Snødronninga Skrevet 23. mars 2023 #79581 Skrevet 23. mars 2023 Klink skrev (3 timer siden): Jeg syns det er bra om hun er fornøyd med resultatet jeg. Da spiller det ingen rolle hva du syns om hun er fornøyd selv. Selvsagt gjør du det, hva ellers? Jeg synes det er trist at hun er så misfornøyd med hvordan hun egentlig ser ut, at hun må redigere seg eller fikse på utseende til det ugjenkjennelige. Dette forvrengte skjønnhetshysteriet får hun lov å påvirke andre med, ikke minst som forbilde og rollemodell for sine barn. Sunt? Aldri i verden. 28 1 2
Frisk Frosk Skrevet 23. mars 2023 #79582 Skrevet 23. mars 2023 MissCoverdale skrev (3 timer siden): Dette skulle flere visst om! Jeg måtte gjennom masse utredning på grunn av smerter i bryst, hals og hodepine, som viste seg å være pga mageinndragning. Måtte lære meg å puste igjen og gå til fysio i et halvt år for å lære å ikke spenne meg fra magen og oppover. Dyrt for det offentlige, og en idiotisk årsak bak. Jeg er helt enig. Blant unge jenter forverres problemet også når motebildet preges av topper hvor magen er bar, enten det er til trening eller hverdagsklær. At godt voksne kvinner som Caroline Berg Eriksen, som attpåtil er mor til to små jenter, velger å fronte dette usunne og helsefarlige "idealet" viser at det er store mangler hos firmaeierne både når det kommer til kunnskap, det å ta ansvar for hva de påvirker andre til, og empati med andre. (Men det er dessverre heller ikke noe noe nytt fra bedriftseiernes side...) 22
Frisk Frosk Skrevet 23. mars 2023 #79583 Skrevet 23. mars 2023 Isild skrev (6 timer siden): Anbefaler paret (og de som forsvarer å dele barnebilder på nettet) om å se dokumentaren om operasjon Lost Boy. Nå er det riktignok en dokumentar om det sykeste av det syke. Men hvis man orker å ta innover seg hvor MANGE som faktisk var med i dette mørkeste og jævligste gjemt langt der inne i internettet - så burde man etterstrebe å skåne barna sine med absolutt alt man har. For hvor mange andre slike ormebol finnes det på nettet? Fatter og begriper ikke at noen tør. Det er helt sykt at foreldre bevisst velger å utsette egne barn for dette. En ting er om det er bilder av ikke navngitte barn, men her er det jo bilder av navngitte barn, hvor hvem som helst enkelt kan få med seg vanvittige mengder personlig informasjon om barna og hvor de oppholder seg og hva de gjør og liker. Det er så vettløst at det egentlig er omsorgssvikt! Da jeg leste denne artikkelen fikk jeg en veldig vond følelse: https://www.nrk.no/norge/pedofilt-miljo-bruker-hemmelige-symboler-for-a-kjenne-hverandre-igjen-1.14613298 Jeg kom da på at jeg flere år før hadde en pasient få ganger som hadde både smykke og ring som vises i artikkelen. Dessverre husket jeg ikke lenger hvem pasienten var, og hadde ikke mulighet til å sjekke det lenger. Det jeg husker av ham var at han var en tilsynelatende velstelt, hyggelig mann, med både utdanning og god jobb. Jeg stusset litt på at jeg følte det var en maske, litt for innstudert, og jeg stusset litt på spørsmål om jeg også jobbet med barn, men det er jo spørsmål jeg ellers får også uten baktanker, men jeg husker at jeg reagerte på "noe" i tonefall. Jeg har flere ganger senere ønsket at jeg kunne husket hvem han var, men han kom bare et par ganger, og i ettertid kan man jo lure på om han var der mer for å sjekke ut terrenget, so to speak, enn at han egentlig trengte behandling selv. Og ekteparet Eriksen serverer informasjon til slike på gullfat - for selv å tjene penger. Det er sykt! 28 4
Klink Skrevet 23. mars 2023 #79584 Skrevet 23. mars 2023 Snødronninga skrev (22 minutter siden): Selvsagt gjør du det, hva ellers? Jeg synes det er trist at hun er så misfornøyd med hvordan hun egentlig ser ut, at hun må redigere seg eller fikse på utseende til det ugjenkjennelige. Dette forvrengte skjønnhetshysteriet får hun lov å påvirke andre med, ikke minst som forbilde og rollemodell for sine barn. Sunt? Aldri i verden. Det er kjempe trist! Men bra om hun da i det minste blir fornøyd med det hun fikser på .
cerruti Skrevet 23. mars 2023 #79585 Skrevet 23. mars 2023 Trenger vi å vite at de små jentene gjør yoga nok en kveld. De fleste jeg kjenner på den alderen ville joinet en halv gang… og det hadde ikke blitt delt… 11
Isild Skrevet 23. mars 2023 #79586 Skrevet 23. mars 2023 Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): Det er helt sykt at foreldre bevisst velger å utsette egne barn for dette. En ting er om det er bilder av ikke navngitte barn, men her er det jo bilder av navngitte barn, hvor hvem som helst enkelt kan få med seg vanvittige mengder personlig informasjon om barna og hvor de oppholder seg og hva de gjør og liker. Det er så vettløst at det egentlig er omsorgssvikt! Da jeg leste denne artikkelen fikk jeg en veldig vond følelse: https://www.nrk.no/norge/pedofilt-miljo-bruker-hemmelige-symboler-for-a-kjenne-hverandre-igjen-1.14613298 Jeg kom da på at jeg flere år før hadde en pasient få ganger som hadde både smykke og ring som vises i artikkelen. Dessverre husket jeg ikke lenger hvem pasienten var, og hadde ikke mulighet til å sjekke det lenger. Det jeg husker av ham var at han var en tilsynelatende velstelt, hyggelig mann, med både utdanning og god jobb. Jeg stusset litt på at jeg følte det var en maske, litt for innstudert, og jeg stusset litt på spørsmål om jeg også jobbet med barn, men det er jo spørsmål jeg ellers får også uten baktanker, men jeg husker at jeg reagerte på "noe" i tonefall. Jeg har flere ganger senere ønsket at jeg kunne husket hvem han var, men han kom bare et par ganger, og i ettertid kan man jo lure på om han var der mer for å sjekke ut terrenget, so to speak, enn at han egentlig trengte behandling selv. Og ekteparet Eriksen serverer informasjon til slike på gullfat - for selv å tjene penger. Det er sykt! "International BoyLove Day", nå ble jeg faktisk kvalm, og det skal man bli ! Vet ikke om andre her at sett dokumentaren om Lost boys, men den anbefales. Mye nettopp for det du nevner - vi tror vi ville gjenkjent en predator, men det er ikke så lett. I Lost boys-nettverket var det en politimann, en som jobbet høyt i Redd barna, en som jobbet for USAid, videre nevner de både leger, advokater og IT-eksperter. Mange er rare einstøinger, men mange er sosiale familiefedre også, som møter "venner" og får utløp for sine drømmer om perversiteter på ulike forumer. Det er helt utrolig at det ikke kommer på plass et lovverk som ivaretar barn av influencere. De som "serverer" bilder av egne barn til "alle" på internett (også ormebolene der disse perverse forumene holder til) har tydeligvis ikke normale filter og grenser ift privatliv og internett lenger (ellers ville de vel ikke levd av å dele hele livet sitt i utgangspunktet) De tror de kan internett bedre enn andre fordi de "jobber med det", og de tror de har kontroll i sitt hjørne på internett. De syns andre er paranoide som tror at det finnes så mange gærninger. Dette gjelder i stor grad CBE.no De ser ikke problemet så lenge bildene av barna er pene.... 28 4
mariamagdalena_ Skrevet 23. mars 2023 #79587 Skrevet 23. mars 2023 Scutum skrev (4 timer siden): Hvor mange ganger er IG kontoen hennes nå gjort privat, for så å bli åpnet, for å bli gjort privat, for å bli åpnet, for å bli gjort privat den siste uken egentlig? Jeg kom til 4 ganger, men det er sikkert mye mer enn det. Og hva er egentlig poenget? Jeg skjønner det handler om å trekke følgere fordi du MÅ følge for å se innholdet - men hjelper det når alle vet hun åpner kontoen igjen dagen etter / senere på dagen uansett? 🙃 Hehe, 4 ganger? Tja, kanskje 4 ganger for dag hver dag i 2-3 uker. Skjønner ikke hva de driver med. Kanskje de kjøper følgere og prøver å skjule det. 16
Populært innlegg Ireth Skrevet 23. mars 2023 Populært innlegg #79588 Skrevet 23. mars 2023 Tror dere noen som har meldt seg på treningsopplegget til Drammen10k? For å få dekt startnummeravgift til en verdi av 399,-, må du minimum betale 774,- (129x6), da det krever at man betaler i 6 uker (men det er bindingstid på 4 uker?). Da får du også med rabattkoder og mulighet til å være med i trekning av premier og konkurranser (vil tro dette er ingen utgift for netfit). Så da står vi igjen med 375,- fordelt på 6, som utgjør 62,5 per uke. En ordinær medlemsavgift oppgir de til å være 49,- per uke, så da går jeg ut i fra at man får noe ekstra av å benytte seg av dette tilbudet? Det står ikke spesifisert hva som inngår i et ordinært medlemsskap, så da forutsetter det at man legger godviljen til (noe jeg kjenner sitter langt inne). Man skal visstnok også få tilgang til Netfit-appen, som Caroline skrev senest i dag på story at nærmet seg lansering? Så man får tilgang til noe som ikke er lansert enda, eller er den ikke ferdig? Kjenner det er så mange spørsmål. Det står også at det er mulig å si opp medlemsskapet etter løpet som er 2. april. Vil det altså si at man er forpliktet til å ha medlemsskapet til løpet, selv om bindingstiden er 4 uker, eller 6 uker om man vil ha med startnummer? Hva om man melder seg på 10 uker før, og melder seg av før løpet? Av ren nygjerrighet sjekket jeg om noen hadde meldt seg på løpet med "Netfit" som klubb, og der står foreløpig kun Caroline oppført. Blir spennende å se om det kommer flere påmeldte. Enda godt at "Caroline og teamet heier på deg underveis", sånn at man føler man får valuta for pengene. 45 11
CityCityBangBang Skrevet 23. mars 2023 #79589 Skrevet 23. mars 2023 Det står en svært interessant kronikk i dagens utgave av VG: "Mandelmammaenes påvirkningskraft" skrevet av forfatter Kari Løvendahl Mogstad. Anbefalt lesning om man tror at det man gjør/sier IKKE påvirker barn og unge. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/veVeLl/mandelmammaenes-paavirkningskraft Kom også over en innlegg skrevet av forfatterens datter tidligere i år - også verdt å bruke tid på. https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/EQR8xa/selma-19-ut-mot-almond-moms 26 1 2
Isild Skrevet 23. mars 2023 #79590 Skrevet 23. mars 2023 Ireth skrev (12 minutter siden): Tror dere noen som har meldt seg på treningsopplegget til Drammen10k? For å få dekt startnummeravgift til en verdi av 399,-, må du minimum betale 774,- (129x6), da det krever at man betaler i 6 uker (men det er bindingstid på 4 uker?). Da får du også med rabattkoder og mulighet til å være med i trekning av premier og konkurranser (vil tro dette er ingen utgift for netfit). Så da står vi igjen med 375,- fordelt på 6, som utgjør 62,5 per uke. En ordinær medlemsavgift oppgir de til å være 49,- per uke, så da går jeg ut i fra at man får noe ekstra av å benytte seg av dette tilbudet? Det står ikke spesifisert hva som inngår i et ordinært medlemsskap, så da forutsetter det at man legger godviljen til (noe jeg kjenner sitter langt inne). Man skal visstnok også få tilgang til Netfit-appen, som Caroline skrev senest i dag på story at nærmet seg lansering? Så man får tilgang til noe som ikke er lansert enda, eller er den ikke ferdig? Kjenner det er så mange spørsmål. Det står også at det er mulig å si opp medlemsskapet etter løpet som er 2. april. Vil det altså si at man er forpliktet til å ha medlemsskapet til løpet, selv om bindingstiden er 4 uker, eller 6 uker om man vil ha med startnummer? Hva om man melder seg på 10 uker før, og melder seg av før løpet? Av ren nygjerrighet sjekket jeg om noen hadde meldt seg på løpet med "Netfit" som klubb, og der står foreløpig kun Caroline oppført. Blir spennende å se om det kommer flere påmeldte. Enda godt at "Caroline og teamet heier på deg underveis", sånn at man føler man får valuta for pengene. Ender vel opp med at "Netfit-teamet" (LKE) heier på den ene som har meldt seg på (Caroline) Bilder, drone og å ligge utslått med tunga ut av munnen og armen over hodet til slutt. 32 3
Surikatt Skrevet 23. mars 2023 #79591 Skrevet 23. mars 2023 Snødronninga skrev (15 timer siden): Hun ser rett og slett nyoperert ut. Det er ikke bare de store leppene men de matte, sløve øynene også. Det er noe som ser merkelig ut, og det er utenfor min fattevne at man kan være så fornøyd med å ikke se ut som seg selv. Nesa 1
Isola2 Skrevet 23. mars 2023 #79592 Skrevet 23. mars 2023 Isild skrev (1 time siden): Ender vel opp med at "Netfit-teamet" (LKE) heier på den ene som har meldt seg på (Caroline) Bilder, drone og å ligge utslått med tunga ut av munnen og armen over hodet til slutt. Tipper de får omgangssyke eller influensa og må stå over. 20
ingo Skrevet 23. mars 2023 #79593 Skrevet 23. mars 2023 Djerv2020 skrev (17 timer siden): Oi! Det ser ut som en annen person! Dette bildet må vel være tull?? 12
Kollontaj Skrevet 23. mars 2023 #79594 Skrevet 23. mars 2023 loffen skrev (18 timer siden): Filmer seg selv på mølla mens overleppa rett og slett flagrer opp og ned .. og den andre armen må selvfølgelig opp for å fikle med hestehalen for å vise hvor tynn den armen også er. Vi får servert en selfie etterpå der vi tydelig ser 👄 resultatet fra reisen hun har vært på med Ine. Nå behøver hun ikke pillowface-filteret uansett! Så ender kvelden med litt filming av barn som ikke aner at de blir delt med hele verden. Er vel lite som ligner bortsett fra hårfargen? https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 11 1
Xstrella Skrevet 23. mars 2023 #79595 Skrevet 23. mars 2023 Kollontaj skrev (29 minutter siden): Er vel lite som ligner bortsett fra hårfargen? https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Silikonpuppene er gjenkjennelige om ikke annet. At hun ikke kan skrive om det. Så hardnakket påståelig denne kvinnen er at hun ikke har endret seg siden hun var 16 år. 17 1
Sursøtsaus Skrevet 23. mars 2023 #79596 Skrevet 23. mars 2023 Ireth skrev (2 timer siden): Tror dere noen som har meldt seg på treningsopplegget til Drammen10k? For å få dekt startnummeravgift til en verdi av 399,-, må du minimum betale 774,- (129x6), da det krever at man betaler i 6 uker (men det er bindingstid på 4 uker?). Da får du også med rabattkoder og mulighet til å være med i trekning av premier og konkurranser (vil tro dette er ingen utgift for netfit). Så da står vi igjen med 375,- fordelt på 6, som utgjør 62,5 per uke. En ordinær medlemsavgift oppgir de til å være 49,- per uke, så da går jeg ut i fra at man får noe ekstra av å benytte seg av dette tilbudet? Det står ikke spesifisert hva som inngår i et ordinært medlemsskap, så da forutsetter det at man legger godviljen til (noe jeg kjenner sitter langt inne). Man skal visstnok også få tilgang til Netfit-appen, som Caroline skrev senest i dag på story at nærmet seg lansering? Så man får tilgang til noe som ikke er lansert enda, eller er den ikke ferdig? Kjenner det er så mange spørsmål. Det står også at det er mulig å si opp medlemsskapet etter løpet som er 2. april. Vil det altså si at man er forpliktet til å ha medlemsskapet til løpet, selv om bindingstiden er 4 uker, eller 6 uker om man vil ha med startnummer? Hva om man melder seg på 10 uker før, og melder seg av før løpet? Av ren nygjerrighet sjekket jeg om noen hadde meldt seg på løpet med "Netfit" som klubb, og der står foreløpig kun Caroline oppført. Blir spennende å se om det kommer flere påmeldte. Enda godt at "Caroline og teamet heier på deg underveis", sånn at man føler man får valuta for pengene. Fikk meg til å tenke litt. Hvor høy markedsverdi har det at Caroline Berg Eriksen heier på deg under et løp? Bare for å sette det litt i perspektiv, hva om Funkygine lanserte et lignende opplegg hvor det stod at "Funkygine (evt Jørgine) og teamet heier på deg underveis". Jeg vil tro det har mer slagkraft fordi Funkygine i motsetning til CBE har alltid satset på trening og har en solid merkevare innenfor det. Funkygines profil har jobbet strategisk med å tilgjengeliggjøre trening for folket, samtidig som hun kan vise til egne prestasjoner som deltaker og programleder for "Norges tøffeste". Det betyr at det har verdi for publikum at "Funkygine står og heier på deg underveis". Caroline er og blir en hobbymosjonist. Hun er kjent for å være sprek men hun minner mer om det gjevne SATS-medlemmet du ser regelmessig på trening enn en personlig trener. Det er mulig hun inspirerte leserne sine til trening i sine glansdager på bloggen, men i dag er hun ganske irrelevant for seriøse treningsprofiler, og for allmennheten er hun kjent som en eks-blogger ref Vixen. Atså har hun null assosiasjoner til idrett eller seriøs grad av trening. Hvis man måler dem ut ifra prestasjon er det faktisk rart de ikke bruker LK som hvertfall har vært proff idrettsutøver, men det virker som bedriften har forstått at han har enda mindre markedsverdi enn Caroline. 24 3
Lorieen Skrevet 23. mars 2023 #79597 Skrevet 23. mars 2023 Har hun operert nesa? Eller er det bare filteret som forvrenger? 3
Hallepalle2 Skrevet 23. mars 2023 #79598 Skrevet 23. mars 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Er vel lite som ligner bortsett fra hårfargen? https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Så uendelig mye penere på det bildet enn det voksdukkeutseende hun har laget seg. Jeg skjønner bare ikke at hun fikser seg til å se eldre ut. På hennes egne bilder kunne hun lett vært 10 år eldre enn hun er. 18 1
-Englefjes- Skrevet 23. mars 2023 #79599 Skrevet 23. mars 2023 Bulsara skrev (12 timer siden): Yogareisen vil jeg tro. ser ut som hotell toalettet 🤷♀️ Det stemmer - jeg bor på det hotellet nesten ukentlig, så kjenner godt igjen toalettet og sengelampene. Skal begynne å legge ut doselfier derfra jeg også 18
K_mb Skrevet 23. mars 2023 #79600 Skrevet 23. mars 2023 -Englefjes- skrev (2 minutter siden): Det stemmer - jeg bor på det hotellet nesten ukentlig, så kjenner godt igjen toalettet og sengelampene. Skal begynne å legge ut doselfier derfra jeg også Husk å legge det ut på en offentlig konto 😅 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå