Gjest Blinkie Skrevet 24. mars 2023 #79641 Skrevet 24. mars 2023 Jeg er så lei av cbe/lke. For noen forferdelige «forbilder». Jeg blir sinnsykt provosert av hvordan de er i sosiale medier. Fremmer thinspo, innsug av magen, redigere seg i hel på alle bilder, bruker barna sine for å tjene penger, bruk og kast mentalitet. Cbe ligner overhodet ikke LITT på seg selv, slik hun fremstiller seg i some. Hun er normalt slank dame, på nesten 40 år. Reklamerer for klær fra chikelle(!?) eller hva det heter. Billige klær, som har så dårlig kvalitet av man nesten ikke skulle trodd det. Og mannen? Fysj for en «mann». Jeg hadde aldri villet vært gift med en mann som stalker en dame, for så å stripe opp bilen hennes. 😡
Populært innlegg Surikatt Skrevet 24. mars 2023 Populært innlegg #79642 Skrevet 24. mars 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Såååå leken på fredagskvelden. (2 av 4 bilder i en bildeserie, ikke stillbilder fra video) Litt av et skue sikkert når hun skal late som hun ler og mannen står i gardintrappa og instruerer. Man må ikke glemme at dette er instruerte bilder, skuespill, som skal gi inntrykk av en vellykket fredagskveld. Neste fredag skal jeg late som jeg ler meg ihjel på sofaen og poste det i sosiale medier. Hadde vært kult om Henrik Troy lagde en parodi på dette. 49 4
~ Ada ~ Skrevet 24. mars 2023 #79643 Skrevet 24. mars 2023 Sandrianna skrev (3 timer siden): Jeg bryr meg ikke om at Caroline Berg Eriksen bruker filter, glemmer å si at det er annonse og lignende. Det jeg bryr meg er at hun er et forbilde. Noe å strekke seg mot. Noe som gir håp om at man skal klare å komme fort tilbake til idealvekten. Caroline burde nok legge litt på seg, men hun viser at det er mulig å beholde en veltrent kropp hvis man jobber hardt for det. Det er nok ikke tilfeldig at hun er den eneste influenceren som ikke er skilt. Denne netthesten av Caroline Berg Eriksen og familien hennes burde slutte. Skjønner. En film, bok, en hvilken som helst annen jobb kan anmeldes og slaktes for kvaliteten, mens influenserjobb er fritatt for kritikk (og må blokkeres). Jeg synes det, for å si det forsiktig, er bekymringsfullt at mennesker har så lav standard at de finner dette kvalitetsmessig innafor, ikke bryr seg om fordreining av virkelighet og lovbrudd og lar seg innspirere av dette innholdsløse, megaflaue våset. Terningkast stryk. 39 6
~ Ada ~ Skrevet 24. mars 2023 #79644 Skrevet 24. mars 2023 Torden skrev (1 time siden): På bilde to, vist på IG, så har stalker-fotografen funnet fram gardintrappen😂 Nok en en intens men meningsfull jobbuke er for de fleste av oss tilbakelagt nå som fredagen er her. Det er ikke til å tro at dette er noens levebrød. 29
~ Ada ~ Skrevet 24. mars 2023 #79645 Skrevet 24. mars 2023 Surikatt skrev (31 minutter siden): Litt av et skue sikkert når hun skal late som hun ler og mannen står i gardintrappa og instruerer. Man må ikke glemme at dette er instruerte bilder, skuespill, som skal gi inntrykk av en vellykket fredagskveld. Neste fredag skal jeg late som jeg ler meg ihjel på sofaen og poste det i sosiale medier. Hadde vært kult om Henrik Troy lagde en parodi på dette. Kanskje han lagde en artig grimase fra gardintrappa som ga så uutholdelig lættis at hun måtte se bort? Ikke utenkelig når man koser seg sammen. 13
Kollontaj Skrevet 24. mars 2023 #79646 Skrevet 24. mars 2023 For å være litt seriøs sent en fredag. Hva er budskapet? Posisjonen til kroppen skal illudere en lekenhet i bevegelsene, men det er jo ingen som vanligvis ligger sånn i sofaen (om man ikke leker med barn). Bevisst eller ikke, posisjonen får en seksuell undertone der skrevet/rumpa får en sentral plass. Vi ser jo rett inn i herligheten og fantasien (til menn) skal settes i gang (var jo noen kommentarer som understreker dette). God fredagsjobbing av herr og fru Lakkservice. 41
MacBeth Skrevet 25. mars 2023 #79647 Skrevet 25. mars 2023 Torden skrev (8 timer siden): På bilde to, vist på IG, så har stalker-fotografen funnet fram gardintrappen😂 Hva betyr capture: "blir hele helgen jeg" ? 8
Stargaze Skrevet 25. mars 2023 #79648 Skrevet 25. mars 2023 FruRosa skrev (10 timer siden): Såååå leken på fredagskvelden. (2 av 4 bilder i en bildeserie, ikke stillbilder fra video) Noe så unaturlig og tilgjort! Hva er det egentlig hun tenker på når hun legger ut noe sånt? Hva er formålet? Vet jo at cbe/lke henger her inne. Skulle gjerne visst svaret.. 14
SKE87 Skrevet 25. mars 2023 #79649 Skrevet 25. mars 2023 Frisk Frosk skrev (På 22.3.2023 den 16.42): Måten hun skriver teksten på mener jeg tilsier at det burde merkes, fordi hun har hatt et samarbeid med Chiquelle. Måten hun skriver på leder folk til å kikke etter selv - ergo, markedsføringsverdi for C. Ang. GT antar jeg at det enten er fisking etter et samarbeid, eller umerket reklame. Uansett - veldig creepy at hun står og deiger seg foran speilet med filter, blottet mage... og i bakgrunn ser vi stalkeren som følger med fra veggen. Grøss! Hahaha for et bilde å ha på veggen ved spisestuen. Tror jeg hadde fnist godt hvis jeg så noe lignende der jeg var på besøk 😂 8
123Frustrert Skrevet 25. mars 2023 #79650 Skrevet 25. mars 2023 FruRosa skrev (10 timer siden): Såååå leken på fredagskvelden. (2 av 4 bilder i en bildeserie, ikke stillbilder fra video) 😂😂hva er dette? Hjelpes så meningsløst. Var det dette hun kunne dele med omverdenen i dag? For et innholdsløst liv. 16 1
Mousj Skrevet 25. mars 2023 #79651 Skrevet 25. mars 2023 Som vanlig klarer jeg bare å se dem utenfra, og som så utrolig komiske! De MÅ jo være en lokal attraksjon med all denne rare filmingen? Tenk å være barn og ha med en venn hjem, stikke hodet inn i stua, og der ligger mor som gaper, vrir og bukter seg på sofa, mens far står i en gardintrapp, heier, roper og tar bilder. "Kom, vi går på rommet, de er på jobb enda". 😂 uff.... 41 3
Hallepalle2 Skrevet 25. mars 2023 #79652 Skrevet 25. mars 2023 Mousj skrev (8 minutter siden): Som vanlig klarer jeg bare å se dem utenfra, og som så utrolig komiske! De MÅ jo være en lokal attraksjon med all denne rare filmingen? Tenk å være barn og ha med en venn hjem, stikke hodet inn i stua, og der ligger mor som gaper, vrir og bukter seg på sofa, mens far står i en gardintrapp, heier, roper og tar bilder. "Kom, vi går på rommet, de er på jobb enda". 😂 uff.... Jeg tenker også mest på hva som foregår både før og etter slike seanser. Planlegging, sminke, posering, veiledning, fotografering, vurdering og etterbehandling av bilder og så poste. Dette er en arbeidsdag - det er nesten ikke til å tro at man faktisk kan leve av det i en alder av nesten førti. 36
Isild Skrevet 25. mars 2023 #79653 Skrevet 25. mars 2023 Budskapet er sikkert "leken, gøy, avslappet, helgemodus". Det er vel så lenge siden de tok et faktisk situasjonsbilde (ikke photoshoot av en oppstilt iscenesatt "situasjon") at de ikke selv ser at det er nettopp oppstilt. Det er jo når et bilde er posert, oppstilt og icsenesatt (gardintrapp og det hele) at diskusjoner om hva som er budskapet med bildet oppstår. For det spør man jo faktisk ikke om der bilder tas "in action" i en faktisk situsjon" Men, de får bare kjøre på med innlegg som dette. Er bare glad til hver gang det ikke er barna, thinspo, tvilsomme råd, løgn og bedrag. 21
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 25. mars 2023 Populært innlegg #79654 Skrevet 25. mars 2023 Aldri sett noen ligge sånn i en sofa. Håret unaturlig dandert ned til minste hårstrå, hver eneste muskel, inkludert i tærne, spent som en fiolinstreng, bekken og rumpe i sedvanlig akterposisjon. Nei, dette var mer fredagsgys enn fredagsmys. Hvordan er det mulig etter så mange år i bransjen å få alt til å se så ekstremt unaturlig og kleint ut? Det er vel snart det eneste folk er innom for; kleinheten! 45 6
EmilieH Skrevet 25. mars 2023 #79655 Skrevet 25. mars 2023 Unnskyld meg, men de blir bare mer og mer patetiske de to der! 14 2
NettoppJa Skrevet 25. mars 2023 #79656 Skrevet 25. mars 2023 (endret) Ellie77 skrev (32 minutter siden): Aldri sett noen ligge sånn i en sofa. Håret unaturlig dandert ned til minste hårstrå, hver eneste muskel, inkludert i tærne, spent som en fiolinstreng, bekken og rumpe i sedvanlig akterposisjon. Nei, dette var mer fredagsgys enn fredagsmys. Hvordan er det mulig etter så mange år i bransjen å få alt til å se så ekstremt unaturlig og kleint ut? Det er vel snart det eneste folk er innom for; kleinheten! Eneste naturlige og gjenkjennbare på de bildene er nuppene på sofatrekket. Rart de ikke ble redigert bort fra fasadehjemmet 🤷♀️ Endret 25. mars 2023 av NettoppJa Skrivefeil 22
K_mb Skrevet 25. mars 2023 #79657 Skrevet 25. mars 2023 Ellie77 skrev (32 minutter siden): Aldri sett noen ligge sånn i en sofa. Håret unaturlig dandert ned til minste hårstrå, hver eneste muskel, inkludert i tærne, spent som en fiolinstreng, bekken og rumpe i sedvanlig akterposisjon. Nei, dette var mer fredagsgys enn fredagsmys. Hvordan er det mulig etter så mange år i bransjen å få alt til å se så ekstremt unaturlig og kleint ut? Det er vel snart det eneste folk er innom for; kleinheten! Haha du treffer blink der 🎯 Fredagsgys 😂 13
skruf Skrevet 25. mars 2023 #79658 Skrevet 25. mars 2023 Ellie77 skrev (1 time siden): Aldri sett noen ligge sånn i en sofa. Håret unaturlig dandert ned til minste hårstrå, hver eneste muskel, inkludert i tærne, spent som en fiolinstreng, bekken og rumpe i sedvanlig akterposisjon. Nei, dette var mer fredagsgys enn fredagsmys. Hvordan er det mulig etter så mange år i bransjen å få alt til å se så ekstremt unaturlig og kleint ut? Det er vel snart det eneste folk er innom for; kleinheten! Disse bildene trumfer nesten de oppstilte bildene fra en morsdag for noen år siden med jenter i matchende nattkjoler og nykrøllet hår på mor og døtre, mor og eldste datter perfekt sminket, stekepanne med egg i senga + diverse mat+presskanne med kaffe Eggene var sikkert blitt iskalde med skorpe på og kaffen kald før de så seg fornøyd med bildene Eller; den Paris-turen for noen år siden med Caroline poserende med stripete trøye, pariserlue/alpelue og nyinnkjøpt baguette i hånden mens hun stirrer med tunge øyenlokk mot det fjerne kommer også ganske høyt på listen over oppstilte bilder som man bare husker Den fotograferingen de hadde med et vennepar i en leid villa en sen kveld etter at de små var lagt tror jeg også havner på den lista…..både sexye bassengbilder og Caroline i en åletrang kjole. Bilder av både venneparet, Caroline og venninna, LKE og LKE og Caroline…..mørke, kroppsfikserte og ment til å være sensuelle. Husker jeg tenkte «hva gjør de egentlig på når ungene sover? Spiller kort og drikker vin?» Ellie77 skrev (1 time siden): Aldri sett noen ligge sånn i en sofa. Håret unaturlig dandert ned til minste hårstrå, hver eneste muskel, inkludert i tærne, spent som en fiolinstreng, bekken og rumpe i sedvanlig akterposisjon. Nei, dette var mer fredagsgys enn fredagsmys. Hvordan er det mulig etter så mange år i bransjen å få alt til å se så ekstremt unaturlig og kleint ut? Det er vel snart det eneste folk er innom for; kleinheten! Skjedde ett eller annet og ble dobbel sitering…beklager 20
loffen Skrevet 25. mars 2023 #79659 Skrevet 25. mars 2023 MacBeth skrev (5 timer siden): Hva betyr capture: "blir hele helgen jeg" ? Det lurer jeg også på! Språket deres er like pussig på norsk som på engelsk. 23
Era Vulgaris Skrevet 25. mars 2023 #79660 Skrevet 25. mars 2023 MacBeth skrev (5 timer siden): Hva betyr capture: "blir hele helgen jeg" ? Tipper hun mente å skrive «Blir her hele helgen, jeg». Noe som selvfølgelig er bare tull, for vi vet jo alle at det kommer minst fire frenetiske løpeøkter før helgen er omme. 30 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå