Snødronninga Skrevet 29. mars 2024 #94621 Del Skrevet 29. mars 2024 (endret) Sursøtsaus skrev (På 28.3.2024 den 15.10): Fra Carolinebergeriksen.no. Fire år siden, og tja... har Netfit egentlig tatt til seg dette og vært bevisst på fokuset sitt? Jeg synes vel Netfit har blitt en forlengelse av CBE sitt treningsinnhold hvor det for det meste går i hennes egentrening og hva hun spiser om dagen. Jeg har ikke prøvd appen, så jeg vet ikke hvordan den fungerer i praksis, men instagram-kontoen har veldig lite med publikum å gjøre, og veldig mye med CBE å gjøre. Nå vet jeg ikke hvordan appen er, men Carolinebergeriksen.no på instagram og andre sosiale medier er kanaler for selvdyrkelse og dokumentering på hvor mye hun trener. Netfit er ikke stort bedre. Oppstilte videoer av Caroline med filter, sminke, vignett og Gud vet hva. Alt annet enn fresh. At hun liksom skal ha fokus på å trene andre, må jeg bare le av. Det viktigste er at Caroline får trent, både sent og tidlig. Helst når hun er syk og har fått lite søvn også. Jeg kan ta feil, men inntrykket mitt er at hun blir motivert til å trene av å hele tiden vise andre at hun trener/har trent. Med andre ord, fokuset er på seg selv, og hvor flink hun er. Endret 29. mars 2024 av Snødronninga Bytta ut og la til ord 33 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 29. mars 2024 #94622 Del Skrevet 29. mars 2024 (endret) Snødronninga skrev (5 timer siden): Nå vet jeg ikke hvordan appen er, men Carolinebergeriksen.no på instagram og andre sosiale medier er kanaler for selvdyrkelse og dokumentering på hvor mye hun trener. Netfit er ikke stort bedre. Oppstilte videoer av Caroline med filter, sminke, vignett og Gud vet hva. Alt annet enn fresh. At hun liksom skal ha fokus på å trene andre, må jeg bare le av. Det viktigste er at Caroline får trent, både sent og tidlig. Helst når hun er syk og har fått lite søvn også. Jeg kan ta feil, men inntrykket mitt er at hun blir motivert til å trene av å hele tiden vise andre at hun trener/har trent. Med andre ord, fokuset er på seg selv, og hvor flink hun er. Ja, dette stemmer. Hun har i årevis levd av å skryte av seg selv. Nå vil hun plutselig bli pt men hun har ikke kvalitetene som skal til for å jobbe med virkelige mennesker. Det er lettere å gjøre seg til foran kamera, filtrere utseendet til det ugjenkjennelige og slette kommentarer som ikke passer henne. Tviler på hun kan fungere i den virkelige verden som ikke handler om henne. Det finnes tusenvis av pt er der ute. Og så har du Lars Kristian Eriksen. Han vil ikke trene hvem som helst. Den ovenfra og ned holdningen kommer han ingen vei med. Endret 29. mars 2024 av Surikatt 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mars 2024 #94623 Del Skrevet 29. mars 2024 Stargaze skrev (6 timer siden): Hjelper ikke det at mange andre gjør det. Stakkars barn som lever med foreldre som må dokumentere og vise alt, uansett. Aldri fri. Trist. Er helt enig.. influencere klarer ikke legge fra seg mobilen. Penger er viktigst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 29. mars 2024 #94624 Del Skrevet 29. mars 2024 (endret) Når man trener for å ha en kropp som den partneren hun har finner verdig for seg selv, så skjønner jeg ikke vitsen. Da hadde jeg spist all nidaros sjokoladen jeg hadde kommet over for å slippe 😄😄 Freia også 😉 Litt tykk for deg LK? Kjører på mer godis 😆 Ligge med deg LK? Maarud så mårud. Endret 29. mars 2024 av Margit777 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 29. mars 2024 #94625 Del Skrevet 29. mars 2024 Hvis det var sånn at CBE hadde hatt litt selvironi, så kunne dette blitt litt morsomt. Det har jeg ikke inntrykk av at hun har i det hele tatt. Det første påskeinnlegget på insta er altså to bilder av hun er opptatt av ta bilder av seg selv. Content av høy kvaliet! 😂 https://picuki.me/p/C5HANIwIKPu/ 45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 29. mars 2024 #94626 Del Skrevet 29. mars 2024 Det er så flaut, så flaut 🫣. Nå har det gått fra verre til verst. Jeg tar en pause nå og bruker heller tid på de som sprer helseglede. Hun burde blitt beskyttet mot seg selv, nå virker alt bare virkelighetsfjernt og sykelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 29. mars 2024 #94627 Del Skrevet 29. mars 2024 Snødronninga skrev (6 timer siden): Nå vet jeg ikke hvordan appen er, men Carolinebergeriksen.no på instagram og andre sosiale medier er kanaler for selvdyrkelse og dokumentering på hvor mye hun trener. Netfit er ikke stort bedre. Oppstilte videoer av Caroline med filter, sminke, vignett og Gud vet hva. Alt annet enn fresh. At hun liksom skal ha fokus på å trene andre, må jeg bare le av. Det viktigste er at Caroline får trent, både sent og tidlig. Helst når hun er syk og har fått lite søvn også. Jeg kan ta feil, men inntrykket mitt er at hun blir motivert til å trene av å hele tiden vise andre at hun trener/har trent. Med andre ord, fokuset er på seg selv, og hvor flink hun er. Som du skriver: Selvdyrkelse! Alle skal se hvor mye hun trener og hvor flink hun er. I tillegg innebærer selvdyrkelsen et ekstremt utseendefokus med alt du nevner. SE PÅ MEGMEGMEG! Hva skjedde med yogalæreren som hun stolt titulerte seg som etter noen helgekurs med beståttgaranti? Hun evner ikke å motivere eller å trene andre andre da egoet og fokuset på seg selv er altoppslukende. CBE.no er med andre ord en eneste stor egotrip. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 29. mars 2024 #94628 Del Skrevet 29. mars 2024 Snødronninga skrev (25 minutter siden): Hvis det var sånn at CBE hadde hatt litt selvironi, så kunne dette blitt litt morsomt. Det har jeg ikke inntrykk av at hun har i det hele tatt. Det første påskeinnlegget på insta er altså to bilder av hun er opptatt av ta bilder av seg selv. Content av høy kvaliet! 😂 https://picuki.me/p/C5HANIwIKPu/ Hva skal man si? Poengterer vel bare det jeg skrev i forrige innlegg. Men godt at endelig sola kom så man kan sole seg i mobilen.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. mars 2024 #94629 Del Skrevet 29. mars 2024 K_mb skrev (1 time siden): Som du skriver: Selvdyrkelse! Alle skal se hvor mye hun trener og hvor flink hun er. I tillegg innebærer selvdyrkelsen et ekstremt utseendefokus med alt du nevner. SE PÅ MEGMEGMEG! Hva skjedde med yogalæreren som hun stolt titulerte seg som etter noen helgekurs med beståttgaranti? Hun evner ikke å motivere eller å trene andre andre da egoet og fokuset på seg selv er altoppslukende. CBE.no er med andre ord en eneste stor egotrip. Dessverre en egotripp som skader andre - helt uten at bedriftseierne bryr seg om det... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. mars 2024 #94630 Del Skrevet 29. mars 2024 Snødronninga skrev (2 timer siden): Hvis det var sånn at CBE hadde hatt litt selvironi, så kunne dette blitt litt morsomt. Det har jeg ikke inntrykk av at hun har i det hele tatt. Det må en viss grad av intellekt til for å mestre dette med ironi og selvironi. Intellekt har jeg ikke sett mange spor etter gjennom årene, heller ikke da partnerne i Treasures AS ble invitert til bokbad, og endte med å vise frem kåpe og klage på serveringen. Ville fylle bokhyller med loppisbøker de verken hadde lest eller ønsket/hadde tid til å lese. Eller Norges nye megahit. 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. mars 2024 #94631 Del Skrevet 30. mars 2024 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (24 minutter siden): Det må en viss grad av intellekt til for å mestre dette med ironi og selvironi. Intellekt har jeg ikke sett mange spor etter gjennom årene, heller ikke da partnerne i Treasures AS ble invitert til bokbad, og endte med å vise frem kåpe og klage på serveringen. Ville fylle bokhyller med loppisbøker de verken hadde lest eller ønsket/hadde tid til å lese. Eller Norges nye megahit. All tvil ble vel lagt til side etter podcastene. Der kom det jo tydelig frem i episode etter episode hvor lite det går an å vite, være interessert i og kunne debattere. Ekstremt avslørende. Endret 30. mars 2024 av Kollontaj 27 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. mars 2024 #94632 Del Skrevet 30. mars 2024 Kollontaj skrev (17 minutter siden): All tvil ble vel lagt til side etter podcastene. Der kom det jo tydelig frem i episode etter episode hvor lite det går an å vite, være interessert i og kunne debattere. Ekstremt avslørende. Stemmer. Tror jeg med vilje er i fornektelse over hvor flaut det der var. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 30. mars 2024 #94633 Del Skrevet 30. mars 2024 Skjønner ikke LKE at han begynner i feil ende når det kommer til dette Hyrox opplegget? Hvis jeg som potensiell kunde var ute etter å finne en som kunne trene meg opp til å konkurrere i Hyrox så hadde jeg sett etter en trener som hadde gjennomført og fått gode resultater i flere Hyrox eventer. Altså en som virkelig vet hva det går i og har vært gjennom både opptrening og selve konkurransen flere ganger. Her har han null erfaring med Hyrox, meldt seg på sin første konkurranse i desember men på insta gir han allerede besserwisser tips om hvordan øvelsene skal gjøres. 🫢 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 30. mars 2024 #94634 Del Skrevet 30. mars 2024 texas1990 skrev (13 minutter siden): Skjønner ikke LKE at han begynner i feil ende når det kommer til dette Hyrox opplegget? Hvis jeg som potensiell kunde var ute etter å finne en som kunne trene meg opp til å konkurrere i Hyrox så hadde jeg sett etter en trener som hadde gjennomført og fått gode resultater i flere Hyrox eventer. Altså en som virkelig vet hva det går i og har vært gjennom både opptrening og selve konkurransen flere ganger. Her har han null erfaring med Hyrox, meldt seg på sin første konkurranse i desember men på insta gir han allerede besserwisser tips om hvordan øvelsene skal gjøres. 🫢 Er vi sikre på at der ikke var slik at han egentlig, innerst inne har drevet med Hyrox siden han var barn.. 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. mars 2024 #94635 Del Skrevet 30. mars 2024 Isola2 skrev (45 minutter siden): Er vi sikre på at der ikke var slik at han egentlig, innerst inne har drevet med Hyrox siden han var barn.. Det har han sikkert. Lang og god erfaring. Der også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. mars 2024 #94636 Del Skrevet 30. mars 2024 Snødronninga skrev (11 timer siden): Hvis det var sånn at CBE hadde hatt litt selvironi, så kunne dette blitt litt morsomt. Det har jeg ikke inntrykk av at hun har i det hele tatt. Det første påskeinnlegget på insta er altså to bilder av hun er opptatt av ta bilder av seg selv. Content av høy kvaliet! 😂 https://picuki.me/p/C5HANIwIKPu/ Tenk å være så innmari opptatt av seg selv som det hun er. Fascinerende. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 30. mars 2024 #94637 Del Skrevet 30. mars 2024 Stargaze skrev (34 minutter siden): Tenk å være så innmari opptatt av seg selv som det hun er. Fascinerende. Kommentarene under består kun av «fine vakre deg» med ymse hjerte-emojis. Gud bedre så tomt og innholdsløst. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. mars 2024 #94638 Del Skrevet 30. mars 2024 Det er jo også fascinerende hvor fort de gir opp noe og starter på nye ting. Aldri sett på maken. Hva den mannen tjener penger på må gudene vite. Men veldig usexy med en mann som bare tenker på seg selv, og som ikke gjør annet enn å trene. Er det kona som «betaler» for denne satsingen han?. Enda mer usexy. Han er jo en som tydelig har et som har et forvridd bilde på hva han kan oppnå som utøver innen det han starter med, og hopper fra det ene til det andre. Nå Hyrox,, hvor det er ekstremt mange sinnsykt gode. Sporten er relativ ny i Norge, og bare 7 år etablert i utlandet. Men mange av utøverne kommer fra crossfit og er veldig gode. Og ekstremt godt trent. De fleste som driver med Hyrox har en jobb ved siden av. De aller beste, typ verdensmester lever nok av dette gjennom IG, sponsorer etc. Men de er GODE og har resultater å vise til. Og er sterke og atletiske. Ser friske og sunne ut. Og ser ut som de har det gøy! Big difference. https://www.instagram.com/huntthesheriff?igsh=MWttcHcyMDF3c205bQ==https://www.instagram.com/alexander.roncevic?igsh=MWk5NHZyeXRreTEzNg== https://www.instagram.com/rylanschadegg?igsh=MWxkYTI2ajVoZjh0bQ== 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 30. mars 2024 #94639 Del Skrevet 30. mars 2024 texas1990 skrev (1 time siden): Her har han null erfaring med Hyrox, meldt seg på sin første konkurranse i desember men på insta gir han allerede besserwisser tips om hvordan øvelsene skal gjøres. 🫢 Er vi egentlig overrasket? Sånt som dette er typisk LKE. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. mars 2024 #94640 Del Skrevet 30. mars 2024 texas1990 skrev (2 timer siden): Skjønner ikke LKE at han begynner i feil ende når det kommer til dette Hyrox opplegget? Hvis jeg som potensiell kunde var ute etter å finne en som kunne trene meg opp til å konkurrere i Hyrox så hadde jeg sett etter en trener som hadde gjennomført og fått gode resultater i flere Hyrox eventer. Altså en som virkelig vet hva det går i og har vært gjennom både opptrening og selve konkurransen flere ganger. Her har han null erfaring med Hyrox, meldt seg på sin første konkurranse i desember men på insta gir han allerede besserwisser tips om hvordan øvelsene skal gjøres. 🫢 De hopper fra sten til sten begge to. Om jeg ikke husker feil skulle LKE bli topp fem i landet i ultraløp. Det gikk ikke, ikke overraskende da det han la ut på nett viste overtrening, for lite restituering og lite og lite variert kosthold, men også stadig alkohol som ble vist frem på deres bedriftskanaler. Ultraløp gikk ikke, for mange som løper, og for mange som er gode, selv om de også er i fulle jobber... Så skulle han bli spesialtrener for spesielt utvalgte toppidrettsutøvere som måtte søke LKE slik at han kunne vurdere om toppidrettsutøverne var gode nok for ham. Bare det er så virkelighetsfjernt at noen burde gitt både ham og CBE en virkelighetsorientering... Etterpå ble det et kjapt skifte... fra uteblitte toppidrettsutøvere som måtte bevise for LKE at de var gode nok til å fortjene å bli trent av ham som har minimalt med trenererfaring, og trolig så godt som ingen erfaring med en-til-en-trening av andre enn kona og seg selv... til trener for egne småbarn og andres småbarn og unge i nærmiljøet... Så skulle han bli supertrening med Athlete Excel. Før han nå kaster seg ut i hyroxverdenen som om han er ekspert på det også - en sport som i Norge er liten, kanskje bedre sjanser på å hevde seg i. CBE har også virret på samme måten. Lot som om hun begynte å studere til pt da hun hadde fått et reklameoppdrag for en pt-utdannelse, og imaget ble da briller på nesen, lesebord med stabler av bøker som så ut som om de aldri var åpnet. Og det ble de jo nesten ikke, for i øyeblikket reklamesamarbeidet var over var også CBEs "pt-studier" historie. Så skulle hun bli yogalærer for et år siden, igjen et reklamesamarbeid med en aktør som det kan stilles store spørsmål til ang. seriøsiteten, da kursene de tilbyr ikke oppfyller kravene Yoga Alliance krever for sertifiserende kurs. Det var ikke måte på hvor bra CBE mente yoga var - mens alt hun viste av dette i sine bedriftskanaler var poseringer for å seksualisere hennes kropp, det hadde lite eller ingenting med ekte yoga å gjøre. Og nå er det tilsynelatende nok et reklamesamarbeid som har ført til at CBE visstnok har tatt et to måneders pt-kurs. Helt uten erfaring med å trene andre, har hele tiden vist en rekke øvelser som er utført feil - selv når man må anta at LKE er fotografen. De er friluftsfolk når de får sponset turtøy eller en camper. Men ødelegger begge deler med å tenne bål når det var bålforbud, aldri vise at de faktisk er aktive på tur, kun vise poseringer. Eller de hadde ulovlig alkohol i camperreklamen - før LKE krasjet med den i en hest og publiserte bilde av en bit av kjøtt fra den døde hesten på camperen. Absolutt alt synes hver eneste gang å krasje fordi de alltid og hele tiden setter seg selv i hovedfokus, ikke de annonsørene som betaler dem, ikke produktene. Ekshibisjonismen og oppmerksomhetsbehovet dras til det ekstreme. Til og med "utdanning" greier de å gjøre det samme med. Netfit.no gjør de det samme med. Og nå gjør LKE tilsynelatende det samme med hyrox. Hva blir det neste de hopper til? 28 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå