Populært innlegg Isild Skrevet 2. desember 2022 Populært innlegg #72841 Del Skrevet 2. desember 2022 Personlig syns jeg setningen "det er forskjell på folk" er litt uheldig, den er negativt ladet. Det vi må lære barn er at man kan komme fra veldig forskjellig bakgrunn, miljø, økonomi og familieforhold, men at alle er akkurat like mye verdt, og at hvor, hva og hvem man kommer fra ikke sier noe om hvem de ER. Skal ikke mene noe om hva CBE og LKE lærer sine barn, men LKE sine utbrudd om "navere", "skodafamilier", "sjalu feite kjerringer" osv er desverre ikke særlig modent, voksent eller reflektert. Han viser egentlig at han mener at nettopp hva man har av eiendeler, hvordan man ser ut, og om man mottar ytelser fra NAV sier noe om en som menneske. Så jeg tenker mitt ift hva som er på læreplanen der hjemme. Han setter seg selv over andre rett som det er. Omvendt julenisse ble litt ekkelt. De viste oss at de "vasser" i overflod, men ba om spons til teip eller saks eller hva det var? De var så blendet av sin egen "godhet" og opptatthet av å vise den frem, at budskapet om å gi ble helt borte i å behovet for å få - til og med der. Integrity is doing the right thing even when noone is wathcing. 48 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. desember 2022 #72842 Del Skrevet 2. desember 2022 Isild skrev (8 minutter siden): Omvendt julenisse ble litt ekkelt. De viste oss at de "vasser" i overflod, men ba om spons til teip eller saks eller hva det var Jeg husker også at det ble tigget om spons til sånt småtteri. Nesten så man ikke tror det er mulig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. desember 2022 #72843 Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) Jeg ser jo at podcasten «Life by Caroline» har fått veldig dårlig rating, og de har allerede holdt på noen uker med dette. Hun legger vel skylden på kvinneguiden og alle mobbere der ute. At det er mulig å hoppe bukk over konstruktiv og berettiget kritikk, blir så umodent og dumt. Dette har hun nå gjort i over 10-år, og resten av Norge har jo forstått at kritikken er berettiget, jeg tror de eneste som mener noe annet - er virksomhetsleder selv og dens andre ansatte. Syntes det er fullstendig smakløst i en tid som denne, å lage en pod hvor man snakker om oppkast og diaré. Overflod av gaver og perfekt jul. Helt enig i at denne podden kunne nådd ut til svært mange, hvis de hadde valgt en annen fremgangsmåte, men dette bekrefter jo bare at CBE faktisk gir fullstendig faen. Hun er navlebeskuende og komplett ignorant, hun lever i god tro om at folk genuint er interessert i henne og livet hennes - hvordan er det mulig egentlig? Når samarbeidene er frafallende, engasjementet har aldri vært dårligere - og kritikken har aldri vært mer berettiget. Det viser en god del egenskaper hos virksomheten, som rett og slett ikke hører hjemme noen plass. Den dagen CBE faller fra sin høye hest, så kommer hun aldri til å komme seg opp igjen. Og sånn blir det jo, når man kun peker utover mot alle andre - og ikke evner å se innover. Det er vel som flere her har sagt, ganske lik Anne Britt. Endret 2. desember 2022 av kraftwerk 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. desember 2022 #72844 Del Skrevet 2. desember 2022 kraftwerk skrev (47 minutter siden): Jeg ser jo at podcasten «Life by Caroline» har fått veldig dårlig rating, og de har allerede holdt på noen uker med dette. Hun legger vel skylden på kvinneguiden og alle mobbere der ute. At det er mulig å hoppe bukk over konstruktiv og berettiget kritikk, blir så umodent og dumt. Dette har hun nå gjort i over 10-år, og resten av Norge har jo forstått at kritikken er berettiget, jeg tror de eneste som mener noe annet - er virksomhetsleder selv og dens andre ansatte. Syntes det er fullstendig smakløst i en tid som denne, å lage en pod hvor man snakker om oppkast og diaré. Overflod av gaver og perfekt jul. Helt enig i at denne podden kunne nådd ut til svært mange, hvis de hadde valgt en annen fremgangsmåte, men dette bekrefter jo bare at CBE faktisk gir fullstendig faen. Hun er navlebeskuende og komplett ignorant, hun lever i god tro om at folk genuint er interessert i henne og livet hennes - hvordan er det mulig egentlig? Når samarbeidene er frafallende, engasjementet har aldri vært dårligere - og kritikken har aldri vært mer berettiget. Det viser en god del egenskaper hos virksomheten, som rett og slett ikke hører hjemme noen plass. Den dagen CBE faller fra sin høye hest, så kommer hun aldri til å komme seg opp igjen. Og sånn blir det jo, når man kun peker utover mot alle andre - og ikke evner å se innover. Det er vel som flere her har sagt, ganske lik Anne Britt. Jeg lurer på hvor mye tid de bruker på å slette alt av kommentarer, spørsmål og kritikk som ikke "tar seg ut". De går virkelig langt i å tviholde på den glansede fasaden. Det kan virke som om de virkelig ikke forstår at de ikke er så glamorøse og beundret som de innbiller seg, og jeg tror de på ordentlig tror at alle som er kritiske er misunnelige og sjalu. Liksom-sekseren Caroline fikk for sin opptreden i `Norges nye megahit` vitner om det. Hun forsto ikke ironien og var faktisk stolt av den på sin egen story på Instagram. Så pinlig. Ramler man litt av lasset når man går hjemme sammen år etter år mon tro? Det kan virke som det ikke er særlig utviklende desverre. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 2. desember 2022 #72845 Del Skrevet 2. desember 2022 kraftwerk skrev (1 time siden): Jeg ser jo at podcasten «Life by Caroline» har fått veldig dårlig rating, og de har allerede holdt på noen uker med dette. Hun legger vel skylden på kvinneguiden og alle mobbere der ute. At det er mulig å hoppe bukk over konstruktiv og berettiget kritikk, blir så umodent og dumt. Dette har hun nå gjort i over 10-år, og resten av Norge har jo forstått at kritikken er berettiget, jeg tror de eneste som mener noe annet - er virksomhetsleder selv og dens andre ansatte. Syntes det er fullstendig smakløst i en tid som denne, å lage en pod hvor man snakker om oppkast og diaré. Overflod av gaver og perfekt jul. Helt enig i at denne podden kunne nådd ut til svært mange, hvis de hadde valgt en annen fremgangsmåte, men dette bekrefter jo bare at CBE faktisk gir fullstendig faen. Hun er navlebeskuende og komplett ignorant, hun lever i god tro om at folk genuint er interessert i henne og livet hennes - hvordan er det mulig egentlig? Når samarbeidene er frafallende, engasjementet har aldri vært dårligere - og kritikken har aldri vært mer berettiget. Det viser en god del egenskaper hos virksomheten, som rett og slett ikke hører hjemme noen plass. Den dagen CBE faller fra sin høye hest, så kommer hun aldri til å komme seg opp igjen. Og sånn blir det jo, når man kun peker utover mot alle andre - og ikke evner å se innover. Det er vel som flere her har sagt, ganske lik Anne Britt. Når man nå i tillegg vet hva LK har gjort i den saken med skadeverk og trusler, blir det jo bare enda mer tonedøvt å sitte og pludre om meningsløse ting i en podcast. Om noen av dem hadde eid en ørliten flik av skamfølelse, ville de trukket seg stille og rolig ut av alle kanaler. I stedet holder de på som om ingenting skulle skjedd i sin lille rosa boble. Med barnas privatliv på billigsalg. Det er rett og slett forkastelig 48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. desember 2022 #72846 Del Skrevet 2. desember 2022 Isild skrev (51 minutter siden): Jeg lurer på hvor mye tid de bruker på å slette alt av kommentarer, spørsmål og kritikk som ikke "tar seg ut". De går virkelig langt i å tviholde på den glansede fasaden. Det kan virke som om de virkelig ikke forstår at de ikke er så glamorøse og beundret som de innbiller seg, og jeg tror de på ordentlig tror at alle som er kritiske er misunnelige og sjalu. Liksom-sekseren Caroline fikk for sin opptreden i `Norges nye megahit` vitner om det. Hun forsto ikke ironien og var faktisk stolt av den på sin egen story på Instagram. Så pinlig. Ramler man litt av lasset når man går hjemme sammen år etter år mon tro? Det kan virke som det ikke er særlig utviklende desverre. Blir litt barnslig, det er slik man sier til barna på barneskolen "de erter deg fordi de liker deg" eller "det gjør hen fordi hen er misunnelig på deg". Den tankegangen vet jo alle, at er relativt feil - og noe man sier for å betrygge (sikkert ikke noen som sier dette nå i dag, men dette ble sagt til meg når jeg var liten). Og nok en gang sier det mye om hva som egentlig foregår oppe i hodene deres. CBE og LKE har isolert seg i diverse hjem i ekstremt mange år, og jeg har ikke fått med meg at de har noe særlig med nettverk rundt seg. De har familie som de er nær, men jeg tror faktisk ikke de har noe særlig med venner rundt seg lengre. Det blir bare min personlige analyse, og kan selvfølgelig være helt feil, men så mye tid de to bruker på filming&posering samt løping, så har de umulig særlig tid eller ressurser til vennskap - hun er attpåtil svært travel. Jeg hadde blitt alvorlig deprimert og skadet hvis jeg måtte isolert meg hjemme i så mange år, uten å oppsøke ny kunnskap eller positiv forandring. Mennesker er i forandring hele tiden, man får inntrykk, hører ny kunnskap og andre meninger, dette er med på å forme en løpet av hele livet. Dette gjelder alle andre foruten CBE og LKE. Syntes det er direkte trist at dette paret bare dyrker et negativt, navlebeskuende selv. Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Når man nå i tillegg vet hva LK har gjort i den saken med skadeverk og trusler, blir det jo bare enda mer tonedøvt å sitte og pludre om meningsløse ting i en podcast. Om noen av dem hadde eid en ørliten flik av skamfølelse, ville de trukket seg stille og rolig ut av alle kanaler. I stedet holder de på som om ingenting skulle skjedd i sin lille rosa boble. Med barnas privatliv på billigsalg. Det er rett og slett forkastelig Det er svært spesielt og skulle gjerne likt å være en flue på veggen hos dem. Det er helt forkastelig at de faktisk later som ingenting, og måten LKE driver på inne på Twitter - er også helt morsomt, faktisk. Jeg tror ikke noen av de har noe særlig evne for refleksjon eller selvinnsikt, hadde de hatt det - hadde nok ting sett svært annerledes ut. 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 2. desember 2022 #72847 Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) Litt info om podcasten. Formålet med kommentaren er å belyse metoder influencere benytter for å kontrollere hvordan de og deres innholdsprodukter framstår for følgerne. Podcasten figurerer i dag på følgende lister: Spotify - 25. plass Podtail - 29. plass Podlisten - fraværende Hva skjer her? Podcasten framstår med de to plasseringene som svært populær og figurerer i selskap med de største norske podcastene som Misjonen, Trygdekontoret, Tørnkvist sin land-pod, Ida med hjertet i hånden. Den framstår som mer populær enn mange av norges mest populære podcaster som Drivkraft, Ekko, Lindmo, m.fler. Hvorfor figurerer da podcasten ikke på podtoppen som er den mest oppdaterte lista i Norge? Spotify og Podtail rapporterer bare en oversikt over hvor mange som strømmer en podcast hos seg selv. Spotify viser hvilke podcaster som blir strømmet mest hos Spotify, og Podtail viser hvilke podcaster som blir strømmet mest fra Podtail og Apple. Podtoppen samler derimot inn data på tvers av plattformer, fra de fleste som publiserer podcaster, og publiserer med det det nærmeste man kommer reelle lyttertall i dag. Folk flest lytter ikke til podcast på Spotify eller Apple. En forklaring kunne være at den ikke strømmes nok til å komme inn blant de 1000 mest strømmede poddene i Norge. Dette er imidlertid usannsynlig, da de som ligger nederst på listen står oppført med en lytter hver. Det er beviselig feil, da flere her inne har rapportert å ha lyttet til den. En forklaring kunne da vært om den plattformen de bruker ikke leverer data til Podtoppen. Dette stemmer imidlertid ikke - podcasten publiseres på Moderne Media/Podspace som er medeiere i Podtoppen og sitter i styringsgruppen for lista. Moderne Media tar også kostnadene ved å delta for podcastene på sin egen plattform, så det er gratis å være med for de enkelte. Følgende kriterier ligger til grunn for å bli inkludert, og kan heller ikke gi noen god forklaring på hvorfor de ikke er med: Podkasten skal i hovedsak oppfattes å være norsk Innholdet skal ikke bryte norsk lov Deltagelse i målingen er betalt etter gjeldende pris innen forfall Podkasten evner å levere relevante serverlogger på en troverdig måte Podtoppen skriver imidlertid at "Alle norske podkaster som ønsker det skal kunne delta i målingen". Den mest logiske slutningen er derfor at de har tatt et aktivt valg om å ikke bli registrert på lista. Siden de ikke har trukket seg fra de to andre listene hvor de figurerer med allrighte plasseringer, er det ganske nærliggende å tenke at årsaken er at plasseringen ikke på langt nær er like flatterende på Podtoppen. Dette er altså en slags digital sminke for å framstå som mer populær enn de i realiteten er. En 25. plass ser ut som en god suksess, mens en langt lavere plassering på Podtoppen kan objektivt kunne klassifiseres som en fjasko og få omtale deretter. Istedet fylles det på med sminke i form av uetterretterlige kommentarer fra fremmede og den klassiske "sååå mange av dere" for å skape illusjonen om suksess. Om lyttertallene tar seg opp til et brukbart nivå vil de nok få det registrert ASAP, og deretter speile seg i glansen. Det er ikke bare CBE som gjør sånt, men det er likevel er viktig å vise hvordan influencere (og andre som skal selge ting) arbeider, og hvilke strategier som ligger til grunn for å framstå som mer suksessfull enn man i realiteten er. For min del må CBE og S gjerne klatre til topps om de lykkes med å lage en god podcast som gir folk godt innhold i hverdagen og førjulstida. Men det er først og fremst godt håndverk, ikke småshadye strategier som gir suksess. https://www.podtoppen.no/About https://podtail.com/no/top-podcasts/no/ https://no.wikipedia.org/wiki/Podtoppen Endret 2. desember 2022 av Snøsøta La til presisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 2. desember 2022 #72848 Del Skrevet 2. desember 2022 Isild skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvor mye tid de bruker på å slette alt av kommentarer, spørsmål og kritikk som ikke "tar seg ut". De går virkelig langt i å tviholde på den glansede fasaden. Det kan virke som om de virkelig ikke forstår at de ikke er så glamorøse og beundret som de innbiller seg, og jeg tror de på ordentlig tror at alle som er kritiske er misunnelige og sjalu. Liksom-sekseren Caroline fikk for sin opptreden i `Norges nye megahit` vitner om det. Hun forsto ikke ironien og var faktisk stolt av den på sin egen story på Instagram. Så pinlig. Ramler man litt av lasset når man går hjemme sammen år etter år mon tro? Det kan virke som det ikke er særlig utviklende desverre. Fascinerende av et influenserpar å avskrive all skepsis og kritikk fra følgere som "hat" og misunnelse, når mannen selv i sin tid selv utga seg for å være både lege og ernæringsfysiolog for å svare på folks skepsis i forbindelse med livsstilen deres… NRK link om saken Og et sitat fra CBE sin blogg hvor hun adresserer saken: «I tre dager har jeg mottat ekstreme meldinger fra anonyme brukere, både her på bloggen og i andre sosiale medier. Det har haglet med skjellsord og nå føler jeg virkelig at ting har tatt helt av. Nei, det er ikke greit det som har blitt gjort herfra, men det å bli angrepet på denne måten er heller ikke greit», skriver Eriksen. Spent på når det kommer SoMe-innlegg om alle "angrep" de blir utsatt for, etter at mannen har, faktisk angrepet, bilen til en følger…. 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 2. desember 2022 #72849 Del Skrevet 2. desember 2022 kraftwerk skrev (28 minutter siden): Blir litt barnslig, det er slik man sier til barna på barneskolen "de erter deg fordi de liker deg" eller "det gjør hen fordi hen er misunnelig på deg". Den tankegangen vet jo alle, at er relativt feil - og noe man sier for å betrygge (sikkert ikke noen som sier dette nå i dag, men dette ble sagt til meg når jeg var liten). Og nok en gang sier det mye om hva som egentlig foregår oppe i hodene deres. CBE og LKE har isolert seg i diverse hjem i ekstremt mange år, og jeg har ikke fått med meg at de har noe særlig med nettverk rundt seg. De har familie som de er nær, men jeg tror faktisk ikke de har noe særlig med venner rundt seg lengre. Det blir bare min personlige analyse, og kan selvfølgelig være helt feil, men så mye tid de to bruker på filming&posering samt løping, så har de umulig særlig tid eller ressurser til vennskap - hun er attpåtil svært travel. Jeg hadde blitt alvorlig deprimert og skadet hvis jeg måtte isolert meg hjemme i så mange år, uten å oppsøke ny kunnskap eller positiv forandring. Mennesker er i forandring hele tiden, man får inntrykk, hører ny kunnskap og andre meninger, dette er med på å forme en løpet av hele livet. Dette gjelder alle andre foruten CBE og LKE. Syntes det er direkte trist at dette paret bare dyrker et negativt, navlebeskuende selv. Det er svært spesielt og skulle gjerne likt å være en flue på veggen hos dem. Det er helt forkastelig at de faktisk later som ingenting, og måten LKE driver på inne på Twitter - er også helt morsomt, faktisk. Jeg tror ikke noen av de har noe særlig evne for refleksjon eller selvinnsikt, hadde de hatt det - hadde nok ting sett svært annerledes ut. Dette blir jo ren spekulasjon fra min side, og moddene må gjerne slette det som sådan, men at LKE turer fram i sitt sedvanlige spor i sosiale medier etter denne saken, viser med all tydelighet at det må ligge en diagnose der. Det er ikke normal atferd sånn han holder på. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mg3 Skrevet 2. desember 2022 #72850 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg hørte litt på podden i dag, og må si meg enig med mange av dere. Jeg lyttet til begynnelsen av episoden om julemagi, men det gikk maks fem minutter før jeg skrudde av. Personlig er jeg ganske kresen på stemmene til de jeg skal lytte til, f eks foretrekker jeg mannlige radiopratere, litt dypere toneleie synes jeg er mer behagelig. Sånn sett opplevde jeg S til å være behagelig, mens Carolines stemme og måte å snakke på orket jeg bare ikke. Den lille samtalen jeg fikk med meg inneholdt ikke flyt, de ventet på hva de skulle si, og prøvde få det til å passe inn, men det ble bare skikkelig teit. Og, jeg er ikke så bevandret i podverdenen, men er det ikke litt spesielt å ha agenten sin som medpodder? Eller får man ikke hanket inn andre? Typ en ulik gjest hver uke f eks? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 2. desember 2022 Populært innlegg #72851 Del Skrevet 2. desember 2022 Snøsøta skrev (27 minutter siden): Litt info om podcasten. Formålet med kommentaren er å belyse metoder influencere benytter for å kontrollere hvordan de og deres innholdsprodukter framstår for følgerne. Podcasten figurerer i dag på følgende lister: Spotify - 25. plass Podtail - 29. plass Podlisten - fraværende Hva skjer her? Podcasten framstår med de to plasseringene som svært populær og figurerer i selskap med de største norske podcastene som Misjonen, Trygdekontoret, Tørnkvist sin land-pod, Ida med hjertet i hånden. Den framstår som mer populær enn mange av norges mest populære podcaster som Drivkraft, Ekko, Lindmo, m.fler. Hvorfor figurerer da podcasten ikke på podtoppen som er den mest oppdaterte lista i Norge? Spotify og Podtail rapporterer bare en oversikt over hvor mange som strømmer en podcast hos seg selv. Spotify viser hvilke podcaster som blir strømmet mest hos Spotify, og Podtail viser hvilke podcaster som blir strømmet mest fra Podtail og Apple. Podtoppen samler derimot inn data på tvers av plattformer, fra de fleste som publiserer podcaster, og publiserer med det det nærmeste man kommer reelle lyttertall i dag. Folk flest lytter ikke til podcast på Spotify eller Apple. En forklaring kunne være at den ikke strømmes nok til å komme inn blant de 1000 mest strømmede poddene i Norge. Dette er imidlertid usannsynlig, da de som ligger nederst på listen står oppført med en lytter hver. Det er beviselig feil, da flere her inne har rapportert å ha lyttet til den. En forklaring kunne da vært om den plattformen de bruker ikke leverer data til Podtoppen. Dette stemmer imidlertid ikke - podcasten publiseres på Moderne Media/Podspace som er medeiere i Podtoppen og sitter i styringsgruppen for lista. Moderne Media tar også kostnadene ved å delta for podcastene på sin egen plattform, så det er gratis å være med for de enkelte. Følgende kriterier ligger til grunn for å bli inkludert, og kan heller ikke gi noen god forklaring på hvorfor de ikke er med: Podkasten skal i hovedsak oppfattes å være norsk Innholdet skal ikke bryte norsk lov Deltagelse i målingen er betalt etter gjeldende pris innen forfall Podkasten evner å levere relevante serverlogger på en troverdig måte Podtoppen skriver imidlertid at "Alle norske podkaster som ønsker det skal kunne delta i målingen". Den mest logiske slutningen er derfor at de har tatt et aktivt valg om å ikke bli registrert på lista. Siden de ikke har trukket seg fra de to andre listene hvor de figurerer med allrighte plasseringer, er det ganske nærliggende å tenke at årsaken er at plasseringen ikke på langt nær er like flatterende på Podtoppen. Dette er altså en slags digital sminke for å framstå som mer populær enn de i realiteten er. En 25. plass ser ut som en god suksess, mens en langt lavere plassering på Podtoppen kan objektivt kunne klassifiseres som en fjasko og få omtale deretter. Istedet fylles det på med sminke i form av uetterretterlige kommentarer fra fremmede og den klassiske "sååå mange av dere" for å skape illusjonen om suksess. Om lyttertallene tar seg opp til et brukbart nivå vil de nok få det registrert ASAP, og deretter speile seg i glansen. Det er ikke bare CBE som gjør sånt, men det er likevel er viktig å vise hvordan influencere (og andre som skal selge ting) arbeider, og hvilke strategier som ligger til grunn for å framstå som mer suksessfull enn man i realiteten er. For min del må CBE og S gjerne klatre til topps om de lykkes med å lage en god podcast som gir folk godt innhold i hverdagen og førjulstida. Men det er først og fremst godt håndverk, ikke småshadye strategier som gir suksess. https://www.podtoppen.no/About https://podtail.com/no/top-podcasts/no/ https://no.wikipedia.org/wiki/Podtoppen Dette er den typen innlegg jeg skulle ønske alle skrev når de først tar seg tid å skrive noe. Saklig, objektivt og med kilder! Takk! Dette lærte meg mye om pod - statistikk! 69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. desember 2022 #72852 Del Skrevet 2. desember 2022 Noen som har hørt siste episode av podden, og vet om de har fått sponsor(er)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. desember 2022 #72853 Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) RachelGreen skrev (34 minutter siden): Fascinerende av et influenserpar å avskrive all skepsis og kritikk fra følgere som "hat" og misunnelse, når mannen selv i sin tid selv utga seg for å være både lege og ernæringsfysiolog for å svare på folks skepsis i forbindelse med livsstilen deres… NRK link om saken Og et sitat fra CBE sin blogg hvor hun adresserer saken: «I tre dager har jeg mottat ekstreme meldinger fra anonyme brukere, både her på bloggen og i andre sosiale medier. Det har haglet med skjellsord og nå føler jeg virkelig at ting har tatt helt av. Nei, det er ikke greit det som har blitt gjort herfra, men det å bli angrepet på denne måten er heller ikke greit», skriver Eriksen. Spent på når det kommer SoMe-innlegg om alle "angrep" de blir utsatt for, etter at mannen har, faktisk angrepet, bilen til en følger…. Det kom igrunn ganske raskt etter Beckmann-kommentarene, og vi må vel da tro at det også var etter mannens "affekt"-handling: https://www.seher.no/kjendis/hardt-ut-rotter-seg-sammen/76373309 Eier ikke skam mao. Eller så var det et stusselig et forsøk på å komme med en "årsak", og gjøre seg selv til offeret i forkjøpet av at mannens stalking og herverk skulle bli kjent. Endret 2. desember 2022 av Isild 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. desember 2022 #72854 Del Skrevet 2. desember 2022 Så bra for henne at verden er full av offentlige toaletter der hun kan ta selfies! 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. desember 2022 #72855 Del Skrevet 2. desember 2022 Har blitt CBE.nos trademark; dassbilder. Motemessig er sånn ullete hatt helt innafor, men jakke OG hatt? Nei. Før noen kommenterer surmaga motekritikk fra meg; hun prøver å selge inn klær støtt og dermed er mote et av hennes satsningsområder. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 2. desember 2022 #72856 Del Skrevet 2. desember 2022 3 hours ago, kraftwerk said: Blir litt barnslig, det er slik man sier til barna på barneskolen "de erter deg fordi de liker deg" eller "det gjør hen fordi hen er misunnelig på deg". Den tankegangen vet jo alle, at er relativt feil - og noe man sier for å betrygge (sikkert ikke noen som sier dette nå i dag, men dette ble sagt til meg når jeg var liten). Og nok en gang sier det mye om hva som egentlig foregår oppe i hodene deres. CBE og LKE har isolert seg i diverse hjem i ekstremt mange år, og jeg har ikke fått med meg at de har noe særlig med nettverk rundt seg. De har familie som de er nær, men jeg tror faktisk ikke de har noe særlig med venner rundt seg lengre. Det blir bare min personlige analyse, og kan selvfølgelig være helt feil, men så mye tid de to bruker på filming&posering samt løping, så har de umulig særlig tid eller ressurser til vennskap - hun er attpåtil svært travel. Jeg hadde blitt alvorlig deprimert og skadet hvis jeg måtte isolert meg hjemme i så mange år, uten å oppsøke ny kunnskap eller positiv forandring. Mennesker er i forandring hele tiden, man får inntrykk, hører ny kunnskap og andre meninger, dette er med på å forme en løpet av hele livet. Dette gjelder alle andre foruten CBE og LKE. Syntes det er direkte trist at dette paret bare dyrker et negativt, navlebeskuende selv. Det er svært spesielt og skulle gjerne likt å være en flue på veggen hos dem. Det er helt forkastelig at de faktisk later som ingenting, og måten LKE driver på inne på Twitter - er også helt morsomt, faktisk. Jeg tror ikke noen av de har noe særlig evne for refleksjon eller selvinnsikt, hadde de hatt det - hadde nok ting sett svært annerledes ut. Du skriver «mennesker er i forandring hele tiden» - og antyder at særpingene henger igjen. CBE vil nok svare: bare se på bildene av meg, jeg forandrer meg jo hele tiden - ofte er jeg ikke til å kjenne igjen, engang! 😅 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. desember 2022 #72857 Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) FruRosa skrev (20 minutter siden): Så bra for henne at verden er full av offentlige toaletter der hun kan ta selfies! Vil helst ikke kommentere noe som kan oppfattes som hets, men disse do-selfiene er jo veldig sært. Jeg tok nok en del do-selfies med venninner o.l for en god del år siden (jeg er 29 år), men dette er ganske ut nå - og kleint. Personlig syntes jeg dette er ganske fjortis-oppførsel av en kvinne på snart 40 år. Hvorfor får hun ikke noen til å ta et antrekksbilde av hun? Blir så malplassert der inne på toalettet. Og dette gjør hun jo tydeligvis hele_tiden Endret 2. desember 2022 av kraftwerk 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. desember 2022 #72858 Del Skrevet 2. desember 2022 Andrea59 skrev (5 minutter siden): Du skriver «mennesker er i forandring hele tiden» - og antyder at særpingene henger igjen. CBE vil nok svare: bare se på bildene av meg, jeg forandrer meg jo hele tiden - ofte er jeg ikke til å kjenne igjen, engang! 😅 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. desember 2022 #72859 Del Skrevet 2. desember 2022 FruRosa skrev (18 minutter siden): Så bra for henne at verden er full av offentlige toaletter der hun kan ta selfies! Eneste jeg får ut av en sånn post er å lure på om denne vesken også er fake slik som flere av de andre hun har. Matcher innholdet ellers da: fake idyll, fake kommentarer, fake titler, fake listing av podcast, fake snill og god narrativ, fake miljøengasjement, fake filter-laget utseende, fake overklasseliv og så videre og så videre. 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. desember 2022 #72860 Del Skrevet 2. desember 2022 Inocybe skrev (27 minutter siden): Eneste jeg får ut av en sånn post er å lure på om denne vesken også er fake slik som flere av de andre hun har. Matcher innholdet ellers da: fake idyll, fake kommentarer, fake titler, fake listing av podcast, fake snill og god narrativ, fake miljøengasjement, fake filter-laget utseende, fake overklasseliv og så videre og så videre. Jeg lurer bare på hvor mye hun har fylt i leppene siste årene… 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå