LilleSnupp Skrevet 16. mai 2024 #96181 Skrevet 16. mai 2024 Jeg synes IG-Caroline har mye penere trekk enn RL-Caroline. Det er nå en gang slik at filtrene (som oftest)) brukes for å forskjønne trekkene. Hadde hun sett ut som IG-Caroline hadde hun uten tvil blitt definert som vakker. #MinMening 15 3
Xstrella Skrevet 16. mai 2024 #96182 Skrevet 16. mai 2024 tøydokka skrev (8 timer siden): Bilder tatt av tv på kamp c. Sånn ser hun ut når hun ikke selv har registrert på posering, lys og skygge. Her får vi også se henne fra den siden hun gjerne vender bort fra kamera, og jeg kan helt ærlig ikke se hva hun liksom prøver å gjemme? Synes at hun ser helt nydelig ut i virkeligheten, burde sleppe seg mer løs på bildene sine uten dette anstrengte poseringsgreiene. Nydelig og nydelig. En helt vanlig og tynn dame som nærmer seg 40 år. 22 1
Kollontaj Skrevet 16. mai 2024 #96183 Skrevet 16. mai 2024 Xstrella skrev (12 minutter siden): Nydelig og nydelig. En helt vanlig og tynn dame som nærmer seg 40 år. Ja, men tror det er mer egnet til å få influencerbedriften på rett kjøl enn det helt ugjenkjennelige som støtt fremvises. 6 3
hvalstad45 Skrevet 16. mai 2024 #96184 Skrevet 16. mai 2024 Måtte jo inn og se, og Camp Kulinaris er virkelig den dårligste og kjedeligste realityen jeg har sett! Har det alltid vært så dårlig? da forstår jeg ikke hvordan det kan være i sin 7. sesong. Deltakerne er for det meste på å-stadiet av kjendisstigen og er bare kleine. SÅ sånn sett passer CBE naturlig inn. Hun virker så ukomfortabel i seg selv, får helt vondt av å se på henne. Så forstår jo hvorfor hun endrer så ekstremt på seg selv, men dette har nok vært en selvforsterekende prosess. Ikke bra å få skryt for å se ut som en du vet du egentlig ikke ser ut som. Hvor pen hun er eller ikke - greia er at suksessfulle profiler har SJARM og det kommer innenfra. CBE er blottet for dette fordi hun ikke klarer å være naturlig og seg selv et eneste sekund. da blir man flat og utrolig kjedelig. Derfor blir hun aldri vakker heller, det er en x-faktor som kommer innenfra og. Hadde hun hatt evnen til å slappe av, kunne sikkert utseendet hennes blitt mye mer tiltalende og. 18 13
Sol79 Skrevet 16. mai 2024 #96185 Skrevet 16. mai 2024 Jeg liker Camp Kulinaris, men som i all annen reality så betyr jo castingen alt. Hadde jeg ikke visst hvem CBE er fra før, så tror jeg knapt jeg hadde lagt merke til henne. Hun gir ingenting. Og hva skjer med håret til Guri Schanke forresten? 🙈 Bildet i dagens innlegg kontra hvordan hun ser ut på ordentlig. LOL. Vet ikke hva jeg skal si. Mister faktisk munn og mæle. 😅 17
Gjest Doktorgraden Skrevet 16. mai 2024 #96186 Skrevet 16. mai 2024 Bildet i dag. Så flaut at hun er så delusional at hun ikke skjønner at alle ser hvor fake bildene er. Ga meg dog en god latter. Ser for meg hvordan hun sitter og redigerer seg selv og er så fornøyd. Skulle gått til Specsavers si
Millemosa Skrevet 16. mai 2024 #96187 Skrevet 16. mai 2024 Gå inn å se på podimo på instragram og se parterapi hun har med Niklas og Benjamin 🫣 prøvde å dele bilde men fikk det ikke til😅 3 1
CityCityBangBang Skrevet 16. mai 2024 #96188 Skrevet 16. mai 2024 Henrik Troy - du har skjønt det. 🙏💗 Instanavigation.com henriktroy 24 2 1
K_mb Skrevet 16. mai 2024 #96189 Skrevet 16. mai 2024 (endret) hvalstad45 skrev (3 timer siden): Måtte jo inn og se, og Camp Kulinaris er virkelig den dårligste og kjedeligste realityen jeg har sett! Har det alltid vært så dårlig? da forstår jeg ikke hvordan det kan være i sin 7. sesong. Deltakerne er for det meste på å-stadiet av kjendisstigen og er bare kleine. SÅ sånn sett passer CBE naturlig inn. Hun virker så ukomfortabel i seg selv, får helt vondt av å se på henne. Så forstår jo hvorfor hun endrer så ekstremt på seg selv, men dette har nok vært en selvforsterekende prosess. Ikke bra å få skryt for å se ut som en du vet du egentlig ikke ser ut som. Hvor pen hun er eller ikke - greia er at suksessfulle profiler har SJARM og det kommer innenfra. CBE er blottet for dette fordi hun ikke klarer å være naturlig og seg selv et eneste sekund. da blir man flat og utrolig kjedelig. Derfor blir hun aldri vakker heller, det er en x-faktor som kommer innenfra og. Hadde hun hatt evnen til å slappe av, kunne sikkert utseendet hennes blitt mye mer tiltalende og. Jeg har sett alle sesongene og liker det. Elsker Kjartan og er fascinert over matkunsten han utøver. Får den mest kompliserte retten til å se lett ut. Men castingen er så som så, og synes vel den bare har dalt og dalt i forhold til kjendisstatusen deltagerne innehar. Castingen var bedre før og har blant annet bestått av Ari Behn, Hank von Helvete og Per Heimly for å nevne noen. Nå synes jeg castingen i de fleste kjendis-reality ofte består av kjendiser som ligger langt bak i alfabetet. CBE fremstår som relativt anonym, og foreløpig har hun ikke glitret på kjøkkenet eller sosialt. Hun var i full gang med å ødelegge desserten hun skulle lage, men ble reddet av AnneMa som da tok alle eggene en annen deltaker trengte til sin rett for å redde CBE sin rett. Og man ser at CBE på tv VS CBE i sosiale medier "snodig" nok ser helt forskjellige ut. Endret 16. mai 2024 av K_mb 16 2
Kollontaj Skrevet 16. mai 2024 #96190 Skrevet 16. mai 2024 Jeg så deler av den episoden da CBE stekte noe kjøtt (en rull), og fikk kritikk av kokken. Han er ganske direkte, iallfall. 🤭 7
Måne Rampelyset Skrevet 16. mai 2024 #96191 Skrevet 16. mai 2024 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
Skrottefar Skrevet 16. mai 2024 #96192 Skrevet 16. mai 2024 Snødronninga skrev (9 timer siden): Skjønnhet kommer innenfra. Nettopp. Og med de holdningene og verdiene CBE ser ut til å ha, ja, da er den skjønnheten borte vekk 9 5
K_mb Skrevet 16. mai 2024 #96193 Skrevet 16. mai 2024 Kollontaj skrev (16 minutter siden): Jeg så deler av den episoden da CBE stekte noe kjøtt (en rull), og fikk kritikk av kokken. Han er ganske direkte, iallfall. 🤭 Det er han, og godt er det 😅 Du kødder ikke med matlaging for å si det sånn 🤣 Kjartan ER Camp Kulinaris! 7
foreveralone Skrevet 16. mai 2024 #96194 Skrevet 16. mai 2024 Ei litta nipslip? Burde kjøpe seg nipple covers si 😼 Kilde Carolines Instagram... 19
CityCityBangBang Skrevet 16. mai 2024 #96195 Skrevet 16. mai 2024 1 minutt siden, foreveralone said: Ei litta nipslip? Burde kjøpe seg nipple covers si 😼 Kilde Carolines Instagram... 😆 7
Frisk Frosk Skrevet 16. mai 2024 #96196 Skrevet 16. mai 2024 foreveralone skrev (21 minutter siden): Ei litta nipslip? Burde kjøpe seg nipple covers si 😼 Kilde Carolines Instagram... Om jeg ikke husker helt feil har det gjort det samme før, også da når hun skulle vise frem et middagsbord hun hadde pyntet til en eller annen anledning? Jeg har ingen tro på at dette er en glipp, for dette er redigert og brukt filter på - altså er bildene jobbet med. 36 6
Moongirl Skrevet 16. mai 2024 #96197 Skrevet 16. mai 2024 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Om jeg ikke husker helt feil har det gjort det samme før, også da når hun skulle vise frem et middagsbord hun hadde pyntet til en eller annen anledning? Jeg har ingen tro på at dette er en glipp, for dette er redigert og brukt filter på - altså er bildene jobbet med. Selvfølgelig en kalkulert og usmakelig "glipp"! 30
Moongirl Skrevet 16. mai 2024 #96198 Skrevet 16. mai 2024 Ser dog ikke naturlig ut den nippelen!#redigert 8
~ Ada ~ Skrevet 16. mai 2024 #96199 Skrevet 16. mai 2024 Frisk Frosk skrev (28 minutter siden): Om jeg ikke husker helt feil har det gjort det samme før, også da når hun skulle vise frem et middagsbord hun hadde pyntet til en eller annen anledning? Jeg har ingen tro på at dette er en glipp, for dette er redigert og brukt filter på - altså er bildene jobbet med. Det er reposting fra fjorårets 17 mai, hvis ikke du tenkte på en annen i tillegg, da. 11
~ Ada ~ Skrevet 16. mai 2024 #96200 Skrevet 16. mai 2024 Det er utenfor min fatteevne at noen er opptatt av tigh gap og enda verre, så sjukelig opptatt av det at man sitter og finkjemmer bilder, trikser og fikser for å fremheve det samt midje, muskulatur osv. Det er så nitrist som det kan bli og minner mest om psykiatri. 24 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå