K_mb Skrevet 22. mars 2023 #79541 Skrevet 22. mars 2023 Era Vulgaris skrev (18 minutter siden): Ingen sier noe om utestenging eller at ungene er skyldig i noe som helst. Nei, men det er jo i praksis det som skjer når man sier til sine barn at det er enkelte barn de ikke får besøke. 6
Gjest Marsh Skrevet 22. mars 2023 #79542 Skrevet 22. mars 2023 Frisk Frosk skrev (På 21.3.2023 den 14.09): Nye lepper og indirekte reklame for klinikken i Fredrikstad? https://www.picuki.com/media/3062817022936336736 CBE har lagt ut umerket reklame for klinikken før og personen hun linker til er daglig leder av klinikken: https://www.proff.no/rolle/ine-aicha-møller-anwar/grålum/1653618/ Merkelig situasjon å ta nok en doselfie på. Ikke ser CBE særlig glad ut for resultatet heller, og poseringen er krampaktig med poseringsfot, fremtilting av bekken for å skape thigh gap, spenninger av magemuskler, bakskutte skuldre, filter... Og ja, de har tydeligvis åpnet kontoen igjen og fått flere "følgere"... Hvilken reise er det hun henviser til? Et dobesøk? Møtte hun mange i køen kanskje?
pøbelsara Skrevet 22. mars 2023 #79543 Skrevet 22. mars 2023 Huff. Jeg blir både trist og litt flau av de doselfiene. Tenk å være så sykelig opptatt av sitt eget speilbilde? 35 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. mars 2023 #79544 Skrevet 22. mars 2023 Marsh skrev (30 minutter siden): Hvilken reise er det hun henviser til? Et dobesøk? Møtte hun mange i køen kanskje? Det sto gjerne mange i kø og ventet mens CBE dokumenterte at hun var på do. 14 1
Era Vulgaris Skrevet 22. mars 2023 #79545 Skrevet 22. mars 2023 K_mb skrev (2 timer siden): Nei, men det er jo i praksis det som skjer når man sier til sine barn at det er enkelte barn de ikke får besøke. Nettopp derfor bør en del voksne tenke på hva de presenterer på sine sosiale medier. Herr og fru Eriksen mener jo i fullt alvor at det de holder på med kommer barna deres til gode. Her ser vi at det ikke er tilfelle. 14
K_mb Skrevet 22. mars 2023 #79546 Skrevet 22. mars 2023 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Nettopp derfor bør en del voksne tenke på hva de presenterer på sine sosiale medier. Herr og fru Eriksen mener jo i fullt alvor at det de holder på med kommer barna deres til gode. Her ser vi at det ikke er tilfelle. Og det er jeg helt enig i. Jeg forsvarer ikke ekteparet Eriksen, jeg forsvarer barna deres. 2
Pusern3 Skrevet 22. mars 2023 #79547 Skrevet 22. mars 2023 Surikatt skrev (5 timer siden): Aner ikke men tydelig at når hun er ute, så leter hun etter toaletter slik at hun kam få tatt noen selfier i speilet. Det er classy ja. Ja super classy 😜 6
Frisk Frosk Skrevet 22. mars 2023 #79548 Skrevet 22. mars 2023 Lopploella skrev (8 timer siden): Jeg har aldri sett noen som er like åpenlyst henført av sitt eget speilbilde. Enig. Men det tristeste ved akkurat det er jo at det ikke er hennes eget speilbilde hun er så åpenlyst henført av - det er hennes filtrerte og nærmest sykelig poserte speilbildet hun beundrer. Det bildet Ada refererte til var vondt å se på, hvordan hun flere ganger nærmest tok sats for å stramme magemusklene ekstra mye samtidig som hun dro armen tilbake med stor spenning der også. Det var vondt å se hvor mye hun kjemper med dette. 25 2
Rev. Revenge Skrevet 22. mars 2023 #79549 Skrevet 22. mars 2023 Doselfier...spisestueselfier...kjellergulvselfier, samt monologselfier i podcast er åpenbart noe som anses som bra markedsføring og god innholdsproduksjon av administrerende direktør i Treasures AS. 28
Frisk Frosk Skrevet 22. mars 2023 #79550 Skrevet 22. mars 2023 FruRosa skrev (3 timer siden): Burde ikke dette vært merket som reklame? Måten hun skriver teksten på mener jeg tilsier at det burde merkes, fordi hun har hatt et samarbeid med Chiquelle. Måten hun skriver på leder folk til å kikke etter selv - ergo, markedsføringsverdi for C. Ang. GT antar jeg at det enten er fisking etter et samarbeid, eller umerket reklame. Uansett - veldig creepy at hun står og deiger seg foran speilet med filter, blottet mage... og i bakgrunn ser vi stalkeren som følger med fra veggen. Grøss! 20 2
lenebu Skrevet 22. mars 2023 #79551 Skrevet 22. mars 2023 1 hour ago, Marsh said: Hvilken reise er det hun henviser til? Et dobesøk? Møtte hun mange i køen kanskje? "Making memories" er en særs merkelig ting å både skrive og tagge noen andre i når det kommer til et bilde av kun deg selv som poserer på det som ser ut som et offentlig toalett..? Hvilke minner? 45 1
Snødronninga Skrevet 22. mars 2023 #79552 Skrevet 22. mars 2023 lenebu skrev (1 time siden): "Making memories" er en særs merkelig ting å både skrive og tagge noen andre i når det kommer til et bilde av kun deg selv som poserer på det som ser ut som et offentlig toalett..? Hvilke minner? Ragererte også på tekst i forhold til bilde. De kjæreste minnene hun har, er nok alle sefiene fra de forskjellige dassene rundt omkring. Viktig dokumentasjon, må vite! 28
Populært innlegg Felis Skrevet 22. mars 2023 Populært innlegg #79553 Skrevet 22. mars 2023 For noen år siden hadde Eiendomsmegler Krogsveen en liten lime med på bildene i boligannonsene sine. Dette var et markedsføringstriks som skulle minne kjøpere på at det var en Krogsveen-annonse de så på. CBE ser ut til å bruke en dorull på samme måte. På grunn av filter, redigering og diverse inngrep er det ikke alltid så lett å se hvem som er på bildet, men dorullen på veggen minner oss på at det er CBE. Hva var det de brukte å hevde? Caroline Berg Eriksen "oser kvalitet"? Nå også med et hint av avføring... 76 2 16
Era Vulgaris Skrevet 22. mars 2023 #79554 Skrevet 22. mars 2023 Felis skrev (8 minutter siden): For noen år siden hadde Eiendomsmegler Krogsveen en liten lime med på bildene i boligannonsene sine. Dette var et markedsføringstriks som skulle minne kjøpere på at det var en Krogsveen-annonse de så på. CBE ser ut til å bruke en dorull på samme måte. På grunn av filter, redigering og diverse inngrep er det ikke alltid så lett å se hvem som er på bildet, men dorullen på veggen minner oss på at det er CBE. Hva var det de brukte å hevde? Caroline Berg Eriksen "oser kvalitet"? Nå også med et hint av avføring... 😂😂 Også hun som ikke promper en gang! 25
Pusern3 Skrevet 22. mars 2023 #79555 Skrevet 22. mars 2023 solmåneogstjerner skrev (8 timer siden): Jeg ville vært skeptisk til mye besøk i det hjemmet, det er det jeg sier. De ville vært velkommen til oss. Må vel være såpass ærlig å si at jeg ville gjort mye for at mine barn ikke besøkte det hjemmet (om vi hadde bodd nært noe vi heldigvis ikke gjør). 10
Pusern3 Skrevet 22. mars 2023 #79556 Skrevet 22. mars 2023 pøbelsara skrev (5 timer siden): Huff. Jeg blir både trist og litt flau av de doselfiene. Tenk å være så sykelig opptatt av sitt eget speilbilde? Dette er jo ikke «normalt»… skjønner heller ikke hensikten. Hvem synes de er fine og aktuelle? 5
Frisk Frosk Skrevet 22. mars 2023 #79557 Skrevet 22. mars 2023 Felis skrev (1 time siden): For noen år siden hadde Eiendomsmegler Krogsveen en liten lime med på bildene i boligannonsene sine. Dette var et markedsføringstriks som skulle minne kjøpere på at det var en Krogsveen-annonse de så på. CBE ser ut til å bruke en dorull på samme måte. På grunn av filter, redigering og diverse inngrep er det ikke alltid så lett å se hvem som er på bildet, men dorullen på veggen minner oss på at det er CBE. Hva var det de brukte å hevde? Caroline Berg Eriksen "oser kvalitet"? Nå også med et hint av avføring... Takk, Felis - nå lo jeg så tårene triller. Verste er jo at dette er sannheten om bedriften slik eierne har valgt å drive den.. 19
CityCityBangBang Skrevet 22. mars 2023 #79558 Skrevet 22. mars 2023 (endret) https://instanavigation.com/profile/carolinebergeriksenno Interessant statistikk fra Instanavigation. Henrik Troy (artig å følge) til sammenligning. https://instanavigation.com/profile/henriktroy Er ny her, så ber om unnskyldning hvis jeg poster på feil måte. Selvfølgelig litt annet følgertall, og ikke helt sammenlignbart - men uansett. Endret 22. mars 2023 av CityCityBangBang Tillegg 12 1
Frisk Frosk Skrevet 22. mars 2023 #79559 Skrevet 22. mars 2023 CityCityBangBang skrev (4 minutter siden): https://instanavigation.com/profile/carolinebergeriksenno Interessant statistikk fra Instanavigation. Henrik Troy (artig å følge) til sammenligning. https://instanavigation.com/profile/henriktroy Er ny her, så ber om unnskyldning hvis jeg poster på feil måte. Fra første linken ang. CarolineBergEriksen.no: " 0.01% of the carolinebergeriksenno followers likes the published posts, and 0.29% write a comments for posts." Burde være interessant for enhver som vurderer et ev. samarbeid med Caroline Berg Eriksen og Treasure... 25 6
BellaSwan Skrevet 22. mars 2023 #79560 Skrevet 22. mars 2023 (endret) lenebu skrev (5 timer siden): "Making memories" er en særs merkelig ting å både skrive og tagge noen andre i når det kommer til et bilde av kun deg selv som poserer på det som ser ut som et offentlig toalett..? Hvilke minner? Det er en slide på 6 bilder og 1 reels på IG hennes. Går an å se den nå, da kontoen er åpen igjen. Den reelen der CBE og Ine hopper opp og ned og er helt "ville", det jeg legger best merke til er den frenetiske vise-høyre-side-av-ansiktet-opplegget hun holder på med. T.o.m der hun skal fremstille seg som "leken" og "høy på livet", er eneste fokuset at høyresiden skal vende mot kamera. Hun klarer bare ikke å slappe av og leve i nuet. Endret 22. mars 2023 av BellaSwan 29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå