Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rastebenk skrev (41 minutter siden):

Og det er ikke bare utlevering heller, det er i tillegg skjult reklame for andre gang i dag. Sekken er veldig godt synlig og gjenkjennelig med synlig merke på bildet av far med barn.

.. Og dette er dagen etter at de viste hvordan CBE overstrålte bruden i sexy, gresk gudinnekjole etter 5 timer i stolen hos profesjonell makeupartist. Og dagen før der igjen så skryter LKE av at han prøvekjører en bil som hvert fall IKKE er Skoda....

Og paret lurer på hvorfor det er så mange som ikke liker dem 🤦‍♀️

Seriøst? 

Kvalm "humor". 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (3 timer siden):

Det handler vel ikke om at de ikke har råd. Jeg tror annonsør-utvalget til herr og fru er meget begrenset og at de må ta det de får. 

På meg virker de pur fattige som selger sjel, skjorte og barna for å opprettholde sitt narsissistiske liv. 

• Liker 37
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (8 timer siden):

Lars Kristian leser her inne på kvinneguiden hver eneste dag, opptil flere ganger daglig også. Og jeg vet det fra en ganske kul og felles kilde 😅😉 Han er besatt av å følge med, og jeg vet også at livet i bobla til ekteparets "firma" er langt fra misunnelsverdig. 

Han blir sikkert veldig frustrert når han verken kan slette kommentarer eller blokkere😂

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (1 time siden):

På meg virker de pur fattige som selger sjel, skjorte og barna for å opprettholde sitt narsissistiske liv. 

Holder med at det er helt forkastelig,men litt drøyt å kalle det fattigdom kanskje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 time siden):

Så hjerteskjærende det bildet der det (tilsynelatende, slik de fremstiller det iallfall) har blitt for overveldende for barnet og det søkes trøst hos pappa. 

Hvordan de kan velge å legge dette ut er utenfor min fatteevne 🥹

det tror jeg det er for de aller fleste heldigvis. Bare tragisk og trist rett og slett. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (3 timer siden):

Han blir sikkert veldig frustrert når han verken kan slette kommentarer eller blokkere😂

Tja…? Han oppretter vel bare ny bruker(e) her, og går all in i å diskreditere tråden, spore den av etc for å få den stengt? 
Det skjer jo pussig nok «alltid» når kritikken er berettiget og kommer med full styrke…. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så enig i det som blir sagt om utlevering av barn i dag, paret burde skamme seg! 😠 Siden det meste er sagt på en god måte, velger jeg å ta opp nyeste innlegg på NetFit. 

T.o.m der går det i samme spor. Enda et bilde av Caroline der hun må vise kun en side av ansiktet. Med tydelig highlighter, og sikkert litt (mye?) redigering også. Dette er en treningsprofil, men likevel kan ingenting være naturlig. Er møkka lei denne fremstillingen av at alt skal være striglet og perfekt.  Ja, når hun skal trene også. Den sylskarpe profilen (fra ene siden) kan ikke unnværes. Det må poseres og vinkles på en spesiell måte. Hver gang.  Det blir som med løpingen, noe manisk. En mal som må følges til punkt og prikke. 🙄

4BBBF150-A25A-4F31-8949-E4D3198FAE1D.thumb.jpeg.cc59883cd5e1e30ca83ef1531e749306.jpeg
https://www.instagram.com/p/ChSfbK6K_Ld/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av Snødronninga
  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Beckmann tok noen grep etter den massive kritikken de fikk sist de sponset CBE og avsluttet samarbeidet eller om de fortsatt bruker CBE og CBE har "glemt" å merke barneeksponeringen som reklame?

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på på CBE's innlegg samt Netfits innlegg tenker jeg kun en ting; Groudhog Day. Det er det samme dag inn, dag ut. Og, at de tilsynelatende tjener relativt ok på dette, er utenfor mitt fatteevne. Andre i samme bransje viser til arbeid, nyskaping og fremdrift. At de selv ikke blir lei tenker jeg. Men, de har nok blitt så opphengt i å bli elsket for et bilde de skapt, likes og ros, at de klarer ikke å gå videre.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har cbe slettet reklameinnlegget for Beckmann...? Jeg finner det ikke på profilen hennes. (Var det bare en story...?) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å lure på hva folk tjener, men siden disse tilsynelatende ingenting dag ut og inn må jeg si jeg er nysgjerrig på hvordan det går opp. Har det ikke kommet noen saker i avisene om bloggerøkonomien ennå, eller blir hun ikke inkludert lenger?
Uansett om det fortsatt går bra, tenker jeg det ikke kan vare veldig lenge. De har missa alle sjansene til å skape seg "et brand" og det er nok for sent nå. Da hun var på sitt største kunne hun virkelig ha fått en haug med ting opp å gå. Det er nesten utrolig at hun ikke har noen brands/faste kolleksjoner, hun var jo den største lenge. Men Anna har kanskje ikke klart å få noe særlig varige inntekstskilder heller, bortsett fra henne selv og barn?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (9 minutter siden):

Jeg pleier ikke å lure på hva folk tjener, men siden disse tilsynelatende ingenting dag ut og inn må jeg si jeg er nysgjerrig på hvordan det går opp. Har det ikke kommet noen saker i avisene om bloggerøkonomien ennå, eller blir hun ikke inkludert lenger?
Uansett om det fortsatt går bra, tenker jeg det ikke kan vare veldig lenge. De har missa alle sjansene til å skape seg "et brand" og det er nok for sent nå. Da hun var på sitt største kunne hun virkelig ha fått en haug med ting opp å gå. Det er nesten utrolig at hun ikke har noen brands/faste kolleksjoner, hun var jo den største lenge. Men Anna har kanskje ikke klart å få noe særlig varige inntekstskilder heller, bortsett fra henne selv og barn?

Det ligger her i tråden noen sider lengre bak, det var overraskende høye tall for fjoråret. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt utrolig trist at kommentarfeltet på dagens innlegg fylles opp av kommentarer som nesten utelukkende går på beundring av utseende og fysiske attributter på barna. Lenger har vi ikke kommet. Godt hjulpet av influencere som CBE som nettopp fokuserer på ytre «verdier». 

Hun, som selv lot seg påvirke til å tenke negativt om egen kropp fordi media fokuserte på kjendiser, bærer bare enda mer ved til problematikken. Er evnen til refleksjon totalt fraværende? 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...