Frisk Frosk Skrevet 20. oktober 2025 #108001 Skrevet 20. oktober 2025 Melkebart1 skrev (1 time siden): Ganske nydelig🤣😅 Syns jeg ser henne rigger seg til, sånn ja, må få med underlivet når jeg ikke kan vise frem sixpack’n 😅 For en latterlig posisjon 🙈 Helt latterlig. Og magen er snurpet inn alt hun makter. Noe annet som også er latterlig, det er at CBE har hatt reklame for sitt faste tannlegekontor flere ganger. Og her forteller hun at tross gjentatte forsøk så greier ikke denne/disse tannlegen/-e å fikse noe som holder. Var det virkelig verdt annonsepengene, tannlege? Var det verdt å betale for at hun som annonserer for deg/dere nå klager på dere til alle følgere og hele Norge samtidig som hun sier frem underlivet sitt i et merkelig forsøk på å seksuelisere seg selv... mens hun altså klager på jobben du/dere gjør...? 21 2
Melkebart1 Skrevet 20. oktober 2025 #108002 Skrevet 20. oktober 2025 Frisk Frosk skrev (32 minutter siden): Helt latterlig. Og magen er snurpet inn alt hun makter. Noe annet som også er latterlig, det er at CBE har hatt reklame for sitt faste tannlegekontor flere ganger. Og her forteller hun at tross gjentatte forsøk så greier ikke denne/disse tannlegen/-e å fikse noe som holder. Var det virkelig verdt annonsepengene, tannlege? Var det verdt å betale for at hun som annonserer for deg/dere nå klager på dere til alle følgere og hele Norge samtidig som hun sier frem underlivet sitt i et merkelig forsøk på å seksuelisere seg selv... mens hun altså klager på jobben du/dere gjør...? Omg! 😄🤷🏼♀️ «lukker hakesleppet» 11
Frisk Frosk Skrevet 20. oktober 2025 #108003 Skrevet 20. oktober 2025 Melkebart1 skrev (15 minutter siden): Omg! 😄🤷🏼♀️ «lukker hakesleppet» Det er så man ikke tror det... Det er altså dette Kontent AS kaller "kommersielt innhold av høy kvalitet" 😂 https://influencers.kontent.no/13/ Det er jo langt fra første gangen CBE gjør noe slikt med annonsørers produkt/tjenester som hun selv tidligere har reklamert for... Men alt for å "skape innhold", tydeligvis... 15
Gjest Xstrella Skrevet 20. oktober 2025 #108004 Skrevet 20. oktober 2025 Ingenting sjokkerer med den damen. Håper Henrik Troy lager noe morsomt av den.
Rev. Revenge Skrevet 20. oktober 2025 #108005 Skrevet 20. oktober 2025 (endret) Nja, jeg er ikke med på at magen er snurpet inn alt hun makter i denne reelen. Det vil si, beltet sitter løst, så det er jo mulig hun drar inn magen selv om den er usynlig for alle andre enn seg selv - her er hun jo påkledt Men markedsføringen for tannlegen er jo helt ræva, samtidig som jeg ikke kan se det store behovet for å fikse på tennene som noe annet enn luksus: Hun har aldri hatt synlig behov for korrigering av dårlig tannstilling, det handler kun om estetikk på nanonivå. Den (elendige) markedsføringen faller virkelig på steingrunn. Kan ikke se at tannlegekontor i Oslo kan ha noen gevinst av å betale Treasures AS frontet av en husmor i Sarpsborg med flotte tenner i utgangspunktet. Lite troverdig. Som vanlig. Nå venter jeg bare på reklamen for de nye brillene, som ikke ser ut til å være tilpasset fjeset når de sitter så dårlig og ikke har styrke. Endret 20. oktober 2025 av Rev. Revenge manglet to ord + tilføyelse 16
Keaton Skrevet 20. oktober 2025 #108006 Skrevet 20. oktober 2025 Det var mest sittestillingen jeg reagerte på. Det er jo veldig «velkommen inn». Host. Jeg hørte dessverre ikke hva hun snakket om, men hun korrigerer vel tenner fordi hun gnisser? Jeg vet ikke, men skjevt bitt er jo ikke bra å ha, hvis det er årsaken. Ikke veldig lurt å henge ut tannlegen, nei. 17
Rev. Revenge Skrevet 20. oktober 2025 #108007 Skrevet 20. oktober 2025 Kollontaj skrev (28 minutter siden): Det var mest sittestillingen jeg reagerte på. Det er jo veldig «velkommen inn». Host. Jeg hørte dessverre ikke hva hun snakket om, men hun korrigerer vel tenner fordi hun gnisser? Jeg vet ikke, men skjevt bitt er jo ikke bra å ha, hvis det er årsaken. Ikke veldig lurt å henge ut tannlegen, nei. Å, jeg tenkte ikke på innlegget ditt, jeg ser jo skrevingen selv og så enda litt mer med det samme jeg var i farten. Har hele tiden trodd at gnissing ble behandlet med skinne ved søvn? Uansett, ved nærmere ettertanke ser det ut som at Berg Eriksen har lånt med seg briller fra en eller annen kjede hjem. 11
Frisk Frosk Skrevet 20. oktober 2025 #108008 Skrevet 20. oktober 2025 Kollontaj skrev (19 minutter siden): Det var mest sittestillingen jeg reagerte på. Det er jo veldig «velkommen inn». Host. Jeg hørte dessverre ikke hva hun snakket om, men hun korrigerer vel tenner fordi hun gnisser? Jeg vet ikke, men skjevt bitt er jo ikke bra å ha, hvis det er årsaken. Ikke veldig lurt å henge ut tannlegen, nei. Den sittestillingen viser at hun forsøker å provosere seg frem til klikk, likes og kommentarer. Rimelig desperat blitt... Hun snakket om noe som stadig vekk løsnet på baksiden av tennene, selv om hun hadde vært tilbake mange ganger ("det er jo hyggelig å se deg, men det får jo være måte på...."), at de ikke fikk festet det så det holdt og hvis det ikke holdt nå så måtte hun visst ha en stang "eller noe" på baksiden av fortennene. Tror jeg, var ikke greit å få med seg hva hun egentlig snakket om. Ikke rart siden hun fremstilte seg med filter i trynet som sammen med vinkling skulle få henne til å se tynnest mulig ut - og hovedfokuset var jo selvfølgelig på det at hun egentlig inviterte "helt inn"... Hun kan like gjerne starte med OF nå, det er lenge på overtid. 9 7
Keaton Skrevet 20. oktober 2025 #108009 Skrevet 20. oktober 2025 Å, ja! Jeg har aldri på lyd, hun har vel aldri sagt noe interessant. 😆 15
BuffyTheVampire Skrevet 20. oktober 2025 #108010 Skrevet 20. oktober 2025 Melkebart1 skrev (4 timer siden): Hvorfor har hun briller? Er hun blitt student igjen 🤪 8 2
Gjest Xstrella Skrevet 20. oktober 2025 #108011 Skrevet 20. oktober 2025 BuffyTheVampire skrev (34 minutter siden): Hvorfor har hun briller? Er hun blitt student igjen 🤪 Jeg studerer og studerer, sitat frua. Brevkurs i yoga. 🤭
Isola2 Skrevet 21. oktober 2025 #108012 Skrevet 21. oktober 2025 BuffyTheVampire skrev (6 timer siden): Hvorfor har hun briller? Er hun blitt student igjen 🤪 Brillene får henne til å se «smart» ut, samt de er så store at hun ser liten og vever ut i de. Eller så er det noe hun har dratt i land spons for..? 15
Gjest Xstrella Skrevet 21. oktober 2025 #108013 Skrevet 21. oktober 2025 Isola2 skrev (6 timer siden): Brillene får henne til å se «smart» ut, samt de er så store at hun ser liten og vever ut i de. Eller så er det noe hun har dratt i land spons for..? Det får holde med at Vendela reklamerer for briller. Vi trenger ikke flere.
Isola2 Skrevet 21. oktober 2025 #108014 Skrevet 21. oktober 2025 Xstrella skrev (12 minutter siden): Det får holde med at Vendela reklamerer for briller. Vi trenger ikke flere. Vi trenger ikke at influensere får reklamere for noe som helst.. 12 12
Kjempen Skrevet 21. oktober 2025 #108015 Skrevet 21. oktober 2025 Melkebart1 skrev (21 timer siden): Veldig flott dame 1
Durancell Skrevet 21. oktober 2025 #108016 Skrevet 21. oktober 2025 Kjempen skrev (6 minutter siden): Veldig flott dame 🤣🤣 16
Rev. Revenge Skrevet 21. oktober 2025 #108017 Skrevet 21. oktober 2025 (endret) Xstrella skrev (3 timer siden): Det får holde med at Vendela reklamerer for briller. Vi trenger ikke flere. Vendela har fortsatt "sin egen" kolleksjon i samarbeid med Synsam, og den har hun hatt over flere år. Enig i at vi ikke trenger influensere til å markedsføre briller, særlig når behov og kjøpeevne er så individuell når det gjelder syn. Berg Eriksen har bare plukket seg ut innfatninger og reklamert for disse. Ser ut som hun har hanket i land noe lignende igjen siden hun "tilfeldigvis" sitter med utilpassede briller med prøveglass i bilen. Det er typisk gammel modus, å bake inn nye ting hun skal tease med før hun faktisk markedsfører. I så fall, om jeg antar riktig, skulle reelen vært merket med reklame og retusjert person. Endret 21. oktober 2025 av Rev. Revenge tilføyelse 13 7
Gjest Xstrella Skrevet 21. oktober 2025 #108018 Skrevet 21. oktober 2025 Kjempen skrev (53 minutter siden): Veldig flott dame Du mener flott retusjert, filtrert, operert og stivsminket dame ...
Stargaze Skrevet 22. oktober 2025 #108019 Skrevet 22. oktober 2025 Kjempen skrev (19 timer siden): Veldig flott dame En veldig flott dame trenger ikke gjøre seg til, redigere seg, holde magen inne, bruke filter på bilder og generelt gjøre seg til. En veldig flott dame har selvsikkerhet og verdighet. Skjønnhet kommer innenfra. Og vi må være ærlig, det er lite genuint som kommer innenfra der. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå