Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Vårtegnet skrev (1 minutt siden):
K_mb skrev (30 minutter siden):

Da har du ikke skjønt  og lest hva jeg skriver og hva det betyr! Har ingenting med utseende  og det har jeg heller ikje hevde! Altså nå må du lese og lær!

Så hva er stygt og slemt? 

Og skal du sitere meg, så gjør det uten å bryte inn i min tekst!!!

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Vårtegnet
Skrevet
K_mb skrev (22 timer siden):

Influencere på IG (særs CBE):Screenshot_20240529_141028_Facebook.thumb.jpg.d5b9416cbc9415dce8155c4c7a90daeb.jpg

Vet du hva derre er lavmål!  Jeg orker hvor du er bare ett vondt menneske! 

Skrevet
Vårtegnet skrev (1 minutt siden):

Haha du klarer ikke svare engang og har fortsatt ikke tatt poenget! 

• Liker 20
Gjest Vårtegnet
Skrevet
K_mb skrev (9 minutter siden):

Så hva er stygt og slemt? 

Og skal du sitere meg, så gjør det uten å bryte inn i min tekst!!!

Hvis ikje du forstår hvorfor  så gå å legg deg😜

K_mb skrev (2 minutter siden):

Haha du klarer ikke svare engang og har fortsatt ikke tatt poenget! 

😜😜😂😂

Skrevet
Vårtegnet skrev (Akkurat nå):

Hvis ikje du forstår hvorfor  så gå å legg deg😜

😜😜😂😂

I motsetning til deg så har jeg stått opp for dagen, så kanskje du bør finne sengen snart 😊

• Liker 9
Gjest Vårtegnet
Skrevet (endret)
K_mb skrev (6 minutter siden):

I motsetning til deg så har jeg stått opp for dagen, så kanskje du bør finne sengen snart 😊

Jeg er på jobb så burde klappe igjen!  Ha en fin dag når du kommer deg opp av sengen😂

Endret av Vårtegnet
,
Skrevet
Hulderen skrev (9 timer siden):

På dette bildet (skjerdump fra Instagrammen hennes) ser hun ut som Sophie Elise. Jeg trodde faktisk at det var SE ved første øyekast. Bruker de samme filter, eller hva? I det minste må de ha identiske skjønnhetsideal.For ingen av dem ser slik ut når de filmes av andre. 

IMG_6551.png

Jeg kan helt oppriktig ikke skjønne hvorfor hun ønsker å fremstå slikt! Den dama man ser på CK er jo hundre ganger søtere enn denne plastic fantastic avataren her. 

• Liker 11
Skrevet
Vårtegnet skrev (5 minutter siden):

Jeg er på jobb så burde klappe igjen!  Ha en fin dag når du kommer deg opp av sengen😂

Lite å gjøre på "jobb" da forstår jeg. 

Uansett dette er avsporing, og har ingenting med tråden å gjøre. 

• Liker 10
Gjest Vårtegnet
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (10 timer siden):

Hallepalle2 skrev (10 timer siden):

Jeg kan helt oppriktig ikke skjønne hvorfor hun ønsker å fremstå slikt! Den dama man ser på CK er jo hundre ganger søtere enn denne plastic fantastic avataren her. 

Er mye enjg med deg , men fy så flott hun er🤩

Endret av Vårtegnet
.
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (26 minutter siden):

Tenker dette har litt å gjøre med at CBE får kritikk for å poste om Palestina akkurat nå…

https://www.vg.no/rampelys/i/bmn2re/kritiserer-influencer-kolleger-de-har-ikke-hjertet-paa-riktig-plass

Står nederst at flere influencere har blitt forsøkt kontaktet. Tipper CBE er en av dem som ikke svarte…

Men igjen da, jeg er 100% sikker på at det at influensere skriver og griner og deler bilder av krigen, ikke har NOEN påvirkningskraft noen steder. Vi får ikke gjort noe med det, vi er hjelpesløse uansett. 

• Liker 3
Skrevet
hudorm1 skrev (1 minutt siden):

Men igjen da, jeg er 100% sikker på at det at influensere skriver og griner og deler bilder av krigen, ikke har NOEN påvirkningskraft noen steder. Vi får ikke gjort noe med det, vi er hjelpesløse uansett. 

Tror du tar feil. De kan påvirke til engasjement, til å dele fakta om krigen, til å delta i demonstrasjoner. Det finnes palestinske mennesker i hele verden, ikke bare i Palestina. Et forfulgt folk som kanskje kan føle støtte og solidaritet fra andre etter at krigen brøt ut. Nylig er det mange land som anerkjenner Palestina som egen stat. Mener ikke at dette er pga influencere altså, men kanskje folks engasjement og demonstrasjoner og underskriftskampanjer har bidratt i hvertfall litt på veg. Tinashe Williamson er en av de som engasjerer seg sterkt. Hun har hvertfall påvirket meg med sitt engasjement. 

Du har jo også influencere som Linea Lødtvedt eller hva hun heter, som tidlig gikk ut og sa at hun ikke postet noe fordi hun ikke kunne noe om det osv osv. Mulig hun påvirker andre til å tenke det samme. DET er farlig. Men du trenger ikke ha inngående kunnskap om Palestina/Israel-konflikten for å ta avstand til forfølgelse og drap… «Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv».

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (5 minutter siden):

Tror du tar feil. De kan påvirke til engasjement, til å dele fakta om krigen, til å delta i demonstrasjoner. Det finnes palestinske mennesker i hele verden, ikke bare i Palestina. Et forfulgt folk som kanskje kan føle støtte og solidaritet fra andre etter at krigen brøt ut. Nylig er det mange land som anerkjenner Palestina som egen stat. Mener ikke at dette er pga influencere altså, men kanskje folks engasjement og demonstrasjoner og underskriftskampanjer har bidratt i hvertfall litt på veg. Tinashe Williamson er en av de som engasjerer seg sterkt. Hun har hvertfall påvirket meg med sitt engasjement. 

Du har jo også influencere som Linea Lødtvedt eller hva hun heter, som tidlig gikk ut og sa at hun ikke postet noe fordi hun ikke kunne noe om det osv osv. Mulig hun påvirker andre til å tenke det samme. DET er farlig. Men du trenger ikke ha inngående kunnskap om Palestina/Israel-konflikten for å ta avstand til forfølgelse og drap… «Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv».

Enig med deg der, men tror dette dessverre kun dreier seg om lokalt engasjement og aldri vil ha noen påvirkning der nede.
Når det er sagt så forstår jeg hva man ønsker med budskapene, men tenker at man ikke skal sitte på sin høye hest og kritisere folk som ikke skriver om tingene. 

• Liker 1
Skrevet
Vårtegnet skrev (3 timer siden):

IMG_1591.jpeg

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er det med stemmen hennes? Er den også redigert? 

• Liker 1
Skrevet
Vårtegnet skrev (3 timer siden):

Er mye enjg med deg , men fy så flott hun er🤩

Det er vel nettopp hele greia - hun ser jo ikke på noen måte slik ut...

Hun er full av injeksjoner, både botox og fillers, og i tillegg velger hun på toppen av det filter som endrer benbygningen i ansikt og kropp og endrer ansiktet hennes.

Og hun gjør det i reklamer. Hun gjør det til og med på bilder av seg selv hvor også barna er med. Og hun bruker det ofte også for å fremstille seg på en måte som tydeligvis skal fremstille bildene av henne mer seksuelt - og det siste gjør hun ofte på bilder som ligger mellom bilder av egne barn.

Med å hylle dette så ukritisk som du gjør her så er du med på å få slike influensere til å fortsette å gjøre det de gjør, fortsette å jukse og bedra, utnytte egne barn og påvirke andre mennesker på en måte som er helsefarlig for andre.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Margit777 skrev (På 30.5.2024 den 22.20):

Bare smisker med Guri, og gjemmer seg for kamera.

Og veldig opptatt av å krølle håret antagelig. Påfallende hvordan hun passer på å fremstå striglet og stelt kontra de andre som er helt naturlige med svett panne og bustete hår. Hun må være stappfull av komplekser slik hun holder på 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Gjest Vårtegnet
Skrevet
Ellie77 skrev (3 timer siden):

IMG_1591.jpeg

😂😂 gæli kan det gå 😂😂 Takk 😂😂

Gjest Doktorgraden
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Hva er det med stemmen hennes? Er den også redigert? 

Høres ut som hun har lagt på filter på den også. Så tilgjort og høres ikke ekte ut.

Gjest Doktorgraden
Skrevet

Her lyser det treningsglede, folkens 🤭

Bilde fra LKE’s Instagram.

IMG_7568.thumb.png.7ab7a39ffa2a2668ffe43e0efe8a5537.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...