Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (5 timer siden):

Er dette det handler om. Hun vil vise seg frem. 

Selvsagt - var vel det viktigste med turen det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stine85 skrev (7 timer siden):

Det kan være noe så enkelt at en i løpegruppa plutselig har fått en skade eller lignende og han har kjøpt/tatt over startnummeret hans. Når det skjer endringer kort tid før et løp har ikke arrangør mulighet til å endre navn på startnummeret. Det er mange som har gjort det før han, og mange som kommer til å gjøre det i fremtiden. Det er ikke uvanlig eller ulovlig (det stiller seg sikkert annerledes om du er i elitegruppe), men du bare får ikke registrert løpet på ditt eget navn, det er det hele. 

Oki - det høres jo fleksibelt og bra ut. Deltar aldri på løp så helt ukjent for meg. Takk for oppklaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (20 timer siden):

Jeg tipper dette er et samarbeid hvor TH Run Travels tror de får gratis reklame gjennom Netfit.no og dets eiere - mens CBE og LKE får liksominnhold på sine kanaler og bygger sitt luftslott videre ved å gi inntrykk av at de arrangerer treningsreiser.

Det gikk veldig i stå med slike reiser for Netfits eiere da samarbeidet med Apollo krasjlandet før det egentlig var kommet igang...

Men var det ett samarbeid eller er det bare løgn? Dette er vel ett ganske ungt og lite firma, kan liksom ikke se for meg at de har kontaktet CBE eller motsatt 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at Netfit har levert treningsprogram til noen av TH Runtravels kunder. Da legitimerer det jo utsagnet om «alle som reiste med oss»

Oppkonstruert inntrykk av suksess.

 

kilde: Netfits IG story 

IMG_6497.jpeg

IMG_6498.jpeg

IMG_6499.jpeg

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wellbutrin

Noen som vet hvilken genser hun har på seg, den svarte og hvite, på første bildet publisert 30. mars? Hun har på seg solbriller på bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wellbutrin skrev (16 minutter siden):

Noen som vet hvilken genser hun har på seg, den svarte og hvite, på første bildet publisert 30. mars? Hun har på seg solbriller på bildet. 

Hvorfor lurer du på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wellbutrin
~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Hvorfor lurer du på det?

Fordi jeg syns den så fin ut og kunne tenke meg å kjøpe den om resten av den ser like fin ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (14 minutter siden):

Hvorfor lurer du på det?

Kan du ikke tenke deg hvorfor hun spør? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 timer siden):

Er dette det handler om. Hun vil vise seg frem. 

Nja, det er vel et ledd i et forsøk på å kapre kunder som er like opptatt som netfit av sommerkroppen. Vi vet jo alle at cbe selv syns kroppen hennes er digg og avlegs nok viser den frem overalt uansett hvor drittlei alle andre er av å se den.

At hun poserer og redigerer ihjel absolutt alt til en urealistisk smørje, er åpenbart ikke så nøye.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wellbutrin skrev (49 minutter siden):

Fordi jeg syns den så fin ut og kunne tenke meg å kjøpe den om resten av den ser like fin ut? 

Tror du virkelig at noen her vil bidra med opplysninger rundt det? Carolinebergeriksenno driver med umerket reklame.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wellbutrin
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Tror du virkelig at noen her vil bidra med opplysninger rundt det? Carolinebergeriksenno driver med umerket reklame.

Å kjære vene... Jaja, jeg burde visst bedre enn å spørre her. Det tjener ikke henne et rødt øre at jeg kjøper genseren. Men hun tjener nok på at jeg spør og at hun gir meg en link, så får vel heller støtte henne litt, da... :) 

Endret av Wellbutrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wellbutrin skrev (1 time siden):

Noen som vet hvilken genser hun har på seg, den svarte og hvite, på første bildet publisert 30. mars? Hun har på seg solbriller på bildet. 

Kan du ikke spørre henne?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får nok det. (Spørre, pleier ofte å være det beste å spørre den det gjelder.👍

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wellbutrin skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvilken genser hun har på seg, den svarte og hvite, på første bildet publisert 30. mars? Hun har på seg solbriller på bildet. 

Den er nok fra Nikkie https://www.instagram.com/nikkie_official/?img_index=3, som hun hadde et reklamesamarbeid med før jul, se på innleggene til CBE fra 18 og 20 desember 2023.. 

Genseren burde vært merket som reklame. 

Endret av loffen
fikset dato
  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten på kaffe i Annecy = jakten på enda mer intetsigende video av CBEs bakdel. Mer forutsigbar og kjedelig «digital skaper» tror jeg aldri jeg har sett 🥱🥱

  • Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellie77 skrev (9 minutter siden):

Jakten på kaffe i Annecy = jakten på enda mer intetsigende video av CBEs bakdel. Mer forutsigbar og kjedelig «digital skaper» tror jeg aldri jeg har sett 🥱🥱

Hun har ikke noe annet å vise til heller. Får se om hun klarer pt lappen 😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ellie77 said:

Jakten på kaffe i Annecy = jakten på enda mer intetsigende video av CBEs bakdel. Mer forutsigbar og kjedelig «digital skaper» tror jeg aldri jeg har sett 🥱🥱

Det var ikke en gang jakten på kaffe (den hdde de tydeligvis allerede funnet før de begynte å filme), men jakten på den perfekte "morgenkaffe-spotten". Caroline vrikker på hoftene og fikler febrilsk med håret mens hun vandrer rundt om i byen med to kaffekopper i en slik eksklusiv beholder man får drikken i hos McDonald's, uten å tilsynelatende noensinne finne en "perfekt spot" å drikke den på. Tipper kaffeen ble kald lenge før de ble ferdig å jakte på den sagnomsuste spotten. De sørget sikkert for å få med seg kvitteringen, slik at de kan skrive av to takeaway-kopper med kaffe på skatten...

  • Liker 37
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det finnes en eneste video av henne der hun ikke fikler med håret og/eller drar i bukselinningen/skjørtet/bikinitrusa.  

  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vannflaska hun i forrige uke fortalte ar hun «sjelden går uten» har vært ganske (les: fullstendig) fraværende etter det lille reklameinnlegget. 😆

  • Liker 35
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...