Spanky Skrevet 2. april 2024 #94801 Skrevet 2. april 2024 Laia skrev (14 minutter siden): Dagens instapost hos Niklas Baarli viser den ufiltrerte og mer «tidsriktige»versjonen av CBE vil jeg anta. Og jeg skjønner ikke dette behovet for å fordreie realitetene, for hun er i virkeligheten en veldig pen, voksen dame. Det må være fryktelig belastende mentalt å ha denne frykten for å vise seg som den du faktisk er. Måtte inn dit og se, og bare wow for en forskjell til det hun presentert selv. Hun ser jo egentlig smashing ut, og nesten fristet å skrive fina 🔥😂 10
Populært innlegg FruRosa Skrevet 2. april 2024 Populært innlegg #94802 Skrevet 2. april 2024 (endret) Man skulle ikke tro det er samme dama! Lagt til: dette er stillbilde fra video. Endret 2. april 2024 av FruRosa Lagt til tekst 46 8
Snødronninga Skrevet 2. april 2024 #94803 Skrevet 2. april 2024 (endret) Jeg er enig i at det er en viss forskjell, her ser vi jo at hun har linjer rundt øynene, noe som er veldig normalt. Forfriskende å se henne uten filter og diverse redigering. Ser man at hun har fikset på utseende? Ja. Det er noe stivt, unaturlig og off her som jeg vil tro er forårsaket av fillers osv. (Har sett hele klippet) Fjern alt av unødvendig "innsprøytning", og er jeg overbevist om at hun er mye finere som naturlig. Faren er at man etterhvert ser eldre ut enn man er også, det finnes uttalige eksempler på det. Endret 2. april 2024 av Snødronninga La til en setning 34
Mrs Robinson Skrevet 2. april 2024 #94804 Skrevet 2. april 2024 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Buhu, krenket by proxy. At det var? 6 1
spenol Skrevet 2. april 2024 #94805 Skrevet 2. april 2024 Jeg er overrasket over at hun har gått ut av komfortsonen og tillatt så nær og uredigert filming! Klapp på skuldra for det! Der ser man faktisk henne. Normale aldringstegn under øynene som «alle» andre på samme alder. Heldigvis fikk hun den rette vinkelen🤓 Trist å se at usikkerheten skinner gjennom, hvordan hun vrir hodet enda mer mot «riktig» retning.. 26
platypus Skrevet 2. april 2024 #94806 Skrevet 2. april 2024 Har noen hørt podkastepisoden med Baarli og Benjamin? Hvordan opptrådte hun der vs i egen podkast i fjor? 1
cerruti Skrevet 2. april 2024 #94807 Skrevet 2. april 2024 Snødronninga skrev (29 minutter siden): Ja. Det er noe stivt, unaturlig og off her som jeg vil tro er forårsaket av fillers osv. (Har sett hele klippet) Definitivt Botox og filler i leppe. 18
Xmasclovn Skrevet 2. april 2024 #94808 Skrevet 2. april 2024 (endret) Mrs Robinson skrev (3 timer siden): Dette er vel ikke mindre greit enn kommentaren om Rupert Grint? Sist jeg sjekket er ikke CBE et 13-14 år gammelt barn. Videre er dette noe hun har filtrert, posert, whatever seg til bevisst for å få oppmerksomhet og aller helst «fine vakre du» kommentarer. Like så må hun da være forberedt på at ikke alle synes hun ser så vakker ut med de rare redigeringene. Endret 2. april 2024 av Xmasclovn 11
Mrs Robinson Skrevet 2. april 2024 #94809 Skrevet 2. april 2024 Xmasclovn skrev (8 minutter siden): Sist jeg sjekket er ikke CBE et 13-14 år gammelt barn. Videre er dette noe hun har filtrert, posert, whatever seg til bevisst for å få oppmerksomhet og aller helst «fine vakre du» kommentarer. Like så må hun da være forberedt på at ikke alle synes hun ser så vakker ut med de rare redigeringene. Det jeg åpenbart reagerer på, er ikke diskusjon av redigert utseende. Men stygge kommentarer på ansiktstrekk som veldig mange mennesker har naturlig. Og det er faktisk ikke greit når man skal jobbe for å akseptere slik man er uten redigering eller endringer av egen kropp. Det er rett og slett ufint. 13
Xmasclovn Skrevet 2. april 2024 #94810 Skrevet 2. april 2024 FruRosa skrev (1 time siden): Man skulle ikke tro det er samme dama! Lagt til: dette er stillbilde fra video. Den hun legger ut bildet av og den vi ser her er to helt forskjellige damer. Men som @Snødronninga sier, det er noe off med det. Jeg synes hun ser eldre ut enn hun er, hadde gitt henne 42-43 år. Vet ikke om det er fillers eller hva. Nå har ikke jeg sett hele klippet, så kanskje det er stillbildet som gir meg det inntrykket… 22
Xmasclovn Skrevet 2. april 2024 #94811 Skrevet 2. april 2024 Mrs Robinson skrev (7 minutter siden): Det jeg åpenbart reagerer på, er ikke diskusjon av redigert utseende. Men stygge kommentarer på ansiktstrekk som veldig mange mennesker har naturlig. Og det er faktisk ikke greit når man skal jobbe for å akseptere slik man er uten redigering eller endringer av egen kropp. Det er rett og slett ufint. Det eneste som er åpenbart her det at den haka (og andre kroppsdeler) ikke er naturlig på dette bildet, og at du ikke forstår hva som faktisk ble kommentert. 13 1
Minombre Skrevet 2. april 2024 #94812 Skrevet 2. april 2024 Laia skrev (2 timer siden): Dagens instapost hos Niklas Baarli viser den ufiltrerte og mer «tidsriktige»versjonen av CBE vil jeg anta. Og jeg skjønner ikke dette behovet for å fordreie realitetene, for hun er i virkeligheten en veldig pen, voksen dame. Det må være fryktelig belastende mentalt å ha denne frykten for å vise seg som den du faktisk er. Det er helt sykt hvor stor forskjell det er fra det andre legger ut kontra det hun legger ut selv. Det er såå lite tvil om at det brukes filter og redigeres der altså! 18
Urwa Skrevet 2. april 2024 #94813 Skrevet 2. april 2024 (endret) FruRosa skrev (2 timer siden): Man skulle ikke tro det er samme dama! Lagt til: dette er stillbilde fra video. Oiiiiii😳😳😳Dette her er et typisk fillers utseende. Endret 2. april 2024 av Urwa 21 5
Keaton Skrevet 2. april 2024 #94814 Skrevet 2. april 2024 Man skjønner jo dessverre hvorfor Carolinebergeriksenno ikke nevner dette på IG. 19 3
Isola2 Skrevet 2. april 2024 #94815 Skrevet 2. april 2024 Xmasclovn skrev (59 minutter siden): Den hun legger ut bildet av og den vi ser her er to helt forskjellige damer. Men som @Snødronninga sier, det er noe off med det. Jeg synes hun ser eldre ut enn hun er, hadde gitt henne 42-43 år. Vet ikke om det er fillers eller hva. Nå har ikke jeg sett hele klippet, så kanskje det er stillbildet som gir meg det inntrykket… Minner meg om Nicole Kidman. 4 1
MammaMums Skrevet 2. april 2024 #94816 Skrevet 2. april 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Det eneste som er åpenbart her det at den haka (og andre kroppsdeler) ikke er naturlig på dette bildet, og at du ikke forstår hva som faktisk ble kommentert. Ufint skrevet, synes jeg. Hersketeknikk, det å påstå at hun ikke forstår hva som ble kommentert. Det var da hennes menig. Og den er like riktig som det du sier! 3 1
Xmasclovn Skrevet 2. april 2024 #94817 Skrevet 2. april 2024 MammaMums skrev (17 minutter siden): Ufint skrevet, synes jeg. Hersketeknikk, det å påstå at hun ikke forstår hva som ble kommentert. Det var da hennes menig. Og den er like riktig som det du sier! 🥱 7
rinne Skrevet 2. april 2024 #94818 Skrevet 2. april 2024 Ser man hele klippet er det åpenbart at hun er behandlet med injeksjoner som påvirker ansiktsmuskulaturen. Overleppa beveger seg nesten ikke i det hele tatt, og ser svært unaturlig ut. Ut over dette; forfriskende å se henne betydelig mer naturlig enn i egne kanaler, med smilerynker og annet som hører livet til! 20 17
Hanne357 Skrevet 2. april 2024 #94819 Skrevet 2. april 2024 rinne skrev (1 minutt siden): Ser man hele klippet er det åpenbart at hun er behandlet med injeksjoner som påvirker ansiktsmuskulaturen. Overleppa beveger seg nesten ikke i det hele tatt, og ser svært unaturlig ut. Ut over dette; forfriskende å se henne betydelig mer naturlig enn i egne kanaler, med smilerynker og annet som hører livet til! Dette er redigert?! 1
Xmasclovn Skrevet 2. april 2024 #94820 Skrevet 2. april 2024 Isola2 skrev (32 minutter siden): Minner meg om Nicole Kidman. Det er sant.. Jeg fikk litt Marcia Cross (i litt yngre dager) vibber. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå