Surikatt Skrevet 11. august 2019 #6301 Skrevet 11. august 2019 Bikinbilder av henne er veldig «skyggelagt» eller hva de kaller det. Føttene er blitt helt svarte, skuldre og brystparti, også. Ryggen til både mor og datter ser og ut til å ha fått et strøk med malekosten. 19
Gjest Emmy_H Skrevet 11. august 2019 #6302 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Blogg-kollegaere av henne. For noen dager siden så var det komikerfrue, igår så var det opp til flere som hun la ut på mystory IG. Og det var merket som reklame? Og det var tydelig at det var Coverbrands sine?
Halle-Palle Skrevet 11. august 2019 #6303 Skrevet 11. august 2019 Og så var de kritiske kommentarene på IG magisk borte. Er det ikke flaut for dem? 25
MaleficentAurora Skrevet 11. august 2019 #6304 Skrevet 11. august 2019 14 minutter siden, Emmy_H skrev: Og det var merket som reklame? Og det var tydelig at det var Coverbrands sine? Komikerfrue merket det som både reklame og gave fra CBE. Men ikke CBE selv.. Coverbrands ble ikke nevnt fra noen. 9
Gjest Emmy_H Skrevet 11. august 2019 #6305 Skrevet 11. august 2019 (endret) På 11.8.2019 den 16.06, Uglesjel skrev: Komikerfrue merket det som både reklame og gave fra CBE. Men ikke CBE selv.. Coverbrands ble ikke nevnt fra noen. Komikerfrue er i samme management som CBE, og tydeligvis rutinert nok til å merke riktig. Det er nok #reklame og ingen «gave». CBE klarer tydeligvis ikke å gjøre det samme, at det er CBE som blir kreditert og at ikke Coverbrands blir det er merkelig. Endret 12. august 2019 av Emmy_H
MaleficentAurora Skrevet 11. august 2019 #6306 Skrevet 11. august 2019 8 minutter siden, Emmy_H skrev: Komikerfrue er i samme management som CBE, og tydeligvis voksen nok til å merke riktig. Det er nok #reklame og ingen «gave». CBE klarer tydeligvis ikke å gjøre det samme, at det er CBE som blir kreditert og at ikke Coverbrands blir det er merkelig. Komikerfrue merket med både reklame og gave når hun hadde lagt det ut på Snap og IG. At CBE ikke har samme fornuftighet til og merke storyene som hun blir tagg i sier jo sitt om henne. Men jeg finner det enda merkelig at CBE ikke merker Coverbrands når det er med dem hun gir disse hårklemmene ut med. Hun står jo ikke alene om det. 5
Kleenex Skrevet 11. august 2019 #6307 Skrevet 11. august 2019 Jeg synes frua har dårlig fantasi. Fem bikinibilder av de seks siste bildene som er lagt ut på IG. 16
Kleenex Skrevet 11. august 2019 #6308 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: Og så var de kritiske kommentarene på IG magisk borte. Er det ikke flaut for dem? Er du sikker? Jeg ser dem iallefall. Flere som spør om barn i bikini. Du er ikke blokkert da?
FotbaIlflua Skrevet 11. august 2019 #6309 Skrevet 11. august 2019 På 10.8.2019 den 9.51, 123Frustrert skrev: Selv om det blir moderert bort., får skrive det på en annen måte; det er ingen kropper som ikke mageskinnet faller nedover når du ligger på siden. Det er en falsk fremstilling av kropp. Jo det går fint an, om man suger inn magen. 3
Halle-Palle Skrevet 11. august 2019 #6310 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Kleenex skrev: Er du sikker? Jeg ser dem iallefall. Flere som spør om barn i bikini. Du er ikke blokkert da? Bekalger, jeg såg under feil bilde.
BlackCloud Skrevet 11. august 2019 #6311 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, FotbaIlflua skrev: Jo det går fint an, om man suger inn magen. Jeg er helt normal vektmessig og opplever ikke at jeg må suge inn magen for at "mageskinnet" ikke skal falle nedover.. Det eneste jeg behøver er en relativt tom mage. Altså at jeg ikke akkurat har spist en stor middag eller noe. 1
Gjest Emmy_H Skrevet 11. august 2019 #6312 Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, Uglesjel skrev: Komikerfrue merket det som både reklame og gave fra CBE. Men ikke CBE selv.. Coverbrands ble ikke nevnt fra noen. Så reklamestrategien er å dele ut spenner til andre bloggere for å øke «verdien» på dette produktet. Det høres unektelig ut som at managementet har tatt grep. Hvilken andre bloggere har reklamert?
MaleficentAurora Skrevet 11. august 2019 #6313 Skrevet 11. august 2019 38 minutter siden, Emmy_H skrev: Så reklamestrategien er å dele ut spenner til andre bloggere for å øke «verdien» på dette produktet. Det høres unektelig ut som at managementet har tatt grep. Hvilken andre bloggere har reklamert? Nei si det.. Aner ikke om CBE i det hele tatt har tenkt over det. Hun er vel bare lykkelig over at noen i vil ha dem om det er gratis eller kjøpt🤷♀️ Nå kan ikke jeg navne på de bloggere som hun følger eller blir følgt av. Men at jeg kunne si at komikerfrue var en av den , er pga hun la ut om det på Snap der jeg følger henne. 3
Kleenex Skrevet 12. august 2019 #6314 Skrevet 12. august 2019 14 timer siden, BlackCloud skrev: Jeg er helt normal vektmessig og opplever ikke at jeg må suge inn magen for at "mageskinnet" ikke skal falle nedover.. Det eneste jeg behøver er en relativt tom mage. Altså at jeg ikke akkurat har spist en stor middag eller noe. Det hjelper vel også å helle litt bakover og strekke litt på seg og holde pusten mens man tar bilder. Jeg har iallefall begynt å suge inn og holde litt der...Hjelper på feriebilden mine også. 3
Måne Rampelyset Skrevet 12. august 2019 #6315 Skrevet 12. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på opphavsrett. Måne, admin. 1
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 12. august 2019 Populært innlegg #6316 Skrevet 12. august 2019 Cbe har svart på insta. Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige.. 88
Smilefjeset87 Skrevet 12. august 2019 #6317 Skrevet 12. august 2019 Og der var jeg plutselig blokkert på instagram 😂😂 tåler hun virkelig ikke mere? 30
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 12. august 2019 #6318 Skrevet 12. august 2019 37 minutter siden, 123Frustrert skrev: Cbe har svart på insta. Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige.. Lurer på hva CBE hadde sagt hvis noen hadde snikfotografert henne bakfra og publisert på åpen profil? Hadde sikkert vært blitt skikkelig glad. Eller ikke.
Felis Skrevet 12. august 2019 #6319 Skrevet 12. august 2019 1 time siden, 123Frustrert skrev: Cbe har svart på insta. Det er vist ikke å vise frem datteren i bikini når hun bare viser ryggen. Så da er vel det grunnen til at hun generelt bare tar bilder av ryggen deres.. da blir de plutselig usynlige.. Hunden min snur ryggen til meg når han har dårlig samvittighet. Da tror han at jeg ikke ser han. Men han er en hund, da... 42
Kleenex Skrevet 12. august 2019 #6320 Skrevet 12. august 2019 (endret) 1 time siden, Smilefjeset87 skrev: Og der var jeg plutselig blokkert på instagram 😂😂 tåler hun virkelig ikke mere? Det skal være sånn kosemose vet du, og ingen vanskelige spørsmål... Frua burde vite at ingenting forsvinner på Internett når det er publisert én gang. Vi har nemlig imgur. Endret 12. august 2019 av Kleenex 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå