minutter siden): Er det noen som skjønner hva fruen sier? Hun er så fokusert på de leppene sine at det er umulig å skjønne hva hun sier. Noe om en konsert, men resten er så utydelig. Who cares? 3
Hallepalle2 Skrevet 11. oktober #107904 Skrevet 11. oktober Consita skrev (2 timer siden): Who cares? Hun som spør bryr seg. Hvorfor svarer du slik, det er jo bare ekkelt og uhøflig. 8
CeXNS Skrevet 11. oktober #107905 Skrevet 11. oktober loffen skrev (På 10.10.2025 den 17.09): Hun har absolutt ikke timeglass-fasong, men omvendt trekant. Jeg, f.eks, er en søyle, eller 'rett figur' som det står i den linken, og jeg kommer aldri til å få timeglass-figur, selv om jeg aldri så mye skulle fulgt Caroline sitt treningsprogram. Ikke vil jeg trene rumpe uten lår heller, altså...why? Drømmekroppen for meg er jo min egen kropp, når jeg er sterk, og ikke har vondt noe sted! Kan ikke forstå at hun får noen kunder med det teite opplegget sitt. Hele forståelsen til CBE, gitt hva hun poster er jo at lesere beundrer kroppen hennes og vil ha lik. Hva skulle ellers være motivasjonen for å poste så mye kropp. Og det er jo på seg selv hun kjenner andre; hun satt selv og beundret kroppene til kjendiser, sammenliknet seg og ville ha lik. Det er helt umulig å forstå at hun med den erfaringen ikke forstår hvor skadelig det er å poste den typen innhold. Hun havnet på sykehus i den perioden hun fulgte Olsen-tvillingene. https://www.seher.no/kjendis/plutselig-fikk-kroppen-nok/64622325 17
ARima Skrevet 12. oktober #107906 Skrevet 12. oktober Leste i SA(Sarpsborg arbeiderblad) at LK er ansatt i S08. Husker ikke alt som sto men han skal jobbe med G15 hvertfall. Glad ikke ungene mine går der. 14 3
Skrottefar Skrevet 12. oktober #107907 Skrevet 12. oktober ARima skrev (2 timer siden): Leste i SA(Sarpsborg arbeiderblad) at LK er ansatt i S08. Husker ikke alt som sto men han skal jobbe med G15 hvertfall. Glad ikke ungene mine går der. Han får masse skryt i den artikkelen i alle fall, uten at jeg helt skjønner hvorfor 😛 https://www.sa.no/vm-klar-lars-kristian-42-skal-lofte-s08-talentene-gleder-meg-hver-dag/s/5-46-1894636 Sitat Avtroppende utviklingssjef i Sarpsborg 08, Christoffer Honningsvåg, forteller at Eriksen har gjort et svært godt inntrykk. – Lars-Kristian har imponert stort etter at han kom til S08 etter sommeren. Han har kontrakt ut året, men den kommer sannsynligvis til å bli forlenget. Han har tatt med seg nye ting inn i akademiet, blant annet når det gjelder fysisk trening og rapportering på fysisk trening. Han stiller store krav til fysikken og har allerede løftet det opp til et nytt nivå hos oss, sier Honningsvåg. Han påpeker at Eriksen også har kommet inn med nye impulser på andre områder i akademiet. – Jeg tror Lars-Kristian er en skikkelse Sarpsborg 08 vil dra nytte av i flere år framover. Det er også mulig han vil få en større rolle etter hvert. Han har vært ti av ti etter at han kom til klubben, skryter Honningsvåg. Eriksen har kampansvar for Sarpsborg 08s G15-lag. I tillegg er han assistenttrener for klubbens U19-gruppe, der Vegard Gildseth er hovedtrener, og leder G17-laget i deres kamper. 2
ARima Skrevet 12. oktober #107908 Skrevet 12. oktober Skrottefar skrev (27 minutter siden): Han får masse skryt i den artikkelen i alle fall, uten at jeg helt skjønner hvorfor 😛 https://www.sa.no/vm-klar-lars-kristian-42-skal-lofte-s08-talentene-gleder-meg-hver-dag/s/5-46-1894636 Nei, han skrøt hvertfall uhemmet av seg selv 🤣 1 2
Rev. Revenge Skrevet 12. oktober #107909 Skrevet 12. oktober ARima skrev (18 minutter siden): Nei, han skrøt hvertfall uhemmet av seg selv 🤣 – Det jeg primært har drevet med fram til nå, er online-coaching. Det har jeg nesten kuttet ned til beinet for å gjøre plass til jobben i Sarpsborg 08. Vil bare fremheve dette blant alt selvskrytet. 19 8
Sugar&Spice Skrevet 12. oktober #107910 Skrevet 12. oktober Rev. Revenge skrev (3 minutter siden): – Det jeg primært har drevet med fram til nå, er online-coaching. Det har jeg nesten kuttet ned til beinet for å gjøre plass til jobben i Sarpsborg 08. Vil bare fremheve dette blant alt selvskrytet. Spørs hvor mye kjøtt det var å kutte ned til benet da, Lassemann! 22 5
hvalstad45 Skrevet 12. oktober #107911 Skrevet 12. oktober Tenker uansett det er veldig bra han kommer seg ut, får kolleger og en ordentlig jobb, kan bare være positivt for ham. Kjenne på det normale arbeidslivet og komme seg litt ned på jorda. 39 2
Sugar&Spice Skrevet 12. oktober #107912 Skrevet 12. oktober hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Tenker uansett det er veldig bra han kommer seg ut, får kolleger og en ordentlig jobb, kan bare være positivt for ham. Kjenne på det normale arbeidslivet og komme seg litt ned på jorda. Absolutt! 4
ARima Skrevet 12. oktober #107913 Skrevet 12. oktober hvalstad45 skrev (25 minutter siden): Tenker uansett det er veldig bra han kommer seg ut, får kolleger og en ordentlig jobb, kan bare være positivt for ham. Kjenne på det normale arbeidslivet og komme seg litt ned på jorda. Absolutt 1
Frisk Frosk Skrevet 12. oktober #107914 Skrevet 12. oktober (endret) Skrottefar skrev (1 time siden): Han får masse skryt i den artikkelen i alle fall, uten at jeg helt skjønner hvorfor 😛 https://www.sa.no/vm-klar-lars-kristian-42-skal-lofte-s08-talentene-gleder-meg-hver-dag/s/5-46-1894636 Det står at Lars-Kristian Eriksen startet med disse 15-åringene "etter sommeren". Da har han vært der i maks et par måneder. Da virker det, ærlig talt, bekymringsverdig når Honningsvåg sier: "Han stiller store krav til fysikken og har allerede løftet det opp til et nytt nivå hos oss." https://www.sa.no/vm-klar-lars-kristian-42-skal-lofte-s08-talentene-gleder-meg-hver-dag/s/5-46-1894636 Hvor høyt kan du løfte fysikken til gutter 15 år (eller 19 år, for den saks skyld) på to måneder? Barn i vekst skal ikke ha for store endringer i treningsmengde, da går de på skadeproblematikk og/eller overtreningsproblematikk som igjen gir skader, uhelse, dårlig motivasjon. Utfordringen i slike tilfeller er at skadene og følgene gjerne ikke begynner å komme frem før det har gått mange måneder. Med andre ord, de kommer trolig heller ikke frem før nyttår, når nåværende kontrakt med LKE går ut og klubben vurderer å forlenge kontrakten... Flott om LKE kan bidra med noe positivt, men som forelder til disse guttene hadde jeg vært svært bekymret av å lese det Honningsvåg uttalte, om at de allerede, etter så kort tid, har løftet det fysiske til "et helt nytt nivå". Når man kjenner LKEs historikk med å ønske raske toppresultater på alt han gjør (og at han dropper det han ikke får raske toppresultater på), så mener jeg klubben må ha faktisk fagperson (f.eks. fysioterapeut med ekstrautdanning innen trening) til å sikre at det som gjøres gjøres på en trygg måte for disse 15-19 år gamle guttene og unge mennene! Endret 12. oktober av Frisk Frosk La til setning som begynner med "Med andre ord..." 26 4
Kollontaj Skrevet 12. oktober #107915 Skrevet 12. oktober Rev. Revenge skrev (55 minutter siden): – Det jeg primært har drevet med fram til nå, er online-coaching. Det har jeg nesten kuttet ned til beinet for å gjøre plass til jobben i Sarpsborg 08. Vil bare fremheve dette blant alt selvskrytet. Han nevner ikke jobben som manager på CrossFit-senteret? 🧐 6
loffen Skrevet 12. oktober #107916 Skrevet 12. oktober Jeg vet at en som sitter i styret, er en meget dyktig fysioterapeut i hvert fall. Håper de følger med. 😬 7
Rev. Revenge Skrevet 12. oktober #107917 Skrevet 12. oktober (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Han nevner ikke jobben som manager på CrossFit-senteret? 🧐 Nei. Han nevner at han er kvalifisert for VM i Hyrox. SA skriver også at han har "spisskompetanse innen fysisk trening etter å ha jobbet med det de siste årene." Selv sier han følgende: – De siste fem årene er det fysisk trening jeg har jobbet med. Jeg har blant annet trent fire utøvere til topp 10-plasseringer i VM i funksjonell fitness. I tillegg har jeg trent flere utøvere til norgesrekorder innenfor sine idretter. De fotballspillerne jeg har fulgt opp, har vært på styrke, eksplosivitet, hurtighet og den type trening. Jeg sitter med en del kunnskap på området, sier han. Endret 12. oktober av Rev. Revenge tilføyelse 5 1
Frisk Frosk Skrevet 12. oktober #107918 Skrevet 12. oktober Rev. Revenge skrev (2 minutter siden): Nei. Han nevner at han er kvalifisert for VM i Hyrox. SA skriver også at han har "spisskompetanse innen fysisk trening etter å ha jobbet med det de siste årene." Spisskompetanse til å trene "fotballspillere" med både seks og syv fingre, slik som Henrik, Helge og Hans? Å trene noen online gir aldri "spisskompetanse innen fysisk trening". Greit at noen lokale journalister har rosa briller på og vil rose noen enten det er fortjent eller ikke, men med dette avslører journalisten manglende kompetanse eller forståelse. Det samarbeidet som LKE skrøt av å ha med den unge danske løperen rant jo også tilsynelatende ut i sanden før det nesten var begynt - i samme periode hvor LKE rantet på nett, la ut helseskadelige råd, dårlig utførte øvelser og selv pådro seg forventede treningsskader... (Han nevner ikke at innreise til USA til VM i Hyrox trolig ville blitt avslått? Eller årsaken til det?) 17 10
Sugar&Spice Skrevet 12. oktober #107919 Skrevet 12. oktober Rev. Revenge skrev (4 minutter siden): Nei. Han nevner at han er kvalifisert for VM i Hyrox. SA skriver også at han har "spisskompetanse innen fysisk trening etter å ha jobbet med det de siste årene." Selv sier han følgende: – De siste fem årene er det fysisk trening jeg har jobbet med. Jeg har blant annet trent fire utøvere til topp 10-plasseringer i VM i funksjonell fitness. I tillegg har jeg trent flere utøvere til norgesrekorder innenfor sine idretter. De fotballspillerne jeg har fulgt opp, har vært på styrke, eksplosivitet, hurtighet og den type trening. Jeg sitter med en del kunnskap på området, sier han. Vet du, hvis det viser seg at Lars Kristian har trent en drøss med kunder og INGEN av de er frontet i hans sosiale medier er det såklart veldig bra. Fire utøvere til topp ti-plassering i funksjonell fitness er jo bra! Men troverdigheten hans er jo på bunn, så at ingen av disse utøverne har nevnt eller takket han som trener i disse resultatene, så begynner jeg å tvile på sannheten i uttalelsene hans. Det kan godt hende han snakker sant! Men den mannen har aktivt jobbet med å fjerne kjøttet (les: troverdigheten) ned til beinet så til de grader de siste årene. Pics, or it didn’t happen. Det er det nivået den mannen er på nå. Det er null troverdighet igjen. 19 6
MiniMjau Skrevet 12. oktober #107920 Skrevet 12. oktober Lurer på hvem de funksjonell fitness utøverne er, da jeg kjenner til det miljøet og aldri hørt snakk om lke i de kretser. Trener på samme gym flere som har deltatt i både nm, em og vm. (Jeg er ikke på det nivået altså😅, men crossfitmiljøet er sammensveiset) 12 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå