Keaton Skrevet 14. april 2024 #95201 Skrevet 14. april 2024 Tipper det ikke var masse folk da denne dama løp sitt halvmarathon i går. Mye bedre forhold, iallfall. 🤭 36 8
elskersommer Skrevet 14. april 2024 #95202 Skrevet 14. april 2024 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Tipper det ikke var masse folk da denne dama løp sitt halvmarathon i går. Mye bedre forhold, iallfall. 🤭 Men kan jo skjønne att man ikke får løpt det beste man kan når de løp som sild i en tønne Men det gjelder ikke bare CBE men alle de som lå i det feltet. Blir annerledes enn når hun løper i Sarpsborg 7
hvalstad45 Skrevet 14. april 2024 #95203 Skrevet 14. april 2024 5 minutter siden, elskersommer said: Men kan jo skjønne att man ikke får løpt det beste man kan når de løp som sild i en tønne Men det gjelder ikke bare CBE men alle de som lå i det feltet. Blir annerledes enn når hun løper i Sarpsborg Det er ikke sild i tønne, men toatalt normalt det man ser på videoen. Det er alltid folk rundt deg når du løper sånne løp, man misser ikke masse minutter pga det. Det er bare nok en bortforklaring fordi hun ikke kan innrømme at hun trener/spiser feil for å få gode tider. Målet hennes er jo bare å holde seg tynn, det blir man ikke rask av. 25 4
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 14. april 2024 Populært innlegg #95204 Skrevet 14. april 2024 Det er ikke friskt en plass å posere med bloggerfot, innsugd mage og ansiktet vekk fra kamera, til sytete tekst. Hadde jeg gjennomført noe sånt, persa, var i rekruttering til treningstjenester og titulerete meg som påvirker hadde jeg tatt et seiersbilde med et stort smil inn i kamera og med en tekst til inspirasjon, tross eventuelle hindre jeg selv måtte føle var tilstede. 42 8
elskersommer Skrevet 14. april 2024 #95205 Skrevet 14. april 2024 hvalstad45 skrev (14 minutter siden): Det er ikke sild i tønne, men toatalt normalt det man ser på videoen. Det er alltid folk rundt deg når du løper sånne løp, man misser ikke masse minutter pga det. Det er bare nok en bortforklaring fordi hun ikke kan innrømme at hun trener/spiser feil for å få gode tider. Målet hennes er jo bare å holde seg tynn, det blir man ikke rask av. Ja vel🤔 godt og vite att det er så mange her inne som kan dette med løping slik at jeg kan få gode råd og kan vinne løpet om 1 år😊😊 1 2
Conradi Skrevet 14. april 2024 #95206 Skrevet 14. april 2024 elskersommer skrev (6 minutter siden): Ja vel🤔 godt og vite att det er så mange her inne som kan dette med løping slik at jeg kan få gode råd og kan vinne løpet om 1 år😊😊 Neida, du trenger bare 6 mnd. Visstnok. Med 150 % jobb, sju unger, fibromyalgi og et amputert ben. For det CBE presterer er rævva uansett, det blir aldri bra nok. 5 4
Stargaze Skrevet 14. april 2024 #95207 Skrevet 14. april 2024 (endret) og gubben har tydeligvis løpt under falskt navn. Tipper det er ulovlig. https://www.yaka-chrono.com/results/2024/MarathonAnnecy/ https://www.instagram.com/coach_eriksen?igsh=N3R1dDd3enZzdTZ2 Endret 14. april 2024 av Stargaze 26 6
Isild Skrevet 14. april 2024 #95208 Skrevet 14. april 2024 (endret) Jeg har ikke lest alt her nå (CBE.no blir mer og mer uinteressant - heldigvis) men alt i alt så er det vel bra de stilte i løpet om ikke annet? De blir vel vanligvis syke? (eller kommer med andre unnskyldninger) Det de fikk bevist her er at de ikke akkurat har kompetanse til å trene toppidressutøvere (som er det LKE selv har tenkt at han kan og skal) Nivået hennes er helt stand still, og resultatet er helt medium. Til å ha trening som heldagsjobb - og mtp at hun trenes av en selvutnevt toppidrettstrener, så er det vel ikke akkurat oppsiktsvekkende. Ikke god reklame for Netfit. Men, håper de hadde en fin tur, og supert at de ikke ble syke og/eller skadet denne gangen. Nye spreke omgivelser å få vist frem magen i. Det har blitt mange bilder i speilene hjemme i det siste. For alt i alt så er det vel mest å få vist frem Caroline sin kropp det handler om for dem. For så trist har det blitt. Men heller dette og rydding i skuffer, enn å bruke barna som innhold! Endret 14. april 2024 av Isild 27 5
Mariss@68 Skrevet 14. april 2024 #95209 Skrevet 14. april 2024 Isild skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke lest alt her nå (CBE.no blir mer og mer uinteressant - heldigvis) men alt i alt så er det vel bra de stilte i løpet om ikke annet? De blir vel vanligvis syke? (eller kommer med andre unnskyldninger) Det de fikk bevist her er at de ikke akkurat har kompetanse til å trene toppidressutøvere (som er det LKE selv har tenkt at han kan og skal) Nivået hennes er helt stand still, og resultatet er helt medium. Til å ha trening som heldagsjobb - og mtp at hun trenes av en selvutnevt toppidrettstrener, så er det vel ikke akkurat oppsiktsvekkende. Ikke god reklame for Netfit. Men, håper de hadde en fin tur, og supert at de ikke ble syke og/eller skadet denne gangen. Nye spreke omgivelser å få vist frem magen i. Det har blitt mange bilder i speilene hjemme i det siste. For alt i alt så er det vel mest å få vist frem Caroline sin kropp det handler om for dem. For så trist har det blitt. Men heller dette og rydding i skuffer, enn å bruke barna som innhold! Skulle vært moro om hun hadde fulgt samme opplegg som Liva Ingebretsen. Hun har jo skikkelig fremgang med sitt treningsprogram. Mer hvile og restitusjon… 20
elskersommer Skrevet 14. april 2024 #95210 Skrevet 14. april 2024 Conradi skrev (25 minutter siden): Neida, du trenger bare 6 mnd. Visstnok. Med 150 % jobb, sju unger, fibromyalgi og et amputert ben. For det CBE presterer er rævva uansett, det blir aldri bra nok. Nei det og ymte frem på å bare si bra jobba er dumt og gjøre. Jeg har null peiling på dette og gir f i om hun kom først eller sist. Men uansett plassering så har jeg evne til og si bra jobba når noen løper maraton. Tiden er så lite viktig for meg 1 1
~ Ada ~ Skrevet 14. april 2024 #95211 Skrevet 14. april 2024 elskersommer skrev (7 minutter siden): Nei det og ymte frem på å bare si bra jobba er dumt og gjøre. Jeg har null peiling på dette og gir f i om hun kom først eller sist. Men uansett plassering så har jeg evne til og si bra jobba når noen løper maraton. Tiden er så lite viktig for meg Deres privatliv og personlige meritter er totalt uinteressant og irrelevant. Jeg diskuterer deres influenservirksomhet. 17 5
Snødronninga Skrevet 14. april 2024 #95212 Skrevet 14. april 2024 (endret) Er dette ironi eller bruker ikke vedkommende hodet i det hele tatt? Hun har da ingen «vanlig» jobb. Er det noen som har tid til å stelle seg og trene, så er det influencere. Det er «jobben» i seg selv. I tillegg har de barnepass når de måtte ønske, ser det ut til. Folk er jammen lettlurte. Fint at Caroline blir inspirert av skryt da, slik at hun kan fortsette i samme spor. https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Endret 14. april 2024 av Snødronninga 37 9
Stargaze Skrevet 14. april 2024 #95213 Skrevet 14. april 2024 elskersommer skrev (59 minutter siden): Ja vel🤔 godt og vite att det er så mange her inne som kan dette med løping slik at jeg kan få gode råd og kan vinne løpet om 1 år😊😊 Det er mange som løper løp og har kunnskap om det. Også her inne. Ikke snakk om å vinne løp . Men etter å ha trening som nærmest fulltidsjobb og ikke ha noe utvikling for så å komme med hauger av unnskyldninger. Det er jo flaut at de klarte å være så sykt dårlig forberedt. 21 3
Isild Skrevet 14. april 2024 #95214 Skrevet 14. april 2024 Snødronninga skrev (2 minutter siden): Er dette ironi eller bruker ikke vedkommende hodet i det hele tatt? Hun har da ingen «vanlig» jobb. Er det noen som har tid til å stelle seg og trene, så er det influencere. Det er «jobben» i seg selv. I tillegg har de barnepass når de måtte ønske, ser det ut til. Folk er jammen lettlurte. https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Jeg leste meldingen hun fikk som litt ironisk jeg, hvis det var ment i fullt alvor - så vet jeg ikke hva jeg skal si egentlig. CBE-paret er to årsverk som "går hjemme". LKE brukte 7 år på å `jobbe døgnet rundt` med å bygge et luftslott som endte med å bli absolutt ingenting. Caroline selv "jobber" med å nettopp posere seg gjennom hverdagen. Alt fra croiassanter, trening, håret som vokser, roteskuff, barn, hund og mest av alt MAGEN får stor plass som tvangspreget "innhold" på ulike stories. At noen detter sammen av beundring av dette nekter jeg å tro. 31 13
Kaffemonsteret Skrevet 14. april 2024 #95215 Skrevet 14. april 2024 Conradi skrev (43 minutter siden): Neida, du trenger bare 6 mnd. Visstnok. Med 150 % jobb, sju unger, fibromyalgi og et amputert ben. For det CBE presterer er rævva uansett, det blir aldri bra nok. Mulig det er (bl.a) meg du (usjarmerende) sender stikk til. Ja, jeg trente bevisst frem til halvmaraton i ca seks mnd, men var ikke helt utrent. Men, hadde aldri sprunget mer enn ti km. Fulgte et løpeprogram jeg fant på nett, og endte med tid et par min dårligere enn caroline. Jeg er på ingen måte noe løpetalent, bare jobbet systematisk frem mot et mål. Ingen hevder at tiden hennes er dårlig. Men når dette er det hun driver med i så stor grad, så kan man stille spørsmål når en helt vanlig person som meg får omtrent samme tid. Hun er nok ikke noe løpetalent hun heller, bare veldig god til å trene hver dag. Så dette kan ses på som bevis på at kvantitet ikke er tilstrekkelig. Jeg er overbevist om at hun hadde oppnådd minst like god tid hadde hun halvert treningsmengden det siste året... 23 7
~ Ada ~ Skrevet 14. april 2024 #95216 Skrevet 14. april 2024 Snødronninga skrev (33 minutter siden): Er dette ironi eller bruker ikke vedkommende hodet i det hele tatt? Hun har da ingen «vanlig» jobb. Er det noen som har tid til å stelle seg og trene, så er det influencere. Det er «jobben» i seg selv. I tillegg har de barnepass når de måtte ønske, ser det ut til. Folk er jammen lettlurte. Fint at Caroline blir inspirert av skryt da, slik at hun kan fortsette i samme spor. https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Pinlig, men ikke akkurat overraskende at CBE føler på denne yrkesstoltheten ettersom hun fortsetter i samme sporet år ut og år inn. Men det er altså med god grunn at denne type influensere ikke har spesielt høy status i samfunnet og ikke blir sett på som den skarpeste kniven i skuffen. 20
Rododendron Skrevet 14. april 2024 #95217 Skrevet 14. april 2024 Hva het den siste podcasten hun var gjest i?
Hanne357 Skrevet 14. april 2024 #95218 Skrevet 14. april 2024 (endret) Privatpersonen Caroline som ikke er toppidrettsutøver, har gjort et godt løp og satt ny personlig rekord. Slett ikke dårlig tid med 1:45 på halvmaraton når man like gjerne trener styrke og korte økter på mølle til vanlig! Det er fort gjort å feilberegne tid og plassering i et kaotisk løp i utlandet. Håper hun hadde det hyggelig og at skuffelsen rundt løpet ikke ødela helgen med mannen. Hun gruer seg kanskje til å lese kommentaren på nett og føler at folk er ute etter henne når prestasjonen kritiseres, og det er vondt og leit - det skjønner jeg! Tiden er mer en god nok for en tobarnsmor og hobbymosjonist og ingen trenger å mene noe annet. Influencerparet bak netfit og flere coaching/personlig trenings-kontoer og foretak, som daglig viser treningsøkter og skal veilede andre, der spesielt LKE har uttalt seg bastant om forberedelser og at det er unødvendig å gå tom for krefter i løp, de har dritt på draget. Hvis du tjener penger på å vise deg frem når du trener, snakke om trening eller lære bort trening må du være profesjonell. Å bomme på tidspunkt, oppvarming og plassering er ikke profesjonelt. Å forklare et dårlig resultat med årsaker du selv kan påvirke og ta ansvar for er ikke profesjonelt, spesielt når man ser bevis på at tiden før løp ble brukt til å posere - spesielt i en stilling som tydelig er ment for å fremstå tynnest mulig. Hadde hun hatt bare en ren poseringskanal ville man heller ikke reagert, for de som skulle falle for fristelsen å si at hun langt fra er den verste. Men CBE skiller ikke mellom privatpersonen, den personlig treneren eller influencer-posøren og dermed blir det underlag for flere sider her hver gang hun gjør noe som helst. Jeg lurer fortsatt på om forretningsmodellen er å blande alt i en uforståelig grøt eller om de ikke forstår selv at det er det de gjør… Endret 14. april 2024 av Hanne357 Spesifisere setning som kunne misforstås 29 16
Zenhouse Skrevet 14. april 2024 #95219 Skrevet 14. april 2024 Screenshot fra utforsk på Snapchat: de (Netfit) har arrangert turen med the run travel ( skriver det med små bokstaver siden hun gjør det), og de er en fin gjeng der sammen som løper og er sammen sosialt. Hvem? Hvor? Har bare sett CBE og magen hennes jeg, med mannen på slep! 19 4
Frisk Frosk Skrevet 14. april 2024 #95220 Skrevet 14. april 2024 hvalstad45 skrev (3 timer siden): Altså, nå leste jeg instaen hennes, og er det mulig å være mer patetisk dårlig taper! Og så latterlig komisk, hvordan kan man si man ikke rekker å varme opp, når man åpenbart prioriterer ekstrem-posering med fikset t-skjorte sånn at den helvetes magen skal få bli sett av alle? At hun ikke ser hvor parodisk dette er gjør det enda kleinere. Jeg har knapt møtt folk som er så bortforklarende og dårlige tapere som dem, har de noensinne gjort feil selv? Nei, alt er pga alle andre, ufattelig usymaptisk innstilling. Hva med å se på egen trening, hva man kunne gjort bedre? Neida, det var bare været, alle hennes forberedelser var perfekte! Men plutselig tør de å vise antall likerklikk, det er jo noe og sier mye om hvor få de får til vanlig. For ikke å snakke om at de klager over mye folk og kø... mens hun har med seg egen videofotograf for å dokumentere hele løpet, som om ikke de to da sinker andre. Og verst av alt at de legger ut en video hvor en annen deltaker løper raskt forbi henne... Kleint, kleinere, kleinest! 28 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå