Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vinterskog skrev (3 timer siden):

Kan være en deltaker som trakk seg, så LKE kjøpte hans startnummer. Er ikke såå uvanlig, tror jeg.

Jo, det er uvanlig å løpe i andres navn. Og i de fleste løp ikke lov. Kjøper man noen andres startnummer endres navnet.

Kan aldri tenke meg at arrangøren tillater det han har gjort.

Men det driter vel han i .

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker at hvis de ønsker å slå igjennom som PT-er og bli et treningsunivers, så må de 1)  (hun) formidle treningsglede, ikke akke og klage over vor tøft det er og hvor slitsomt det er hver eneste gang hun deler trening i some - og 2) (han)  snakke så folk forstår det. De er ikke gode nok til å trene toppidrettsfolk, så vidt jeg kan se - men det er jo  horder av nordmenn som er mosjonister og liker å trene og som sikkert lar seg inspirere. Bare se hvor mange som følger folk som Funky.

Jeg synes nesten synd på CBE når hun klager og klager og klager og trener og løper og trener og løpet. "i dag var det tungt" er en gjenganger - kan ikke huske å ha sett "i dag var det GØY!" fra henne på veldig, veldig lenge. Og jeg tenker at når det du deler er martyraktige innlegg om å trene både tidlig og sent (ispedd stadige do-selfier) - og suksessen uteblir fullstendig, så er det kanskje på tide å bytte strategi?

 

Jeg har etterhvert begynt å tro at de faktisk ikke egentlig ønsker kunder. "Jobben" de sier de legger ned to årsverk i, går i å skape inntrykk av at de har kunder, treningsunivers, yogadilla, løpegjeng og utdanninger. Alt er jo beviselig bare løgn og bedrag for å tiltrekke seg annonsører som ikke forstår at de blir lurt.  

Tenker de føler enorm mestringsfølelse og utvikling av å "jobbe" med noe så tarvelig. 

  • Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende? Hun er jo hjemme på heltid. Hun kan bli like god som Johaug om hun vil. At folk blir imponert over en hjemmeværende dame uten jobb løper halvmaraton fordi hun har 2 barn, mann og hund. Glemmer de ut at hun 'trener' morgen og kveld???

  • Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (2 timer siden):

Hva med alle de fornøyde kundene som CBE coacher på Netfit, nettopp mot halvmaraton og maraton, som hun har fortalt om? Ble ingen av de med på denne treningsreisen?

Ville forøvrig ikke betalt for treningsreise med coacher som kommer for sent til oppvarming og dermed ikke rekker å varme opp. Men som har hatt tid til å posere for bilder i forkant av løpet. Altså, uhell med forsinkelser kan jo skje, men skjønner ikke at hun vil reklamere det på bedriftskontoen sin. 

coacher ikke hun dem inn mot sommerkroppen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (9 minutter siden):

Imponerende? Hun er jo hjemme på heltid. Hun kan bli like god som Johaug om hun vil. At folk blir imponert over en hjemmeværende dame uten jobb løper halvmaraton fordi hun har 2 barn, mann og hund. Glemmer de ut at hun 'trener' morgen og kveld???

Tror ikke cbe.no forstod ironien i den kommentaren. Stelle seg avslørte innsenderen i mine øyne. 

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spenol skrev (40 minutter siden):

coacher ikke hun dem inn mot sommerkroppen? 

Hun selger forskjellige programmer ☺️ Sommerkropp-programmet, hvordan få stor rumpe og tynne lår-programmet osv. Men hun har også løpeprogram til de som vil bli gode på løping, og delte nylig at hun har mange fornøyde kunder som hun hjelper til å nå sine mål i halvmaraton og maraton. Programmet heter Run Strong.

Løpereisen med Netfit til Annecy kostet 6085kr. Så «gjengen» som de hadde med er vel disse anonyme kundene da kanskje.

IMG_4986.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (28 minutter siden):

Artig at han tok denne, for den posten der til CBE må være en av de mest absurde ettersom dette er noe så å si alle friske mennesker gjør. Så hva er det som gjør henne så utrolig glad og inspirert av denne?😁. Er det sånn at hun egentlig takker på vegne av oss alle? 

  • Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (43 minutter siden):

Henrik Troy 🙏

En liten fare for at avsender var ironisk, men hva hjelper det når CBE ikke tar det? Tenk at hun klarer å stelle seg innimellom alt det andre liksom... puuuuh 🥵 Hun lever jo av å stelle seg 😅

Endret av K_mb
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

Artig at han tok denne, for den posten der til CBE må være en av de mest absurde ettersom dette er noe så å si alle friske mennesker gjør. Så hva er det som gjør henne så utrolig glad og inspirert av denne?😁. Er det sånn at hun egentlig takker på vegne av oss alle? 

Tja, de fleste friske mennesker trener ikke to ganger om dagen, tar manikyr, steller håret på utenkelig og tenkelig vis, tar botox og presser fettprosenten ned i det skadelige. Jeg har mann, barn og jobb.

Og i mange år holdt jeg på med et ganske små-anorektisk opplegg, hvor jeg ikke var undervektig, men hadde unaturlig lav fettprosent. Jeg syntes det var fint, men det slet meg ut, og påvirket kanskje aller mest forholdet til mann, barn og stebarn. Jeg ville være der for dem, dele chips og godteri på lørdag og ikke bruke all min energi på å være så tynn at jeg ikke hadde mensen. Det eneste jeg hadde energi til med det matinntaket var jobb, og knapt nok det.

Så nå veier jeg 5 kg mer, og har aldri fått trent mer eller bedre. Jeg bryr meg mer om teknikk og opplevelse nå, fellesskap med andre i treningen, og mindre om hvordan treningen endrer utseeende.

Av og til savner jeg det radmagre utseendet. Men det er fint å ta ansvar for andre ting enn sitt eget speilbilde. Tror man blir lykkeligere av det.

Og som en bi-effekt, etter jeg gikk opp i vekt, kommenterer folk stadig at jeg ser ung ut. En så lav fettprosent fikk meg jo til å se eldre ut enn jeg var, og det hjalp ikke å ta fillers heller.

Så ja, jeg bryr meg fortsatt om å være pen, men jeg vil heller klatre i trær med sønnen og stesønnen min enn å ha perfekte negler. Skjønnhet handler vel en del om å være livlig og uttrykksfull også.

Så må jeg bare leve med at min thigh gap, "toblerone tunnel" og bikini bridge kanskje er historie...

 

Endret av Sarah93
  • Liker 18
  • Hjerte 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 time siden):

Jeg tenker at hvis de ønsker å slå igjennom som PT-er og bli et treningsunivers, så må de 1)  (hun) formidle treningsglede, ikke akke og klage over vor tøft det er og hvor slitsomt det er hver eneste gang hun deler trening i some - og 2) (han)  snakke så folk forstår det. De er ikke gode nok til å trene toppidrettsfolk, så vidt jeg kan se - men det er jo  horder av nordmenn som er mosjonister og liker å trene og som sikkert lar seg inspirere. Bare se hvor mange som følger folk som Funky.

Jeg synes nesten synd på CBE når hun klager og klager og klager og trener og løper og trener og løpet. "i dag var det tungt" er en gjenganger - kan ikke huske å ha sett "i dag var det GØY!" fra henne på veldig, veldig lenge. Og jeg tenker at når det du deler er martyraktige innlegg om å trene både tidlig og sent (ispedd stadige do-selfier) - og suksessen uteblir fullstendig, så er det kanskje på tide å bytte strategi?

 

Problemet er vel at CBE og bedriftseierne har malt seg selv inn i et hjørne de ikke vet hvordan de skal komme seg ut av.

De har så lenge frontet et image for CBE som er kunstig, stivt, unaturlig, overdrevent kontrollert - alt skal poseres, riktig side av ansiktet må vende mot kamera, unngå blikkontakt med følgere.

De vil aldri kunne snu dette så lenge de er så opptatt av at hun må posere seg så stivt og anspent OG i tillegg har div. kosmetiske injeksjoner OG filter som ytterligere forsterker det stive og unaturlige. Fravær av mimikk, alt skal være unaturlig glanset.

Skal CBE endre seg nå, da må hun endre totalt image, tørre å være "seg selv", uten å posere, uten å fortsette å skape et kunstig utseende med botox og andre injeksjoner eller kosmetiske operasjoner, slutte å posere stivt og legge på filter på alt. Skulle hun lykkes med en endring så må hun slippe alt dette, og bli spontan, by på seg selv, vise den hun egentlig er. Og kanskje det vanskeligste - ha noe reelt å tilby. De har i realiteten ikke noe å by på, for hadde de hatt det tror jeg de ville tatt det i bruk for lenge siden.

Og ikke minst - de må i tillegg slutte med både barneeksponering, seksualisering og lovbrudd.

Og uten alt dette kunstige - og tragiske, hva barneeksponering gjelder - så har de faktisk ikke noe å by på, for det "treningsuniverset" deres er jo også bare kunstig, stivt, poserende, fullt av dårlige råd og tildels farlige råd. Ingen profesjonalitet å hente der heller.

Jeg greier ikke å se at hun skulle kunne legge om og vise ekthet, glede som virket naturlig, ikke bare posert og kunstig skapt eller glanset. De har gått seg vill i egen selvdyrkelse begge to, kan man få inntrykk av.

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (4 timer siden):

Screenshot fra utforsk på Snapchat: de (Netfit) har arrangert turen med the run travel ( skriver det med små bokstaver siden hun gjør det), og de er en fin gjeng der sammen som løper og er sammen sosialt. 
Hvem? Hvor? Har bare sett CBE og magen hennes  jeg, med mannen på slep! 

IMG_3317.png

Eh, de har arrangert løpsreise uten kunder å vise til, med en samarbeidspartner cbe pinlig nok ikke kan det rette navnet på? Ok.

Det eneste "de" har arrangert er bilder av atter den eneste ekstraordinært flate magen til en tobarnsmor i verden hvis eneste jobb er å holde seg vektstabil, stelle seg og opphøye seg selv til treningsmartyr.

Veldig inspirerende.

Har daglig leder og talsperson for carolinebergeriksenno og Netfit by Caroline noe annet å vise til av forretningsmessige milepæler gjennom årene?

  • Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Zenhouse said:

Screenshot fra utforsk på Snapchat: de (Netfit) har arrangert turen med the run travel ( skriver det med små bokstaver siden hun gjør det), og de er en fin gjeng der sammen som løper og er sammen sosialt. 
Hvem? Hvor? Har bare sett CBE og magen hennes  jeg, med mannen på slep! 

IMG_3317.png

Er det virkelig tilfelle at påvirkeren faktisk lyver (eller i beste fall bløffer) om at "vi" er medarrangører?
De har i hvert fall ikke vist noe annet enn seg selv og hverandre, eller skrytt av noen av "kundene" 🤔

Noe mer patetisk enn filmen av en påvirker med magan bar og trøya dradd opp foran, mens samtlige andre løpere hadde normale, dekkende trøyer er sjelden sett.

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (10 minutter siden):

Tja, de fleste friske mennesker trener ikke to ganger om dagen, tar manikyr, steller håret på utenkelig og tenkelig vis, tar botox og presser fettprosenten ned i det skadelige. Jeg har mann, barn og jobb.

Og i mange år holdt jeg på med et ganske små-anorektisk opplegg, hvor jeg ikke var undervektig, men hadde unaturlig lav fettprosent. Jeg syntes det var fint, men det slet meg ut, og påvirket kanskje aller mest forholdet til mann, barn og stebarn. Jeg ville være der for dem, dele chips og godteri på lørdag og ikke bruke all min energi på å være så tynn at jeg ikke hadde mensen. Det eneste jeg hadde energi til med det matinntaket var jobb, og knapt nok det.

Så nå veier jeg 5 kg mer, og har aldri fått trent mer eller bedre. Jeg bryr meg mer om teknikk og opplevelse nå, fellesskap med andre i treningen, og mindre om hvordan treningen endrer utseeende.

Av og til savner jeg det radmagre utseendet. Men det er fint å ta ansvar for andre ting enn sitt eget speilbilde. Tror man blir lykkeligere av det.

Og som en bi-effekt, etter jeg gikk opp i vekt, kommenterer folk stadig at jeg ser ubg ut. En så lav fettprosent fikk meg jo til å se eldre ut enn jeg var, og det hjalp ikke å ta fillers heller.

Så ja, jeg bryr meg fortsatt om å være pen, men jeg vil heller klatre i trær med sønnen og stesønnen min enn å ha perfekte negler. Skjønnhet handler vel en del om å være livlig og uttrykksfull også.

Så må jeg bare leve med at min thigh gap, "toblerone tunnel" og bikini bridge kanskje er historie...

 

Det er godt å høre du er på en bedre plass i livet med rette verdier og sunn egenkjærlighet og selvpleie!

Selvsagt driver ikke flesteparten på innenfor de rammene CBE gjør. Både fordi de fleste har en jobb å forvalte, og fordi de har sunnere og mer meningsbærende interesser enn sin egen navle - heldigvis! 

Avsenderen refererer dog til helt generelle beskrivelser som de fleste mennesker gjør. De fleste steller seg, har familie og mange trener og mange har hund. Svaret til CBE er absurd okke som. Legger vi hennes faktiske univers til grunn, så er det ingenting imponerende ved å få til det ettersom hun har all verdens tid til å trene to ganger om dagen, besøke klinikken osv osv. da dette er "arbeidsdagen" hennes, mens andre selvfølgelig ikke kan det fordi de har andre arbeidsforpliktelser. 

Men igjen,  de fleste har uansett helt andre prioriteringer, og jeg ville vært flau over å bli berømmet for å sulle rundt hjemme foran speilet.

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revenge o'Cavatina skrev (19 minutter siden):

Eh, de har arrangert løpsreise uten kunder å vise til, med en samarbeidspartner cbe pinlig nok ikke kan det rette navnet på? Ok.

Det eneste "de" har arrangert er bilder av atter den eneste ekstraordinært flate magen til en tobarnsmor i verden hvis eneste jobb er å holde seg vektstabil, stelle seg og opphøye seg selv til treningsmartyr.

Veldig inspirerende.

Har daglig leder og talsperson for carolinebergeriksenno og Netfit by Caroline noe annet å vise til av forretningsmessige milepæler gjennom årene?

Godt observert - nå bør vel TH Run Travels innse at samarbeid med Netfit.no, CBE og LKE/coach_eriksen ikke akkkurat gir dem et bedre rykte?

Så pinlig å ikke en gang vet navnet på firmaet de tilsynelatende samarbeider med...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (20 minutter siden):

Er det virkelig tilfelle at påvirkeren faktisk lyver (eller i beste fall bløffer) om at "vi" er medarrangører?
De har i hvert fall ikke vist noe annet enn seg selv og hverandre, eller skrytt av noen av "kundene" 🤔

Noe mer patetisk enn filmen av en påvirker med magan bar og trøya dradd opp foran, mens samtlige andre løpere hadde normale, dekkende trøyer er sjelden sett.

Jeg tipper dette er et samarbeid hvor TH Run Travels tror de får gratis reklame gjennom Netfit.no og dets eiere - mens CBE og LKE får liksominnhold på sine kanaler og bygger sitt luftslott videre ved å gi inntrykk av at de arrangerer treningsreiser.

Det gikk veldig i stå med slike reiser for Netfits eiere da samarbeidet med Apollo krasjlandet før det egentlig var kommet igang...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Isild said:

Hvis kommentaren var seriøst ment, så kommer vedkommende til å besvime når hen finner ut at det finnes damer som har barn og mann OG jobb - med tid til å stelle seg. 

Jeg vet ikke hva som er mest morsomt her: Hvis meldingen ikke er ironi, så er det helt hysterisk morsomt at noen er imponert over at en hjemmeværende dame med hjemmeværende mann har tid til å stelle seg. Det er jo det eneste hun gjør! Hun lever av og for å trene og stelle seg. 

Hvis meldingen ER ironi, så er det så fullstendig blåst at Caroline tok den som et kompliment. Men, hun tok jo den ironiske sekseren etter megahit-opplegget også som et kompliment så.

Hender det blåser godt i særp. 

Spot on!

Det der (cbe’s story) er så flaut at jeg kjente at jeg nærmest rødmet på henne vegne…

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (1 time siden):

Tja, de fleste friske mennesker trener ikke to ganger om dagen, tar manikyr, steller håret på utenkelig og tenkelig vis, tar botox og presser fettprosenten ned i det skadelige. Jeg har mann, barn og jobb.

Og i mange år holdt jeg på med et ganske små-anorektisk opplegg, hvor jeg ikke var undervektig, men hadde unaturlig lav fettprosent. Jeg syntes det var fint, men det slet meg ut, og påvirket kanskje aller mest forholdet til mann, barn og stebarn. Jeg ville være der for dem, dele chips og godteri på lørdag og ikke bruke all min energi på å være så tynn at jeg ikke hadde mensen. Det eneste jeg hadde energi til med det matinntaket var jobb, og knapt nok det.

Så nå veier jeg 5 kg mer, og har aldri fått trent mer eller bedre. Jeg bryr meg mer om teknikk og opplevelse nå, fellesskap med andre i treningen, og mindre om hvordan treningen endrer utseeende.

Av og til savner jeg det radmagre utseendet. Men det er fint å ta ansvar for andre ting enn sitt eget speilbilde. Tror man blir lykkeligere av det.

Og som en bi-effekt, etter jeg gikk opp i vekt, kommenterer folk stadig at jeg ser ung ut. En så lav fettprosent fikk meg jo til å se eldre ut enn jeg var, og det hjalp ikke å ta fillers heller.

Så ja, jeg bryr meg fortsatt om å være pen, men jeg vil heller klatre i trær med sønnen og stesønnen min enn å ha perfekte negler. Skjønnhet handler vel en del om å være livlig og uttrykksfull også.

Så må jeg bare leve med at min thigh gap, "toblerone tunnel" og bikini bridge kanskje er historie...

 

Godt å høre at du har det bedre!

Tro meg: thigh gap, utstikkende ribbein og kragebein er ikke verdt det! Man kan bry seg om utseende uten å være besatt av det. Jeg unngår til dags dato å se på bilder av meg selv når jeg var på mitt magreste, det er fordi jeg er redd for å bli trigget. Litt trist egentlig, fordi det er så mange år av livet som også inkluderer barna mine som jeg ikke orker å se på. Og angående å se eldre ut, for meg var det motsatt, og jeg ble blant annet spurt om legitimasjon på polet både i 20-årene og utover 30-årene.  Vil også legge til at oppi alt dette var jeg 100 % alenemor i jobb og tok delstudier ved siden av. Fikk samboer og to barn til i løpet av tredveårene og fikk det etterhvert bedre med meg selv, men det er en kronisk kamp mot egen tankegang den dag i dag. Gikk dog i kognitiv terapi i flere år. 

 Det er absolutt ikke en bragd å gjøre det mange av oss gjør hver dag, men som har 7-10 færre timer i døgnet fordi vi jobber! Helt absurd!

Neida, påstår ikke at CBE har psykiske lidelser, men at hun kan trigge de som har det? Absolutt! Derfor er hun farlig med sitt innhold som i stor grad handler om kropp som blir fremhevet og vinklet til å se så  mager ut som mulig, i tillegg til at resten av utseende blir redigert til det ugjenkjennelige, så er det trening som grenser til det usunne i den grad at det trenes uansett hva og  uten at hun fremstår som kunnskapsrik, og det til tross for at hun er gift med Norges største internett-besserwisser eller nettroll om du vil.

 

Endret av K_mb
Byttet om på to ord som skriftlig passet seg bedre.
  • Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...