Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Jolanda said:

Det er jo ikke alle som bryr seg så mye om sjel og gamle ting. Jeg liker moderne boliger og det hadde ikke gjort meg noe å pusse opp et gammelt hus. Det gjør en ikke til et dårlig menneske. 

Nei, men det gjør valget med å kjøpe et gammelt hus litt rart. Langt bedre at folk med interesse og glede av historiske ting får slike hus, enn at noen herper det totalt for historiske dealjer før de likevel flytter videre til noe mer moderne.

Jeg tror de ble blendet av hvor flott og hvor mye status det var å få seg hus i den parken, og så glemte de at de likte moderne ferdighus som det de hadde på Siljan. De gjorde dårlige valg med en gang, de burde ha hatt langt bedre hjelp, for stilhistorie var åpenbart ikke noe de kunne.

For øvrig kan sikkert husbygging være en strålende måte å få content og spons på, men jeg er redd de ikke klarer å gjøre det spennende nok, folk faller fra. Da de pusset opp i Sarpsborg var folk fortsatt langt mer interesserte i henne.

• Liker 31
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvalstad45 skrev (8 minutter siden):

Nei, men det gjør valget med å kjøpe et gammelt hus litt rart. Langt bedre at folk med interesse og glede av historiske ting får slike hus, enn at noen herper det totalt for historiske dealjer før de likevel flytter videre til noe mer moderne.

Jeg tror de ble blendet av hvor flott og hvor mye status det var å få seg hus i den parken, og så glemte de at de likte moderne ferdighus som det de hadde på Siljan. De gjorde dårlige valg med en gang, de burde ha hatt langt bedre hjelp, for stilhistorie var åpenbart ikke noe de kunne.

For øvrig kan sikkert husbygging være en strålende måte å få content og spons på, men jeg er redd de ikke klarer å gjøre det spennende nok, folk faller fra. Da de pusset opp i Sarpsborg var folk fortsatt langt mer interesserte i henne.

Ja, det er mange fine villaer i Kulåsparken. Men «villa Kulås» ligger jo helt i utkanten av parken, og grenser til en relativt shabby del av byen. Det er som å si man har hus i Frognerparken også ligger huset ved siden av den store inngangsporten, mens alle andre hus er sentrert rundt Sinnataggen eller Monolitten. Er liksom ikke helt det samme. Man ser jo også rett inn i en parkeringsplass og Viken Fylkeskommue avdeling Sarpsborg sitt bygg. Ikke særlig fancy. Men dette viser hun jo aldri frem. Det er bare å Google adressen, så blir det jo veldig tydelig. Om jeg skulle brukt så mye penger på et hus i Sarpsborg hadde ikke villa Kulås vært på listen min engang. 

• Liker 27
Skrevet
Naza skrev (1 minutt siden):

Hva er greien med T-rex pose???

563109A7-3094-4236-8551-49C6BA7A0C08.jpeg

Når man tar så mange bilder av seg selv i løpet av en dag, også velger hun å publisere dette? Denne bedriften tar mer og mer uforståelige valg. Det ansiktsuttrykket er bare merkelig. 

• Liker 19
Skrevet
Naza skrev (3 minutter siden):

Hva er greien med T-rex pose???

563109A7-3094-4236-8551-49C6BA7A0C08.jpeg

Skjønner ikke Geordie Shore stilen på en 35 år gammel tobarnsmor.

• Liker 10
Skrevet
Era Vulgaris skrev (14 minutter siden):

Når man tar så mange bilder av seg selv i løpet av en dag, også velger hun å publisere dette? Denne bedriften tar mer og mer uforståelige valg. Det ansiktsuttrykket er bare merkelig. 

Det er et stillbilde fra en film på story. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (24 minutter siden):

At de ikke ser det selv syns jeg er særs merkelig, men de har vel et så grandiost syn på seg selv og sitt og hva de bedriver og tror at det er sånn det skal være, men der har de nok bommet totalt 

Ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 1
Skrevet

Beklager, men de klærne var lite fine. Skikkelig lite fine. 

• Liker 33
Skrevet
Sugar&Spice skrev (15 minutter siden):

Det er et stillbilde fra en film på story. 

Ah, ja det forklarer jo saken. Takk for oppklaring :) 

• Liker 1
Skrevet

Stillbilde fra video, men det viser likevel godt den voldsomme svaien hun lager i ryggen. 

Screenshot_20220321-202831_Instagram.jpg

• Liker 20
Gjest CecilieX
Skrevet
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Beklager, men de klærne var lite fine. Skikkelig lite fine. 

Sist hun hadde haul fra Chiquelle fikk vi se i bruk bare en av tingene. Så får vi se hvor mange «favoritter» fra denne haulen som blir å se igjen. 
Det er merkelig hvor lite gjennomført historiefortellingen er, virker uengasjert og dermed lite troverdig som genuine anbefalinger. Sammenlikner man med en del av treningstøy som hun reklamerer for så vises det jo faktisk i bruk. 

Sjekket ut kvaliteten på det hun viser frem. Begge toppene er polyester, den stripete genseren 100% akryl. Den rosa strikkegenseren er 60 % bomull, 40 polyester. De skriver på hjemmesiden at de er leverandør av høy kvalitet, men her er det langt mellom naturmaterialer. 

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin.

Skrevet

Det klesmerket henvender seg til «unge og moteriktige kvinner», svenske siden skriver tenåringer også (firmaet er svensk).  Kan jo være en ide’ å plukke klær som kvinner på 35 kunne funnet på å vise seg i,  men det er kanskje ikke så nøye. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Sender sikkert bare klærne tilbake sånn man gjør på zalando, slipper å betale noe.

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (51 minutter siden):

Det klesmerket henvender seg til «unge og moteriktige kvinner», svenske siden skriver tenåringer også (firmaet er svensk).  Kan jo være en ide’ å plukke klær som kvinner på 35 kunne funnet på å vise seg i,  men det er kanskje ikke så nøye. 

Det eneste som betyr noe er å vise frem pupper, midje og rumpe i forvridde, stive positurer for å få bekreftelse, gjerne ultra fast fashion laget av mikroplast så lenge de avslører nok tits & ass. De billige, barbieinspirerte klesplaggene CBE viser frem kommer dessverre til å ligge på en av kleskirkegårdene i Chile om et halvt års tid. For ikke engang eksibisjonisten CBE gidder vel å gå rundt i grytekluter med vaiende taustumper foran.

https://instagram.com/framtidenivarehender?utm_medium=copy_link

Screenshot_20220321-221328_Instagram.jpg

Endret av SnowBells
Skrevet
Keikolina skrev (30 minutter siden):

Sender sikkert bare klærne tilbake sånn man gjør på zalando, slipper å betale noe.

Uff ja. Tanken om truseløs i treningstights har for all framtid skremt meg langt bort fra benbekledning hun deler. Vet jeg ikke kan helgardere meg med noen som helst klær men når jeg ser disse tightsene på CBE.no så forsvinner alle gode assosiasjoner jeg kunne hatt. 😆

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Instagram innlegget til Kristin Gjelsvik burde alle lese, spesielt CBE! Reflektert dame! 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Supert innlegg av Kristin! 👍

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...