Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Pun intended? 

Indeed !

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surikatt skrev (57 minutter siden):

Veldig spesielt at de skal intensivere informasjonsarbeidet? All informasjon ligger tilgjengelig på tilsynets nettside. Som i alle andre yrker, må man sette seg inn i hvilke regler som følger med jobben. Det er ikke mangel på informasjon som er problemet det er manglende vilje til å følge reglene. Forbrukertilsynet må begynne å slå ned på dette og gi bøter som svir. Først da vil influencere følge reglene. 

Informere Caroline Berg Eriksen / Treasures AS har de jo gjort i årevis allerede. Det har ikke hjulpet, tvert imot synes ekteparet Eriksen å utnytte det at de ikke har fått bøter eller annen straffeforfølging... og gjør som CBE sa på podkasten, får hun kritikk for noe, så gjør hun bare mer av akkurat det.

Og det viser hun jo til fulle at hun og de gjør...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20240328-100644_Chrome.thumb.jpg.affe17e15f9727d1e9e0f29d7d7c07b1.jpg

Fra Carolinebergeriksen.no. Fire år siden, og tja... har Netfit egentlig tatt til seg dette og vært bevisst på fokuset sitt? Jeg synes vel Netfit har blitt en forlengelse av CBE sitt treningsinnhold hvor det for det meste går i hennes egentrening og hva hun spiser om dagen. Jeg har ikke prøvd appen, så jeg vet ikke hvordan den fungerer i praksis, men instagram-kontoen har veldig lite med publikum å gjøre, og veldig mye med CBE å gjøre. 

  • Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netfit er som alt annet: en bløff. En reklamekanal der CBE.no har som oppgave 1 å vise frem umerket treningstøy. Mulig det ikke var intensjonen, men alle skjønner jo at det er det den har blitt. Greit argument når de selger seg inn: vi bør merke litt på hovedkanalen, men på Snap og Netfit er det ikke nødvendig, for der er treningen i fokus. Liksom. Ingen vil oppdage det. Lover! 
🙃

  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj said:

Netfit er som alt annet: en bløff. En reklamekanal der CBE.no har som oppgave 1 å vise frem umerket treningstøy. Mulig det ikke var intensjonen, men alle skjønner jo at det er det den har blitt. Greit argument når de selger seg inn: vi bør merke litt på hovedkanalen, men på Snap og Netfit er det ikke nødvendig, for der er treningen i fokus. Liksom. Ingen vil oppdage det. Lover! 
🙃

Syns det er helt utrolig at Netfit har 32 000 følgere!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (11 minutter siden):

Syns det er helt utrolig at Netfit har 32 000 følgere!

Ja, men bryr de seg? 

IMG_5922.jpeg

  • Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de ikke påskeferie? Hvorfor legges alt ur på nett?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 26.3.2024 den 20.08):

338 likes på «løfting av jern». Bra at mange skjønner at bløffing ikke bør støttes. 
 

IMG_5909.png

Håhåå, jeg hadde også fått helt syyke rygg-og skuldermuskler med den spesielle lyssettingen de har på det øverste bildet 😂 

På nederste bildet ser jeg kun en lyseblå rumpe i en dårlig opplyst kjeller.

Men altså, må jo være kjipt å ikke ha råd til å ha på lyset når man trener.

Endret av Rastebenk
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (41 minutter siden):

Håhåå, jeg hadde også fått helt syyke rygg-og skuldermuskler med den spesielle lyssettingen de har på det øverste bildet 😂 

På nederste bildet ser jeg kun en lyseblå rumpe i en dårlig opplyst kjeller.

Men altså, må jo være kjipt å ikke ha råd til å ha på lyset når man trener.

På det nederste bildet er hun faktisk på det treningssenteret, som egentlig har godt taklys. Men før de startet å filme/ta bilder, skrudde de av de lysene og brukte bare et eget lys. Så, det har ikke noe med råd til å ha på lyset, det ER meningen at det skal være mørkt. 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (57 minutter siden):

På det nederste bildet er hun faktisk på det treningssenteret, som egentlig har godt taklys. Men før de startet å filme/ta bilder, skrudde de av de lysene og brukte bare et eget lys. Så, det har ikke noe med råd til å ha på lyset, det ER meningen at det skal være mørkt. 

Jeg vet egentlig det altså. Grunnen til at de har det mørkt er fordi de kan leke masse med skyggelegging for å se slankere og mer muskuløse ut. Tynne LKE på 67 kilo har jo enkelte skyggefulle bilder i tussmørket hvor han nærmest ser ut som en bodybuilder. 

 

Endret av Rastebenk
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (3 minutter siden):

Jeg vet egentlig det altså. Grunnen til at de har det mørkt er fordi de kan leke masse med skyggelegging for å se slankere og mer muskuløse ut. Tynne LKE på 67 kilo har jo enkelte bilder hvor han nærmest ser ut som en bodybuilder i tussmørket. 

 

Illusjoner med andre ord 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at en observant KG-debattant kom med sammenligningen med tegnefilm-maur har jeg bare aldri klart å «unsee» hvor utrolig treffende den er. Det er kliss likt CBE på styrketrening 😂😂

IMG_0315.png

  • Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 timer siden):

Har de ikke påskeferie? Hvorfor legges alt ur på nett?? 

Må betale for eu kontrollen, de ikke hadde råd til.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CBE sin snapstory. Sykt pro-ana. Og aldri sett noen som doller seg så mye på skitur. Hun er forbilde for to døtre. Hun tenker vel ikke så langt. Men barn gjør ikke som vi sier, de gjør som vi gjør. Er det dette fokuset som er viktig i samfunnet? Er det et slikt samfunn vi vil ha? 

  • Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra engasjement å dømme er det i alle fall ikke verdiene de forfekter som blir hovedfokus i samfunnet. Godt er det.

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (20 minutter siden):

Ut fra engasjement å dømme er det i alle fall ikke verdiene de forfekter som blir hovedfokus i samfunnet. Godt er det.

Nei, det er de stakkars døtrene som blir hardest rammet av de syke verdiene. Fra begge foreldre. Dessverre.

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marihone skrev (2 timer siden):

CBE sin snapstory. Sykt pro-ana. Og aldri sett noen som doller seg så mye på skitur. Hun er forbilde for to døtre. Hun tenker vel ikke så langt. Men barn gjør ikke som vi sier, de gjør som vi gjør. Er det dette fokuset som er viktig i samfunnet? Er det et slikt samfunn vi vil ha? 

Jeg er ikke på snap, men reklamerer ikke snapchat med et mer rått og ufiltrert/ekte innhold? Mens sannheten er frenetisk filterbruk og grenseløs pumping av meningsløst og utleverende innhold, i håp om lettjente penger? Jeg ser for meg at mindreårige blir enda mer utsatt for direkte eksponering under dette mediet, hvis det er slik at jo høyere produksjon, dess større sjanse til cash.  

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE påmeldt som probi Hyrox Stockholm.

https://www.instagram.com/coach_eriksen?igsh=N3R1dDd3enZzdTZ2

De som driver med dette er jo alt det Netfittene ikke er, sterk og atletisk.
 

https://www.instagram.com/hyroxnordic?igsh=bG9rd3RyYWlxaG5m

Men han har vel inkassert seieren allerede. Har jo et oppblåst og grandiost bilde av seg selv.

IMG_3732.jpeg

Endret av Stargaze
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (21 timer siden):

Har de ikke påskeferie? Hvorfor legges alt ur på nett?? 

Nå er det ikke bare CBE som ikke legger bort mobilen når det er ferie🙈 Er flere influencere som er betydelig værre enn henne. Desverre 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå er det ikke bare CBE som ikke legger bort mobilen når det er ferie🙈 Er flere influencere som er betydelig værre enn henne. Desverre 😞

Hjelper ikke det at mange andre gjør det. Stakkars barn som lever med foreldre som må dokumentere og vise alt, uansett. Aldri fri. Trist.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...