Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dette skal forestille😂

7DAC2FE2-FB85-4B9B-A385-0B69534028C1.jpeg

• Liker 8
Gjest Kattedama
Skrevet
Torden skrev (6 minutter siden):

Trillebåren? 🤷‍♀️

Skrevet

Litt skummelt at en som ikke fikser en såpass enkel øvelse som planken, selger seg som instruktør (via Netfit). 

• Liker 30
  • Nyttig 8
Skrevet
Torden skrev (8 minutter siden):

Det er bare ett formål med de bildene hun deler, vise kropp på en utfordrende måte. I dette tilfellet stor rumpe (med eller uten puter).

Har absolutt ingenting med trening/deling av god teknikk.

Hvordan kan de tro noen vil ha treningshjelp av dem når de gang på gang viser sin inkompetanse og slurvete gjennomføringsevne.

• Liker 30
  • Nyttig 7
Skrevet
Pust skrev (21 minutter siden):

Litt skummelt at en som ikke fikser en såpass enkel øvelse som planken, selger seg som instruktør (via Netfit). 

Og minst like skummelt at han som kaller seg for coachEriksen, også i "teamet" til Netfit, ikke en gang greier å instruere egen kone til å gjøre en så enkel øvelse korrekt. Istedenfor fokuserer han på å dokumentere at øvelsen gjøres med tre feil...

Og hun har akkurat gått ut og sagt hun skal trene mindre styrke...

Det beste hadde vært om hun begynte å gjøre øvelsene korrekt...

Hadde det ikke vært så tragisk kunne det vært en parodi.

• Liker 29
Skrevet

Dør av den ene kommentaren under innlegget

«Så fint bonsaitre» 😅

• Liker 39
  • Hjerte 3
Skrevet
Stargaze skrev (2 minutter siden):

Dør av den ene kommentaren under innlegget

«Så fint bonsaitre» 😅

🤣

• Liker 7
Skrevet
Kaffemonsteret skrev (4 timer siden):

Mannen spiser altså 2700 kcal en dag han løper 19km. 

enkelt regnestykke:

Basalbehovet for en mann er 30kcal per kg kroppsvekt. Antar man at han veier 70kg (mulig lavt??), så er det 2100kcal. 

Løping 19km forbrenner ihvertfall 1000 kcal, trolig en god del mer. Men la oss være defensive. 

dette innebærer at han forbruker 3100 kcal, og er dermed i 400kcal underskudd. Og dette blir fremstilt som en vanlig dag. Mannen er tynn dom en strek- hvordan er dette holdbart i lengden og hvordan kan dette gi gode resultater på idrettsbanen over tid?

Om dette er standarden for inntak/forbruk brytes kroppen hans ned over tid 

• Liker 8
Skrevet
Rastebenk skrev (4 timer siden):

LKE har skrevet at han veier 67 kilo, han er vel 178 cm høy så han er helt normalvektig. LKE slet med skader gjennom hele fotballkarrieren sin når han var 10 kg tyngre også, så det er ikke noe nytt at han plages med skader. Han bruker arbeidslivet sitt på å løpe, og så må han vel legge seg på operasjonsbordet om ti år for å skifte ut knærne. 

Knær og hofter vil jeg gjette 

• Liker 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Så fint. Nå er det i stedet spagaten foran plastikktreet. Det er veldig, veldig rart at de ikke selv synes det er flaut og pinlig, men flott.

IMG_20230206_210223.png

Med rompeputa på plass 

• Liker 10
Skrevet
FruJohansen skrev (1 time siden):

Kilde: Cbe sin Instagramkonto.

Jeg kan ingenting om yoga, eller trening. Men dette ser ikke riktig ut.

(For øvrig også et merkelig bildeutsnitt)

Screenshot_20230206_215059_Instagram.jpg

Mulig rompeputa gjør posituren verre men dette er ingen korrekt gjennomføring av denne øvelsen 

• Liker 13
Skrevet

Rattata. Posert nøye, så begge skinkene kommer med, for illusjon av fylde.

Flaut. Er det virkelig mulig?

🙈

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Har bedriftseierne vært ivrige på blokkering igjen? 
Aner ikke hvor jeg plutselig ikke kan se. Prøver å komme på om jeg har kommentert eller trykket liker på noe på en annen konto…

• Liker 2
Skrevet

Ah.. nå skjønner jeg! Det er ikke færre og førre følgere som vises, men antall brukere som blir blokkert.. 

Derfor antall følgere går ned..

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
LilleSnupp skrev (4 minutter siden):

Ah.. nå skjønner jeg! Det er ikke færre og førre følgere som vises, men antall brukere som blir blokkert.. 

Derfor antall følgere går ned..

🤭

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Pusern3 skrev (6 timer siden):

Mulig rompeputa gjør posituren verre men dette er ingen korrekt gjennomføring av denne øvelsen 

I tillegg med sko (man fjør vel yoga uten sko…) på verdens minste matte. Fikle hun ikle sponsa en yogamatte i det minste??? 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Gjest NordreSving
Skrevet (endret)

Det er interessant å se hvordan de jobber for å prøve å kapitalisere på CBE sine følgere. Og det er ingen tvil om at LKE ligger bak mange av de «strategiske» valgene. Derfor blir det også fullstendig kræsj mellom det CBE har bygget opp, og det LKE ønsker å bygge opp. 

LKE har jo prøvd å skape seg en karriere på SoMe i lang tid. Først skulle han blogge om ernæring på «Sunt vett». Det ble ingen suksess. Han tiltrakk seg ikke nok følgere. Dessuten var MO å skrive provoserende innlegg slik datidens bloggere gjorde, men på temaer som kun et fåtall interesserte seg i. Han prøvde altså å kopiere det han så andre hadde suksess med, men fikk ikke lift off. Bloggen ble nedlagt. 

Så kom kommentarfelt-gate, der han ble valgt til å være syndebukk for å skåne merkevaren CBE, og da skader han sitt rykte ytterligere. 

Så skulle de starte Netfit, igjen med CBE som frontfigur. Det skulle handle om styrketrening, igjen et felt som LKE brenner for. Igjen er problemet at frontfiguren ikke har spesielt gode ferdigheter eller interesse for dette. Igjen ingen lift off. 

LKE prøver så å slå seg opp som coach på ultraløp. Han satser stort, med både blogg og IG-konto. Men få er interessert. Verken følgere eller engasjement er å spore. Årsaken er jo åpenbar for alle med et snev av kunnskap; han fokuserer bare på seg selv. I dagens marked må følgeren få noe av verdi for å ønske å følge. Uten følgere og engasjement, ingen annonsører. Dessuten fremstår det heller ikke som han har noe å komme med, suksessen uteblir også løpsmessig. 

Tilbake til skrivebordet. Interessen er trening og løping. Trumfkortet er CBE. Aka må CBE være frontfigur. Det de feiler på å forstå er at CBE sine følgere ikke er i kategorien ultraløpere / asfaltløpere. For det første har hun ingen troverdighet på feltet hvilket også betyr at de som følger henne ikke har dette som interessefelt. 

Newsflash: CBE sin (dessverre) største troverdighet handler om hvordan opprettholde en tynn kropp. Metoden er knyttet til kaloriforbrenning og lavt matinntak. Treningsgleden er fraværende. 

LKE kommer aldri til å kunne få suksess innen de feltene han ønsker, så lenge de bruker CBE som utgangspunkt. De har ikke følgere som interesserer seg for det. 

Jeg skjønner frustrasjonen, for det er klart at sminke, klær, interiør og mat ikke akkurat er det LKE vil forbindes med, men det er nå engang det følgerne til CBE interesserer seg for. Og da er det det de må bygge videre på. 

Det er ikke alle forunt å kunne lage seg et levebrød av å filme seg selv mens man bedriver hobby og fritidssysler. LKE bør snart innse det, før han pulveriserer det CBE har bygget opp. 

Endret av NordreSving
Skrevet
123Frustrert skrev (9 timer siden):

Men rumpa skal NED i yoga cbe. Uansett om du har rumpepute eller ei. Nøytral rygg!! Om hun ikke klarer å strekke såpass ut i hoftelddsbøyeren st ryggen blir nøytral kommer hun aldri til å bli instruktør.

Cbe i høy planke og en som ser ut som kan yoga, også i høy planke.31A2EE65-36C4-414B-A399-6297135FAD4C.thumb.png.a8fb34689288e03c16cdc47a633aad56.png9B9712B5-0394-481D-B5B3-52C00D4F460B.jpeg.4288f13ccd8e3f62caea6385c1677011.jpeg

Da jeg så dette bildet lurte jeg på hva hun prøver på her. Rumpa rett ut, selv uten rumpeputa hun har i buksa, altfor høye skuldre. Selv jeg som ikke kan noe om yoga, ser at alt er feil her. Og så det plastreet som rekvisitt. Litt som baguette og beret i Paris. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)
FruJohansen skrev (11 timer siden):

Kilde: Cbe sin Instagramkonto.

Jeg kan ingenting om yoga, eller trening. Men dette ser ikke riktig ut.

(For øvrig også et merkelig bildeutsnitt)

Screenshot_20230206_215059_Instagram.jpg

Bulsara skrev (11 timer siden):

Altså, jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne. Men det innlegget som er postet i kveld om yoga, har virkelig null og niks med yoga å gjøre. Det er så provoserende å se dronningen av poseringer og navlebeskuende speil selfies poste såkalt yoga content. Jeg finner ikke ord , og skal også ta meg en pause fra tråden. Det er så provoserende. Så ubeskrivelig provoserende!!!

E67266B4-945C-49AA-9E9B-93499520E634.jpeg

123Frustrert skrev (10 timer siden):

Men rumpa skal NED i yoga cbe. Uansett om du har rumpepute eller ei. Nøytral rygg!! Om hun ikke klarer å strekke såpass ut i hoftelddsbøyeren st ryggen blir nøytral kommer hun aldri til å bli instruktør.

Cbe i høy planke og en som ser ut som kan yoga, også i høy planke.31A2EE65-36C4-414B-A399-6297135FAD4C.thumb.png.a8fb34689288e03c16cdc47a633aad56.png9B9712B5-0394-481D-B5B3-52C00D4F460B.jpeg.4288f13ccd8e3f62caea6385c1677011.jpeg

Med fare for å repetere det mange har påpekt allerede. Men jeg lurer også veldig på hva dette er.Det der er jo ikke en planke en gang.. Mulig de tenker de kan finne opp positurer og kalle det yoga?

Veldig anspente skuldre og nakke -nono" - skuldrene skal bort fra ørene, ikke mot, og nakke-skulderbuen skal være avslappet! Ene hånda langt bak den andre - hånda skal rett under skuldra! Rumpa i været og knekk i hoftene - ryggen skal være rett! Og lett knekk i knærne, beina skal være strake!  Mye som må på plass før noen bør la seg instruere av dette 😳. Og ja, hun trenger en yogamatte - for guds skyld CBE - av med skoene og få deg en sklisikker matte før du begynner å nevne yoga i en annen sammenheng enn yogakort. Nå ser det mest ut som trening i et bilverksted hvor hun bruker en bilmatte for å ikke bli skitten på hendene.

EDIT

Jeg må legge til. Ser hun skriver i kommentarfeltet at det er høy planke, en asana i solhilsen. Jeg har tilgode å se høy planke som asana i solhilsen. Det fins mange illustrasjoner av de ulike asanaene (posisjonene) - her er et random eksempel fra internett:

https://www.anahatayoga.no/gratisyoga/solhilsen

Høy planke er imidlertid en modifikasjon for begynnere eller hos folk med behov for tilpasning. Husker vi startet med forenkla solhilsen da jeg starta en gang i tiden:

https://www.krop-fysik.dk/solhilsen/

EDIT2

Nå har hun endret den kommentaren fra at det var en asana i solhilsen til bare "ja" på spørsmål om det er yogaøvelser 😂 Jesus, CBE, når skal du slutte? Å vise seg fram fra sin beste side mens man viser fram at man klarer spagaten vil aldri bli en yogaøvelse.

Endret av Snøsøta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...