Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
pøbelsara skrev (12 minutter siden):

Som vanlig går poenget over hodet på deg. Om det er en uskyldig spøk, kan diskuteres. Noen synes sikkert det, andre synes kanskje ikke det. Men CBE deler hva datteren deler med henne. Med sine 300 000 følgere. Og alle andre som vil se. 

Det er poenget. 

Det er ditt poeng. Det brukeren skrev var noe om å føle med gutten på bildet! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Klink skrev (33 minutter siden):

Det er ditt poeng. Det brukeren skrev var noe om å føle med gutten på bildet! 

Meme eller ei. Svært lite sympatisk måte å fremstille gutten. Dårlig meme. Sikkert kult for ham å se. Hun burde lære barna litt bedre verdier. En sånn «meme» er ikke bedre enn mobbing. 

Og når det gjelder å dele ting datteren deler privat med moren så er cbe også hjernedød. De fleste barn vil se det som brudd på tillt og slutte å dele. Men det driter vel cbe i. Bare hun får «kontent» så, det er det viktige..

Endret av Stargaze
  • Liker 32
  • Nyttig 10
Skrevet
Donpedro skrev (1 minutt siden):

I tillegg til det overnevnte, er det generelt lite sympatisk med barn som gjør narr av andres utseende, meme eller ei. Dette velger mor synes at er artig, og hun deler det. 

Veldig enig. Å dele hvilket som helst barns negative oppfatninger om andre, er veldig dårlig stil. 

• Liker 35
  • Nyttig 8
Skrevet
Donpedro skrev (9 minutter siden):

I tillegg til det overnevnte, er det generelt lite sympatisk med barn som gjør narr av andres utseende, meme eller ei. Dette velger mor synes at er artig, og hun deler det. 

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Veldig enig. Å dele hvilket som helst barns negative oppfatninger om andre, er veldig dårlig stil. 

For noen så er det ikke så nøye, det er jo BARE en meme........tidenes argument.....not 😒

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Fått for seg at Hyrox er tingen etter å ha testet opplegget i typ en måned og så full satsing på eget Hyrox-gym? Og spør om «råd» til utstyr på X? På engelsk? De har ingen kundebase, øyensynlig, foruten barn og ungdommer. Så lenge de har holdt på, altså i årevis. Nada. 

Lykke til med nytt prosjekt🤡👍

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
blåbærpai skrev (Akkurat nå):

Fått for seg at Hyrox er tingen etter å ha testet opplegget i typ en måned og så full satsing på eget Hyrox-gym? Og spør om «råd» til utstyr på X? På engelsk? De har ingen kundebase, øyensynlig, foruten barn og ungdommer. Så lenge de har holdt på, altså i årevis. Nada. 

Lykke til med nytt prosjekt🤡👍

Må man ikke være sertifisert for å åpne et slikt senter og drive Hyrox-trening?

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Ikke hvis du har trent Hyrox siden du var liten, pluss hatt hund før og kan lese forskning som du selv vil. 

Og har grunnfag i medisin.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Stargaze skrev (3 timer siden):

Og altså..lære ungene opp til å være like usmakelig og uthengende som faren er? Dette er dårlig! En voksen dame holde på sånn.

IMG_3781.jpeg

Det er bare CBE, LKE og likesinnede som kan mobbe en den gang 13-14 år gammel gutt mer vellykket enn de selv er i dag i en alder av 40 år. En lysende fremtid venter nok barn av slike foreldre.

• Liker 26
  • Nyttig 16
Skrevet
CityCityBangBang skrev (På 31.3.2024 den 15.47):

Vet du at de/hun er på OF? Eller spekulerer du bare? Mistenker det siste. 😉

Nei jeg tror ikke hun er der, men om hun havner der så burde det etter min mening være et nederlag. Fra å være på toppen i bloggverdenen til OF for å livnære seg. Det burde være et nederlag for ei som gjerne liker å gi uttrykk for at alt er perfekt og at penger ikke er et problem.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (38 minutter siden):

@Klink det vil vært helt greit å dele dette som en meme tenker du?

If you're ever unsure about your outfit, just remember that Caroline Berg Eriksen  went to
a Halloween party in this: 👇

IMG_3782.jpeg

Ja, det må være lov å bruke det som uskyldig «humor» på lik linje som at det er lov med den andre. Det er ikke cbe som har laget den antar jeg. 

Og er ikke noe av poenget bak meme’n nettopp at han gikk i de casual klærne på en premiere for noe som ble kjempe stort og at han har oppnådd stor suksess og ble berømt? 

Endret av Klink
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Hvis jeg hadde vært mor til en 10-åring som var så opptatt av "antrekk", så hadde jeg følt at jeg hadde feilet fullstendig i oppdragelse når det kom til å være trygg på seg selv, se på indre verdier som viktigere enn overfladisk ytre. Hadde jeg i tillegg levd mitt liv på en løgn hvor alt jeg formidlet gjennom jobben var juks og bedrag når det kom til utseende, og jeg hadde brukt kosmetiske operasjoner og injeksjoner, og jeg poserte foran alt av speil og butikkvinduer og bilvinduer for å ta bilder av meg selv i merkelige posisjoner for å fremstille meg tynnere enn jeg var... da hadde jeg søkt hjelp fra mer enn bare én fagperson. Jeg hadde innsett at noe hadde gått feil på veien min og det jeg formidlet til mine barn.

Men CBE - hun har jo offentlig sagt at hun gjør mer av det hun blir kritisert for. Ergo kan vi forvente at mor og bedriftseier CBE ikke har noen som helst planer om å slutte å utnytte egne barn slik at hun selv slipper å gjøre ærlig arbeid.

Snakker om å være desperat og kynisk etter "innhold" på egen bedriftskanal at man utnytter barna sine slik...

Denne mindreårige hadde egen hashtag med navet sitt og «outfit of The day» da hen var baby. Ikke rart man blir påvirket når foreldre holder på slik som de gjør.

Endret av Isola2
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Mye stories av barn i det siste. Hun synes datteren sin er så morsom. Jeg finner det ikke morsomt. Hva gjør hun på en bedriftskanal? 

Det neste blir vel at datteren begynner med intervaller før skolen og har klær som sin mor.

Jeg synes faktisk CBE er en dårlig influenser for tiden. Ting har gått litt for langt. Så liker jeg ikke når folk skryter. Det er så lite sjarmerende. Det de gjør er ikke noe unikt eller spesielt, men så tror de det selv. Og når de får feedback om eierene/bedriften, så bryr de seg ikke. De nekter å endre seg eller ta til seg feedback. Oppskriften på å ødelegge for seg selv det. 

• Liker 31
  • Nyttig 6
Skrevet
Klink skrev (40 minutter siden):

det må være lov å bruke det som uskyldig «humor» på lik linje som at det er lov med den andre

Ikke når avsenderen er den det er. 

• Liker 9
Skrevet
Marihone skrev (20 minutter siden):

Det de gjør er ikke noe unikt eller spesielt, men så tror de det selv.

Nettopp. Kjenner mange som trener mye. De fleste ved siden av 100 jobb, hus og familie. I tillegg noen satsende toppidretsutøvere.

INGEN av dem deler og skryter på den måten. Hverken trening eller utslitt «kollaps» etter trening.  De trenger ikke bekreftelser på det de gjør. 

Som lke som skryter på ig at han allerede nå har nådd styrkemålene han skulle nå i juni. De skryter og skryter, men det blir jo ingenting ut av det. Yoga, ultraløping, maraton, coaching, pt - ingenting har blitt noe de kan vise til eller tjene penger på.

Og helt enig i at hun er blitt dårlig. Hun bidrar ikke med noe vettugt. Bare bilder av seg selv, hun må være helt oppslukt av seg selv.

Og den delingen av barna, har ikke ord. 

Som om jeg skulle tatt med meg barna på jobb, hylt  og skreket over morsom de var, og vist den frem til kunder og kollegaer. 

Det er nemlig akkurat det hun gjør. 

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Nettopp! Jeg vil hevde at det er skadelig for barn, de er ikke sirkusartister, de får konstruert en digital identitet og et narrativ de sannsynligvis ikke vil anerkjenne så fort de blir tenåringer. 

• Liker 23
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...