Gjest Sunfl0wer Skrevet 14. august 2022 #67121 Del Skrevet 14. august 2022 Hunter7 skrev (4 minutter siden): Foruten at kjolen er en størrelse eller to for liten. Jeg synes hun så veldig fin ut i kjolen. Men viktig å ha noe å ta henne på skjønner jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cissacissa Skrevet 14. august 2022 Populært innlegg #67122 Del Skrevet 14. august 2022 Sunfl0wer skrev (13 minutter siden): Er da ingenting galt med henne på dette bilde. Jeg sier ikke at noe er galt, bare at hun så mindre Hollywood-aktig ut, og mer normal på en måte. På egne bilder og filmer tatt samme kveld ser det ut som hun er høyere, slankere, bena ser ut som de er kilometerlange, og kjolen ser eksklusiv ut. på dette bildet tatt av en annen ser dama normal ut og kjolen ser ut som en Zara-kjole (ikke at det er noe galt altså) 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. august 2022 #67123 Del Skrevet 14. august 2022 Cissacissa skrev (4 minutter siden): Jeg sier ikke at noe er galt, bare at hun så mindre Hollywood-aktig ut, og mer normal på en måte. På egne bilder og filmer tatt samme kveld ser det ut som hun er høyere, slankere, bena ser ut som de er kilometerlange, og kjolen ser eksklusiv ut. på dette bildet tatt av en annen ser dama normal ut og kjolen ser ut som en Zara-kjole (ikke at det er noe galt altså) Enig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 14. august 2022 #67124 Del Skrevet 14. august 2022 Cissacissa skrev (1 minutt siden): Jeg sier ikke at noe er galt, bare at hun så mindre Hollywood-aktig ut, og mer normal på en måte. På egne bilder og filmer tatt samme kveld ser det ut som hun er høyere, slankere, bena ser ut som de er kilometerlange, og kjolen ser eksklusiv ut. på dette bildet tatt av en annen ser dama normal ut og kjolen ser ut som en Zara-kjole (ikke at det er noe galt altså) Men er man sjokkert over at hun ønsker å fremstilles perfekt? Er det ikke det folk har snakket mye om på denne tråden som har over 3000 sider? Det er så klart synd at hun føler alt som legges ut må være 100% on point,men så legger folk ut screenshot av ett bilde der det ikke er noe galt med henne for å prøve å påpeke noe som det ikke er noe galt med. Hun ser da enda smashing ut,selv om det er en Zara kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 14. august 2022 #67125 Del Skrevet 14. august 2022 Fint å se andre bilder av CBE så ser vi henne i litt mer naturlige posisjoner. Hun har jo faktisk hofter og er ikke så svai som hun skal ha det til. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 14. august 2022 #67126 Del Skrevet 14. august 2022 1 hour ago, Pust said: Artig å se hvordan de andre kvinnene i bryllupet hadde litt fine sommerantrekk, mens CBE var pyntet til galla. Ble det ikke informert om antrekk på innbydelsen? Jeg hadde følt meg både dum og utenfor om det var meg som kom stivpyntet - mens alle andre var avslappet og lot bruden være den fineste. Minner meg om sommerbrylluppet til min bror for noen år siden. En uformell affære, hvor bruden bar en nydelig lysegul drakt. Alle de kvinnelige gjestene kom i pene sommerkjoler - unntatt én. Hun kom i galla/ballkjole med bare skuldre, åpen rygg og mange lag tyll. Alle la merke til henne, og lurte litt, fordi hun brøt fullstendig med kleskoden. Ikke fordi hun ikke var fin. (Brudeparet fortalte senere at de ikke var overrasket. Hun bare "var sånn") Sosiale antenner er ikke alle forunt. 39 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. august 2022 #67127 Del Skrevet 14. august 2022 Villroses hage skrev (1 minutt siden): Minner meg om sommerbrylluppet til min bror for noen år siden. En uformell affære, hvor bruden bar en nydelig lysegul drakt. Alle de kvinnelige gjestene kom i pene sommerkjoler - unntatt én. Hun kom i galla/ballkjole med bare skuldre, åpen rygg og mange lag tyll. Alle la merke til henne, og lurte litt, fordi hun brøt fullstendig med kleskoden. Ikke fordi hun ikke var fin. (Brudeparet fortalte senere at de ikke var overrasket. Hun bare "var sånn") Sosiale antenner er ikke alle forunt. Det er jo ekteparet i særp sin greie det. Mangel på takt og tone, mangel på respekt for lovverk, mangel på respekt for anbefalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 14. august 2022 Populært innlegg #67128 Del Skrevet 14. august 2022 5 minutter siden, Sunfl0wer said: Jeg synes hun så veldig fin ut i kjolen. Men viktig å ha noe å ta henne på skjønner jeg😊 Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei. Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. 50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 14. august 2022 #67129 Del Skrevet 14. august 2022 Hunter7 skrev (36 minutter siden): Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei. Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. Her tror jeg du tar feil. Kjolen er fra Miss Circle og hvis du søker opp IG kontoen _misscircle_ vil du se at kjolen sitter helt likt på modellene som på CBE, dette gjelder forøvrig både på IG og på nettsiden dere. Den skal ha folder og et "rynkete" parti i front. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. august 2022 #67130 Del Skrevet 14. august 2022 Hunter7 skrev (39 minutter siden): Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei. Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. På det siste må jeg arrestere deg litt. Kjolen skal ha horisontale folder (jf https://misscircle.com/products/elayna-orange-strappy-satin-corset-high-slit-gown?utm_content=Facebook_UA&variant=43033911689390&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 14. august 2022 #67131 Del Skrevet 14. august 2022 Hunter7 skrev (45 minutter siden): Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei. Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. Jo,det er viktig i denne tråden å ha noe å ta henne på uansett hva hun legger ut😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 14. august 2022 #67132 Del Skrevet 14. august 2022 @Fizzypo og @LilleSnupp: Mea culpa. Jeg var ikke klar over at det var slik kjolen var sydd. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 14. august 2022 #67133 Del Skrevet 14. august 2022 5 minutter siden, Sunfl0wer said: Jo,det er viktig i denne tråden å ha noe å ta henne på uansett hva hun legger ut😊 Jaja, hvis du mener så, så skal ikke jeg ta fra deg den livsløgnen 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Storesøster Skrevet 14. august 2022 Populært innlegg #67134 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg synes det er greit å minne om følgende i Instagrams tidsalder: Det vi ser er rigget. IG viser CBE som kommer gående til bryllup mens hun ser oppmerksomt på noe til høyre for seg. Det er som vi får et øyeblikksbilde av det som skjer. Det vi ikke ser er fotografen som filmer. Hvem tror de at de lurer, sånn egentlig? For hun «ser» ikke noe til høyre for seg. Hun er svært klar over at hun blir filmet. Hun er svært klar over at resultatet skal legges ut på IG. Ingenting av dette er et genuint innblikk i livet hennes. Det er regissert ned til den minste detalj. Jeg lurer på om de helt reelt sett tror at følgerne er så dumme at de kjøper dette som et genuint øyeblikk fra livet deres. For det er det de prøver å få det til å se ut som. 51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 14. august 2022 #67135 Del Skrevet 14. august 2022 Hunter7 skrev (34 minutter siden): Jaja, hvis du mener så, så skal ikke jeg ta fra deg den livsløgnen Hehe,ja for en stor livsløgn jeg forteller til meg selv🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ama7 Skrevet 14. august 2022 #67136 Del Skrevet 14. august 2022 Hunter7 skrev (2 timer siden): Foruten at kjolen er en størrelse eller to for liten. Akkurat det er nesten konsekvent for alle klærne hennes. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 14. august 2022 #67137 Del Skrevet 14. august 2022 Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 14. august 2022 #67138 Del Skrevet 14. august 2022 Har de slutta med Netfit? Er ikke to måneders sommerferie veldig lenge på sosiale medier? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. august 2022 #67139 Del Skrevet 14. august 2022 EmilieH skrev (57 minutter siden): Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! Klatrer nok over gjerdet bare på trass 😛 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. august 2022 #67140 Del Skrevet 14. august 2022 Og kan la være å filme løpingen bakfra for hundrede gang når det går et par der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå