Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Beklager, Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen. 

Nå må dere slutte å uttale dere om ting dere overhode ikke har peiling på, nå sist svømming. Det blir bare mer og mer pinlig hvor ufattelig lite dere kan om trening - sånn egentlig. 
Si minst mulig, så slipper dere fremstå så inkompetent hver eneste gang dere uttaler dere.. bare som et tips.

  • Liker 42
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (20 minutter siden):

Socialblade viser 124 kommentarer i gjennomsnitt på innlegg. Noen som vet hvor lang tid det regnes over? Rask hoderegning (inkludert bedriftens egne kommentarer) siden 1.1 tilsier vel heller rundt halvparten i antall kommentarer. 

Telles kommentarer som slettes også med?

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (12 minutter siden):

Telles kommentarer som slettes også med?

 

Aner ikke, men antar bedriftens egne gjør det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (20 minutter siden):

Aner ikke, men antar bedriftens egne gjør det. 

Ha-ha, det er jeg villig til å tro du har helt rett i ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I august var tallene noe mer realistiske; litt over 70 kommentarer pr innlegg. 
På våren var det over 400.

Noe som ikke stemmer helt her. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig, hun er bare en hater 🤪 Ikke hadde hun bil heller... 

 

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Og garantert blokkert 😛

 

Ja, det får'n si var hat-kommentaren sin! Fankern til robust par det der, tåler virkelig en støyt. Livet går tross alt med til  viktig dokumentering av kaffekopp, pasta og mølle og det fortjener kun heder og ære. Hva blir det neste, at du slettes og blokkes fordi du anbefaler et annet kaffemerke eller salt på maten? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

 

Ja, det får'n si var hat-kommentaren sin! Fankern til robust par det der, tåler virkelig en støyt. Livet går tross alt med til  viktig dokumentering av kaffekopp, pasta og mølle og det fortjener kun heder og ære. Hva blir det neste, at du slettes og blokkes fordi du anbefaler et annet kaffemerke eller salt på maten? 

Krydder var vel nok til at LKE skrev en falsk kommentar på bloggen for å vinne diskusjonen, så du er ikke langt unna, dessverre. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (19 minutter siden):

Krydder var vel nok til at LKE skrev en falsk kommentar på bloggen for å vinne diskusjonen, så du er ikke langt unna, dessverre. 

What?? :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Krydder var vel nok til at LKE skrev en falsk kommentar på bloggen for å vinne diskusjonen, så du er ikke langt unna, dessverre. 

Best å krydre tilværelsen med mest mulig drama.

Utrolig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Det er jo dette de gjør hver gang. De avslører egen manglende kunnskap. Og fokuset er konstant på dem selv og eget utseende.

Engasjement og formidling med tanke på mottaker, det er ikke-eksisterende. Som i siste delinger fra CBE - hva var hensikten med å legge ut de bildene? Hva ønsket hun å gi mottaker av bildene? Hva ønsket hun å formidle? Hva trodde hun poseringene hennes ville gi mottaker? Skulle bildene motivere, engasjere, selge? Det hun sier i linken over er jo at det bare er bilder. Fra i går. Med andre ord, ingen bevisst hensikt, ingen bevisste tanker om hvorfor bildene legges ut, ikke noe arbeid med tanke på hva som ønskes formidles og for hvordan dette fremstår for mottaker. Ingen mening, ingen hensikt. Og med det bygges omdømmet bare enda litt mer ned.

Det er som regel slik at hvis folk skal bli interessert i noe, interessert i å kjøpe noe, så må de føle at de får noe igjen. CBE og LKE engasjerer ikke, fordi de viser at de ikke har noe å selge.

Det er tydelig at til og med et kort yogakurs er for langt til å bli tatt på alvor. Istedenfor forsøkes solgt treningsoppfølging 24/7 frem til 10 k i Drammen - med lovbrytende juksebilder og egendokumentasjon på manglende forståelse av treningsteori og -gjennomføring.

Hvor lang svarfrist har de på 24/7? Men det går nok bra siden Lars Kristian Eriksen bruker mye tid på å kontrollere Internett, blokkere brukere de ikke liker som faktisk bare trykket «like» på en kritisk kommentar og ellers blande seg inn i det meste med sin inkompetanse. 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (52 minutter siden):

Her er noen eksempler

 

Merkelig, da jeg klikket meg inn første gang kom jeg til en side i den tråden, klikket meg inn en gang til, kom til en annen side.

Uansett, dette er slikt som burde vært obligatorisk å lese seg gjennom for alle annonsører som noen gang vurderer å innlede et samarbeid med Lars Kristian Eriksen eller Caroline Berg Eriksen eller noen av deres firma, coachEriksen, Netfit og ev. andre!

En som svarte i denne linken skrev at han eller hun før dette hadde hatt inntrykk av at det bare var i noen få kommetarer Lars Kristian Eriksen hadde utgitt seg for å være andre personer, autorisert helsepersonell av ulike yrker for å skape "støtte" til det arbeidet de gjorde, men ble sjokkert over det enorme omfanget av svindelkommentarene hans.

Det er helt horribelt at disse to kan fortsette å begå lovbrudd nærmest flere ganger i uken fremdeles, og ikke får reaksjoner på det de gjør. CBE har hatt minst to lovbrudd siste uken, nei, flere. Reklamen for noe klær som ikke var merket reklame og heller ikke var merket med fiksing av hud/kropp (2), samme med det de har lagt ut fra Netfit siste uken, bl.a. for å selge treningsveiledning frem til 10k i Drammen, ikke noen merking av bildene på at de er enormt redigert hva hud og anatomi angår.

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (41 minutter siden):

Hvor lang svarfrist har de på 24/7? Men det går nok bra siden Lars Kristian Eriksen bruker mye tid på å kontrollere Internett, blokkere brukere de ikke liker som faktisk bare trykket «like» på en kritisk kommentar og ellers blande seg inn i det meste med sin inkompetanse. 

Godt spørsmål ;) Men om de sier at de er tilgjengelige 24/7, da må de også være tilgjengelig 24 timer i døgnet. Da kan de ikke beleilig operere med f.eks. åtte timers svarfrist... for det ville jo vært villedende markedsføring, og det er jo ikke lov...

Men, det vet vi jo fra før er nettopp det de holder på med, så annet er vel ikke å forvente.

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Merkelig, da jeg klikket meg inn første gang kom jeg til en side i den tråden, klikket meg inn en gang til, kom til en annen side.

Uansett, dette er slikt som burde vært obligatorisk å lese seg gjennom for alle annonsører som noen gang vurderer å innlede et samarbeid med Lars Kristian Eriksen eller Caroline Berg Eriksen eller noen av deres firma, coachEriksen, Netfit og ev. andre!

En som svarte i denne linken skrev at han eller hun før dette hadde hatt inntrykk av at det bare var i noen få kommetarer Lars Kristian Eriksen hadde utgitt seg for å være andre personer, autorisert helsepersonell av ulike yrker for å skape "støtte" til det arbeidet de gjorde, men ble sjokkert over det enorme omfanget av svindelkommentarene hans.

Det er helt horribelt at disse to kan fortsette å begå lovbrudd nærmest flere ganger i uken fremdeles, og ikke får reaksjoner på det de gjør. CBE har hatt minst to lovbrudd siste uken, nei, flere. Reklamen for noe klær som ikke var merket reklame og heller ikke var merket med fiksing av hud/kropp (2), samme med det de har lagt ut fra Netfit siste uken, bl.a. for å selge treningsveiledning frem til 10k i Drammen, ikke noen merking av bildene på at de er enormt redigert hva hud og anatomi angår.

Du må klikke helt øverst på Caroline Berg Eriksen, men det skjønte du sikkert etterhvert! 😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
LilleSnupp skrev (2 timer siden):

Beklager, Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen. 

Nå må dere slutte å uttale dere om ting dere overhode ikke har peiling på, nå sist svømming. Det blir bare mer og mer pinlig hvor ufattelig lite dere kan om trening - sånn egentlig. 
Si minst mulig, så slipper dere fremstå så inkompetent hver eneste gang dere uttaler dere.. bare som et tips.

Så enig. Fadderullandei for et ektepar. Jeg blir kvalm av cbe/lke 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Godt spørsmål ;) Men om de sier at de er tilgjengelige 24/7, da må de også være tilgjengelig 24 timer i døgnet. Da kan de ikke beleilig operere med f.eks. åtte timers svarfrist... for det ville jo vært villedende markedsføring, og det er jo ikke lov...

Men, det vet vi jo fra før er nettopp det de holder på med, så annet er vel ikke å forvente.

Hvis LKE definerer loven som "dum", så gjelder den ikke, sånn er det bare. Definisjonen av "dum" er en lov som går på tvers av hva paret ønsker, og som normalt ikke straffes med bøter eller fengsel.

Han gjorde det tidlig klart at påbud om merking av redigert utseende var en "dum" lov, som han ikke hadde til hensikt å følge. Det samme har vi sett med alkoholloven, reklamemerking, båndtvang, redningsvest i fritidsbåt og bruk av hjelm på ATV. Heldigvis straffes hærverk og trusler med bøter og prikk på rullebladet, så det defineres forhåpentligvis ikke som en "dum" lov lenger. (Selv om jeg er redd det eneste han lærte av den seansen var hvordan han ikke skal bli tatt i fremtiden. Kan anbefale kasko for alle som kommenterer under eget navn...)

  • Liker 33
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kraftwerk skrev (9 timer siden):

"En asana" ikke sier så mye for folk, hvorfor ikke si hva asanaen heter - eller bedre, hva betyr "asana"? Var det chaturanga dandasana (mest sannsynlig) - blir litt ovenfra og ned-holdning, siden ikke så mange forstår sanskrit. Hvorfor ikke prøve å formidle ting på en måte, slik at alle kan forstå og ta del? For å motivere og engasjere. Det er ikke mye annen interesse enn å skryte av seg selv og vise frem kroppen, virker det som. Hun har en stor mulighet her til å vekke engasjement hos folk, men det eneste som er i fokus er stussen og posering. Hun informerte gladelig om sin yoga-reise på nyåret, men det er så gjennomskuelig at alt bare er bullshit.

CBE er ikke noe annet enn en posør-konto. Og her har The Shala bokstavelig talt kastet penger ut av vinduet. 

 

 

For egen del får jeg negative assosiasjoner til The Shala når de kaster bort penger på en posørkonto som fremmer thinspo og eksponering av barn. 

Det sier meg bare at de er nok en bedrift som ikke følger med i tiden. 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Her er noen eksempler

 

For en fantastisk forsvarstale for manglende engasjement og troverdighet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange som har meldt seg på 10k Drammen hos Netfit? Jeg mener, det er jo ikke akkurat det største løpet i verden... Bruker kanskje dette som en test, om forretningsideen fungerer.

 

Men de hopper så mye! Målbildet av Netfit har endret seg hundre ganger.

En stund søkte de etter med-trenere, så la de ut treningsmedlemskap til hiskelige summer (uten fungerende nettside eller app....), så mye billigere OG rettet mot et spesifikt løp. Som går av stabelen om 50 dager og har utroooolige drøyt 800 påmeldte...

 

....Går jeg inn på Netfit sin instagram, så møter det ikke meg bilder av løpeinspo, men cbe som poserer... Hvis jeg skulle lete etter info om programmet - det finns som liten tekst i bio... 

....Tekst i bio bruker være sterkt koplet til innlegg i feeden, ikke reels, den forsvinner jo. Man kan ikke forvente at alle interesserte ser det akkurat den dagen det ligger ute...

 

..... Og klikker jeg på netfit sin startside (som er lett å huske), så havner jeg på...ingenting. Men må altså huske den spesifike siden til treningsprogrammet eller gå inn via bio på instagram...

 

...og det er det "beginners" program - med 10k løp på 65 minutter. OG DET ER 53 DAGER TIL START.

 

:bond:

 

Tror de på dette selv? Jeg tror de bare slenger på litt arbeid her og der, for å ha noe å gjøre. Gjorde det same da jeg bodde i utlandet og studerte online. Hadde det så kjedelig at jeg fikk veldig mange nye hobbies for å si det sånn. Som varte kort tid, for egentlig var jeg bare utrolig understimulert og ikke interessert i projektet. 

Siden Netfit ikke engang er oppførst som samarbeidspartnere, så er vel ikke arrangørene engang interessert av de.

Synes nesten synd på de. Men ikke så mye. De er tross alt folk med over 10 år erfarenhet med media, sosiale medier, PR, hjemmesider, etc. Dette fremstår bare slurvete, useriøst og halvhjertet.

 

Gratis tips fra coachen: Hvorfor ikke tilby: "Hei vil du ha hjelp til siste finishen av Drammen 10k formen din? Vi hjelper deg med formtopping frem mot start om 50 dager! ps skal du delta i andre løp? Klart vi hjelper deg med det, ta kontakts, så løser vi det!"

:bukker:

  • Liker 43
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneliv

Stakkar uskyldige Drammen 10k. Noen burde tipse de om hvem som bruker navnet deres, hvem de samarbeider med 🫣 Samme med det yogasenteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...