Isild Skrevet 8. oktober #107882 Skrevet 8. oktober Katten89 skrev (På 6.10.2025 den 11.55): Men hva skjer med fit femme? Jeg lurer virkelig på om det er noen medlemer der Veldig lenge siden jeg har vært innom her nå, eller sett innom fruen. Fit femme? er det et nytt forsøk på "Netfis"? Får håpe ikke fruemannen jobber seg halvt ihjel med INGENTING i 7 år til da 😂 Noen som vet hva som skjedde med samarbeidspartnere osv til Netfit? Det skulle jo bli treningsunivers og greier. De er bare store ord og fine bilder, ingenting skjer i praksis. Det må være stusselig å leve av å jukse og lyve. 24
neon_sun Skrevet 8. oktober #107883 Skrevet 8. oktober Katten89 skrev (På 6.10.2025 den 11.55): Men hva skjer med fit femme? Jeg lurer virkelig på om det er noen medlemer der Det var i gang på mandag det 😂 6 4
Kollontaj Skrevet 8. oktober #107884 Skrevet 8. oktober Neida, du mister ikke 3 måneder, du kan melde deg på 3. november. 😅 12 4
~ Ada ~ Skrevet 8. oktober #107885 Skrevet 8. oktober Her går det så det suser med FitFemme, ser jeg. Godt igang og fullt trøkk. 6
Frisk Frosk Skrevet 8. oktober #107886 Skrevet 8. oktober Mistyen skrev (6 timer siden): Jepp, denne passet utmerket her…. Så talende, på så mange måter! Her har du en mann med utdannelse, yrkeserfaring, en mann som har hatt og tatt mye ansvar, en mann med mot og handlingsevne, en mann som har gitt tilbake til samfunnet gjennom både handlinger, forskning og å dele av egen kunnskap (professor på universitet). Når han ble fotografert her er han avslappet, han forsøker ikke å forestille seg, han har et åpent ansikt og ser mot kamera/andre - åpent og utadvendt, blikket rettet mot den som skal se bildet, helt uten fokus på seg selv. Og så har du influenseren. Om hun har utdanning eller yrkeserfaring, det vet jeg ikke, men inntrykket hun gir er at hun ikke har det... Og enten hun har det eller ei, så ser man hele fremtoningen som en grell kontrast til Armstrong. Som de fleste utseendefokuserende influensere er hun stiv, unaturlig, poserer like stivt og unaturlig, forsøker å seksualisere seg selv med poseringen og dra fokus til hennes kropp. Øynene stirrer dypt... inn i egne øyne i eget kamera. Ansiktet ser mer enn annet ut som en død maske, trolig er ansiktet også endret både med botox, fillers og filter. Det er ingenting å dele med andre, det gjøres ikke en gang et forsøk. Det som fremstår som eneste hensikt er at hun skal få positive kommentarer på egen kropp. Det er tomt og intetsigende, null innhold, ingen fremdrift, tilsynelatende null evne til å samhandle og handlingsevne. Ikke noe positivt bidrag til samfunnet, bare det motsatte. Omtrent som CBE (og LKE som fotograf og medeier) har holdt på i så mange år. Tomt, intetsigende, totalt besatt og betatt av seg selv og eget speilbilde, som Narkissos som ikke greier å rive seg bort fra eget speilbilde i vannet. 16 2 1
Laia Skrevet 8. oktober #107887 Skrevet 8. oktober BlendaSensitive skrev (4 timer siden): Lurer på om hun avslører innspillingen med vilje for litt sladder? Var jo helt dødt her inne over helgen feks fordi hun ikke la ut noe. På så sett få opp sladder og omtale. 😛 Skal ikke se bort fra at det trengs litt «oppvekking» igjen. På socialblade.com viser Instagram statistikken blodrøde tall (jeg har bare tilgang til å se maks 30 dager tilbake da jeg ikke gidder å betale for å se lengre bakover i tid). Men iallfall har CBE mistet i snitt 19 følgere per dag den siste måneden og følgertallet står nå på 294 040. Så det er vel bare et tidsspørsmål før det bikker under 294k på nytt. Om ikke vi atter en gang får oppleve disse mystiske byksene i følgertallet igjen. 15 3
hvalstad45 Skrevet 8. oktober #107888 Skrevet 8. oktober neon_sun skrev (2 timer siden): Det var i gang på mandag det 😂 For et fantastisk lite inspirerende innlegg! Bare blaming på om "hvis ikke..." null motivasjon annet enn at du da ikke har kommet i gang med treningen "mot drømmekroppen", som også er forferdelig feil fokus og veldig avslørende på hvorfor hun selv trener. Dette er så talent- og kunnskapsløst. 32 1 6
Knope Skrevet 8. oktober #107889 Skrevet 8. oktober (endret) Jeg tipper hun kom langt, men ikke til topps i bakekonkurransen, siden hun var ute i helgen, men skulle tilbake å filme det siste en dag eller to senere. Kanskje finalen, da de andre deltakerne ofte kommer tilbake for å se? Endret 8. oktober av Knope Skrivefeil 3
Andrea59 Skrevet 8. oktober #107890 Skrevet 8. oktober hvalstad45 skrev (2 timer siden): For et fantastisk lite inspirerende innlegg! Bare blaming på om "hvis ikke..." null motivasjon annet enn at du da ikke har kommet i gang med treningen "mot drømmekroppen", som også er forferdelig feil fokus og veldig avslørende på hvorfor hun selv trener. Dette er så talent- og kunnskapsløst. Reagerte også på feil fokus. Altså, drømmekroppen kan jo i teorien være en sterk kropp uten smerter og sykdommer - meeen jeg tviler på at det er sånn ment - eller at noen vil forbinde det med det… 16
Fotballfluen Skrevet 8. oktober #107891 Skrevet 8. oktober neon_sun skrev (7 timer siden): Det var i gang på mandag det 😂 Trening mot drømmekroppen ja... Gener betyr mer enn trening i mange tilfeller. Om noen melder seg på dette i håp om å se om som henne, er det fåfengt for de fleste. 5 1
hvalstad45 Skrevet 8. oktober #107892 Skrevet 8. oktober Fotballfluen skrev (4 minutter siden): Trening mot drømmekroppen ja... Gener betyr mer enn trening i mange tilfeller. Om noen melder seg på dette i håp om å se om som henne, er det fåfengt for de fleste. Nja, en ting må man jo faktisk gi henne, hun jobber (og poserer!) hardt for å holde seg så tynn. Alt med hennes forhold til mat og trening er anstrengt. Naturlig tynne mennesker er enormt mye mer avslappa i forhold til sånt, og resten av familien hennes ser heller ikke sånn ut. 6
Totten Skrevet 8. oktober #107893 Skrevet 8. oktober Jeg reagerer litt på at hun trener på senter i ørsmå sportsbh'er. Har ikke de fleste senter fortsatt policy om å være litt mer påkledd? Det har de hvertfall der jeg trener. 28 4
Cami9 Skrevet 8. oktober #107894 Skrevet 8. oktober Totten skrev (2 timer siden): Jeg reagerer litt på at hun trener på senter i ørsmå sportsbh'er. Har ikke de fleste senter fortsatt policy om å være litt mer påkledd? Det har de hvertfall der jeg trener. Alle sentre bør ha policy på det spør du meg. Blir bare værre å værre. Bittesmå topper med dyp utrigning og en tights/shorts som er så dratt opp og inn i både tiss og rompe at man like så godt kunne gått uten😩 Hva er poenget liksom…. 22
Snødronninga Skrevet 8. oktober #107895 Skrevet 8. oktober Laia skrev (8 timer siden): Skal ikke se bort fra at det trengs litt «oppvekking» igjen. På socialblade.com viser Instagram statistikken blodrøde tall (jeg har bare tilgang til å se maks 30 dager tilbake da jeg ikke gidder å betale for å se lengre bakover i tid). Men iallfall har CBE mistet i snitt 19 følgere per dag den siste måneden og følgertallet står nå på 294 040. Så det er vel bare et tidsspørsmål før det bikker under 294k på nytt. Om ikke vi atter en gang får oppleve disse mystiske byksene i følgertallet igjen. De siste gangene så har følgerne plutselig skutt i været, når det har nærmet seg 293k. Da kan man ikke tro annet enn at de ved flere anledninger, har kjøpt følgere. Jeg vet ikke om det er falske, kjøpte følgere som instagram gradvis fjerner, eller om det ekte mennesker som avfølger. Det går uansett nedover, ikke engang turen til Italia ga henne en opptur. Når det er sagt, er det urovekkende at så mange som ca 400 stk har kommentert "timeglass" for å få råd og tips av poseringsfruen. 14
Kollontaj Skrevet 8. oktober #107896 Skrevet 8. oktober De 400 kan jo bare gjøre dette https://hardworkout.no/form-din-dromme-timeglassfigur-med-disse-skreddersydde-ovelsene/ 🙃🤪 6 1
Knope Skrevet 8. oktober #107897 Skrevet 8. oktober Snødronninga skrev (1 time siden): (…) Når det er sagt, er det urovekkende at så mange som ca 400 stk har kommentert "timeglass" for å få råd og tips av poseringsfruen. Bare halvparten da, siden hun svarer hver enkelt i kommentarfeltet. 5 4
CeXNS Skrevet 9. oktober #107898 Skrevet 9. oktober Knope skrev (5 timer siden): Bare halvparten da, siden hun svarer hver enkelt i kommentarfeltet. Jeg lurer på om dette med å be folk kommentere «timeglass» er ren strategi. Har sett at andre profiler gjør det samme, og det er jo dønn irriterende. Hvis de av sitt gode hjerte vil dele dette med følgerne, så er det vel bare å dele «oppskriften» i innlegget. Ved å be folk kommentere for å få DM så skapes det jo et engasjement, fordi innlegget får mange kommentarer og vipps så påvirker det algoritmene og profilen får spredning. Lenge siden jeg har vært innom CBE, men ting ser om mulig verre ut en før. Filterbruk og kropp i monitor. Økning i tekster på engelsk kan tyde på at hun ønsker utenlandske følgere. Hun er den siste som burde få spredd budskapet sitt. Nå later hun ikke lenger som om det er helse og sunnhet som er i fokus; det er målet om vektnedgang og drømmekropp som skal selges inn. 17 2
Sugar&Spice Skrevet 9. oktober #107899 Skrevet 9. oktober CeXNS skrev (39 minutter siden): Jeg lurer på om dette med å be folk kommentere «timeglass» er ren strategi. Har sett at andre profiler gjør det samme, og det er jo dønn irriterende. Hvis de av sitt gode hjerte vil dele dette med følgerne, så er det vel bare å dele «oppskriften» i innlegget. Ved å be folk kommentere for å få DM så skapes det jo et engasjement, fordi innlegget får mange kommentarer og vipps så påvirker det algoritmene og profilen får spredning. Lenge siden jeg har vært innom CBE, men ting ser om mulig verre ut en før. Filterbruk og kropp i monitor. Økning i tekster på engelsk kan tyde på at hun ønsker utenlandske følgere. Hun er den siste som burde få spredd budskapet sitt. Nå later hun ikke lenger som om det er helse og sunnhet som er i fokus; det er målet om vektnedgang og drømmekropp som skal selges inn. Det er en bot som sender ut de medlingene for henne når noen har kommentert timeglass. Men ja - det skaper (falskt) engasjement. Og det gir jo mynt i kassa. 14 6
CeXNS Skrevet 9. oktober #107900 Skrevet 9. oktober Sugar&Spice skrev (1 time siden): Det er en bot som sender ut de medlingene for henne når noen har kommentert timeglass. Men ja - det skaper (falskt) engasjement. Og det gir jo mynt i kassa. En bot! Takk for informasjonen, da lærte jeg noe nytt. Det gjør jo det hele enda verre. Følgerne lulles jo inn i tanken om den hyggelige venninna som bare vil hjelpe deg, og det fremstår som om de faktisk får svar av henne, og så er det bare en bot. Hva enn dialog de tror de har, så er det jo også falskt. Og så selger de dette falske engasjementet til annonsørene. Jeg håper snart mynten detter ned for bedriftene som kjøper reklame. Men fortsatt ser det jo ut til at man blindes av antall følgere. 10 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå