Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Kan det være dette, selv om det er 600kvm? Og det er ikke car dealership, men på en måte… Det var i hvert fall dette fruen så på for en tid tilbake. https://www.finn.no/realestate/businessrent/ad.html?finnkode=316541737

Kan være lke og hans "unlimited funds" (mistenker at han mener kona) har leid deler av eiendommen? Det blir likevel bare spekulasjon.

Vi får vente til han lanserer med brask og bram i lokalavisen når den tid kommer.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Kan være lke og hans "unlimited funds" (mistenker at han mener kona) har leid deler av eiendommen? Det blir likevel bare spekulasjon.

Vi får vente til han lanserer med brask og bram i lokalavisen når den tid kommer.

Enig, bortsett fra at jeg tenker hvis den tid kommer. Hvis er mer sannsynlig enn når, siden det er de to vi snakker om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (8 minutter siden):

Enig, bortsett fra at jeg tenker hvis den tid kommer. Hvis er mer sannsynlig enn når, siden det er de to vi snakker om.

Så vidt jeg forstår, er det meste av utstyret allerede på plass eller i det minste i bestilling? 
 

Synd han har så få følgere, får nesten ikke respons på spørsmålene sine på X.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (Akkurat nå):

Så vidt jeg forstår, er det meste av utstyret allerede på plass eller i det minste i bestilling? 
 

Synd han har så få følgere, får nesten ikke respons på spørsmålene sine på X.

Høres ut som han sier det ja, men jeg tror det er bløff. Han har svært få følgere generelt. Det samme med kundemassen. Det har han utelukkende seg selv å takke for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme slengen så jeg at han raljerer over en fysioterapeut med tittelen «Rusten fysioterapeut sprer skremselspropaganda». Vedkommende har to utdannelser, cand.mag. med språk og kunsthistorie og fysio (bachelor) med videreutdanning i geriatri. Dette er mer enn noe du noen sinne greier å oppnå av utdannelse og kompetanse, LKE. 

  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (Akkurat nå):

I samme slengen så jeg at han raljerer over en fysioterapeut med tittelen «Rusten fysioterapeut sprer skremselspropaganda». Vedkommende har to utdannelser, cand.mag. med språk og kunsthistorie og fysio (bachelor) med videreutdanning i geriatri. Dette er mer enn noe du noen sinne greier å oppnå av utdannelse og kompetanse, LKE. 

Han er så tragisk. Burde holde seg til egentrening i kjelleren og logge av nettet permanent.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyrox ser litt ut til å være influencer versjonen av CrossFit. Mindre tekniske øvelser og konkurransen består alltid av det samme programmet med 8x1000 m løping med en øvelse mellom hvert drag. Hardt nok, for all del! Men ved å fjerne olympiske løft og gymnastics delen så blir det litt mindre terskel for å kalle seg «pro athlete» siden 50% av konkurransen er løping, og en av øvelsene feks er roing.
 

en av de få store stedene som tilbyr hyrox er nyåpnede adrenalin i Drammen. Noen av de som står bak senteret er Lasse tufte (ekspert på kroppsvekts trening) og Pia Seberg (pt som formidler treningsglede og teknikk). Disse ville jeg gjerne at skal veilede og pushe meg gjennom en økt! Ser ikke helt den siden av lke…
 

Han bør uansett unne seg noen pt timer med feks en CrossFit coach, så han kan finpusse teknikk. Han kan ikke ro effektivt, og kaster bort masse energi på burpeesene sine.

Endret av Summeer
Strøk en setning om størrelsen
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så dumt å spørre treningsfolk på X hva man skulle kjøpt til et gym dersom ikke penger var en faktor. Han sier jo ikke at han har unlimited funds? Synes det er lurt å prøve å skaffe seg et selvstendig levebrød nå som de sakker ut på inntektssiden sammenlignet med andre influensere. Om han har det som trengs av gjennomføringskraft og tillit i kundegruppen er jeg usikker på.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (10 minutter siden):

Synes ikke det er så dumt å spørre treningsfolk på X hva man skulle kjøpt til et gym dersom ikke penger var en faktor. Han sier jo ikke at han har unlimited funds? Synes det er lurt å prøve å skaffe seg et selvstendig levebrød nå som de sakker ut på inntektssiden sammenlignet med andre influensere. Om han har det som trengs av gjennomføringskraft og tillit i kundegruppen er jeg usikker på.

Jeg leste det som deg. Han sier ikke at han har unlimited funds selv? Han spør om inspirasjon HVIS man hadde unlimited funds. Sånn leste jeg det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Jeg er mest interessert i lke's utsagn på X om "unlimited funds".

De ubegrensede midlene kommer forholdsvis garantert ikke fra kundemassen.

Edit: Ifølge X har lke allerede utstyrt stedet fullt ut med kapitalvarer et treningssenter verdig, og lurte bare på om han hadde "glemt noe" i sin iver etter å vise at han eier/gjør noe"

Imagebygging mot hyroxmiljøet - gjort med luftslott?

Rettet mot hans nyeste hobby, som han heller ikke har erfaring, men bruker dagene på å trene til - mens andre familiefedre går på jobb og gjør noe vettugt istedenfor å eksponere egne og andres barn og unge fordi toppidrettsutøverne han ønsket seg som kunder gjennomskuet den manglende erfaringen og dermed uteble totalt...

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (1 time siden):

Så vidt jeg forstår, er det meste av utstyret allerede på plass eller i det minste i bestilling? 
 

Synd han har så få følgere, får nesten ikke respons på spørsmålene sine på X.

Han har jo utelukket seg selv blant en rekke fagpersoner både nasjonalt og internasjonalt, slik han har opptrådt som verdensmester i kommentarfelt på X og blitt kraftig irettesatt av flere internasjonalt anerkjente personer med høy utdannelse og erfaring innen trening, kropp og helse. Kompetanse disse fagpersonene har tilegnet seg gjennom tiår med faktisk trening av andre på alle nivåer.

LKE mer eller mindre latterliggjorde seg selv en lang periode, som dokumentert i denne tråden for omtrent et år siden.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (1 time siden):

Så vidt jeg forstår, er det meste av utstyret allerede på plass eller i det minste i bestilling? 
 

Hvor leser du det? Jeg leser (tolker) en oppramsing av ting han har tenkt på som han ser for seg bør være der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 26.3.2024 den 20.08):

338 likes på «løfting av jern». 

 

Når man så veldig gjerne vil være Norges «Posh and Becks», men i stedet sliter med å matche engasjementet til Snefrid og Erik.

  • Liker 36
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venkman skrev (1 time siden):

Når man så veldig gjerne vil være Norges «Posh and Becks», men i stedet sliter med å matche engasjementet til Snefrid og Erik.

😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Hvor leser du det? Jeg leser (tolker) en oppramsing av ting han har tenkt på som han ser for seg bør være der.

Jeg leser det han skriver på X som at alt er i boks.

Det kan selvsagt også leses som en fremtidig shoppingliste.

Etter flere år med kommunikasjonsarbeid, burde det ikke være opp til leseren å tolke hva han/kona/andre egentlig mener, tenker jeg.

Screenshot_20240401_170943_X.thumb.jpg.5345d249b033749b94c3c4a57d4027e5.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Summeer said:

Hyrox ser litt ut til å være influencer versjonen av CrossFit. Mindre tekniske øvelser og konkurransen består alltid av det samme programmet med 8x1000 m løping med en øvelse mellom hvert drag. Hardt nok, for all del! Men ved å fjerne olympiske løft og gymnastics delen så blir det litt mindre terskel for å kalle seg «pro athlete» siden 50% av konkurransen er løping, og en av øvelsene feks er roing.
 

en av de få store stedene som tilbyr hyrox er nyåpnede adrenalin i Drammen. Noen av de som står bak senteret er Lasse tufte (ekspert på kroppsvekts trening) og Pia Seberg (pt som formidler treningsglede og teknikk). Disse ville jeg gjerne at skal veilede og pushe meg gjennom en økt! Ser ikke helt den siden av lke… (Og lokalet til adrenalin er betydelig større enn 21 m2….)
 

Han bør uansett unne seg noen pt timer med feks en CrossFit coach, så han kan finpusse teknikk. Han kan ikke ro effektivt, og kaster bort masse energi på burpeesene sine.

Rett skal være rett: lokalet var vel 21 meter langt, ikke 21 kvadratmeter 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andrea59 skrev (Akkurat nå):

Rett skal være rett: lokalet var vel 21 meter langt, ikke 21 kvadratmeter 😛

Ah! Det er stor forskjell! Men allikevel litt lite. Utstyr tar mye plass om man skal ha et par sykler, roere og møller, veggplass til wallball og en god rigg og gulvplass nok til å løfte/svinge uten å treffe riggen blir det fort trangt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (48 minutter siden):

Jeg leser det han skriver på X som at alt er i boks.

Det kan selvsagt også leses som en fremtidig shoppingliste.

Etter flere år med kommunikasjonsarbeid, burde det ikke være opp til leseren å tolke hva han/kona/andre egentlig mener, tenker jeg.

Screenshot_20240401_170943_X.thumb.jpg.5345d249b033749b94c3c4a57d4027e5.jpg

Ser her ut som at en del er anskaffet allerede, ja.

Men hvem skal kundene være? 

Og er ikke det norske miljøet kompetent nok å spørre, så han må henvende seg internasjonalt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (6 minutter siden):

Men hvem skal kundene være? 

Sine egne og andres barn? 😛

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (4 timer siden):

Synes ikke det er så dumt å spørre treningsfolk på X hva man skulle kjøpt til et gym dersom ikke penger var en faktor. Han sier jo ikke at han har unlimited funds? Synes det er lurt å prøve å skaffe seg et selvstendig levebrød nå som de sakker ut på inntektssiden sammenlignet med andre influensere. Om han har det som trengs av gjennomføringskraft og tillit i kundegruppen er jeg usikker på.

Jeg tenker det ville være naturlig å henvende seg direkte til proffene irl (inkl økonomer) og ikke som en halvferdig handleliste på X. Egg og melk, noe mer?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...