~ Ada ~ Skrevet 15. april 2024 #95301 Skrevet 15. april 2024 Wellbutrin skrev (2 timer siden): Å kjære vene... Jaja, jeg burde visst bedre enn å spørre her. Det tjener ikke henne et rødt øre at jeg kjøper genseren. Men hun tjener nok på at jeg spør og at hun gir meg en link, så får vel heller støtte henne litt, da... Selvfølgelig tjener de begge på det samarbeidet. Det er jo hele poenget, ellers hadde det ikke vært noe samarbeid. Nå har du fått svar og Nikkie fått en potensiell ny kunde takket være CBE. 2
Gjest Wellbutrin Skrevet 15. april 2024 #95302 Skrevet 15. april 2024 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig tjener de begge på det samarbeidet. Det er jo hele poenget, ellers hadde det ikke vært noe samarbeid. Nå har du fått svar og Nikkie fått en potensiell ny kunde takket være CBE. Hæ? Har hun designet genseren eller eier hun i nettbutikken?
lenebu Skrevet 15. april 2024 #95303 Skrevet 15. april 2024 (endret) 1 minutt siden, Wellbutrin said: Hæ? Har hun designet genseren eller eier hun i nettbutikken? Har du hørt om adlinks? Eller cookies (slike du blir bedt om å godkjenne hver gang du går inn på en nettside)? Endret 15. april 2024 av lenebu La til cookiesinfo 11
Gjest Wellbutrin Skrevet 15. april 2024 #95304 Skrevet 15. april 2024 (endret) lenebu skrev (2 minutter siden): Har du hørt om adlinks? Ja, og jeg bruker ikke en link når jeg søker opp nettbutikken og går inn på den via google............................... Noen andre her var så greie at de svarte meg angående hvilken nettbutikk det var, noe @~ Ada ~ ikke ville gjøre fordi hun ikke vil CBE skal tjene på det - så hun ber meg spørre henne i stedet slik at CBE kan tjene på meg. Altså, det er korttenkt. Har funnet genseren. Takk til hun som sa merket. Endret 15. april 2024 av Wellbutrin
Frisk Frosk Skrevet 15. april 2024 #95305 Skrevet 15. april 2024 Wellbutrin skrev (4 minutter siden): Hæ? Har hun designet genseren eller eier hun i nettbutikken? Hvorfor vil du støtte et firma som tydeligvis også støtter både barneeksponering og helsefarlig kroppsfokus? Hvorfor vil du støtte et firma som synes det er helt greit å begå lovbrudd for å komme seg inn på det norske markedet? Firmaet er akkurat like skyldig som CBE i lovbrudd i deres reklamer. Synes du det er grei måte av firmaet å tjene penger på? Kjøper du produkter derfra støtter du både lovbryterne CBE og firmaet som har de klærne. Ditt valg får følger, kjøper du derfra er du med på å si at det er greit med både lovbrudd og barneeksponering for firmaer som vil tjene penger. 15 6
Gjest Wellbutrin Skrevet 15. april 2024 #95306 Skrevet 15. april 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil du støtte et firma som tydeligvis også støtter både barneeksponering og helsefarlig kroppsfokus? Hvorfor vil du støtte et firma som synes det er helt greit å begå lovbrudd for å komme seg inn på det norske markedet? Firmaet er akkurat like skyldig som CBE i lovbrudd i deres reklamer. Synes du det er grei måte av firmaet å tjene penger på? Kjøper du produkter derfra støtter du både lovbryterne CBE og firmaet som har de klærne. Ditt valg får følger, kjøper du derfra er du med på å si at det er greit med både lovbrudd og barneeksponering for firmaer som vil tjene penger. Nå må du roe deg ned. Jeg spurte om hvor genseren var ifra. Visste at det var farlig business å kommentere her, så jeg går ut igjen, dere er jo gærne. Får det til å høres ut som mennesker blir smittet av pest og dør fordi en person blir nysgjerrig på en genser. Dette miljøet deres er jo helt sykt. Du har skyhøy tro på egen moral som vifter med pekefingeren slik, det skal du ha, men du støtter nok minst like mye elendighet i verden som det jeg gjør, da gjerne ubevisst - og noe langt verre enn en privilegert, middelaldrende kvinne med to unger på sosiale medier. Hisser du deg like mye opp når noen kjøper klementiner fra Israel? Står du i butikken og gir de ansvaret for det som skjer i Gaza, fordi de kjøpte en klementin fra landet som driver folkemord? At de støtter terroren Israel utøver mot Gaza, fordi de spiser klementinen der ifra? Nei? Nei, tenkte meg at du ikke gjør det. Om du prøver å gjøre en forskjell her i verden, finn en annen måte, for det der funker ikke. Endret 15. april 2024 av Wellbutrin
Villroses hage Skrevet 15. april 2024 #95308 Skrevet 15. april 2024 7 minutter siden, Wellbutrin said: Nå må du roe deg ned. Jeg spurte om hvor genseren var ifra. Visste at det var farlig business å kommentere her, så jeg går ut igjen, dere er jo gærne. Får det til å høres ut som mennesker blir smittet av pest og dør fordi en person blir nysgjerrig på en genser. Dette miljøet deres er jo helt sykt. Du har skyhøy tro på egen moral som vifter med pekefingeren slik, det skal du ha, men du støtter nok minst like mye elendighet i verden som det jeg gjør, da gjerne ubevisst - og noe langt verre enn en privilegert, middelaldrende kvinne med to unger på sosiale medier. Hisser du deg like mye opp når noen kjøper klementiner fra Israel? Står du i butikken og gir de ansvaret for det som skjer i Gaza, fordi de kjøpte en klementin fra landet som driver folkemord? At de støtter terroren Israel utøver mot Gaza, fordi de spiser klementinen der ifra? Nei? Nei, tenkte meg at du ikke gjør det. Om du prøver å gjøre en forskjell her i verden, finn en annen måte, for det der funker ikke. Har du sjekket ut hva denne tråden handler om før du tramper inn, og starter å kritisere debattanter? Loffen har vært grei og hjulpet deg. Likevel fortsetter du freidig og rakker ned på folk her. Tråden handler om kritikkverdige sider ved carolinebergeriksen.no's foretningsvirksomhet. Alltid lurt å lese første innlegget i en tråd. 25 8
Gjest Wellbutrin Skrevet 15. april 2024 #95309 Skrevet 15. april 2024 Villroses hage skrev (Akkurat nå): Har du sjekket ut hva denne tråden handler om før du tramper inn, og starter å kritisere debattanter? Loffen har vært grei og hjulpet deg. Likevel fortsetter du freidig og rakker ned på folk her. Tråden handler om kritikkverdige sider ved carolinebergeriksen.no's foretningsvirksomhet. Alltid lurt å lese første innlegget i en tråd. @loffen var veldig grei ja og det setter jeg pris på. Jeg stikker, ha det.
~ Ada ~ Skrevet 15. april 2024 #95310 Skrevet 15. april 2024 Wellbutrin skrev (24 minutter siden): Ja, og jeg bruker ikke en link når jeg søker opp nettbutikken og går inn på den via google............................... Noen andre her var så greie at de svarte meg angående hvilken nettbutikk det var, noe @~ Ada ~ ikke ville gjøre fordi hun ikke vil CBE skal tjene på det - så hun ber meg spørre henne i stedet slik at CBE kan tjene på meg. Altså, det er korttenkt. Har funnet genseren. Takk til hun som sa merket. Wellbutrin skrev (12 minutter siden): Nå må du roe deg ned. Jeg spurte om hvor genseren var ifra. Visste at det var farlig business å kommentere her, så jeg går ut igjen, dere er jo gærne. Får det til å høres ut som mennesker blir smittet av pest og dør fordi en person blir nysgjerrig på en genser. Dette miljøet deres er jo helt sykt. Du har skyhøy tro på egen moral som vifter med pekefingeren slik, det skal du ha, men du støtter nok minst like mye elendighet i verden som det jeg gjør, da gjerne ubevisst - og noe langt verre enn en privilegert, middelaldrende kvinne med to unger på sosiale medier. Hisser du deg like mye opp når noen kjøper klementiner fra Israel? Står du i butikken og gir de ansvaret for det som skjer i Gaza, fordi de kjøpte en klementin fra landet som driver folkemord? At de støtter terroren Israel utøver mot Gaza, fordi de spiser klementinen der ifra? Nei? Nei, tenkte meg at du ikke gjør det. Om du prøver å gjøre en forskjell her i verden, finn en annen måte, for det der funker ikke. Da har vi ulike definisjoner på galskap. Jeg vil ikke si at å undre seg over at du spør om hvordan du kan skaffe deg genseren i en tråd som kritiserer virksomheten og deres samarbeidspartnere, er så "gæernt". Ei heller litt bevisstgjøring fra @Frisk Frosk, om det så dreier seg om influenserindustrien eller Israel. Det er engasjement, ikke å være hissig. 13
Frisk Frosk Skrevet 15. april 2024 #95311 Skrevet 15. april 2024 Wellbutrin skrev (28 minutter siden): Nå må du roe deg ned. Jeg spurte om hvor genseren var ifra. Visste at det var farlig business å kommentere her, så jeg går ut igjen, dere er jo gærne. Får det til å høres ut som mennesker blir smittet av pest og dør fordi en person blir nysgjerrig på en genser. Dette miljøet deres er jo helt sykt. Du har skyhøy tro på egen moral som vifter med pekefingeren slik, det skal du ha, men du støtter nok minst like mye elendighet i verden som det jeg gjør, da gjerne ubevisst - og noe langt verre enn en privilegert, middelaldrende kvinne med to unger på sosiale medier. Hisser du deg like mye opp når noen kjøper klementiner fra Israel? Står du i butikken og gir de ansvaret for det som skjer i Gaza, fordi de kjøpte en klementin fra landet som driver folkemord? At de støtter terroren Israel utøver mot Gaza, fordi de spiser klementinen der ifra? Nei? Nei, tenkte meg at du ikke gjør det. Om du prøver å gjøre en forskjell her i verden, finn en annen måte, for det der funker ikke. Jeg stilte deg spørsmål - du går rett til personangrep... 11
Hallepalle2 Skrevet 16. april 2024 #95312 Skrevet 16. april 2024 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Jeg stilte deg spørsmål - du går rett til personangrep... Man kan jo skjønne hvorfor hun ble irritert. Det får da være måte på å forsøke å styre andre. 17 1 5
Aricia Skrevet 16. april 2024 #95313 Skrevet 16. april 2024 Wellbutrin skrev (9 timer siden): Hæ? Har hun designet genseren eller eier hun i nettbutikken? CBE selger ikke gensere. Hun selger deg - dvs din oppmerksomhet og påvirkelighet, til sine annonsører. Denne gangen traff hun blink, og du lot deg kjøpe. 29 17
~ Ada ~ Skrevet 16. april 2024 #95314 Skrevet 16. april 2024 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Man kan jo skjønne hvorfor hun ble irritert. Det får da være måte på å forsøke å styre andre. Nei, @Frisk Frosksitt innlegg er tørre, opplysende fakta til kjernen av trådens tema, som man kan motargumentere. Uregulerte følelser er rapporteringsgrunnlag. 13
Rev. Revenge Skrevet 16. april 2024 #95315 Skrevet 16. april 2024 Personangrep, hissig og usaklig monolog med fjerndiagnostisering. Alt på grunn av en tilsynelatende uskyldig spørsmål om en genser. Jeg tror ikke spørsmålet var så uskyldig i og med at det ble stilt akkurat i denne tråden på et forum. 16 12
Isola2 Skrevet 16. april 2024 #95316 Skrevet 16. april 2024 Er dere snart ferdige med den genser-diskusjonen? 13
Zenhouse Skrevet 16. april 2024 #95317 Skrevet 16. april 2024 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Personangrep, hissig og usaklig monolog med fjerndiagnostisering. Alt på grunn av en tilsynelatende uskyldig spørsmål om en genser. Jeg tror ikke spørsmålet var så uskyldig i og med at det ble stilt akkurat i denne tråden på et forum. Var jo åpenbart for å «sette i gang noe» ja. Brukeren er ikke lenger på KG heller nå lenger. 21
Hallepalle2 Skrevet 16. april 2024 #95318 Skrevet 16. april 2024 Zenhouse skrev (17 minutter siden): Var jo åpenbart for å «sette i gang noe» ja. Brukeren er ikke lenger på KG heller nå lenger. Sette i gang hva? 3
Rev. Revenge Skrevet 16. april 2024 #95319 Skrevet 16. april 2024 Zenhouse skrev (55 minutter siden): Var jo åpenbart for å «sette i gang noe» ja. Brukeren er ikke lenger på KG heller nå lenger. Eventuelt distrahere fra noe som nylig er tatt opp i tråden? 11 12
Margit777 Skrevet 16. april 2024 #95320 Skrevet 16. april 2024 Begynner det å bli mer paranoid stemmning her enn hos paret 😄 4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå