Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Eh, de har arrangert løpsreise uten kunder å vise til, med en samarbeidspartner cbe pinlig nok ikke kan det rette navnet på? Ok.

Hvor vanskelig kan det være å holde styr på så lite?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (13 minutter siden):

Hvor vanskelig kan det være å holde styr på så lite?

Tror nok det er ganske vanskelig dersom man ikke gjør så mye fornuftig i løpet av dagen. Vi hørte jo det i podcasten hun begikk, ganske lite som hadde festet seg. Hvis dagen din går ut på å pleie deg selv, blir det vel ikke hode til så mye annet enn ungpikeserier på mølla og ei krimbok i året (nå er jo lydbok også en saga blott, hun får jo ikke betalt). 

Endret av Kollontaj
  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sarah93 said:

Tja, de fleste friske mennesker trener ikke to ganger om dagen, tar manikyr, steller håret på utenkelig og tenkelig vis, tar botox og presser fettprosenten ned i det skadelige. Jeg har mann, barn og jobb.

Og i mange år holdt jeg på med et ganske små-anorektisk opplegg, hvor jeg ikke var undervektig, men hadde unaturlig lav fettprosent. Jeg syntes det var fint, men det slet meg ut, og påvirket kanskje aller mest forholdet til mann, barn og stebarn. Jeg ville være der for dem, dele chips og godteri på lørdag og ikke bruke all min energi på å være så tynn at jeg ikke hadde mensen. Det eneste jeg hadde energi til med det matinntaket var jobb, og knapt nok det.

Så nå veier jeg 5 kg mer, og har aldri fått trent mer eller bedre. Jeg bryr meg mer om teknikk og opplevelse nå, fellesskap med andre i treningen, og mindre om hvordan treningen endrer utseeende.

Av og til savner jeg det radmagre utseendet. Men det er fint å ta ansvar for andre ting enn sitt eget speilbilde. Tror man blir lykkeligere av det.

Og som en bi-effekt, etter jeg gikk opp i vekt, kommenterer folk stadig at jeg ser ung ut. En så lav fettprosent fikk meg jo til å se eldre ut enn jeg var, og det hjalp ikke å ta fillers heller.

Så ja, jeg bryr meg fortsatt om å være pen, men jeg vil heller klatre i trær med sønnen og stesønnen min enn å ha perfekte negler. Skjønnhet handler vel en del om å være livlig og uttrykksfull også.

Så må jeg bare leve med at min thigh gap, "toblerone tunnel" og bikini bridge kanskje er historie...

 

Noen av oss måtte google både toblerone tunnel og bikini bridge. 😅😂

Bra du har det bedre!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Tror nok det er ganske vanskelig dersom man ikke gjør så mye fornuftig i løpet av dagen. Vi hørte jo det i podcasten hun begikk, ganske lite som hadde festet seg. Hvis dagen din går ut på å pleie deg selv, blir det vel ikke hode til så mye annet enn ungpikeserier på mølla og ei krimbok i året (nå er jo lydbok også en saga blott, hun får jo ikke betalt). 

Og allikevel går hun offentlig ut og sier hun er utdannet, men klarer altså ikke engang å skrive navnet på samarbeidspartneren under løpet korrekt. 

Podcasten ja, luftslott på luftslott, "yogaen", krangling på nettet, legetitler,  selfies på skitne doer...hva er det de ikke har gjort.. og allikevel leker hun klassisk dame spankulerende nedover gatene i Annecy på jakt etter pizza.

Stum av beundring.

https://www.dagbladet.no/kjendis/blir-et-annet-type-forhold/81252038

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (14 timer siden):

Og dette:

Screenshot_20240414_123028_Chrome.jpg

Dette er bare uff uff og tragisk. Forferdelig forbilde med helt feil fokus 

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (13 timer siden):

Det er ikke sild i tønne, men toatalt normalt det man ser på videoen. Det er alltid folk rundt deg når du løper sånne løp, man misser ikke masse minutter pga det. Det er bare nok en bortforklaring fordi hun ikke kan innrømme at hun trener/spiser feil for å få gode tider. Målet hennes er jo bare å holde seg tynn, det blir man ikke rask av.

Og løypeprofilen var svært enkel - nærmest flat 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (11 timer siden):

Screenshot fra utforsk på Snapchat: de (Netfit) har arrangert turen med the run travel ( skriver det med små bokstaver siden hun gjør det), og de er en fin gjeng der sammen som løper og er sammen sosialt. 
Hvem? Hvor? Har bare sett CBE og magen hennes  jeg, med mannen på slep! 

IMG_3317.png

Og hvorfor løp mannen under feil navn????? Det er antagelig ikke lov…

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (4 timer siden):

Og allikevel går hun offentlig ut og sier hun er utdannet, men klarer altså ikke engang å skrive navnet på samarbeidspartneren under løpet korrekt. 

Podcasten ja, luftslott på luftslott, "yogaen", krangling på nettet, legetitler,  selfies på skitne doer...hva er det de ikke har gjort.. og allikevel leker hun klassisk dame spankulerende nedover gatene i Annecy på jakt etter pizza.

Stum av beundring.

https://www.dagbladet.no/kjendis/blir-et-annet-type-forhold/81252038

Hun er vel ikke ferdigutdannet PT, eksamen er i mai (har hun skrevet et sted), hvis det ikke er forhåndsbestemt at hun sklir i gjennom da..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (6 timer siden):

Og hvorfor løp mannen under feil navn????? Det er antagelig ikke lov…

Det kan være noe så enkelt at en i løpegruppa plutselig har fått en skade eller lignende og han har kjøpt/tatt over startnummeret hans. Når det skjer endringer kort tid før et løp har ikke arrangør mulighet til å endre navn på startnummeret. Det er mange som har gjort det før han, og mange som kommer til å gjøre det i fremtiden. Det er ikke uvanlig eller ulovlig (det stiller seg sikkert annerledes om du er i elitegruppe), men du bare får ikke registrert løpet på ditt eget navn, det er det hele. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine85 skrev (56 minutter siden):

Det kan være noe så enkelt at en i løpegruppa plutselig har fått en skade eller lignende og han har kjøpt/tatt over startnummeret hans. Når det skjer endringer kort tid før et løp har ikke arrangør mulighet til å endre navn på startnummeret. Det er mange som har gjort det før han, og mange som kommer til å gjøre det i fremtiden. Det er ikke uvanlig eller ulovlig (det stiller seg sikkert annerledes om du er i elitegruppe), men du bare får ikke registrert løpet på ditt eget navn, det er det hele. 

Ikke ulovlig, men du kan nektes å starte i samme løp resten av livet. Mange arr ser absolutt ikke med blide øyne på det. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis fikk hun tid til å svømme (les: vise seg fram i bikini) før hjemreise. 

Stillbilde fra video.

Screenshot_20240415-101557_Instagram.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette løpet ble lagt ut som treningsreise… pinlig at dem ikke har en eneste deltager 😂

IMG_4218.jpeg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (27 minutter siden):

Heldigvis fikk hun tid til å svømme (les: vise seg fram i bikini) før hjemreise. 

Stillbilde fra video.

Screenshot_20240415-101557_Instagram.jpg

Er dette det handler om. Hun vil vise seg frem. 

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (48 minutter siden):

Kommentaren til følgeren kan da ikke være ment seriøst? For meg åpenbart ironisk. 
Og helt latterlig fra cbe sin side at de virkelig ikke tok ironien🤣 Dauer🤣

Har sikkert skrevet den selv, kjenner jeg de rett.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (9 minutter siden):

Har sikkert skrevet den selv, kjenner jeg de rett.

For lite ❤️❤️❤️❤️ til det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (2 timer siden):

Kommentaren til følgeren kan da ikke være ment seriøst? For meg åpenbart ironisk. 
Og helt latterlig fra cbe sin side at de virkelig ikke tok ironien🤣 Dauer🤣

Denne så jeg og det ser helt latterlig ut å legge ut noe sånt. Ironisk eller ei, det går ikke an. Tipper de har skrevet det selv. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (30 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt at det skal være så slitsomt å ha mann at det blir regnet som en ekstra belastning i en travel hverdag. Min mann bidrar til at hverdagen glir enklere. Han har i hvert fall aldri vært grunnen til at jeg ikke får stelt meg😂

😂😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (16 timer siden):

Og allikevel går hun offentlig ut og sier hun er utdannet, men klarer altså ikke engang å skrive navnet på samarbeidspartneren under løpet korrekt. 

Podcasten ja, luftslott på luftslott, "yogaen", krangling på nettet, legetitler,  selfies på skitne doer...hva er det de ikke har gjort.. og allikevel leker hun klassisk dame spankulerende nedover gatene i Annecy på jakt etter pizza.

Stum av beundring.

https://www.dagbladet.no/kjendis/blir-et-annet-type-forhold/81252038

Mye spot on her. For et liv 🥹

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...