Isola2 Skrevet 1. juni 2024 #96641 Skrevet 1. juni 2024 Doktorgraden skrev (1 time siden): Her lyser det treningsglede, folkens 🤭 Bilde fra LKE’s Instagram. Gjort tiltak for å skjule panna i det minste da…tok han seg nær av det bildet i se og hør(eller hvor det nå var)? 25 5
Felis Skrevet 1. juni 2024 #96642 Skrevet 1. juni 2024 Doktorgraden skrev (1 time siden): Her lyser det treningsglede, folkens 🤭 Bilde fra LKE’s Instagram. Han skrev tidligere at han ikke hadde rørt alkohol på flere måneder (tidspunktet for start sammenfalt med bilripe-saken). Han klarte tydeligvis ikke det i lengden. Så synd, for jeg tror virkelig at han hadde hatt godt av det. Vi får passe ekstra godt på bilene våre fremover... 12 7
Skrottefar Skrevet 1. juni 2024 #96643 Skrevet 1. juni 2024 Doktorgraden skrev (3 timer siden): Her lyser det treningsglede, folkens 🤭 Bilde fra LKE’s Instagram. Med det blikket der så lyser det bare psycho 😜 8
~ Ada ~ Skrevet 1. juni 2024 #96644 Skrevet 1. juni 2024 Doktorgraden skrev (3 timer siden): Her lyser det treningsglede, folkens 🤭 Bilde fra LKE’s Instagram. Shit happens, thank's for letting us know, especially kidsa in your gym. 8 1
loffen Skrevet 1. juni 2024 #96645 Skrevet 1. juni 2024 (endret) Jeg undrer meg igjen! Hun selger treningsapp og kurs som heter ‘sterk og atletisk med Caroline’ ? Jeg skjønner ikke, mener hun ‘tynn og spiseforstyrret med Caroline’ ? Bare rart. PS. Bildet er fra instastory og kan ikke linkes til. Endret 1. juni 2024 av loffen 23 16
LilleSnupp Skrevet 1. juni 2024 #96646 Skrevet 1. juni 2024 loffen skrev (19 minutter siden): Jeg undrer meg igjen! Hun selger treningsapp og kurs som heter ‘sterk og atletisk med Caroline’ ? Jeg skjønner ikke, mener hun ‘tynn og spiseforstyrret med Caroline’ ? Bare rart. PS. Bildet er fra instastory og kan ille linkes til. Nei, hun mener «Filtrert og redigert med Caroline». 34
K_mb Skrevet 1. juni 2024 #96647 Skrevet 1. juni 2024 (endret) BuffyTheVampire skrev (11 timer siden): Tror du tar feil. De kan påvirke til engasjement, til å dele fakta om krigen, til å delta i demonstrasjoner. Det finnes palestinske mennesker i hele verden, ikke bare i Palestina. Et forfulgt folk som kanskje kan føle støtte og solidaritet fra andre etter at krigen brøt ut. Nylig er det mange land som anerkjenner Palestina som egen stat. Mener ikke at dette er pga influencere altså, men kanskje folks engasjement og demonstrasjoner og underskriftskampanjer har bidratt i hvertfall litt på veg. Tinashe Williamson er en av de som engasjerer seg sterkt. Hun har hvertfall påvirket meg med sitt engasjement. Du har jo også influencere som Linea Lødtvedt eller hva hun heter, som tidlig gikk ut og sa at hun ikke postet noe fordi hun ikke kunne noe om det osv osv. Mulig hun påvirker andre til å tenke det samme. DET er farlig. Men du trenger ikke ha inngående kunnskap om Palestina/Israel-konflikten for å ta avstand til forfølgelse og drap… «Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv». Tinashe Williamson hyller også Kristin Gjelsvik i sin "stakkars meg rant" over tapte annonsører les: tapte inntekter som påståelig er pga hennes engasjement, hvor hun på ingen måte dokumenterer annonsører som har tatt avstand fra henne, hvorpå TW tar KG sitt ord for god fisk. Jeg tenker at å følge med i nyhetsbilde bør være nok, og lever man under en stein og ikke følger med så følger man heller ikke med på influencere. Ingen går glipp av konflikten og man trenger ikke influencere får å få det med seg, dog er det bra med engasjement. Og jeg forstår påvirkningskraften du mener influencere har. Men det betyr ikke så altfor mye når det skal sutres over tapte inntekter, og at for enkelte andre så kommer sympatien x-antall måneder etter at tusenvis av barn er drept, da har de fleste fått det med seg, og det da kan det virke som om influencere kaster seg på en bølge for å holde seg aktuelle. Forøvrig helt enig i å ta avstand fra drap og forfølgelse, noe jeg som privatperson har gjort på mine SoMe kanaler i denne konflikten, som i krigen Russland fører mot Ukraina, Syria, Iran (menneskerettigheter), Afghanistan (menneskerettigheter), og andre humanitære katastrofer som ikke alltid involverer en fullskala krig, men fattigdom, sult, tørke pga klima, og stor dødelighet fordi landene ikke har et velferdssystem og fasiliteter vi er så heldige å ha. Influencere har en tendens til å kaste seg på bølgen over det som er aktuelt her og nå, sjeldent over konflikter og elendighet som har vart over flere år. Endret 1. juni 2024 av K_mb 8
CityCityBangBang Skrevet 1. juni 2024 #96648 Skrevet 1. juni 2024 Noen interessante betraktninger her: https://www.vg.no/rampelys/i/bmn2re/kritiserer-influencer-kolleger-de-har-ikke-hjertet-paa-riktig-plass Og ta for all del en titt innom Henrik Troy. 😊 Skjermdump fra instanavigation.com henriktroy 14 1
Ellie77 Skrevet 1. juni 2024 #96649 Skrevet 1. juni 2024 Om noen skulle være nysgjerrig på hvordan Filterfrue egentlig ser ut. Fra Camp Kulinaris. Hun har et litt asymmetrisk ansikt, i likhet med nær hele resten av befolkningen. Er det det hun er så redd skal synes? 20 8
Pusern3 Skrevet 1. juni 2024 #96650 Skrevet 1. juni 2024 Hulderen skrev (På 31.5.2024 den 23.16): På dette bildet (skjerdump fra Instagrammen hennes) ser hun ut som Sophie Elise. Jeg trodde faktisk at det var SE ved første øyekast. Bruker de samme filter, eller hva? I det minste må de ha identiske skjønnhetsideal.For ingen av dem ser slik ut når de filmes av andre. Se lepper.. kinn.. 🥸🥸🥸 4
Pusern3 Skrevet 1. juni 2024 #96651 Skrevet 1. juni 2024 Mrs Bella skrev (23 timer siden): Også i bloggtiden liknet Caroline periodevis på Sophie Elise. Husker jeg flere ganger la igjen kommentar hos fotballferien på at de liknet - de kommentarene ble aldri publisert. Og ja, innimellom likner de fremdeles på hverandre på bilder. Caroline ser imidlertid ikke slik ut i virkeligheten. Hun ser heller ikke slik ut på bilder tatt av andre, og hun ser heller ikke slik ut på bilder tatt av familiemedlemmer. Nei bilder ala dette er milelangt fra orginalen 😎 1 1
Pusern3 Skrevet 1. juni 2024 #96652 Skrevet 1. juni 2024 loffen skrev (3 timer siden): Jeg undrer meg igjen! Hun selger treningsapp og kurs som heter ‘sterk og atletisk med Caroline’ ? Jeg skjønner ikke, mener hun ‘tynn og spiseforstyrret med Caroline’ ? Bare rart. PS. Bildet er fra instastory og kan ikke linkes til. Dette er jo ikke det folk som vil trene seg i form og bli sterk vil se ut som… selvmotsigende reklame 6
Pusern3 Skrevet 1. juni 2024 #96653 Skrevet 1. juni 2024 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Noen interessante betraktninger her: https://www.vg.no/rampelys/i/bmn2re/kritiserer-influencer-kolleger-de-har-ikke-hjertet-paa-riktig-plass Og ta for all del en titt innom Henrik Troy. 😊 Skjermdump fra instanavigation.com henriktroy Alltid en fornøyelse og så spot on 4
Pusern3 Skrevet 1. juni 2024 #96654 Skrevet 1. juni 2024 Ellie77 skrev (2 timer siden): Om noen skulle være nysgjerrig på hvordan Filterfrue egentlig ser ut. Fra Camp Kulinaris. Hun har et litt asymmetrisk ansikt, i likhet med nær hele resten av befolkningen. Er det det hun er så redd skal synes? Ja antagelig. Et stort øye og et litt mindre.. hun vil jo heist kun vise den ene siden og jobber iherdig med det på KC. Mer opptatt av det enn å lage mat eller være litt morsom/varm i kommentarer etc 12
Xstrella Skrevet 1. juni 2024 #96655 Skrevet 1. juni 2024 Pusern3 skrev (1 time siden): Ja antagelig. Et stort øye og et litt mindre.. hun vil jo heist kun vise den ene siden og jobber iherdig med det på KC. Mer opptatt av det enn å lage mat eller være litt morsom/varm i kommentarer etc Mye botox, fillers og restylane her. Trist å se hvor lite fornøyd hun må være i seg selv. 13
Frisk Frosk Skrevet 2. juni 2024 #96656 Skrevet 2. juni 2024 Denne kronikken - på verdens dag for spiseforstyrrelser - fikk meg umiddelbart til å tenke på både CBE og LKE og Netfit og Coach_Eriksen... Toppoppslag på Nrk.no nå: https://www.nrk.no/ytring/spiseforstyrra-gutter-1.16889508 "Fem frukt om dagen ble byttet ut med fem skjeer proteinpulver med melonsmak. Kakao ble til smoothier av kosttilskudd, eggehvite, tunfisk og havregryn. Pepperkakebaking og pizzakvelder med gutta ble byttet ut med lange og harde økter på treningssenteret." Kronikken tar først og fremst opp spiseforstyrrelser hos gutter og menn, men mye av det som skrives passer perfekt på det som vises på bedriftskanalene til CBE og LKE. 26 2 14
kaiturid Skrevet 2. juni 2024 #96657 Skrevet 2. juni 2024 Pusern3 skrev (11 timer siden): Dette er jo ikke det folk som vil trene seg i form og bli sterk vil se ut som… selvmotsigende reklame Ser jo bare syk ut. Synd de ikke ser det selv.. 10
~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2024 #96658 Skrevet 2. juni 2024 Teflonhjernen skrev (På 1.6.2024 den 11.51): Hva er det med stemmen hennes? Er den også redigert? Otrivin nesespray? Denne avhengigheten er i hvert fall nok en merkelig ting å stadig dokumentere i kanaler som påstår å ha fokus på det helsebringende. 7 6
jente78 Skrevet 2. juni 2024 #96659 Skrevet 2. juni 2024 Til ettertanke «The lady said she saw me in Instagram»… https://www.instagram.com/reel/C7pkAOOS2ni/?igsh=MTM1YXYyOXgzbG9mMg== 9 2 5
Frisk Frosk Skrevet 2. juni 2024 #96660 Skrevet 2. juni 2024 jente78 skrev (7 minutter siden): Til ettertanke «The lady said she saw me in Instagram»… https://www.instagram.com/reel/C7pkAOOS2ni/?igsh=MTM1YXYyOXgzbG9mMg== Så forferdelig å høre moren (?) sitte og le av dette 21 3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå