Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, virkelig skrev:

De tar ut lønn ettersom jeg har forstått, eller var vel 1,4 ifjor . Noe som ikke akkurat er hverken mye eller millioner. Så tar de vel ut ytbytte som også skattes. Vi kan jo ikke svare hva hun skatter, det har jo med diverse å gjøre, og det hun skattet i 2018 er jo ikke det samme som det hun kanskje skatter i 2019. 

Vi?

Snakk for deg selv og ikke inkludere deg i "vi"..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Vi?

Snakk for deg selv og ikke inkludere deg i "vi"..

Jeg kan ikke vite det og det kan nok ikke flere andre, inkludert deg så da blir det vi 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, pøbelsara skrev:

 

 

Både CBE og Se har tjent seg rike på å denne påvirkningen. Jeg mener de har et mye større moralsk ansvar for å prøve å snu dette en Kari Nordmann - fordi de har den posisjonen de har - og fordi de har endt opp som enormt økonomisk privilligert ved å påvirke til dette voldsomme utseende- og kroppsfokuset som særlig kvinner, men i økende grad alle unge, opplever i dag. 

Dessuten så går faktisk CBE bakover i utvikling når det gjelder fokus på kropp. Det er mye fokus på at Influencere bør ta ansvar når det gjelder hva de poster, de fleste som har rot i den virkelige verden skjønner at det ikke er bra slik de holder på.  

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, virkelig skrev:

Jeg kan ikke vite det og det kan nok ikke flere andre, inkludert deg så da blir det vi 

Det vet du ikke. Verken jeg eller du vet hva andre vet. Så dermed blir det ikke "vi" som du mener. Så jeg lar andre svare om det skulle være aktuelt for dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frukapteinAmerika skrev:

Dessuten så går faktisk CBE bakover i utvikling når det gjelder fokus på kropp. Det et mye fokus på at Influencere bør ta ansvar når det gjelder hva de poster, de fleste som har rot i den virkelige verden skjønner at det ikke er bra slik de holder på.  

De fleste bloggere forbedrer seg etter stormfull kritikk eller avsløringer. Det er noe man ikke kan si om CBE.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om alle detaljer selvfølgelig ikke kommer fram synes jeg man får et reelt inntrykk av tingenes tilstand fra nettavisene. 

https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html

https://www.dn.no/medier/caroline-berg-eriksen/lars-kristian-eriksen/influenser/caroline-berg-eriksens-omsetning-falt-med-15-millioner-kroner/2-1-627850

Selv om bloggerparet muligvis skriver av alt mellom himmel og jord på skatten blir totalen ikke bra uansett. Inntektene og omsetningen stuper og lønnen er, selv med lav skatt, ikke lengre noe å skryte av. Virker til de spiller seg ut på et mer og mer ulønnsomt sidespor med forretningsstrategien sin. Anbefaler dem å lese denne som ble linket til tidligere i tråden som inspirasjon https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/naOazx/Det-mest-moderne-du-kan-gjore-i-2019_-er-a-bruke-det-du-allerede-har I tillegg anbefaler jeg dem å tenke over hvem som liker nakenbilder og spilling på sex. Kundegruppen til de produktene de reklamerer for eller dem selv. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adrielle
4 minutter siden, Inocybe skrev:

 I tillegg anbefaler jeg dem å tenke over hvem som liker nakenbilder og spilling på sex. Kundegruppen til de produktene de reklamerer for eller dem selv. 

Tja, hvis man ser på Socialblade har hun en formidabel økning i antall følgere på Instagram de siste to ukene, så noen liker tydeligvis nakenbilder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Uglesjel said:

Jaha.. Du tar den ja.. Les deg opp før du uttaler deg. CBE har selv blitt avslørt som en mobber mot andre. 

Two wrongs doesn't make one right.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tabris skrev:

Two wrongs doesn't make one right.

Nettopp.. så ikke være så bestant på meningen dine når det ligge dokumentasjoner i tråden på at CBE ikke er den glastteste porselen i glassbutikken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel said:

Nettopp.. så ikke være så bestant på meningen dine når det ligge dokumentasjoner i tråden på at CBE ikke er den glastteste porselen i glassbutikken.

Jeg vet ikke om du misforsto meg med vilje her. Men det er faktisk ikke slik at at om man ikke er enig med flertallet i denne tråden, så betyr det automatisk at man er fan av CBE eller at man ikke har lest seg opp om saken. Man kan både være uenig med CBE, ha satt seg inn i hva det handler om - OG være uenig med måten ting fungerer på i denne tråden.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tabris skrev:

Jeg vet ikke om du misforsto meg med vilje her. Men det er faktisk ikke slik at at om man ikke er enig med flertallet i denne tråden, så betyr det automatisk at man er fan av CBE eller at man ikke har lest seg opp om saken. Man kan både være uenig med CBE, ha satt seg inn i hva det handler om - OG være uenig med måten ting fungerer på i denne tråden.

Mulig at jeg misforsto deg og forvekslet deg med noen andres kommentarer. Og det beklager jeg for🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke LKE ute i jobb? Må jo bli et enormt kjedelig og lite givende liv å kun ta bilder av kona si? Hvor lenge kan dem leve av dette narrativet tro? Kan tenke meg de har et rimelig stort huslån og diverse å betale på, så synes det er merkelig at ingen av dem er i jobb. Ang det med at frua engasjerte seg i miljø, er så idiotisk som det kan bli! Blir direkte provosert av forbruket og alle flyreiser. Hun kunne latt være å late som om dem plukker søppel og er intr i miljøet, for dette var bare et spill for galleriet, som med alt annet dem holder på med. Det neste blir vel privatfly, for frua må jo ha det komfortabelt må vite.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Adrielle skrev:

Tja, hvis man ser på Socialblade har hun en formidabel økning i antall følgere på Instagram de siste to ukene, så noen liker tydeligvis nakenbilder...?

Stemmer, nesten 1000 nye følgere ila 3 dager fra 23.8-25.8. 

https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Det at rumpa ser ulik ut KAN ha med posering/vinkel å gjøre, ikke nødvendigvis kun med redigering. Man kan vri seg i riktig vinkel for å vise frem det man ønsker. Jeg har prøvd, og ser fort 5 kg lettere ut og kan ha liten/stor rumpe/mage osv alt etter vinkel. Jeg antar at CBE, etter 10 år foran kamera, vet hvordan hun skal posere for å få fram det hun ønsker. 

Hun påstår at hun ikke har forandret seg fysisk siden hun var 15. Det kan alle med synet i behold se at ikke stemmer. Hun påstår at hun bruker str 0, 23/34 og str XS i klær, og påstod for mange år siden at hun måtte sy inn klær i str 34 fordi de var for store rundt livet. Hun har smal overkropp men er større i underkroppen. Når man er smal i overkroppen kan man tilsynelatende oppfattes slankere en man egentlig er. Når hun står ved siden av LKE, er hun like stor i underkroppen/lårene som mannen, og han var topptrent fotballspiller. 

Om man ser på et hvilket som helst bilde av casten i Bloggerne 2019, ser man at CBE er like stor eller større en alle de andre som er med. Jeg tviler sterkt på at Pilotfrue, Martine og Sofie er str 0. De er ca like høye også, så man har heller ikke det som variabel. For å ta et eksempel; jeg får på meg en badedrakt i str 12 år selv om jeg er en S/M i klær. Det at jeg får den på, betyr ikke at den sitter som den skal. Her tror jeg CBE bommer litt. Hun tror at så lenge hun får klærne på, så er det riktig størrelse. Hun stiller gjerne i bukser som er ment til å være oversized men som er slim på henne. De er også ofte for korte i beina pga for liten størrelse. Det at hun er så smal rundt livet gjør også sitt til at hun klarer å presse seg ned i str som er for små, slik at klærne ikke sitter slik som de er ment å sitte. Dette er selvsagt opp til henne å gjøre, men da blir det for dumt å påstå at kroppen er den samme. 

At hun har operert brystene er heller ingen hemmelighet, selv om hun ikke har innrømmet det offentlig enda. Det er lett å se. Om hun ikke hadde hadd puppa og niplene på utstilling på omtrent samtlige bilder (med mindre rumpa er blikkfanget) tror jeg ikke det hadde vært et tema engang. Om det skulle bli et tema på bloggen, tipper jeg det (igjen) er leserne og slemme kritikere/troll som får skylda, selv om jeg ikke kan huske at puppene hennes noen gang har vært et negativt tema før silikon. Og da ikke pga silikon, men pga at hun påstår at hun er helt naturlig.

Perfekt formulert👌👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
31 minutter siden, Adrielle skrev:

Tja, hvis man ser på Socialblade har hun en formidabel økning i antall følgere på Instagram de siste to ukene, så noen liker tydeligvis nakenbilder...?

 

6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Stemmer, nesten 1000 nye følgere ila 3 dager fra 23.8-25.8. 

https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Artikkelen om at hun poserte naken stod i VG den 23.08.

https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder

Så kan man jo spørre seg om disse nye følgerne er av type som er interessante for annonsørene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, CecilieX skrev:

 

Artikkelen om at hun poserte naken stod i VG den 23.08.

https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder

Så kan man jo spørre seg om disse nye følgerne er av type som er interessante for annonsørene. 

Hun har økt med 2000 følgere siste ukene. At mor selger inn bikinikroppen sin funker, merkelig at AR får gjennomgå når hun gjør det samme mens denne voksne tobarnsmoren får spalteplass (positiv sådan) i VG. Det var jo også problemet i forhold til annonsørene hos AR (var ikke positiv omtale rundt nakenstuntene hennes)Ser at på siste IG reklame- innlegg er hårspenner (Coverbrands) på, DW klokke, kremmerhuset ( styling av puter oppdrag), og reklame for fotobok med bilder fra «ferieturen» Dovre rundt. Eneste som er merket som reklame er fotoboken (!). Best i klassen på snikreklame der 👍🏼

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, virkelig skrev:

Det står vel ikke hva folk har i skatt , eksakt hva du betaler  i kroner og ører ? og om noen går inn på skattelistene så kommer det beskjed til den en sjekker.. Men om Uglesjel ønsker så kan hun jo eventuelt gå inn og sjekke. 

jo, det gjør det vel. Uansett er det ikke nødvendig å gå inn selv på kjentfolk, for avisene har garantert gjort det og publisert det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...