~ Ada ~ Skrevet 24. august #107161 Skrevet 24. august Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): Jeg reagerer forøvrig på det CBE også de siste dagene har lagt ut, hvor hun viser til at en påstått falsk konto som kaller seg for et annet navn stjeler hennes bilder. For det første så er CBE så lite relevant som "personlig trener" at det er veldig merkelig om noen skulle ønske å utgi seg for å være henne, da hun ikke har noe positivt rykte som trener og heller ikke kan vise til reell erfaring i særlig grad. For det andre reagerer jeg veldig på tidspunktet for denne påståtte falske kontoen kommer - og at denne kontoen som tilsynelatende ingen har lagt merke til er noe bare CBE skriker høyt om til følgere om å rapportere. Denne falske kontoen dukket tilfeldigvis opp samtidig som CBE liksom lanserer et "helt nytt konsept" (etter at de gamle heller ikke førte til noe, tydeligvis...). Timingen virker litt for tilfeldig på meg, og pga. bedriftens historikk med å skape drama/skandaler selv for medieoppmerksomhet, så er det vanskelig å ikke stusse på timingen. Jeg ser det også som temmelig utenkelig at en norsk aktør ville valgt å bruk så mye bilder av CBE under eget eller falskt navn som "pt", da det er åpenbart at det ikke kunne ha dratt hverken treningskunder eller annonsører. Ergo gir det ingen mening at noen skulle legge så mye energi ned i å stjele så mye bilder fra CBE og LKEs ulike kanaler. Historikken til disse to bedriftseierne gjør at jeg ikke kjøper timingen på dette og at det er tilfeldig at andre gjør dette nå. Litt vanskelig å rapportere på vegne av Berg Eriksen når man ikke finner den.. 12 2
Frisk Frosk Skrevet 24. august #107162 Skrevet 24. august ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): Litt vanskelig å rapportere på vegne av Berg Eriksen når man ikke finner den.. Ha-ha, det har du rett i! Til du skrev dette glemte jeg at første gang jeg så CBEs klaging over denne andre profilen, så søkte jeg faktisk etter den hun refererte til. Fikk den ikke opp på mystorysaver, men satt da på et litt ustabilt nett, så tenkte ikke mer over det, selv om jeg hadde fått opp andre IG-kontoer der rett før. Men ja, hun har klaget over den falske profilen flere dager etter det. Høres mer og mer ut som en gimmick for å få oppmerksomhet. Om det skulle være tilfelle, da må desperasjonen være stor, for skulle noe slikt bli avslørt å stemme, så har de selv en gang for alle punktert alle sine luftslott. 14 1 3
annebanane Skrevet 24. august #107163 Skrevet 24. august Frisk Frosk skrev (31 minutter siden): Ha-ha, det har du rett i! Til du skrev dette glemte jeg at første gang jeg så CBEs klaging over denne andre profilen, så søkte jeg faktisk etter den hun refererte til. Fikk den ikke opp på mystorysaver, men satt da på et litt ustabilt nett, så tenkte ikke mer over det, selv om jeg hadde fått opp andre IG-kontoer der rett før. Akkurat dette er nok fordi det er en tiktok-konto, ikke IG. 6
Zenhouse Skrevet 24. august #107164 Skrevet 24. august annebanane skrev (2 timer siden): Akkurat dette er nok fordi det er en tiktok-konto, ikke IG. Veldig merkelig å bruke sin IG konto, for å klage/be folk rapportere en TikTok konto! Make no sense. Burde jo i såfall nevne på sin TikTok konto, hvilket hun ikke gjør 😅 17
Kollontaj Skrevet 24. august #107165 Skrevet 24. august Hvis man skriver bok, helt hypotetisk, altså, kan det være at en stjålet identitet kan være litt juicy stoff. 10
Frisk Frosk Skrevet 24. august #107166 Skrevet 24. august annebanane skrev (3 timer siden): Akkurat dette er nok fordi det er en tiktok-konto, ikke IG. Ha-ha, det forklarer nok den saken, ja. Men veldig merkelig at hun ikke kommuniserer det bedre, siden hun velger å legge det ut på IG selv. 7
Frisk Frosk Skrevet 24. august #107167 Skrevet 24. august Zenhouse skrev (32 minutter siden): Veldig merkelig å bruke sin IG konto, for å klage/be folk rapportere en TikTok konto! Make no sense. Burde jo i såfall nevne på sin TikTok konto, hvilket hun ikke gjør 😅 Jeg er ikke på tiktok, men er ingen fornuft i å ikke ta det opp på egen tt-konto. Men det er kanskje et forsøk på å få følgere over fra IG til TT siden det er ca null engasjement på IG-kontoene hennes. 5
~ Ada ~ Skrevet 24. august #107168 Skrevet 24. august Kollontaj skrev (16 minutter siden): Hvis man skriver bok, helt hypotetisk, altså, kan det være at en stjålet identitet kan være litt juicy stoff. TikTok - dronningen?
Frisk Frosk Skrevet 24. august #107169 Skrevet 24. august Kollontaj skrev (15 minutter siden): Hvis man skriver bok, helt hypotetisk, altså, kan det være at en stjålet identitet kan være litt juicy stoff. Det ville i så fall, helt hypotetisk, altså, blitt tidenes flopp siden CBE og LKE i over 11 år har visst om farene ved å eksponere sine barn, og likevel har valgt å overeksponere barna, også sammen med seksualisering av CBE selv. Om det, helt hypotetisk, selvfølgelig, ble gjort til bokinnhold, så ville det vært som å skyte seg selv i kneskålene når man forsøker å løpe. 12 1
Kollontaj Skrevet 24. august #107170 Skrevet 24. august Det er sikkert de feite kjerringene på KG som står bak den kontoen. Bare å tilstå! 9
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 24. august Populært innlegg #107171 Skrevet 24. august Om det skrives bok, noe jeg betviler siden SSI har født flere bøker om Sophie Elise på samme tid som Berg Eriksen har kastet alle muligheter i dass, har jeg noen forslag til boktittel, avhengig av genre: "Min krakk" - fiksjon. Heltinnen bor på en kjøkkenøy og må kjempe en utrettelig kamp mot misunnelige troll og hetsere. "Trade Wife" - mitt liv som brødvinneren i familien. En sterk biografi om et uvanlig ekteskap. "Fosterstilling og andre stillinger" - tips og triks for yrkesaktive hjemmeværende i en hektisk tid. "Men rumpa mi får du aldri!" - scener fra et dramatisk middagsselskap en nyttårsaften. Manus for tyatyroppsetting. "Tatt med buksene nede" - forviklingskomedie mellom dansk veskeleverandør og en raffinert blogger, et lanseringsevent, et intervju som gikk skeis, og en forside med rumpa bar. "Sauerkraut og whisky sour" - interiørtips og diy. Lev ut egne preferanser i en verneverdig bolig. Her lærer du blant annet symmetri, å beise parketten svart og innrede med kunstige planter. "Kunsten å holde seg vektstabil" - en mattebok for kvinner som er ferdige med noe, men vil noe mer, helt uten å telle noe som helst. Istedet bruker vi frøken Ur og teller timene vi får lov til å spise og ikke lov til å spise. Eller kanskje det blir en pedagogisk barnebok? "Det er forskjell på folk!" - lær dine barn at livet er urettferdig. 20 2 33
~ Ada ~ Skrevet 24. august #107172 Skrevet 24. august Rev. Revenge skrev (31 minutter siden): Om det skrives bok, noe jeg betviler siden SSI har født flere bøker om Sophie Elise på samme tid som Berg Eriksen har kastet alle muligheter i dass, har jeg noen forslag til boktittel, avhengig av genre: "Min krakk" - fiksjon. Heltinnen bor på en kjøkkenøy og må kjempe en utrettelig kamp mot misunnelige troll og hetsere. "Trade Wife" - mitt liv som brødvinneren i familien. En sterk biografi om et uvanlig ekteskap. "Fosterstilling og andre stillinger" - tips og triks for yrkesaktive hjemmeværende i en hektisk tid. "Men rumpa mi får du aldri!" - scener fra et dramatisk middagsselskap en nyttårsaften. Manus for tyatyroppsetting. "Tatt med buksene nede" - forviklingskomedie mellom dansk veskeleverandør og en raffinert blogger, et lanseringsevent, et intervju som gikk skeis, og en forside med rumpa bar. "Sauerkraut og whisky sour" - interiørtips og diy. Lev ut egne preferanser i en verneverdig bolig. Her lærer du blant annet symmetri, å beise parketten svart og innrede med kunstige planter. "Kunsten å holde seg vektstabil" - en mattebok for kvinner som er ferdige med noe, men vil noe mer, helt uten å telle noe som helst. Istedet bruker vi frøken Ur og teller timene vi får lov til å spise og ikke lov til å spise. Eller kanskje det blir en pedagogisk barnebok? "Det er forskjell på folk!" - lær dine barn at livet er urettferdig. 😂 9
Hunter7 Skrevet 24. august #107173 Skrevet 24. august (endret) Forstemmende video om bilder av mindreårige og KI. Endret 25. august av Hunter7 3 2
Margit777 Skrevet 24. august #107174 Skrevet 24. august (endret) Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Har det kommet frem hvorfor Guri ikke har jobbet på flere år? Hun er vel rundt 62 år og de fleste skuespillere holder da på en god del lengre enn det. Like dårlig skuespiller som vennina si, ble bare stor pga Øyvind Blunck, som var like god som østfoldningen Raymond. Harry Norges spede begynnelse. Ja, Caroline reiser snart og bare Lasse tar a meed seg. Endret 24. august av Margit777 5 1
~ Ada ~ Skrevet 24. august #107175 Skrevet 24. august Hunter7 skrev (15 minutter siden): Forstemmende video om bilder av mindreårige og KI. https://www.instagram.com/reel/DNqS3zau4-m/?igsh=MWJ0eHdob3didnV4cA== ❤️
Laia Skrevet 24. august #107176 Skrevet 24. august Frisk Frosk skrev (7 timer siden): Om det bare er nok en desperat gimmick for å tiltrekke seg annonsører, så vil det uansett være ulovlig, fordi det vil være sterkt villedende reklame å drive egenreklame for produkter/tjenester man i realiteten ikke tilbyr, kun for å tiltrekke seg annonsører. Akkurat dette er jeg også veldig nysgjerrig på: lovligheten. Var det ikke dette litt i samme gaten det som var rundt de kursene til Anne-Brith Davidsen for noen år tilbake? (må innrømme at jeg ikke husker alle detaljene her). At hun brukte samme type lokkemidler («få plasser igjen», «venteliste» osv) når dette ikke var realiteten? Det er uansett en kynisk måte å manipulere folk med. 10
Frisk Frosk Skrevet 24. august #107177 Skrevet 24. august Laia skrev (10 minutter siden): Akkurat dette er jeg også veldig nysgjerrig på: lovligheten. Var det ikke dette litt i samme gaten det som var rundt de kursene til Anne-Brith Davidsen for noen år tilbake? (må innrømme at jeg ikke husker alle detaljene her). At hun brukte samme type lokkemidler («få plasser igjen», «venteliste» osv) når dette ikke var realiteten? Det er uansett en kynisk måte å manipulere folk med. Jeg vet ikke, fulgte aldri med på noe angående ABD, bare fikk med meg at det var mye snusk. Sikkert andre i tråden som vet langt mer om ABD brukte samme taktikker som CBE/LKE nå bruker.
Medici Skrevet 25. august #107178 Skrevet 25. august Isola2 skrev (16 timer siden): Dette feminine treningskonsept hennes, så eksklusivt at det har venteliste. Meld deg på i dag før du går glipp av muligheten. Klassisk CBE-stil..prøve å gjøre noe møkk av et luftslott eksklusivt. Jeg tviler på det er mange på den «vente»lista der. Bilde fra CBEs Snapchat. Sa hun... og snudd ryggen til! Veldig inviterende. 4 5
Pusern3 Skrevet 25. august #107179 Skrevet 25. august Ser på bildet av venninnen og CBE på deres podcast - venninne ser mer fresh og naturlig ut faktisk enn CBE som åpenbart har «blåst» noe inn i kinn etc (ser så forandret ut i trekkene). Og venninnen er faktisk mange!!! år eldre. 8
Pusern3 Skrevet 25. august #107180 Skrevet 25. august Medici skrev (3 timer siden): Sa hun... og snudd ryggen til! Veldig inviterende. Patetisk og på grensen til humoristisk… ventelister…. 10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå